Uiteraardquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Muis!![]()
Fijn dat die stomme tumor dood is.
Kom je nu hier weer ultragezonde beterwordenlijstjes posten?
ik begrijp het niet.quote:Op zondag 4 april 2010 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan ook een beetje zweeds!
Att jag gillar Mr.Mo!
Ik gok dat het zoiets is als 'ik ga met MrMo trouwen', maar ik kan geen Zweeds dus of het klopt kan ik niet zeggenquote:
Sheet ik wou nog editten na een google-spree!quote:
Ach, zoals Winnie the Pooh zou zeggen: komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 4 april 2010 17:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, zie, dat dacht ik ook. Maar k ken gillar niet.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik gok dat het zoiets is als 'ik ga met MrMo trouwen', maar ik kan geen Zweeds dus of het klopt kan ik niet zeggen
Zo wtf!quote:
Ik heb er ook niks mee, maar het was wel een soort van icoon natuurlijkquote:Op zondag 4 april 2010 18:40 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die echt een hekel had aan Sugar lee hooper? Ik had altijd last van zaplust als ze voorbijkwam.
Voor de rest RIP en zo natuurlijk.
Hmmmzz, Ik guess dat het aan je definitie van icoon ligt dan.......quote:Op zondag 4 april 2010 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee, maar het was wel een soort van icoon natuurlijk.
Nee hoor ik vond haar ook beeldvervuiling.quote:Op zondag 4 april 2010 18:40 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die echt een hekel had aan Sugar lee hooper? Ik had altijd last van zaplust als ze voorbijkwam.
Voor de rest RIP en zo natuurlijk.
dit hebben we geplaybackt met onze klas in groep 8. en raad eens wie sugar lee hooper mocht/moest zijnquote:
er zijn wel foto's (ik was ook nog opgemaakt door een klasgenoot "want sugar lee hooper had altijd heftige make upquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 19:36 schreef P.F het volgende:
Geeeen idee kwak![]()
Wij deden altijd de spice girls na, ik en 5 vriendinnen. En raad eens wie die 5 spice girls speelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
je hield toch niet zo van pittige kapsels?quote:Op zondag 4 april 2010 19:39 schreef P.F het volgende:
ik heb een hekel aan mensen de zeggen ik ben er 5 uur/onee tussen 6 en 7/onee ikben er echt echt echt 8 uurhuh niet zo serieus nemen ik ben er half 9 wat doe je nou moeilijk??
Hierbij draag ik op aan deze mensen:
Ik ookquote:
Oh ik moet er niet op drukken, want dan word ik echt helemaal naar. Maar het is morgen wel weer over.quote:Op zondag 4 april 2010 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Op uitvoering van gym: Kinderen voor Kinderen -> als de afwas maar eens af was
Vik, hoest met je elleboog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |