Er waren twee blonde huppelkutjes: Linda en Roosquote:Op zondag 4 april 2010 21:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Spicegirls, CheckIk denk dat ik die blonde huppelkut was.
linda roos en jessica, Check![]()
en nog een keer een dansje op de lambada, met vreselijke oranje gekleurde rokjes
quote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heel vroeger Mariah Carey en daarna steeds Spice Girls. En natuurlijk was ik Mel B
Een van de twee, ik heb geen flauw idee meer. Hoewel ik qua boobs meer op Jessica leekquote:Op zondag 4 april 2010 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er waren twee blonde huppelkutjes: Linda en Roos. Welke was jij dan?
quote:Op zondag 4 april 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]Uiteraard.
Ik heb dus Michael Jackson gedaan, Danny de Munk en ook nog eens 2 Unlimited. En toen was ik Ray geloof ik.
En oooh, ik heb ook nog eens Tim Immers geplaybackt tijdens een playbackshow!quote:
En die heb ik nu dus in m'n hoofd. Dank je wel!quote:Op zondag 4 april 2010 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
- Mr President - Coco Jambo (ik was de donkere meneer! Want mn vriendinnetjes wilden de mooie meisjes zijn en ik vond gek doen ook wel prima)
Jeugdsentimentquote:- Spice Girls - Stop Right Now (ik was geloof ik Mel C ofzo, of Victoria)
Zo moeilijk waren de danspasjes niet bij Ademnoodquote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb ook een keertje de Spice Girls nagedaan, toen was ik Geri Halliwel. En Linda, Roos en Jessica, maar wie ik toen was weet ik niet meer. Wel dat ik mijn danspasjes toen vergat
We waren creatief! We hadden zelf een dansje bedacht!quote:Op zondag 4 april 2010 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo moeilijk waren de danspasjes niet bij Ademnood.
Wij hebben samen met de leraren de Macarena gedanst op het schoolplein in groep 8.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
We waren creatief! We hadden zelf een dansje bedacht!Alleen waren 2 van de 3 dus de pasjes vergeten
Daarnaast had ik op 10-jarige leeftijd nog niet door dat er zoiets als TMF/MTV bestond.
Haha, dat heb ik ook wel gedaan ja! Stiekem, als m'n ouders er niet waren.quote:Op zondag 4 april 2010 22:09 schreef neen het volgende:
[..]Ik had wel meisjes in m'n klas die de volgende dag heel trots vertelden dat ze een nummer hadden besteld bij The Box
Ieeh, dat liedje is van Doe Maar hoor! En Tim Immers verkracht het vreselijk, lompe blonde onbenullige onmuzikale hork dat hij isquote:Op zondag 4 april 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En oooh, ik heb ook nog eens Tim Immers geplaybackt tijdens een playbackshow!.
Jij bent beter bij beter bij beter bij beter bij mij
Want ik ben liever dan liever dan lief liever dan hij.
En toen was er een meisje die nog niemand had en die mocht toen op de achtergrond gitaar komen spelen bij mij. En toen ging de presentator van de show alleen maar met haar praten en niet met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh echt waar?quote:Op zondag 4 april 2010 22:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ieeh, dat liedje is van Doe Maar hoor! En Tim Immers verkracht het vreselijk, lompe blonde onbenullige onmuzikale hork dat hij isO,o, wat heb ik me daaraan geėrgerd destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |