Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik vond hem leuk, geluid en beeld komt redelijk goed overeen dus super leuk gedaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:33 schreef MPG het volgende:
Nu lunch, dan steven segal in zn jonge joare kijken.
Ik mis de Charley-Annquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
lekker weertje was het op de boot.
door de wind een beetje schommel in het zonnetje
dan ben je mij nou zeer erkentelijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:32 schreef Ladylike het volgende:
Degene die voor mij de Wiki aanpast ben ik zeer erkentelijk
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben je mij nou zeer erkentelijk
ssssst verklap het nou nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
erkentelijk: tot dank geneigd
dus niet perse dankbaar
als ze maar lief is voor mequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
erkentelijk: tot dank geneigd
dus niet perse dankbaar
quote:
Ik ben lief voor iedereen die lief voor mij isquote:
liefjequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben lief voor iedereen die lief voor mij is
lof of mai laifquote:
dus niet speciaal voor mijquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben lief voor iedereen die lief voor mij is
tuurlijk nietquote:
Whehehehehehequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk, geluid en beeld komt redelijk goed overeen dus super leuk gedaan
alleen als ze me koffie vergeet te gevenquote:
Leuk he? JF liet het me gisteren zienquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehehehe![]()
Geweldig gedaon
Steven Segal op zièn Horsters.
Hedde geej ok kalde schôttel?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Leuk he? JF liet het me gisteren zien
Jong, sjuif ich mot zeikequote:
ik mis de ondertitelingquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehehehe![]()
Geweldig gedaon
Steven Segal op zièn Horsters.
niet nodigquote:
broodje ei met andaoulse sausquote:
quote:
Limburg topicquote:
ook lekkerquote:
Jaaaahquote:
ik ben geen blauwequote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:59 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind je toch redelijk blauw
[ afbeelding ]
maar geen rechtenquote:
GMTAquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:59 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind je toch redelijk blauw
[ afbeelding ]
gelukkig maar zeg!quote:
Daarom zijn we ook getrouwdquote:
neequote:
quote:
ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
hoe moet ik nou de middag doorkomen?![]()
fijn weekend wokquote:
Plichten heb je.. hoor je me?quote:
ja das waarquote:
en bedankt hequote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
hoe moet ik nou de middag doorkomen?![]()
pff binnenkort es bekjiken wat ik allemaal achterlaat hierquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Plichten heb je.. hoor je me?![]()
ALLEEN MAAR PLICHTEN
ja man , de zondag EN de maandag vrijquote:
laf joequote:
oh dat ken ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff binnenkort es bekjiken wat ik allemaal achterlaat hier
mijn cd/dvd kast zowiezo die kan nog een verhuizing niet aan
quote:
Ik hoef zelfs dinsdag pas weerquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man , de zondag EN de maandag vrij
[..]
laf joe
[..]
oh dat ken ik
lijkt dus op mn klerenkast
die heb ik al moeten vervangen die ouwe is snachts een keer ingestortquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man , de zondag EN de maandag vrij
[..]
laf joe
[..]
oh dat ken ik
lijkt dus op mn klerenkast
ja ik ook, dat zeg ik tochquote:
whehehe ja dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik al moeten vervangen die ouwe is snachts een keer ingestort
schrok me de pleuris
whehehe lijkt op een gemiddelde ikea kast dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja ik ook, dat zeg ik toch
[..]
whehehe ja dat kan ik me voorstellen
die van mij zit nu met 20.000 schroeven vast (aantal onder voorbehoud)
ik woensdagquote:
Oh, ik ben wel toe aan weekend.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja ik ook, dat zeg ik toch
[..]
whehehe ja dat kan ik me voorstellen
die van mij zit nu met 20.000 schroeven vast (aantal onder voorbehoud)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel toe aan weekend.
Woensdag dus pas weer
Heb mijn vrije dag geruild
whuuut waar nu dan weer?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]goed gedaan
waarom mogen sommige mensen tubgirl posten zonder een ban te krijgen?
Ik vraag me meer af waarom sommige mensen niet gewoon een nekschot krijgenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]goed gedaan
ook dat jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af waarom sommige mensen niet gewoon een nekschot krijgen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef Ladylike het volgende:
in deze quote kun je het nog zien zelfs
HugoBaas dus
Wie of wat is Tong80? Waarom ken ik 'm niet
huh?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]goed gedaan
al lang gedaanquote:
vreemd want normaal zijn ze daar wel strikt in wel goed dat je TR hebt gedaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef Ladylike het volgende:
en dan geen ban krijgen
TR is gepost, wordt dus blijkbaar niets mee gedaan
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
vreemd want normaal zijn ze daar wel strikt in wel goed dat je TR hebt gedaan
zie mijn editquote:
dacht dat die wel strikt warenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laat me niet lachen.. de mods van KLB?
neuh, niet echt
zal wel weer een nietszeggend antwoord zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
nou nog een opmerking in KLB FB gepost.. eens kijken of ze reageren...
ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
nou nog een opmerking in KLB FB gepost.. eens kijken of ze reageren...
lekker ontspannenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef Fha het volgende:
Samenvatting gemaakt, opgeruimd (al kan ik nu al opnieuw beginnen met stofzuigen, vet fijn al die vacht van bolle) en boodschappen gedaan (wat een hel is dat voor feestdagen).
En nu.. niks
Helluh!!!
ja misschien ga ik maar weer eens lekker een middag lezenquote:
heey fhaquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef Fha het volgende:
Samenvatting gemaakt, opgeruimd (al kan ik nu al opnieuw beginnen met stofzuigen, vet fijn al die vacht van bolle) en boodschappen gedaan (wat een hel is dat voor feestdagen).
En nu.. niks
Helluh!!!
Jah wel goed, weinig aan het doen vandaagquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
ja misschien ga ik maar weer eens lekker een middag lezen(en cds op itunes zetten)
Dag allerliefst![]()
![]()
Hoe is het met je?
Nog speciale plannen dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah wel goed, weinig aan het doen vandaag
voor de rest: zin in weekend
Fhaquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef Fha het volgende:
En nu.. niks
Helluh!!!
nee niet echt, lekker pasen vieren en (chocolade) eieren vretenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog speciale plannen dan?
Hey Gier![]()
Lekker gedouched?
jazeker douchen is altijd fijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog speciale plannen dan?
Hey Gier![]()
Lekker gedouched?
Boh gekquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee niet echt, lekker pasen vieren en (chocolade) eieren vreten
je bent van harte welkomquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Boh gekIk kom ook
Ik heb chips
![]()
@Gier: ja behalve als je heel koud bent, dan doet het water vet pijn
bis morgenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen![]()
laters
en LL tot morgen
Ik weet het, liefquote:
pijn? nooit gemerktquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Boh gekIk kom ook
Ik heb chips
![]()
@Gier: ja behalve als je heel koud bent, dan doet het water vet pijn
Dan heb je het niet koud genoegquote:
of een hoge pijngrensquote:
Ik denk dat je het gewoon niet koud genoeg hebtquote:
en anders zien we ons bij de housewarming van Flesquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet het, liefHet gaat ook heus een keer gebeuren
Dag poezebeest![]()
welkom terugquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
en anders zien we ons bij de housewarming van Fles
Egg them!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
Oh en nou ben ik bijdehand omdat ze zelf te lui zijn TR's te lezen
echt, sommige mods verdienen de titel niet
reageren niet op PM's, doen niets met TR's...
lekker clubje
gaat zo moeilijk vanaf een PCquote:
geen idee hoe het werkt achter de schermen, nu is het iig opgepiktquote:
quote:
Ohw dat scheeltquote:
zal wel een waarschuwinkje krijgen en meer nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee hoe het werkt achter de schermen, nu is het iig opgepikt
[..]aan mn potlood
imiteert zeker weer een kat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat scheeltMet stofzuigen net vond ik wel the point, maar het potlood is nog steeds zoek
En bolle doet net alsof hij slaapt dus daar krijg ik niks uit
tubgirl = ban normaal gesproken en dat weet hij echt welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
zal wel een waarschuwinkje krijgen en meer niet
Ja. Faalkonijn dattie isquote:
hij is langzaam een crimineel aan het worden en gaat straks Dagobert Duck overvallenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja. Faalkonijn dattie is
Mijn vis imiteert Zorro, hij krijgt een zwart masker op zijn kop langzaam
en terechtquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tubgirl = ban normaal gesproken en dat weet hij echt wel
Of Bolle eindelijk eens een keer terugpakken voor die irritante ik-spring-tegen-je-kom-op-waardoor-jij-schrikt-aanvallenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij is langzaam een crimineel aan het worden en gaat straks Dagobert Duck overvallen
nou, topic is iig dichtquote:
dat zou kunnen, dan wordt het een bivakmutsquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Of Bolle eindelijk eens een keer terugpakken voor die irritante ik-spring-tegen-je-kom-op-waardoor-jij-schrikt-aanvallen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef Fha het volgende:
Ik ben benieuwdStoere vis
![]()
Wel fijn trouwens dat onder aan de verpakking van de Ipod staat dat de muziek niet meegeleverd is. Je zal het maar denken en dan thuis achter komen dat het niet zo is![]()
Dat zal dus best een keer gebeurt zijn en sindsdien staat het er op ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan de fabrikant aanklagen en miljoenen krijgen
oh nee, dat kan alleen in amerika
vast welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zal dus best een keer gebeurt zijn en sindsdien staat het er op ofzoMaar ik moest wel keihard lachen toen ik het zag
Mjahquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vast wel
net als die vrouw die er met haar achterlijke actie voor gezorgd heeft dat nu in de beschrijving van een magnetron staat dat het niet geschikt is om huisdieren in te drogen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef Fha het volgende:
[..]
MjahZo heeft mijn oma tijdens een verjaardag ooit een keer een uur lang een tirade houden over chicken tonight en dat ze geschokt was toen ze er thuis achter kwam dat er geen kip in zat!! (jaren geleden. nog steeds
waardig)
whehehhee mijn oma kan zich ook geweldig opwinden over kleine dingen dat ik denk van waar maak jij je druk omquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef Fha het volgende:
Ja het is best schattigHelemaal omdat ze zichzelf dan heeelemaal opfokt
En dan gaat het maar door en door. Eerst luistert men nog, dan zie je opa's gezicht veranderen in een grijns en dan gaat hij in de verte staren en dan langzaam begint de rest ook onderling allemaal gesprekken.En dan op het laatst zie je oma zo kijken "o, er luistert niemand meer" en dan zakt ze weer terug in dr stoel. tot ze iets hoort waar ze zich over op kan fokken en dan haakt ze weer in en dan begint het weer opnieuw
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef Fha het volgende:
Ja het is best schattigHelemaal omdat ze zichzelf dan heeelemaal opfokt
En dan gaat het maar door en door. Eerst luistert men nog, dan zie je opa's gezicht veranderen in een grijns en dan gaat hij in de verte staren en dan langzaam begint de rest ook onderling allemaal gesprekken.En dan op het laatst zie je oma zo kijken "o, er luistert niemand meer" en dan zakt ze weer terug in dr stoel. tot ze iets hoort waar ze zich over op kan fokken en dan haakt ze weer in en dan begint het weer opnieuw
Gier en ik willen die van ons wel langs sturenquote:
laat maar, die gaan zeikenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Gier en ik willen die van ons wel langs sturen
Mijn opa dan? Die is liefquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn opa dan? Die is liefje moet alleen niet aan zijn tijger zitten
Opa heeft al zo lang ik me kan herinneren een gigantische tijger knuffel op de bank zitten die hij gebruikt als armleuning. Als kind mocht ik die al niet van de bank halen, het is opa's tijger. Nu woont een tante van me tijdelijk weer bij hun. Dat was lastig omdat ze eiste dat zij overdag stil zijn (ze werkt nachtdiensten) en zij dan dus slaapt. Daar fokte oma zich over op, immers haar huis en dus ook geheel terecht. Maar opa had maar een ding en dat was de eerste keer dat ik hem echt boos zag
Mijn tante had namelijk ongevraagd de tijger van de bank gehaald omdat hij kriebelde!! De schande!!!!
"en toen opa?" -hoezo en toen? Ik heb hem terug gezet. gaat ze maar lekker ergens anders zitten hoor. pff
wehehe
Ik heb er nooit meerdere gehadquote:
strak plan hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:14 schreef Fha het volgende:
Ik heb ineens ontzettend veel zin in gevulde eierenwtf
Ik ben te luiquote:
quote:
Wij zijn met zn 3en echt gedoemd tot uitstervenquote:
oh noesquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn met zn 3en echt gedoemd tot uitsterven![]()
Nou jij hebt je tenminste al voortgeplant! Ik heb alleen een kat die een hekel heeft aan planten een een vis die een aanval voorbereidquote:
ik zie een kans voor jou en gier om elkaar te reddenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou jij hebt je tenminste al voortgeplant! Ik heb alleen een kat die een hekel heeft aan planten een een vis die een aanval voorbereid
daar komt een godse lui kind uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zie een kans voor jou en gier om elkaar te redden![]()
Ja maar ja maar.. Henryquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zie een kans voor jou en gier om elkaar te redden![]()
Oh ja, fuckquote:
GF wilt geen kidsquote:
Maar mijn Henry welquote:
applaus voor jezelfquote:
preciesquote:
ben ik jouw henry nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar mijn Henry wel![]()
Dat vind ik belangrijker hahaha
quote:
* gf geeft kopjes terugquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]Maar wel een lieve poezewoes hoor
* Fha aait
nog nietquote:
Lieefquote:
oew dan schiet je al aardig op met je cdsquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
Lekker hoorIk ga straks een asociaal groot broodje hamburger in elkaar toveren
![]()
Nog maar twee stapels cd's te gaan
Schiet heul niet op manquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew dan schiet je al aardig op met je cds
oew hamburgers lekker met mayonaise en ketchup en uitjes erbij
Hoe laat kan ik aanschuivenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
![]()
een asoburgerquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
![]()
Nog maar twee stapels cd's te gaan
Troost je, KFC is heul niet te vreten. En al helemaal niet als je er een keer in de keuken hebt mogen kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
WAAROM ZIE IK CONTINU RECLAME VAN KFC ONDER IN BEELD?!!? ER IS HIER HEUL GEEN KFC HOU OP MET MIJ TE KWELLEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
Weet ik nog nietquote:
uhuquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
Troost je, KFC is heul niet te vreten. En al helemaal niet als je er een keer in de keuken hebt mogen kijken![]()
....
jij ookquote:
zo ken ik nog wel een paar van dat soort restaurantsquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Troost je, KFC is heul niet te vreten. En al helemaal niet als je er een keer in de keuken hebt mogen kijken![]()
....
kfc ben ik niet zo dol opquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
WAAROM ZIE IK CONTINU RECLAME VAN KFC ONDER IN BEELD?!!? ER IS HIER HEUL GEEN KFC HOU OP MET MIJ TE KWELLEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
kon 't niet laten ........quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
WAAROM ZIE IK CONTINU RECLAME VAN KSC ONDER IN BEELD?!!? ER IS HIER HEUL GEEN KSC HOU OP MET MIJ TE KWELLEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
Dan vind ik dat je nu ook KFC voer voor me moet aanschaffenquote:
Nog leuke zeemeerminnen tegen gekomen dan? Of vriendelijke dolfijnen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef friemelaar het volgende:
Ben dus weer boven water![]()
Was er nogal diep ingedoken blijkbaar
bij de duikschool geweestquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef friemelaar het volgende:
Ben dus weer boven water![]()
Was er nogal diep ingedoken blijkbaar
wat is FSC voer?quote:
iig geen jawsquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog leuke zeemeerminnen tegen gekomen dan? Of vriendelijke dolfijnen?
Nou dat niet maar wel hele mooie dingen gezienquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog leuke zeemeerminnen tegen gekomen dan? Of vriendelijke dolfijnen?
Oohw okequote:Op vrijdag 2 april 2010 17:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou dat niet maar wel hele mooie dingen gezien![]()
Was dus aan 't programmeren voor een duikresort![]()
thee met een koekje danquote:
latersquote:
vreetkick?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:56 schreef Fha het volgende:
Hamburgers ook weer op. Maar ik geloof dat het hier niet bij blijft vanavond
Nee, gewoon gezonde eetlust en dus niet genoeg aan twee broodjes hamburgerquote:
pff ik eet dan echt weinigquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee, gewoon gezonde eetlust en dus niet genoeg aan twee broodjes hamburger
Dan eet je weinig jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff ik eet dan echt weinig
ontbijten doe ik niet tussen de middag eet ik amper of niet
dus meestal alleen avond eten en dat is ook weinig
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ontbijten doe ik ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:19 schreef MPG het volgende:![]()
Ik eet de hele dag door.
Net ook 3 borden macaroni naar binnen gewerkt.
baaah macaroniquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:19 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ik eet de hele dag door.
Net ook 3 borden macaroni naar binnen gewerkt.
Dat dus. En je kan er zoveel verschillende soorten saus overheen mikken, dat er ALTIJD wel een variant is die je lekker vindtquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:34 schreef Fha het volgende:
Echt, dat snap ik nooit. Hoe kan een mens nou geen macaroni lusten?! Het is een kleine ieniemienie pasta soort zonder smaak
ik heb et op scouting in zoveel geur kleur en smaak gehad sindsdien weiger ik het te etenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:34 schreef Fha het volgende:
Echt, dat snap ik nooit. Hoe kan een mens nou geen macaroni lusten?! Het is een kleine ieniemienie pasta soort zonder smaak
Je hebt een macaroni traumaquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb et op scouting in zoveel geur kleur en smaak gehad sindsdien weiger ik het te eten
kippenpoot eet ik ook niet meer ik krijg het niet wegquote:
succes wokquote:
dan zijn het niet zo'n aso hamburgers als nic ze maaktquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:56 schreef Fha het volgende:
Hamburgers ook weer op. Maar ik geloof dat het hier niet bij blijft vanavond
mijn dieetquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:34 schreef Fha het volgende:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. En je kan er zoveel verschillende soorten saus overheen mikken, dat er ALTIJD wel een variant is die je lekker vindt.
Of ik eet gewoon meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zijn het niet zo'n aso hamburgers als nic ze maakt
dat blijktquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had niet eerder naar huis moeten gaan
meer dan nicquote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer dan nic![]()
dat durf ik dus echt te betwijfelen
heel snel uitzettenquote:
je moet ook gewoon komen postenquote:
haha =) zal ik dat dan maar doen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet ook gewoon komen posten
echt nietquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha =) zal ik dat dan maar doen?
heeyquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha =) zal ik dat dan maar doen?
haha dan zeg ik maar hoi =) hoessie hier??quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt niet![]()
dadelijk eten jullie me arm![]()
nic eet in d'r eentje al bijna een kilo spaghetti op
ik ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whuut tering dat krijg ik echt niet weg
Met mij moet je dan wel minstens twee kilo maken jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt niet![]()
dadelijk eten jullie me arm![]()
nic eet in d'r eentje al bijna een kilo spaghetti op
goed natuurlijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha dan zeg ik maar hoi =) hoessie hier??
kan jij veel eten dan?quote:
ik wou dat nic dat ook niet konquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whuut tering dat krijg ik echt niet weg
zie je dat bedoel ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Met mij moet je dan wel minstens twee kilo maken ja![]()
ik lig in een deukquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed natuurlijk![]()
en nou ben ik werken![]()
garpje![]()
mwah soms... maar een kilo spaghetti bij lange na nietquote:
laat me raden ze komt er niks op aan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wou dat nic dat ook niet kon![]()
[..]
zie je dat bedoel ik
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
laat me raden ze komt er niks op aan?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze blijft iig slank![]()
maar ja vrouwen die eens niet klagen over hun gewicht of figuur....
zo zeldzaam dat ik ze nog niet ben tegen gekomenquote:
vraag maar aan je vrouwquote:
ik ken er wel een paar die zijn stevig en daar ook blij meequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo zeldzaam dat ik ze nog niet ben tegen gekomen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken er wel een paar die zijn stevig en daar ook blij mee
Als je dat echt gelooft:quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zijn geen echte vrouwen! wij moeten wat te zeiken hebben over onszelf anders zijn we niet gelukkig
ik vind het wel een mooi excuusquote:
Ja dat dacht ik alquote:
oow ze zullen vast wel wat te zeiken hebben maar niet over hun gewichtquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zijn geen echte vrouwen! wij moeten wat te zeiken hebben over onszelf anders zijn we niet gelukkig
als en zegt " je zeikt" antwoord ik altijd met ik ben nederlander en vrouw! das mijn geboorterecht!!quote:
LL aan het lijnenquote:
tot morgen gierquote:
trusten knuffelquote:
zo traagquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Fha het volgende:
Bleg, ik zal morgen nog wel verder moeten met de cd'sWat een tempo
zuip zequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
zo, weer werk klaar.![]()
ooit komt het wel af.![]()
zou ik nu aan het bier kunnen? of zal ik nog even wachten?![]()
zaterdag 13:00 is point of no return, dan toch maar aan het bier nu.
daar zitten wijquote:
die zal dat idd niet wetenquote:[..]
die andere vrouw
Zo veel cd's, en na een hele dag cd's importeren word Itunes ook niet sneller neequote:
ik zou het normaal met rijst etenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Kip met cashewnoten (Thai style) en een Warsteiner
je bent iig van de straat afquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo veel cd's, en na een hele dag cd's importeren word Itunes ook niet sneller neeheel schokkend
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou het normaal met rijst eten![]()
maar de warsteiner mag je me altijd geven![]()
was ze weer ontsnaptquote:je bent iig van de straat af
hoef ik de kip nietquote:
Ja dus nu is de straat heel lelijk en kleurloosquote:
dat welquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dus nu is de straat heel lelijk en kleurloos
heel goed van jezelfquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:59 schreef Fha het volgende:
Pizza in de oven
Ik heb nog best lang gewacht al zeg ik t zelf
Helaas heb ik mijn tong verbrand in mijn enthousiasmequote:Op vrijdag 2 april 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
heel goed van jezelf![]()
smakelijk Fha
trustenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 080 goldfinger1963
02. 074 Ladylike
03. 060 Giertje
04. 055 Fha
05. 026 wel.o.k
06. 015 friemelaar
07. 012 Knuffelzacht
08. 009 MPG
09. 008 indahnesia.com
10. 008 marcb1974
11. 004 Viper86
12. 003 Symphonic
13. 001 Aarti
14. 001 vrolijke-frits
15. 001 Marokkaanse18
quote:Top 100 van vrijdag 2 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
15. 151 Ladylike
40. 103 goldfinger1963
42. 101 suikertaartje
53. 092 Pheno
76. 075 Knuffelzacht
87. 068 Giertje
alweer op vakantiequote:Op zaterdag 3 april 2010 02:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Aan de koffie, en dadelijk nog even naar het postkantoor voordat ik op vakantie ga.
Weekje naar Bali, kan ik ondertussen ook wat contacten bezoeken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 04:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar ga je naar toe indah?
en je ouders gaan (neem ik aan) mee ?
lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 08:55 schreef Nijns het volgende:
* Nijns brengt koffie, thee en ontbijtjes voor iedereen
daarom juist mij vraag aan jouwquote:Op zaterdag 3 april 2010 07:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je hard werkt, heb je recht op veel vakantie.
combi vakantie/werkquote:Op zaterdag 3 april 2010 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Weekje naar Bali, kan ik ondertussen ook wat contacten bezoeken.
nijnsquote:Op zaterdag 3 april 2010 08:55 schreef Nijns het volgende:
* Nijns brengt koffie, thee en ontbijtjes voor iedereen
quote:
boodschap ze fritsquote:
marcquote:
giertjequote:
quote:MOSKOU - Een jonge Russische vrouw is met spoed verzorgd in het ziekenhuis nadat zij gewond raakte bij een blijkbaar stevige sessie orale seks. Dat meldt de Pravda.
Tijdens de orale seks raakte de 19-jarige vrouw gewond aan haar keel. 's Mans penis verwondde de amandelen van het slachtoffer.
Aanvankelijk dacht de vrouw dat het wel mee zou vallen. Echter, de volgende ochtend ontwaakte ze met haar mond onder het bloed. Ze is meteen naar het ziekenhuis gebracht waar de artsen vaststelden dat een van haar amandelen ernstig beschadigd was.
*proestquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
uur eerder thuis op kosten van de baas
quote:
marcquote:
quote:
stuur die maar hier heenquote:
hebberdquote:
Fhaquote:
Forum Opties | |