quote:
* gf geeft kopjes terugquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]Maar wel een lieve poezewoes hoor
* Fha aait
nog nietquote:
Lieefquote:
oew dan schiet je al aardig op met je cdsquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
Lekker hoorIk ga straks een asociaal groot broodje hamburger in elkaar toveren
![]()
Nog maar twee stapels cd's te gaan
Schiet heul niet op manquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew dan schiet je al aardig op met je cds
oew hamburgers lekker met mayonaise en ketchup en uitjes erbij
Hoe laat kan ik aanschuivenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
![]()
een asoburgerquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
![]()
Nog maar twee stapels cd's te gaan
Troost je, KFC is heul niet te vreten. En al helemaal niet als je er een keer in de keuken hebt mogen kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
WAAROM ZIE IK CONTINU RECLAME VAN KFC ONDER IN BEELD?!!? ER IS HIER HEUL GEEN KFC HOU OP MET MIJ TE KWELLEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
Weet ik nog nietquote:
uhuquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
Troost je, KFC is heul niet te vreten. En al helemaal niet als je er een keer in de keuken hebt mogen kijken![]()
....
jij ookquote:
zo ken ik nog wel een paar van dat soort restaurantsquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Troost je, KFC is heul niet te vreten. En al helemaal niet als je er een keer in de keuken hebt mogen kijken![]()
....
kfc ben ik niet zo dol opquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
WAAROM ZIE IK CONTINU RECLAME VAN KFC ONDER IN BEELD?!!? ER IS HIER HEUL GEEN KFC HOU OP MET MIJ TE KWELLEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
kon 't niet laten ........quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
WAAROM ZIE IK CONTINU RECLAME VAN KSC ONDER IN BEELD?!!? ER IS HIER HEUL GEEN KSC HOU OP MET MIJ TE KWELLEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
Dan vind ik dat je nu ook KFC voer voor me moet aanschaffenquote:
Nog leuke zeemeerminnen tegen gekomen dan? Of vriendelijke dolfijnen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef friemelaar het volgende:
Ben dus weer boven water![]()
Was er nogal diep ingedoken blijkbaar
bij de duikschool geweestquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef friemelaar het volgende:
Ben dus weer boven water![]()
Was er nogal diep ingedoken blijkbaar
wat is FSC voer?quote:
iig geen jawsquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog leuke zeemeerminnen tegen gekomen dan? Of vriendelijke dolfijnen?
Nou dat niet maar wel hele mooie dingen gezienquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog leuke zeemeerminnen tegen gekomen dan? Of vriendelijke dolfijnen?
Oohw okequote:Op vrijdag 2 april 2010 17:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou dat niet maar wel hele mooie dingen gezien![]()
Was dus aan 't programmeren voor een duikresort![]()
thee met een koekje danquote:
latersquote:
vreetkick?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:56 schreef Fha het volgende:
Hamburgers ook weer op. Maar ik geloof dat het hier niet bij blijft vanavond
Nee, gewoon gezonde eetlust en dus niet genoeg aan twee broodjes hamburgerquote:
pff ik eet dan echt weinigquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee, gewoon gezonde eetlust en dus niet genoeg aan twee broodjes hamburger
Dan eet je weinig jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff ik eet dan echt weinig
ontbijten doe ik niet tussen de middag eet ik amper of niet
dus meestal alleen avond eten en dat is ook weinig
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff ik eet dan echt weinig
ontbijten doe ik niet tussen de middag eet ik amper of niet
dus meestal alleen avond eten en dat is ook weinig
Ontbijten doe ik ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:19 schreef MPG het volgende:![]()
Ik eet de hele dag door.
Net ook 3 borden macaroni naar binnen gewerkt.
baaah macaroniquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:19 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ik eet de hele dag door.
Net ook 3 borden macaroni naar binnen gewerkt.
Dat dus. En je kan er zoveel verschillende soorten saus overheen mikken, dat er ALTIJD wel een variant is die je lekker vindtquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:34 schreef Fha het volgende:
Echt, dat snap ik nooit. Hoe kan een mens nou geen macaroni lusten?! Het is een kleine ieniemienie pasta soort zonder smaak
ik heb et op scouting in zoveel geur kleur en smaak gehad sindsdien weiger ik het te etenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:34 schreef Fha het volgende:
Echt, dat snap ik nooit. Hoe kan een mens nou geen macaroni lusten?! Het is een kleine ieniemienie pasta soort zonder smaak
Je hebt een macaroni traumaquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb et op scouting in zoveel geur kleur en smaak gehad sindsdien weiger ik het te eten
kippenpoot eet ik ook niet meer ik krijg het niet wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |