Ik denk dat je het gewoon niet koud genoeg hebtquote:
en anders zien we ons bij de housewarming van Flesquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet het, liefHet gaat ook heus een keer gebeuren
Dag poezebeest![]()
welkom terugquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
en anders zien we ons bij de housewarming van Fles
Egg them!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
Oh en nou ben ik bijdehand omdat ze zelf te lui zijn TR's te lezen
echt, sommige mods verdienen de titel niet
reageren niet op PM's, doen niets met TR's...
lekker clubje
gaat zo moeilijk vanaf een PCquote:
geen idee hoe het werkt achter de schermen, nu is het iig opgepiktquote:
quote:
Ohw dat scheeltquote:
zal wel een waarschuwinkje krijgen en meer nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee hoe het werkt achter de schermen, nu is het iig opgepikt
[..]aan mn potlood
imiteert zeker weer een kat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat scheeltMet stofzuigen net vond ik wel the point, maar het potlood is nog steeds zoek
En bolle doet net alsof hij slaapt dus daar krijg ik niks uit
tubgirl = ban normaal gesproken en dat weet hij echt welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
zal wel een waarschuwinkje krijgen en meer niet
Ja. Faalkonijn dattie isquote:
hij is langzaam een crimineel aan het worden en gaat straks Dagobert Duck overvallenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja. Faalkonijn dattie is
Mijn vis imiteert Zorro, hij krijgt een zwart masker op zijn kop langzaam
en terechtquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tubgirl = ban normaal gesproken en dat weet hij echt wel
Of Bolle eindelijk eens een keer terugpakken voor die irritante ik-spring-tegen-je-kom-op-waardoor-jij-schrikt-aanvallenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij is langzaam een crimineel aan het worden en gaat straks Dagobert Duck overvallen
nou, topic is iig dichtquote:
dat zou kunnen, dan wordt het een bivakmutsquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Of Bolle eindelijk eens een keer terugpakken voor die irritante ik-spring-tegen-je-kom-op-waardoor-jij-schrikt-aanvallen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef Fha het volgende:
Ik ben benieuwdStoere vis
![]()
Wel fijn trouwens dat onder aan de verpakking van de Ipod staat dat de muziek niet meegeleverd is. Je zal het maar denken en dan thuis achter komen dat het niet zo is![]()
Dat zal dus best een keer gebeurt zijn en sindsdien staat het er op ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan de fabrikant aanklagen en miljoenen krijgen
oh nee, dat kan alleen in amerika
vast welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zal dus best een keer gebeurt zijn en sindsdien staat het er op ofzoMaar ik moest wel keihard lachen toen ik het zag
Mjahquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vast wel
net als die vrouw die er met haar achterlijke actie voor gezorgd heeft dat nu in de beschrijving van een magnetron staat dat het niet geschikt is om huisdieren in te drogen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef Fha het volgende:
[..]
MjahZo heeft mijn oma tijdens een verjaardag ooit een keer een uur lang een tirade houden over chicken tonight en dat ze geschokt was toen ze er thuis achter kwam dat er geen kip in zat!! (jaren geleden. nog steeds
waardig)
whehehhee mijn oma kan zich ook geweldig opwinden over kleine dingen dat ik denk van waar maak jij je druk omquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef Fha het volgende:
Ja het is best schattigHelemaal omdat ze zichzelf dan heeelemaal opfokt
En dan gaat het maar door en door. Eerst luistert men nog, dan zie je opa's gezicht veranderen in een grijns en dan gaat hij in de verte staren en dan langzaam begint de rest ook onderling allemaal gesprekken.En dan op het laatst zie je oma zo kijken "o, er luistert niemand meer" en dan zakt ze weer terug in dr stoel. tot ze iets hoort waar ze zich over op kan fokken en dan haakt ze weer in en dan begint het weer opnieuw
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef Fha het volgende:
Ja het is best schattigHelemaal omdat ze zichzelf dan heeelemaal opfokt
En dan gaat het maar door en door. Eerst luistert men nog, dan zie je opa's gezicht veranderen in een grijns en dan gaat hij in de verte staren en dan langzaam begint de rest ook onderling allemaal gesprekken.En dan op het laatst zie je oma zo kijken "o, er luistert niemand meer" en dan zakt ze weer terug in dr stoel. tot ze iets hoort waar ze zich over op kan fokken en dan haakt ze weer in en dan begint het weer opnieuw
Gier en ik willen die van ons wel langs sturenquote:
laat maar, die gaan zeikenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Gier en ik willen die van ons wel langs sturen
Mijn opa dan? Die is liefquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn opa dan? Die is liefje moet alleen niet aan zijn tijger zitten
Opa heeft al zo lang ik me kan herinneren een gigantische tijger knuffel op de bank zitten die hij gebruikt als armleuning. Als kind mocht ik die al niet van de bank halen, het is opa's tijger. Nu woont een tante van me tijdelijk weer bij hun. Dat was lastig omdat ze eiste dat zij overdag stil zijn (ze werkt nachtdiensten) en zij dan dus slaapt. Daar fokte oma zich over op, immers haar huis en dus ook geheel terecht. Maar opa had maar een ding en dat was de eerste keer dat ik hem echt boos zag
Mijn tante had namelijk ongevraagd de tijger van de bank gehaald omdat hij kriebelde!! De schande!!!!
"en toen opa?" -hoezo en toen? Ik heb hem terug gezet. gaat ze maar lekker ergens anders zitten hoor. pff
wehehe
Ik heb er nooit meerdere gehadquote:
strak plan hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:14 schreef Fha het volgende:
Ik heb ineens ontzettend veel zin in gevulde eierenwtf
Ik ben te luiquote:
quote:
Wij zijn met zn 3en echt gedoemd tot uitstervenquote:
oh noesquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn met zn 3en echt gedoemd tot uitsterven![]()
Nou jij hebt je tenminste al voortgeplant! Ik heb alleen een kat die een hekel heeft aan planten een een vis die een aanval voorbereidquote:
ik zie een kans voor jou en gier om elkaar te reddenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou jij hebt je tenminste al voortgeplant! Ik heb alleen een kat die een hekel heeft aan planten een een vis die een aanval voorbereid
daar komt een godse lui kind uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zie een kans voor jou en gier om elkaar te redden![]()
Ja maar ja maar.. Henryquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zie een kans voor jou en gier om elkaar te redden![]()
Oh ja, fuckquote:
GF wilt geen kidsquote:
Maar mijn Henry welquote:
applaus voor jezelfquote:
preciesquote:
ben ik jouw henry nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar mijn Henry wel![]()
Dat vind ik belangrijker hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |