Ik denk dat je het gewoon niet koud genoeg hebtquote:
en anders zien we ons bij de housewarming van Flesquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet het, liefHet gaat ook heus een keer gebeuren
Dag poezebeest![]()
welkom terugquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
en anders zien we ons bij de housewarming van Fles
Egg them!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
Oh en nou ben ik bijdehand omdat ze zelf te lui zijn TR's te lezen
echt, sommige mods verdienen de titel niet
reageren niet op PM's, doen niets met TR's...
lekker clubje
gaat zo moeilijk vanaf een PCquote:
geen idee hoe het werkt achter de schermen, nu is het iig opgepiktquote:
quote:
Ohw dat scheeltquote:
zal wel een waarschuwinkje krijgen en meer nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee hoe het werkt achter de schermen, nu is het iig opgepikt
[..]aan mn potlood
imiteert zeker weer een kat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat scheeltMet stofzuigen net vond ik wel the point, maar het potlood is nog steeds zoek
En bolle doet net alsof hij slaapt dus daar krijg ik niks uit
tubgirl = ban normaal gesproken en dat weet hij echt welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
zal wel een waarschuwinkje krijgen en meer niet
Ja. Faalkonijn dattie isquote:
hij is langzaam een crimineel aan het worden en gaat straks Dagobert Duck overvallenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja. Faalkonijn dattie is
Mijn vis imiteert Zorro, hij krijgt een zwart masker op zijn kop langzaam
en terechtquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tubgirl = ban normaal gesproken en dat weet hij echt wel
Of Bolle eindelijk eens een keer terugpakken voor die irritante ik-spring-tegen-je-kom-op-waardoor-jij-schrikt-aanvallenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij is langzaam een crimineel aan het worden en gaat straks Dagobert Duck overvallen
nou, topic is iig dichtquote:
dat zou kunnen, dan wordt het een bivakmutsquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Of Bolle eindelijk eens een keer terugpakken voor die irritante ik-spring-tegen-je-kom-op-waardoor-jij-schrikt-aanvallen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef Fha het volgende:
Ik ben benieuwdStoere vis
![]()
Wel fijn trouwens dat onder aan de verpakking van de Ipod staat dat de muziek niet meegeleverd is. Je zal het maar denken en dan thuis achter komen dat het niet zo is![]()
Dat zal dus best een keer gebeurt zijn en sindsdien staat het er op ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan de fabrikant aanklagen en miljoenen krijgen
oh nee, dat kan alleen in amerika
vast welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zal dus best een keer gebeurt zijn en sindsdien staat het er op ofzoMaar ik moest wel keihard lachen toen ik het zag
Mjahquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vast wel
net als die vrouw die er met haar achterlijke actie voor gezorgd heeft dat nu in de beschrijving van een magnetron staat dat het niet geschikt is om huisdieren in te drogen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef Fha het volgende:
[..]
MjahZo heeft mijn oma tijdens een verjaardag ooit een keer een uur lang een tirade houden over chicken tonight en dat ze geschokt was toen ze er thuis achter kwam dat er geen kip in zat!! (jaren geleden. nog steeds
waardig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |