quote:
* gf geeft kopjes terugquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]Maar wel een lieve poezewoes hoor
* Fha aait
nog nietquote:
Lieefquote:
oew dan schiet je al aardig op met je cdsquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
Lekker hoorIk ga straks een asociaal groot broodje hamburger in elkaar toveren
![]()
Nog maar twee stapels cd's te gaan
Schiet heul niet op manquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew dan schiet je al aardig op met je cds
oew hamburgers lekker met mayonaise en ketchup en uitjes erbij
Hoe laat kan ik aanschuivenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
![]()
een asoburgerquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
![]()
Nog maar twee stapels cd's te gaan
Troost je, KFC is heul niet te vreten. En al helemaal niet als je er een keer in de keuken hebt mogen kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
WAAROM ZIE IK CONTINU RECLAME VAN KFC ONDER IN BEELD?!!? ER IS HIER HEUL GEEN KFC HOU OP MET MIJ TE KWELLEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
Weet ik nog nietquote:
uhuquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
Troost je, KFC is heul niet te vreten. En al helemaal niet als je er een keer in de keuken hebt mogen kijken![]()
....
jij ookquote:
zo ken ik nog wel een paar van dat soort restaurantsquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Troost je, KFC is heul niet te vreten. En al helemaal niet als je er een keer in de keuken hebt mogen kijken![]()
....
kfc ben ik niet zo dol opquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
WAAROM ZIE IK CONTINU RECLAME VAN KFC ONDER IN BEELD?!!? ER IS HIER HEUL GEEN KFC HOU OP MET MIJ TE KWELLEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
kon 't niet laten ........quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
WAAROM ZIE IK CONTINU RECLAME VAN KSC ONDER IN BEELD?!!? ER IS HIER HEUL GEEN KSC HOU OP MET MIJ TE KWELLEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
Dan vind ik dat je nu ook KFC voer voor me moet aanschaffenquote:
Nog leuke zeemeerminnen tegen gekomen dan? Of vriendelijke dolfijnen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef friemelaar het volgende:
Ben dus weer boven water![]()
Was er nogal diep ingedoken blijkbaar
bij de duikschool geweestquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef friemelaar het volgende:
Ben dus weer boven water![]()
Was er nogal diep ingedoken blijkbaar
wat is FSC voer?quote:
iig geen jawsquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog leuke zeemeerminnen tegen gekomen dan? Of vriendelijke dolfijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |