abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79788132
Het vorige deel: Slank #996 - Met etiketjes.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_79788136
Ja doei.
pi_79788183
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het helpt als je haar tegen je in het harnas jaagt?
Mijn klasgenoten gaan mijn mailtje echt niet aan haar forwarden hoor Hoe denk je dat ze hier achter gaat komen?

Plus, ik vernoem nergens haar naam, ik heb een mailtje gestuurd of men de feitelijkheden op wil schrijven als ze het idee hebben in een situatie onrechtvaardig behandeld te zijn.

Ik heb heus niet gemailt: Vinden jullie [naam docent] ook zo een klote wijf, mail ff wat je van haar vindt! Kuss

Jullie denken wel slecht over mijn tacktische vaardigheden zeg !
pi_79788274
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb heus niet gemailt: Vinden jullie [naam docent] ook zo een klote wijf, mail ff wat je van haar vindt! Kuss

TeVensP
pi_79788287
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn klasgenoten gaan mijn mailtje echt niet aan haar forwarden hoor Hoe denk je dat ze hier achter gaat komen?

Plus, ik vernoem nergens haar naam, ik heb een mailtje gestuurd of men de feitelijkheden op wil schrijven als ze het idee hebben in een situatie onrechtvaardig behandeld te zijn.

Jullie denken wel slecht over mijn tacktische vaardigheden zeg !
Je gaat van pure schrik wel erg slecht schrijven .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79788289
TVP.

Ik ben benieuwd hoe het afloopt PF!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_79788334
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Je gaat van pure schrik wel erg slecht schrijven .
Schrik... schrik...
pi_79788363
maar nu heb ik nog wel even raad nodig over mijn studiedilemma:

optie 1: tekst lezen voor college morgen en zorgen dat ik dat vak haal. Literatuur, daar ben ik goed in
optie 2: tentamen leren en hópen dat ik dat vak haal (kleinere kans)
optie 3: beide proberen te doen, wat resulteert in minder werk voor het tentamen wrsch
optie 4: geen van beide

zit hier echt enorm te twijfelen

Tevens kun je hier de master 'Postcolonialisme' doen.. klinkt ook echt heel interessant... keuzes! Maar die keus is gelukkig pas van later belang
Ja doei.
pi_79788402
Heb je nog een her?
pi_79788428
Best confronterend, een tellertje in beeld dat bijhoudt hoe lang je al bezig bent. 231 minuten. Twee zinnen geschreven.

TVP dus.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79788448
ja, voor beide heb ik nog herren.
Overigens er ook nog de optie 'sparknotes': samenvatting van novel doorlezen voor morgen...
Ja doei.
pi_79788525
tvp
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:31:55 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79788561
Postcolonialisme! *stokpaardje*

Eh Ik zou voor een tussenweg tussen optie 2 en 3 gaan. Tentamen is van een vak dat je moet halen? Dan ervoor gaan. Daar de meeste tijd in steken. Voor je naar college gaat een wiki-pagina doorlezen over het literatuuronderwerp, of een paar pagina's van de gestelde tekst doorbrowsen. Dat tentamen van dat literatuurvak komt later, dus daar kun je je later ook nog op richten.
"First things first" is meestal mijn studiemotto
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79788646
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Postcolonialisme! *stokpaardje*

Eh Ik zou voor een tussenweg tussen optie 2 en 3 gaan. Tentamen is van een vak dat je moet halen? Dan ervoor gaan. Daar de meeste tijd in steken. Voor je naar college gaat een wiki-pagina doorlezen over het literatuuronderwerp, of een paar pagina's van de gestelde tekst doorbrowsen. Dat tentamen van dat literatuurvak komt later, dus daar kun je je later ook nog op richten.
"First things first" is meestal mijn studiemotto
maar ik voel me dan zo schuldig ben altijd een van de weinigen die actief meedoet in de les, en als ik dan niets te zeggen heb over 't boek, dan valt 't op dat ik 't niet gelezen heb (net als de rest die ook niets zegt) en dan voel ik me stom

en dat tentamen is ook nog wel een her voor... dus eigenlijk zou ik ook optie 4 nog kunnen doen !
Ja doei.
pi_79788698
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens er ook nog de optie 'sparknotes': samenvatting van novel doorlezen voor morgen...
Doe het meeste aan de gene waar je het beste gevoel bij hebt, heb je tijd over, leer je ook nog voor de andere. Ga wel naar het tentamen (tenzij je hem max 2x per jaar mag doen en je nog een kans hebt met de februari-instroom) leer daarvan en misschien haal je hem toch.
pi_79788760
Kun je niet een deel van de tekst voor morgen lezen, of is het niet op een logische manier in stukken te verdelen? Wat voor effect heeft het op je kansen voor het tentamen als je een uurtje minder leert?
pi_79788773
true.. ik ga 't tentamen maar proberen en als ik nog puf heb lezen vanavond/morgenochtend
Ja doei.
pi_79788780
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Kun je niet een deel van de tekst voor morgen lezen, of is het niet op een logische manier in stukken te verdelen? Wat voor effect heeft het op je kansen voor het tentamen als je een uurtje minder leert?
groot effect, enige vak wat ik niet gevold heb
Ja doei.
pi_79788818
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

maar ik voel me dan zo schuldig ben altijd een van de weinigen die actief meedoet in de les, en als ik dan niets te zeggen heb over 't boek, dan valt 't op dat ik 't niet gelezen heb (net als de rest die ook niets zegt) en dan voel ik me stom

en dat tentamen is ook nog wel een her voor... dus eigenlijk zou ik ook optie 4 nog kunnen doen !
Heb je niet voor het Engels ook beroemde quotes over boeken?

God, hoe heet dat... Het stond bij ons in op de middelbare altijd in de mediatheek!

Bijv: Uit het gouden ei kun je opmaken dat schrijver Tim Krabbé een fervent schaker is. Zijn boeken zijn zo logisch en gestructureerd. [bla bla]

En dan een top 10 van dingen die over je boek gezegd worden, gewoon inleven in je boek, en dan een eigen mening vormen.
pi_79788855
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

groot effect, enige vak wat ik niet gevold heb
Dan zou ik daar toch eerst mee beginnen.
Dan merken ze bij college maar dat je eens een keer niet alles hebt gelezen, des te meer valt het op dat je je altijd wél voorbereidt en uiteindelijk is het toch het tentamencijfer dat telt.
pi_79788865
TVPee. Ik wil naar huis
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79788910
nou, dan gaan we dat doen!

Mo to the tentamenrescuuuueeeeeeeeee!!!!

*zoef*
Ja doei.
pi_79788947
Ooooooh hagelbui!
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:48:56 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79789302
Hooi...

Lijst:
O/L: (pas om 12 uur uit bed boterham kaas, boterham ham, glas melk, gekookt ei, beschuit jam
S: 80 min hometrainen (het regent gehaktballen gezien, toffe film)
T's: peer, sinaasappel, snee suikerbrood met roomboter, 2 blokjes choco, kom yoghurt met aardbeien.
D: taco's
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:53:57 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79789479
Taco's! Lekker

O: twee bolletjes met filet americain
T: bakje griesmeelpudding
L: gegrilde courgette met gegrilde champignons en een lepel griekse yoghurt
T: beker melk
T: bolletje met?
D: pizza

[ Bericht 2% gewijzigd door MariaEtcetera op 31-03-2010 15:01:51 ]
pi_79789543
Ik heb zaterdag weer eens suikerbrood op, Uniek. Lekker is dat toch Maar ze verkopen het hier niet.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:56:52 #27
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79789597
lijst

O: yoghurt met muesl, bramen en mango
T: -
L: maaltijdsalade met volkorenpasta en een beetje dressing
T: banaan
T: plat brood met tevredenheid
D: nog geen idee!
T: biertje.

i'm happy!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:57:20 #28
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79789618
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb zaterdag weer eens suikerbrood op, Uniek. Lekker is dat toch Maar ze verkopen het hier niet.
Hier ook niet! Je schijnt er ook hele lekkere wentelteefjes van kunnen te maken..
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:59:56 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79789746
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb je niet voor het Engels ook beroemde quotes over boeken?

God, hoe heet dat... Het stond bij ons in op de middelbare altijd in de mediatheek!

Bijv: Uit het gouden ei kun je opmaken dat schrijver Tim Krabbé een fervent schaker is. Zijn boeken zijn zo logisch en gestructureerd. [bla bla]

En dan een top 10 van dingen die over je boek gezegd worden, gewoon inleven in je boek, en dan een eigen mening vormen.
*docent Nederlands meldt*
Dat hebben docenten heus wel door, hoor Of je een boek wel of niet gelezen hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_79789772
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Hier ook niet! Je schijnt er ook hele lekkere wentelteefjes van kunnen te maken..
Wentelteefjes vind ik dan weer goor; jeugdtraumaatje Die van mijn moeder waren altijd zompig en brr Ik heb op Puerto Rico trouwens wel heel lekkere french toast gegeten: van brioche-achtig brood, en dan een soort tosti met roomkaas en cranberry
pi_79789881
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*docent Nederlands meldt*
Dat hebben docenten heus wel door, hoor Of je een boek wel of niet gelezen hebt.
Waarom heb ik dan op vwo een 9 gekregen terwijl ik niet 1 boek van de lijst heb gelezen

(Ik had wel 15 andere boeken gelezen maar mijn lijst werd gewoon veel mooier met die boeken. Daarnaast heb ik een rijke fantasie )
pi_79789897
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79789940
Misschien was het een 8, in ieder geval, een bizar cijfer

Haar lievelingsboek had ik WEL gelezen en ik had zo veel te vertellen over dat boek + nog 1 dat er geen tijd meer was voor de volgende.. Nou. prima !!
pi_79790060
Dan geef je het antwoord toch al, PF? Als je het helemaal niet over de boeken hebt gehad die je niet hebt gelezen is het ook geen wonder dat ze er niet achter is gekomen. Bij Moblo ligt dat iets anders, als het maar om 1 tekst gaat die zeker besproken gaat worden.
pi_79790122
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou sowieso dat doen. ik heb al mn literatuur gehaald met samenvattingen enzo ik las dan voor het tentamen wel alles (behalve bij t laatste vak) maar als je in tijdnood zit zou ik zorgen dat je je morgen door de werkgroep fluimt, gewoon niet teveel zeggen, en dan dat inhalen na je andere tentamen...
Kwak
pi_79790151
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan geef je het antwoord toch al, PF? Als je het helemaal niet over de boeken hebt gehad die je niet hebt gelezen is het ook geen wonder dat ze er niet achter is gekomen. Bij Moblo ligt dat iets anders, als het maar om 1 tekst gaat die zeker besproken gaat worden.
Die ene had ik ook niet gelezen hoor Maar ja... middelbare school..
pi_79790208
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

maria en ik zeiden hetzelfde - en wij zijn ervaren op dit gebied hahaha.
wat is nou belangrijker? jouw schuldgevoel omdat je eens een keertje iets niet gelezen hebt (laat de anderen maar eens hun bek open doen. is t bij marguerite? die begrijpt t ook wel als je voor de les even tegen haar zegt dat je vanwege tentamen stress deze keer niet alles gelezen hebt en dat je dat heel vervelend vindt) of het halen van dat rottentamen?

ik snap dat je dat tentamen niet leuk vindt en denkt dat je t niet gaat halen en daarom geneigd bent om alvast maar niet teveel te hoeven leren ervoor maar ik denk dat je er toch beter meer tijd in nkan steken, dan is de her ook makkelijker. die literatuur komt wel goed...
Kwak
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:12:32 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79790292
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wentelteefjes vind ik dan weer goor; jeugdtraumaatje Die van mijn moeder waren altijd zompig en brr Ik heb op Puerto Rico trouwens wel heel lekkere french toast gegeten: van brioche-achtig brood, en dan een soort tosti met roomkaas en cranberry
Je weet dat wentelteefjes en french toast hetzelfde zijn?

Ik ben gek op wentelteefjes..met bruine suiker. Mmm..En ik heb trouwens al heel lang een craving voor brood..'s morgens, vers uit de oven met roomboter en hagelslag. Dit weekend maar eens voor zorgen denk ik!
pi_79790319
edit: spuit elf.

ik heb overigens mijn laatste literatuurvak gehaald door heel hard te studeren op context, de gedichten en essasy wel te lezen, en samenvattingen te bestuderen. ik had een 9,7 voor het tentamen, en voor het essay waarin ik 1 boek dat ik gelezen had vergeleek met 1 boek dat ik niet gelezen had, had ik een 9,3

ik vond het zelf ook wat genant...
maar de optie: gewoon tegen je docent zeggen dat t niet gelukt is en waarom, is echt wel te doen hoor
Kwak
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:13:27 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79790334
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Waarom heb ik dan op vwo een 9 gekregen terwijl ik niet 1 boek van de lijst heb gelezen

(Ik had wel 15 andere boeken gelezen maar mijn lijst werd gewoon veel mooier met die boeken. Daarnaast heb ik een rijke fantasie )
Omdat je een domme docent had blijkbaar die net de verkeerde vragen stelde Of jij was supersneaky, dat kan ook nog .

Maar ik moet niet het heilige boontje uithangen, want ik zit nu ook van alles uit m'n duim te zuigen voor m'n verslag .
Niet meer actief op Fok!
pi_79790409
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat je een domme docent had blijkbaar die net de verkeerde vragen stelde Of jij was supersneaky, dat kan ook nog .

Maar ik moet niet het heilige boontje uithangen, want ik zit nu ook van alles uit m'n duim te zuigen voor m'n verslag .
Whehe, ik was vooral verbaasd over het hoge cijfer

ik mompelde ook dingen als - o goed hoe heet hij ook alweer, die uit die donkere kamer en dat ie dan met eh... - ojaaa

pi_79790446
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maria en ik zeiden hetzelfde - en wij zijn ervaren op dit gebied hahaha.
wat is nou belangrijker? jouw schuldgevoel omdat je eens een keertje iets niet gelezen hebt (laat de anderen maar eens hun bek open doen. is t bij marguerite? die begrijpt t ook wel als je voor de les even tegen haar zegt dat je vanwege tentamen stress deze keer niet alles gelezen hebt en dat je dat heel vervelend vindt) of het halen van dat rottentamen?

ik snap dat je dat tentamen niet leuk vindt en denkt dat je t niet gaat halen en daarom geneigd bent om alvast maar niet teveel te hoeven leren ervoor maar ik denk dat je er toch beter meer tijd in nkan steken, dan is de her ook makkelijker. die literatuur komt wel goed...
ooooh die tekst lezen is niet eens voor een cijfer? nou, niet doen dus !
pi_79790701
Jeej ik ben op de helft (vandaag 9-21.30 in Amsterdam, tussendoor 3 uur pauze) en nu al helemaal op. Gaat niets meer worden vandaag, maar moet nog wel even heel veel opdrachten maken voor morgen.

@Moblo: sluit me aan bij de rest, zou het tentamen gaan leren en de samenvatting van de teksten lezen. Maar als je normaal goed meedoet, zullen docenten waarschijnlijk milder zijn als je het een keer minder goed hebt voorbereid.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79790766
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Je weet dat wentelteefjes en french toast hetzelfde zijn?

ja, daarom zeg ik het toch
pi_79790841
Tvp, ga zo bijlezen. Komt er trouwens nog een 1000ste topic meet?
pi_79790936
Dan is het 1000ste wel allang geweest, maar goed.

Bah, ik ben alweer door m'n verhuisdozen heen. Je hebt toch altijd meer spullen dan je denkt.
pi_79791034
oh, ik heb trouwens net de eerste anderhalf uur op mn werk doorgebracht met neuzen op funda en praten over bomen (letterlijk) met mn kantoorgenoot. dat soort momentjes word ik echt altijd heel blij van...
Kwak
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:32:27 #48
236335 neen
schone schijn
pi_79791061
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Klopt! met een bolletje kaneelijs en een toefje slagroom
het lijkt niet wat het is
pi_79791206
Nu heb ik trek in wentelteefjes..

ei + melk + ?
pi_79791368
Suiker en kaneel
pi_79791394
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
Nu heb ik trek in wentelteefjes..

ei + melk + ?
Brood?
pi_79791395
nog in een bepaalde verhouding?
pi_79791409
ik heb zooo een honger dat ik hoofdpijn heb en het recept ben vergeten
pi_79791594
Ik heb nog nooit wentelteefjes gegeten.
pi_79791601
Nee ?!
pi_79791669
Nope.
pi_79791686
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt niet? Ik vind het juist erg passen bij je Juffrouw-Engelimago
pi_79791698
Misschien klopt dat imago dan dus toch niet zo. .
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:48:47 #59
236335 neen
schone schijn
pi_79791700
Het is erg lekker met suikerbrood! Dat at ik altijd op m'n werk vroeger
pi_79791720
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best confronterend, een tellertje in beeld dat bijhoudt hoe lang je al bezig bent. 231 minuten. Twee zinnen geschreven.

TVP dus.
Het hoeft ook niet elke dag even goed te gaan om het monster af te ronden: de laatste loodjes etc. Je bent er bijna, en ook al gaat het een dagje ruk, binnenkort is het klaar!
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:50:27 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79791765
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ook niet! *boks*
pi_79791772
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:48 schreef neen het volgende:
Het is erg lekker met suikerbrood! Dat at ik altijd op m'n werk vroeger
Of met rozijnenbrood

http://www.iensrecepten.n(...)enbrood-bill-granger

[ Bericht 12% gewijzigd door anna82 op 31-03-2010 15:58:29 ]
pi_79791789
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien klopt dat imago dan dus toch niet zo. .
Met je pompoencakejes en kilo's roomkaasfrosting. Yeah, sure
pi_79791825
Wij moesten wentelteefjes maken bij verzorging. Ik liet ze verdrinken, ons ei mengsel was goed voor 8 boterhammen maar na 2 stuks al op.
pi_79791873
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ook niet! *boks*
Yeah. .
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:53:21 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79791891
Zijn de supermarkten eigenlijk open op Goede Vrijdag? Ik hoop van wel, want zaterdag ben ik ook weg en anders moet ik morgen voor vier dagen boodschappen doen (als ik morgen tenminste niet ook weg ben, want dan kan mr nachtwacht het doen )
Niet meer actief op Fok!
pi_79791965
Tuurlijk.
pi_79792016
Ik heb trouwens vanochtend mijn informele gesprekje had met de leidinggevende van de openstaande vacature en ze vond me leuk, en goed (en onervaren). De vacature moet alleen eerst intern worden aangeboden en als daar niet direct iets uit vooromt, word ik over twee weken uitgenodigd voor een tweede gesprek. Spannend!
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:56:51 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79792058
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:55 schreef anna82 het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend mijn informele gesprekje had met de leidinggevende van de openstaande vacature en ze vond me leuk, en goed (en onervaren). De vacature moet alleen eerst intern worden aangeboden en als daar niet direct iets uit vooromt, word ik over twee weken uitgenodigd voor een tweede gesprek. Spannend!
Oe! *duimen in de strijd*
pi_79792143
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tuurlijk.
Het kan zijn dat ze wat eerder dichtgaan dan op een gewone vrijdag!
In Duitsland is volgens mijn naspeuringen alles dicht We hadden een tripje drogist & Aldi gepland, maar ja, dan maar volgende week.

Anna Duimen dat ze intern niemand vinden
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79792200
jaloers: het overbuurmeisje? heeft bloemen in haar deurklink hangen !
pi_79792212
Spannend anna! .

En bedankt voor je lieve woorden. . Ik voel me echt een enorme faler (zat hier bijna te janken in de UB vandaag) momenteel. . Maar hij komt af. En dan heb ik een diploma van een compleet nutteloze studie en geen enkel talent voor wat dan ook. Maar dat is van later zorg, of zo.
pi_79792419
DaD, gek Over het nut van je studie laat ik me niet uit, maar jij hebt zoveel talent

Anna, w00t, toch hoop op een leukere baan! Ik duim mee
pi_79792437
Mijn moeder kookt trouwens ALTIJD broccoli als ik langs kom (vorige week 3x)

Want dat is zo gezond...

LOVELI ????
pi_79792599
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend anna! .

En bedankt voor je lieve woorden. . Ik voel me echt een enorme faler (zat hier bijna te janken in de UB vandaag) momenteel. . Maar hij komt af. En dan heb ik een diploma van een compleet nutteloze studie en geen enkel talent voor wat dan ook. Maar dat is van later zorg, of zo.
DaD! Niet van die gekke dingen zeggen. Je weet dat het niet waar is en je haalt jezelf er zo mee naar beneden.
en

En thanks allemaal, ik duim zelf ook mee
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:07:36 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79792609
quote:
Spannend anna! .

Geen talent, zei onze taartdecoratie-en-kook-goeroe? En dan hebben we het nog niet eens over je sympathieke juf-Engel-uitstraling waarmee je ook wel deuren zult kunnen openen

Wat betreft lichtelijk nutteloze studies kan ik wederom *boks* doen, trouwens

Maar nee joh, staar je niet blind op dat je iets móet bereiken op zeer Hoog Niveau. Misschien lukt het wel, misschien niet en dan is er geen vrouw over boord. Een leuk baantje met leuke collega's is veelal volgens mij zelfs makkelijker te combineren met een leven vol leuke hobby's en vrienden en misschien een gezinnetje dan een ambitieuze AiO-plek Dit vertel ik mezelf ook steeds! Maar er zit wel wat in denk ik.

Zoals eerder gezegd, volgens mij komt het wel goed met je hoor
pi_79792671
Wat spannend Anna! Duimen dat er niemand intern reageert!

Oeii ik ben op oorlogspad, ik hoop zo dat ik zo geen ruzie ga krijgen . Oorzaak: weinig slaap, veel schoolopdrachten, college tot half 10 en een tegenvallende toets.
pi_79792676
quote:
Spannend anna! .

Laiverd, het afronden van een studie is alleen weggelegd voor talentvollen.
Waarom denk je dat een papiertje een criterium is?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79792687
Als je talent niet bij studeren ligt [wat niemand zegt, maar je taarten ] dan moet je het misschien ergens anders zoeken.

Ik overweeg schoonheidsspecialiste te worden, alleen jammer van de opleiding Maar dat lijkt mij dus echt leuk !!
pi_79792746
Gewoon even janken DaD, dan is het uit je systeem, dan hier alle commentaren lezen en je scriptie afmaken
Joe ken doe it woemun!
pi_79792788
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat dus. Om een studie af te maken, moet je al een behoorlijke hoeveelheid talent voor je vak hebben. En dan heb je daarna altijd nog je prachtige taarten .

Offtopic: weet iemand of er een magnetron is in de VU? Ik heb mijn eten in een bakje zitten, en geen tijd meer om langs de andere uva locatie te gaan. Dus zit ik anders zonder eten en geen geld om wat te kopen .

Edit: oh wacht, rijst/groente/sate spul, dat kan ik ook wel koud eten .
pi_79792818
Fijn, een van mn buren is op trommelles gegaan en is nu aan het oefenen... het gaat nog niet zo goed

norrmaal zou ik zeggen: beter/meer oefenen.. maar nu even niet
Ja doei.
pi_79792824
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef P.F het volgende:
Als je talent niet bij studeren ligt [wat niemand zegt, maar je taarten ] dan moet je het misschien ergens anders zoeken.

Ik overweeg schoonheidsspecialiste te worden, alleen jammer van de opleiding Maar dat lijkt mij dus echt leuk !!
Ik wil kapster worden. Zo slecht als er tegenwoordig geknipt wordt
Alleen dat werken op zaterdag & de koopavond en de hele dag staan en steeds natte handen en weinig verdienen. Hmz.
pi_79792873
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat dus. Om een studie af te maken, moet je al een behoorlijke hoeveelheid talent voor je vak hebben.
En niet alleen vakinhoudelijk talent, maar ook talent in doorzetten ondanks saaie taaie vervelende frustrerende voortgang. Afstuderen bewijst dát nog het meest.
pi_79792999
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik wil kapster worden. Zo slecht als er tegenwoordig geknipt wordt
Alleen dat werken op zaterdag & de koopavond en de hele dag staan en steeds natte handen en weinig verdienen. Hmz.
Kapster of MUA of fotograve lijkt mij ook geweldig Maar goed

Dat mag ik niet zeggen
pi_79793048
Jullie zijn lief, allemaal. . Ik ga hier maar even niet zitten huilen maar ter compensatie heb ik net een zakje Maltesers gehaald. Lekker puh.

Ik wil eigenlijk gewoon een leuk baantje voor 28 of 32 uur per week ergens op een kantoor of zo. Papieren in mappen doen en etiketjes op dingen plakken, zoiets.

Zo. Genoeg gezeurd, ik ga nog even bezig.
pi_79793182
Ik ben bang dat de bloemen van de geheime aanbidder er zo afwaaien

pi_79793198
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie zijn lief, allemaal. . Ik ga hier maar even niet zitten huilen maar ter compensatie heb ik net een zakje Maltesers gehaald. Lekker puh.

Ik wil eigenlijk gewoon een leuk baantje voor 28 of 32 uur per week ergens op een kantoor of zo. Papieren in mappen doen en etiketjes op dingen plakken, zoiets.

Zo. Genoeg gezeurd, ik ga nog even bezig.
Mijn uitzendbaan tijdens de scriptie En daarna vaste baan
Inmiddels mag ik degene inwerken die nu de stickers plakt en de papieren in mappen moet doen

Jaja, alles komt wel op zijn pootjes terecht
pi_79793432
dudes, dudettes, ik ga er vandoor. nog even iets aftypen en dan naar de trein. ik ga dim summen in rotterdam en daarna naar de Mattheus Passie met een vriend (in de doelen) we hadden gratisj kaartjes omdat ik language coaching had gedaan voor de dirigente die deze club ook dirigeert... zin in!

daaaag
Kwak
pi_79793456
is infamous eerder onbekend of eerder berucht?
pi_79793521
Berucht!
pi_79793596
Hmmm.. Ik dacht dat als je in- voor een woord zette dat het 't woord dan de tegenovergestelde betekenis kreeg !
pi_79793750
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:30 schreef P.F het volgende:
Hmmm.. Ik dacht dat als je in- voor een woord zette dat het 't woord dan de tegenovergestelde betekenis kreeg !
Niet per se toch? Different is ook niet het tegengestelde van indifferent Vraag het eens na bij de specialistenin het topique!
pi_79793776
Of misschien was dat wel un

Hmmmm
pi_79793859
A.
pi_79793876
Over het algemeen. Denk ik.
pi_79793896
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:34 schreef P.F het volgende:
Of misschien was dat wel un

Hmmmm
Nee, soms geldt het wel: denk maar aan dependant - independant.
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:43:30 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79794200
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee, soms geldt het wel: denk maar aan dependant - independant.
Dependent vs. independent bedoel je zeker .
Niet meer actief op Fok!
pi_79794478
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dependent vs. independent bedoel je zeker .
Fuck ja, ik zat nog te twijfelen - ik dacht aan dependance
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:56:47 #101
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79794748
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fuck ja, ik zat nog te twijfelen - ik dacht aan dependance
ook belangrijk.

Ik kan het woord decision nooit goed schrijven. En aangezien ik nogal vaak daarover schrijf in m'n scriptie is dat soms wel stom.

Zo, 'mn dag in de UB zit er bijna op. Even alcohol kopen en dan naa rhuis, bedenken wat te eten. Ik zit te denken aan ovenfrietjes... met kip ofzo..
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:58:17 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79794805
Infamous is berucht
pi_79794883
Mijn dagplanning ligt in het water en die van morgen ook..
en ik ben alleen deze Pasen want ik heb tentamens. Leuk...
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:00:59 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79794896
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ook

En kop op, mindere dagen moeten er ook tussen zitten... dan vallen de goeie meer op
Plus wat ze hierboven allemaal al zeiden: je bent sowieso al geniaal als je je studie afmaakt, dat kost inderdaad heel, héél veel doorzettingsvermogen
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:07:55 #105
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79795187
Lijstje:

O: pompelmoes met yogurt
T: appel
L1: bruine bol aarbeitjes
L2: 1 tosti met kaas en ananas en een beetje yogurt met appel
D: pizza
T: ? misschien iets alcoholisch op café maar het zal wrsch cola light worden
S: ik ging gaan lopen vandaag maar derjuist en vanochtend krampen gehad dus mijn spieren krijgen een dagje rust!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:19:18 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79795583
Mwuh! Moet voor morgen twee opdrachten maken (mini papers van 1500 woorden) maar mn bakkes doet zeer en eigenlijk wil ik gewoon op bed liggen Dus het vlot niet zo

*voegt tevens twee gekookte eitjes toe aan lijstje*

*pizza-boks met sjaap*
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:20:35 #107
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79795627
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pizza-boks met sjaap*
Kun je er ook zo naar uit kijken? Jummie pizza, en ik vind hem echt gewoon lekkerder met een volkoren bodem dus nog niet slecht ook niet!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79795689
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssss

tentamen van maandag gehaald met een 6, ok, maar wel gehaald
Ja doei.
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:23:49 #109
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79795735
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:

Feestje!
Ik stuur even het mooie zonnetje van hier op om op jou te schijnen!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79795971
Hoi!
blijkbaar zag ik er vanmiddag zo ongelukkig / gedemotiveerd uit dat ze me naar huis gestuurd hebben werd daar helemaal ongelukkig van, want op zich helpt het wel om bezig te zijn als ik wat suboptimaal ben.

Straks komt mn vriendje en ik wilde spinazielasagna maken, maar er was alleen à la crème. Zou het daarmee ook lukken?
Ohja en ik heb een aldi hardloopshirt (zonder vakje, dat wel) voor 7 euro, roze.
pi_79796059
Is er iemand toevallig zijn nokia oplader/etc kwijt, ik doe mijne in de aanbieding
pi_79796137
Goed zo mo!
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:39:48 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79796290
Go Mooo!
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:20 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Kun je er ook zo naar uit kijken? Jummie pizza, en ik vind hem echt gewoon lekkerder met een volkoren bodem dus nog niet slecht ook niet!
Soms wel ja! Al was ik nu gewoon zwaar inspiratieloos en het vriendje had zin in pizza Maar wel lekker, desalniettemin!
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:52:45 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79796706
Ik ga boodschappen doen met mijn nieuwe fietsmandje op mn fiets
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:54:46 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79796769
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga boodschappen doen met mijn nieuwe fietsmandje op mn fiets
Ik zal mijn ogen openhouden voor een rooie (ja toch?) fiets met fietsmandje
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:07:25 #116
236335 neen
schone schijn
pi_79797198
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
Ik ook nou ja, 2e paasdag dan. Misschien moet ik maar gezellig in m'n eentje naar de meubelboulevard ofzo.

Oke, gekookte of gebakken aardappels ik heb dit jaar zelf nog niet aardappels gebakken maar dus al wel een paar keer gegeten (ouwelui ) maarja het is wel lekker.

En ik ben net helemaal natgeregend/gehageld
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:19:11 #117
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79797617
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:07 schreef neen het volgende:

[..]

En ik ben net helemaal natgeregend/gehageld
Lang leve Hongarije! :p
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:48:39 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79798653
ik heb een vlucht naar Madrid geboekt! zoveel geld, maar zo leuk!
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:50:00 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79798718
Oh neeees mn mams heeft zich aangemeld voor Dr Frank! En ik kon me zo gauw niet bedenken wat er ook weer allemaal mis was met Dr Frank (afgezien van dat ie vies eten voorschrijft en de nieuwe Sonja is en Syrena dr vader dr moeder tot wanhoop drijft ermee), maar ik heb wel een heel verhaal afgeneuzeld over BMR en genoeg eten en spaarstanden en andere topic-wijsheden
Conclusie: mn mams krijgt zoals ze nu eet BIJNA d'r BMR binnen (BMR is 1540 ofzo en ze krijgt nu 1438 binnen op een ruime dag dat ze gehakt eet ofzo), maar dat haalt ze dus lang niet altijd (ik had een dag met rijst en gehakt uitgerekend maar ze eet ook vaak kipfilet) en de verdeling is ongeveer zo: overdag = 641 kcal en avondeten = 750.

Ik heb haar aangeraden om overdag twee boterhammen extra te eten en Dr Frank te laten voor wat ie is, maar ik heb niet het idee dat ik erg ben doorgedrongen
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:56:01 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79798952
Goed bezig Maria... gelukkig heb ik geen afvallige familie
OJa, ook nog nooit wentelteefjes gehad...
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:58:28 #121
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79799047
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:

wat fijn!
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:00:26 #122
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79799117
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
Ik ook. Al m'n vrienden hebben familie op bezoek. Behalve ik. dubbel zo alleen dus..

Definitief lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met muesli, bramen en mango
L: salade met volkorenpasta, beetje dressing
T: plat brood
D: pytipanna, zweedse aardappeltjes met zalm en broccoli met gebakken ei
T: biertje
pi_79799164
Mijn ouders gaan naar vrienden en mijn vriendje naar familie. En pasen is mijn favoriete feestdag !!
pi_79799210
Ik denk dat ik m'n ouders ga bellen om te vragen of zij al plannen hebben voor Paasmaandag. Heb ze al sinds kerst niet gezien, ten slotte.
pi_79799276
o god ik heb echt net semi de juiste papieren voor mijn belastingaangifte gevonden !!!
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:10:28 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79799448
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik m'n ouders ga bellen om te vragen of zij al plannen hebben voor Paasmaandag. Heb ze al sinds kerst niet gezien, ten slotte.
Sinds kerst! . Dat is gewoon 3 maanden! .
Niet meer actief op Fok!
pi_79799468
Ja echt lang Ik heb mijn schoonouders die 150 km verderop wonen sinds kerst pas 1x gezien en dat vind ik echt al weinig !!!!!
pi_79799592
OMG sterkte Maria. Dr. Frank moet echt dood en Heller ook. Dan heb ik nog liever dat mensen denken dat Ik Kies Bewust ook automatisch gezond betekent.

Ik hou niet van Pasen. Geen idee waarom, maar ik krijg er geen warme gevoelens van, zo van: Jeeeej Pasen.
Vast omdat het met Pasen vaak koud is en je er dan niet op verdacht bent, zoals met Kerst.
pi_79799633
Is de Ikea open Paasmaandag? Dan wil ik mss m'n mening nog wel herzien
pi_79799759
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:23 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Feestje!
Ik stuur even het mooie zonnetje van hier op om op jou te schijnen!
Dank je! De zon is hier nog even gaan schijnen, zo na de storm en regen. En mijn eigen zonnetje, Mr.Mo is ook weer op weg terug hierheen. Ergens wel 'jammer', want ik zat net zo lekker rustig te studeren maar ergens ben ik ook wel blij dattie er weer is

heb daarnet na een idee van Maria deze lekkere wraps met biefstuk gegeten, en kan zo weer door met studeren, op naar de volgende zessen betere cijfers!
Ja doei.
pi_79799777
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:14 schreef Syrena het volgende:
OMG sterkte Maria. Dr. Frank moet echt dood en Heller ook. Dan heb ik nog liever dat mensen denken dat Ik Kies Bewust ook automatisch gezond betekent.

Ik hou niet van Pasen. Geen idee waarom, maar ik krijg er geen warme gevoelens van, zo van: Jeeeej Pasen.
Vast omdat het met Pasen vaak koud is en je er dan niet op verdacht bent, zoals met Kerst.
mag ik dit quoten in het Hellertopic? !

Arme Maria
Ja doei.
pi_79799810
Oh, heel Maastricht is open! Niiiiiiiiiiiiice
pi_79799891
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mag ik dit quoten in het Hellertopic? !

Arme Maria
Nee dank je, die hoef ik niet achter me aan te hebben Ik heb er al niet gereageerd, heb ik ze dalijk in m'n MyAt staan. De dikke zuigen

(dat was een grapje he, van die zuigen. Ik zeg 't maar even)
pi_79799927
ik wilde dat al bijna écht daar gaan quoten!
Ja doei.
pi_79800196
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde dat al bijna écht daar gaan quoten!
Mijn hele imago van diplomatiek persoon bijkans naar de knoppen
Overigens heb ik Dr Frank moet dood al eens in een ander topic gezegd, en daar werd op gereageerd dat het echt heus niet ongezond was en toen wilde ik al koppen van rompen gaan rukken. Maar ik heb me ingehouden
pi_79800217
ik heb er ook al maar niet gepost.. het is de nieuwe dieethemel, dat Heller ik word er zo triest van als ik dat allemaal lees, doe het dan ook maar niet meer!
Ja doei.
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:31:55 #137
236335 neen
schone schijn
pi_79800280
Ik heb dus opgebakken aardappeltjes gehad, was wel lekker want ja ik heb ook m'n tentamen gehaald van gisteren kwam ik achter voor de verandering eens
pi_79800302
Wheee mn posts werken steeds niet!
Nogmaals proberen mn lijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: vieze automatenkoffie
L: 4 boterhammen, 2 kaas, 2 gebraden gehakt, appel
T: krentenbol, peer
D: ontzettend lekkere lasagna met spinazie (à la crème), tomaatgehaktsaus en mozarella bovenop (een hele overwinning dat vriendlief, die zegt geen kaas te lusten, ervan kon smullen) met salade met balsamico
T: griesmeelpap met rode bessen

Zit vast hoog in de getalletjes, maar op krentenbol en toetje na is het wel allemaal goed voer.
pi_79800376
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er ook al maar niet gepost.. het is de nieuwe dieethemel, dat Heller ik word er zo triest van als ik dat allemaal lees, doe het dan ook maar niet meer!
Gelijk heb je. Ik zie daar lijstjes langskomen "Ik val zoveel af!" Ja, je eet ook geen drol.
En nu hou ik erover op

Ik denk dat ik nog een bakje kwark neem. Heb van die lowfat van de Linessa van de Lild, maar hij smaakt raar. Ik weet niet of dat is omdat ik normaal yoghurt eet, of omdat ze er dingen mee gedaan hebben om 't vet eruit te krijgen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:35:25 #140
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79800419
Oké ik weet wat ik morgen eet, heb nog veel vlees in de diepvries liggen dus wraps it is! Jum! (of misschien vrijdag want mijn aardappelen moeten ook op) Stress,nog 3 keer hier eten en nog veel te veel eten
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79800514
Lijstje:
O: Muesli met melk
T: Waterige koffie
L: 4 boterhammen met jeweetwel
D: Maaltijdsalade
T: Koffie + appel

Weet iemand toevallig waar je koffieschepjes vandaan kunt halen? Want ik doe het nu met een eetlepel, maar nu is mijn koffie regelmatig te sterk of te waterig...
pi_79800575
Ik heb mijn lenzen al 12 uur in en nog nergens last van Had de opticien dalijk toch gelijk, hij zei dat ze "op" waren, de oude, en ik geloofde 'm niet.

*hard afklopt en nu bril op gaat doen* (ik krijg geen leuke foto gemaakt van m'n nieuwe bril )
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:42:15 #143
236335 neen
schone schijn
pi_79800710
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
Lijstje:
O: Muesli met melk
T: Waterige koffie
L: 4 boterhammen met jeweetwel
D: Maaltijdsalade
T: Koffie + appel

Weet iemand toevallig waar je koffieschepjes vandaan kunt halen? Want ik doe het nu met een eetlepel, maar nu is mijn koffie regelmatig te sterk of te waterig...
Je moet gewoon meer koffie zetten, dan krijg je veel ervaring. Ik doe het zelf ook met een eetlepel en inmiddels gaat dat perfect
pi_79800817
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mijn lenzen al 12 uur in en nog nergens last van Had de opticien dalijk toch gelijk, hij zei dat ze "op" waren, de oude, en ik geloofde 'm niet.

*hard afklopt en nu bril op gaat doen* (ik krijg geen leuke foto gemaakt van m'n nieuwe bril )
Hou je alsjeblieft aan de adviezen!
Ik zie al 3 weken mensen met knalrode ogen met vaatingroei, allerhande infecties, gaatjes in het hoornvlies... Met niet zelden permanente schade tot gevolg. Ook met harde lenzen kan dit. Echt niet tof
daarom durf ik nu helemaal geen lenzen meer
pi_79801145
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik zie al 3 weken mensen met knalrode ogen met vaatingroei, allerhande infecties, gaatjes in het hoornvlies... Met niet zelden permanente schade tot gevolg. Ook met harde lenzen kan dit. Echt niet tof
De vorige keer zei hij ook dat ze op waren, kreeg ik nieuwe en had direct weer dezelfde klachten
Vandaar dat ik nu ook een bril heb, die draag ik nu veel meer.
Hij wilde me eigenlijk zachte lenzen aanpraten, want dat was nu veel gezonder voor je ogen dan harde Ik heb wel zachte lenzen, maar door m'n cylinder kan daar niet goed mee zien. Prima om mee te gaan stappen maar niet voor 't werk. Die draag ik ook nooit lang. En mijn lenzen doe ik dus na het werk uit, en dan m'n bril op.

Ik maak nu ook veeeeel beter schoon dan vroeger. "Nee, aparte cleaner is tegenwoordig niet meer nodig hoor" Uhuh, sorry, maar ik maak ze liever goed schoon dan een beetje wrijven met de inzetvloeistof. Jakkie.
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:56:08 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79801268
Fijn Moblo, 6 is goed ook op de U toch?

Bah, ik ben pasen vrij, had liever gewerkt, moet op koninginnedag Vriend heeft met pasen nachtdienst, da's ook niks dus

Operatie nog steeds niks Syrena?
pi_79801466
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Gelijk heb je. Ik zie daar lijstjes langskomen "Ik val zoveel af!" Ja, je eet ook geen drol.
En nu hou ik erover op

Hehe

Ik vind het wel lachen, dat topic. Niet echt aardig, maarja. Als je zo'n stom dieet gaat volgen vraag je erom.

Ik spiek wel eens bij het dieettopic en die mensjes kunnen het toch ook op de normale manier. En Kwak. Dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door shinydiscoball op 31-03-2010 20:06:34 ]
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:14:47 #148
236335 neen
schone schijn
pi_79802148
Ik ga dat ook doen, weet je hoeveel ze afvallen. Vandaag zag ik weer oprah, ging het over fashion tips maar natuurlijk alleen voor vrouwen discriminatie

pi_79802630
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb/had ik ook allemaal.
En ook nog littekens...
Verkeerd aangemeten lenzen op mijn twaalfde, twee keer een vinger in mijn oog, een virusinfectie en een mierenbeet hielpen niet echt.
Ik kan dus ook echt "normale" lenzen niet langer verdragen. Zelfs vormstabiele niet.

Maar siliconenlenzen zijn Da Bomb!
En ook nog grotendeels vergoed door de verzekering (betaal alleen de vloeistof en een eigen bijdrage).

Ik hoop zó dat het goed blijft gaan want het enige alternatief is een brilletje (kan niet ivm latex-, nylon- en nikkelallergie) of een transplantie.
pi_79803079
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef neen het volgende:
Ik ga dat ook doen, weet je hoeveel ze afvallen. Vandaag zag ik weer oprah, ging het over fashion tips maar natuurlijk alleen voor vrouwen discriminatie

Omdat mannen het toch nooit leren.

En je kijkt wel een beetje veel Oprah he.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:41:52 #151
236335 neen
schone schijn
pi_79803461
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Omdat mannen het toch nooit leren.

En je kijkt wel een beetje veel Oprah he.
Ja, zo zonder tips gaat dat natuurlijk niet lukken he! Maarja, ik heb het nu al 2 dagen achter elkaar (gedeeltelijk) gezien ja dus dat mag wel wat minder. Nu weer voetbal, dat compenseert het weer.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:48:28 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79803785
Ik las net ergens deze kwoot, en ik moest aan DaD's begeleidert denken!

“Keep away from those who try to belittle your ambitions. Small people always do that, but the really great make you believe that you too can become great.” - Mark Twain
pi_79804816
. Afgezien van die ene ongelukkige opmerking valt het heel erg mee en is 'ie best supportive, hoor. .
pi_79805203
TVP!!
pi_79805319
Hee C !!
pi_79805346
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79805410
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:16 schreef P.F het volgende:
Hee C !!
Hey lieffie! Ik las vanmiddag nog iets over dat stomme tentamen. Echt naar en onterecht!! Zou nog proberen het hogerop te zoeken inderdaad. Heb verder nog niet bijgelezen, dus weet niet of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn.......
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:20:10 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79805501
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
. Afgezien van die ene ongelukkige opmerking valt het heel erg mee en is 'ie best supportive, hoor. .
Oh okee dat scheelt! Dan issie misschien toch een beetje groots

Voorbeeld van hoe Fok je dagelijks leven beïnvloedt!
pi_79805505
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef P.F het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_79805610
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef conleche het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:23:11 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79805684
Weltrusten.. ben al 9 uur wakker en moet weer slapen.. heb dus de hele dag gegeten (5 taco's met mais, bonen, gehakt, creme fraiche, groene prut en sla)
pi_79805803
Ohja ik moest ook nog kijken of ik terug kon krijgen van vorig jaar, maar dacht dat ik niet gewerkt had

Zo toetje eten echt lekker!
pi_79806209
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh okee dat scheelt! Dan issie misschien toch een beetje groots

Voorbeeld van hoe Fok je dagelijks leven beïnvloedt!
Ik vertel m'n vriend ook wel eens iets over jullie. Zijn altijd heel maffe gesprekken. .
pi_79806730
ik zie m'n moeder een tijdje niet dus kan haar even geen advies vragen

maarrrr kan dit? die broek? bij mij?

pi_79807345
Is het zo'n glimmende legging? Die vind ik altijd vreselijk! Maar je kan het vast hebben.
pi_79807641
Ik krijg 438 terug van de belasting had ik bedacht!!

Niet helemaal met de natte vinger hoor, ik zit er niet meer dan 100 euro naast. Denk ik.
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:03:10 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79807714
Ik vind skinny dingesen zelden mooi staan eigenlijk Maar ik ben dan ook a-hip De meeste chubby mensen leggen nadruk op de chubby-heid en dunnere mensen krijgen spillebeentjes. Ik vind ze eigenlijk alleen mooi bij vrouwen met rondingen en weinig spek op de verkeerde plekken. Dus bij bijna niemand
pi_79808054
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind skinny dingesen zelden mooi staan eigenlijk Maar ik ben dan ook a-hip De meeste chubby mensen leggen nadruk op de chubby-heid en dunnere mensen krijgen spillebeentjes. Ik vind ze eigenlijk alleen mooi bij vrouwen met rondingen en weinig spek op de verkeerde plekken. Dus bij bijna niemand
ik heb op zich wel lange benen maar niet van die heule dunne zoals hier:

ik vind dat spillebenerige eigenlijk wel mooi

en ik wil een beetje wijde shirts want ik heb van die zielige armpjes
pi_79808169
Pief is een van de weinigen bij wie een skinnyjeans wel mooi staat, maar ik denk dat een glimmende wetlooklegging ook voor haar een stap te ver is. Hoewel deze niet zo heel erg glimt, zo lijkt het.
pi_79808253
Mijn zielige armpjes:
SPOILER
Ik vind ze niet per se te dun maar het straalt gewoon geen kracht uit

Ik word er gewoon een beetje treurig van, daarom draag ik nooit hemdjes Ik zou ook meer kunnen opdrukken maar daar faal ik nog al in
pi_79808290
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef conleche het volgende:
Pief is een van de weinigen bij wie een skinnyjeans wel mooi staat, maar ik denk dat een glimmende wetlooklegging ook voor haar een stap te ver is. Hoewel deze niet zo heel erg glimt, zo lijkt het.
Ja misschien wel.... Ik ga morgen gewoon even passen !
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:14:41 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79808373
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:12 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja misschien wel.... Ik ga morgen gewoon even passen !
Dets de spirrit! Misschien dat ie dan juist bij jou wèl staat Go for it
pi_79808424
Ik vind dat al my friends er leuk en hip uitzien [denk aan streepjes shirts] maar ja, dan hadden op 1 avond 3 zo een shirt aan..... dan voel ik mij niet meer fijn hoor

pi_79808563
Ik had m'n digi d code niet meer en nu dus geen aangifte gedaan. En ik krijg 423 euro

Wanneer krijg je het als je hem later inlevert?

En PF, ik denk dat he het qua figuur kan hebben
Alleen wil je het echt vraag ik me af
pi_79808600
als je hem later inlevert houdt de belastingdienst 5 euro per dag te laat in
SPOILER
pi_79808824
Voor inkomstenbelasting kan je sws uitstel aanvragen, maar dit was omzetbelasting.
pi_79808912
ik heb zulke leuke sokken maar ze staan alleen leuk zonder kleren dus doe ik ze nooit aan: faal
pi_79809816
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, zo zonder tips gaat dat natuurlijk niet lukken he! Maarja, ik heb het nu al 2 dagen achter elkaar (gedeeltelijk) gezien ja dus dat mag wel wat minder. Nu weer voetbal, dat compenseert het weer.
En wat voor voetbal! Echt twee geweldige wedstrijden gezien deze week, ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen. Mijn droomfinale met Bayern en Arsenal behoort nog steeds tot de mogelijkheden.
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:48:41 #179
236335 neen
schone schijn
pi_79810190
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik had m'n digi d code niet meer en nu dus geen aangifte gedaan. En ik krijg 423 euro

Voor 1 april = voor 1 juli bericht
Na 1 april = niet gegarandeerd bericht

Volgens mijn belastingdienst connecties
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

En wat voor voetbal! Echt twee geweldige wedstrijden gezien deze week, ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen. Mijn droomfinale met Bayern en Arsenal behoort nog steeds tot de mogelijkheden.
En maandag ook nog
de 8-1 he

[ Bericht 13% gewijzigd door neen op 31-03-2010 22:59:43 ]
pi_79810648
Woi. Uit eten geweest. Nou ja, pizza. *burp.

Lijst:
O: kom volle yoghurt met een beetje maple syrup
L: salade van kool, appel en rucola met balsamicoreductie-vinaigrette
T: walnoten
T: sinaasappeltje
D: campari-orange, pizza met zalm, olijven en rucola (iets teveel kaas naar mijn zin), wit wijntje, amarettootje, bolletje snickersijs toe.

Oh joy! Dankzij mijn uberslanke lunch zit ik caloriegewijs en groentegewijs keurig
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:58:39 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79810710
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zal mijn ogen openhouden voor een rooie (ja toch?) fiets met fietsmandje
! Woon jij bij mij in de buurt dan?

Mn fietsje is trouwens nog zwart, maar ik heb wel een leuk rood zadeldekje en nu inderdaad een fietsmandje En binnenkort ga ik de fiets rood spuiten (en dan hopen dat ie minder snel weer wegroest ) en ook bloemetjes aan het mandje maken! Die hangen nu heel zielig aan het stuur.
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:00:00 #182
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79810783
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vertel m'n vriend ook wel eens iets over jullie. Zijn altijd heel maffe gesprekken. .
Ik ook

En af en toe liggen we samen helemaal dubbel om iets wat iemand hier heeft gezegd
pi_79810950
Ik word altijd raar aangekeken als een poging doe om jullie uit te leggen. Mijn moeder hoort me soms alleen lachen ofzo en dan wil ze perse weten waarom ik lach en ja ik ga niet liegen
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:05:48 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79811067
Ohja, lijstje

O: stukje hazelnoot-rozijnenbrood, boterham smeerkaas
T: cappuccino
L: boterham pindakaas, boterham hagelslag
T: dropjes
D: gebakken krieltjes met roerbakgroenten en een restje pastinaak+gember in een bladerdeegtaartje met stukjes brie was heerlijk!! Toe een bakje magere yoghurt
T: glas limonade en een advocaatje

....en het ergste is dat ik ook echt niet meer heb gedronken dan op dit lijstje staat en dat is normaal voor mij Ik moet weer een flesje water naast me neer gaan zetten!
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:06:48 #185
236335 neen
schone schijn
pi_79811120
Ik lach nooit.

Maar goed, ik ga morgen dus zo'n uber serieuze studie genoot een sms sturen dat ik geen zin heb om te komen. Daarnaast komt ik 10 mins te laat. Dan belt hij mij boos op en zeg ik, 1 april.

O: koffie, broodje pindakaas
T: koffie, appel
L: 2 broodjes pindakaas, kommetje kippen/groentesoep en koffie
T: koffie, spa rood
D: gebakken aardappels met spinazie en een kipburgerding
T: 2 flesjes spa rood, wat emping en geen bier
pi_79811136
Als je mensen van Fok! ontmoet en het dan over fokkers hebt met hun soms vreemde nicks, die mij heel normaal in de oren klinken, maar voor buitenstaanders moet dat best raar zijn!
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:07:43 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79811167
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word altijd raar aangekeken als een poging doe om jullie uit te leggen. Mijn moeder hoort me soms alleen lachen ofzo en dan wil ze perse weten waarom ik lach en ja ik ga niet liegen
!

Maar mijn omgeving reageert ook altijd een beetje wazig op internetmensen ja.... Behalve toen iemand uit een ander topic een schilderij voor me op had gehaald ergens en mee zou nemen naar Groningen, en ze zagen ook wel duidelijk het voordeel toen ze DaD's taart zagen
Oh en het vriendje is gelukkig net zo'n nerd als ik die is zelf moderator op een ander forum!
pi_79811429
O mijn vriendje vind jullie maar raar en snapt niet wat een leuk meisje zoals ik doet met internet mensen zoals jullie

pi_79811446
Mijn broertje zit ook op fok en mijn vati leest soms mee
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:17:20 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79811703
Nou mijn vriendje weet dus best dat ik op fok zit, maar voor andere mensen hou ik mn nick mooi verborgen hoor
Ze mogen best weten dat ik op fok zit, maar niet onder welke naam ik dan post. En daarom hou ik mn echte naam dus ook liever buiten fok
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:18:00 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79811740
Iets heel anders trouwens: is iemand van jullie wel eens in Glasgow geweest, en zoja: kun je je daar een paar daagjes vermaken?
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:19:34 #192
236335 neen
schone schijn
pi_79811832
Combineren met een Rangers - Celtic! of omgekeerd verder weet ik het niet

Voetbal he nog de play offs dit jaar en dan nog een WK

Dat gaat gepaard met gezelligheid m'n leraren weten al dat ik niet aanwezig ben als er wedstrijden zijn
pi_79812064
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nou mijn vriendje weet dus best dat ik op fok zit, maar voor andere mensen hou ik mn nick mooi verborgen hoor
Ze mogen best weten dat ik op fok zit, maar niet onder welke naam ik dan post. En daarom hou ik mn echte naam dus ook liever buiten fok
Dat dus

Liefjes, ik ga te bedde. Morgen vroeg eruit en om kwart over 8 vliegen. Tot volgende week En phaidra, heel veel plezier in NYC!
pi_79812105
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vertel het maar niemand. Mn ouders weten dat ik wel eens 'op fora' kom. Mn vriend heb ik ooit over jullie verteld en die vond het compleet belachelijk (vooral dat ik het eerst een jaar niet verteld had en toen had ie het gevoel dat ik geheimen voor 'm had) dus die vertel ik maar niets meer over hier . En mochten ze naar mn nick vragen, dan heb ik hier nog wel een herkenbare kloon rondlopen .

Weltrusten CF en veel plezier in NYC!!
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:24:56 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79812156
Fijne vakanties CF en Phaidra!!
pi_79812169
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef P.F het volgende:
O mijn vriendje vind jullie maar raar en snapt niet wat een leuk meisje zoals ik doet met internet mensen zoals jullie

Dan snapt ie blijkbaar niet dat wij ook heel leuk zijn!
pi_79812208
veel plezier CF en Phaidra!

en welterusten. moe geleerd en lig nu weer naast mijn Mr.Mo in bed

doei!
Ja doei.
pi_79812336
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef Chicolate het volgende:

Weltrusten CF en veel plezier in NYC!!
Ik ga niet naar NYC naar het Midden-Oosten. Waar ze kikkererwten en schapenkaas als ontbijt eten

En ik weet hoe jouw kloon heet
pi_79812403
Veel plezier CFert en Phaidra!! Maak er mooie dagen van en ik wil bij thuiskomst foto's zien. Asteblieft!
pi_79812464
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Dan snapt ie blijkbaar niet dat wij ook heel leuk zijn!
Nope, his loss..
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:33:21 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79812610
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef neen het volgende:

Voetbal he nog de play offs dit jaar en dan nog een WK

Dat gaat gepaard met gezelligheid m'n leraren weten al dat ik niet aanwezig ben als er wedstrijden zijn
Wij houden allebei niet van voetbal
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:34:48 #202
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79812684
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
soms wou ik dat ik m'n nick wat slimmer had gekozen. En soms denk ik aan een compleet nieuwe account maken. Maar ik ben bang dat die zo snel weer aan me wordt gelinkt..

Oh, en inderdaad, fijne vakantie aan allen die vakantie gaan vieren!
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:36:39 #203
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79812785
dilemma: morgen om half 8 opstaan en gelijk naar de sportschool, of morgen tot half 9 slapen en 's avonds naar de sportschool?

Voordeel van vroeg opstaan is dat ik de rest van de dag dan alleen maar hoef te studeren, en niet de deur meer uit hoef. Voordeel van 's avonds naar de sportschool is dat ik wat langer kan slapen. Lastig lastig...
pi_79812798
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ga niet naar NYC naar het Midden-Oosten. Waar ze kikkererwten en schapenkaas als ontbijt eten

En ik weet hoe jouw kloon heet
Ik ben niet echt wakker meer merk ik . Ik was ervan overtuigd dat jullie allebei naar NYC zouden gaan. Veel plezier in het midden oosten dan maar .
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:37:09 #205
236335 neen
schone schijn
pi_79812818
Uitslapen! en mocht je toch vroeg wakker zijn wel gaan sporten
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:40:57 #206
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79812998
Och ik heb weer een typisch 'mijn achternaam' verhaal, man toch. Vandaag heel de middag ervan overtuigd geweest dat mijn gsm nog in mijn locker in het ziekenhuis lag. Dus daarjuist samen met mijn hongaarse 'date' eventjes langs het ziekenhuis want dat ligt toch in het centrum. Bij de lockers kom ik tot de conclusie dat mijn gsm toch in mijn rugzak zat. Dan maar gewoon op café, na het café terug naar huis gewandeld kom ik tot de conclusie dat ik wel degelijk mijn gsm vergeten ben op café dus weer helemaal terug. Nujah zo wel 12 km gewandeld vanavond...
Ik durf mijn vriendje ook wel nog niets van fok te vertellen, volgens mij lacht hij mij dan ook wel een beetje uit. Maar dat doet hij zoiezo met het hele afvallenplan, want hij houdt van buikvetjes, nujah ik niet!
En leuke reis CF!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 00:05:19 #207
70532 loveli
N
pi_79813978
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef sigme het volgende:

[..]

*talentloze die binnenvalt en meteen reageert*
...en bedankt
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 00:11:03 #208
70532 loveli
N
pi_79814254
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef AKnynke het volgende:
dilemma: morgen om half 8 opstaan en gelijk naar de sportschool, of morgen tot half 9 slapen en 's avonds naar de sportschool?

Voordeel van vroeg opstaan is dat ik de rest van de dag dan alleen maar hoef te studeren, en niet de deur meer uit hoef. Voordeel van 's avonds naar de sportschool is dat ik wat langer kan slapen. Lastig lastig...
Vroeg opstaan en sporten. Denk ik. Dan is je dag langer dan wanneer je uitslaapt en 's avonds sport.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 00:14:47 #209
70532 loveli
N
pi_79814420
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:14 schreef sigme het volgende:

[..]

En niet alleen vakinhoudelijk talent, maar ook talent in doorzetten ondanks saaie taaie vervelende frustrerende voortgang. Afstuderen bewijst dát nog het meest.
100% eens
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 00:59:16 #210
70532 loveli
N
pi_79815855
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef P.F het volgende:
SPOILER
SPOILER
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 01:06:18 #211
70532 loveli
N
pi_79816020
De laatste paar in een verzamelreactie. 8 op een rij is een beetje te gortig.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:43 schreef P.F het volgende:
ik zie m'n moeder een tijdje niet dus kan haar even geen advies vragen

maarrrr kan dit? die broek? bij mij?

[ afbeelding ]
Die kan bij niemand. Hooguit bij Dyane.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:

Als je 5 jaar wacht, krijg je rente. En dat kan dik oplopen.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef Syrena het volgende:
Is de Ikea open Paasmaandag? Dan wil ik mss m'n mening nog wel herzien
Ikea en feestdagen? Ga je mond spoelen met groene zeep.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 01:07:17 #212
70532 loveli
N
pi_79816044
Echoooooo...
crap in = crap out
pi_79816124
ik ga slapen met mijn sleep cycle
pi_79816835
Ik wil ook slapen Maar het stormt, en net toen ik eindelijk begon te soezen waren er tussen de windstoten door rare geluiden te horen. En toen keihard een sirene en toen moest ik ff op de P2000 kijken wat er was. WANT TOEN WAS IK WEER KLAARWAKKER. Er staat een auto on de fik bij de Action, kon het vanuit het raam net zien.
pi_79816850
Ik geloof niet dat het de mijne is (tenzij gejat & heel korte joyride), dus maar oordoppen in. En slapen. Hoop ik.
pi_79816889
Telefoon bijna leeg, dus eerst de accu zoeken
  donderdag 1 april 2010 @ 05:07:52 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79817555
Mogge........
Yoghurt met aardbeien
  donderdag 1 april 2010 @ 07:35:52 #218
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79817945
Goedemorgen .

Veel plezier Phaidra en CF! Geniet ervan.

Ik ben in Glasgow geweest LadyBlack. Ik meen dat we drie dagen in Edinburgh zijn geweest, twee dagen in Glawgow en nog een dag op en neer naar Loch Lomond. Je kunt je er prima een paar dagen vermaken hoor! Hoe lang ga je?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79817967
Volgens mij ben ik al wat aan de late kant om CF een fijne vakantie te wensen . Ik ben benieuwd hoe je het vindt! Hier nog wat laatste dingen inpakken. En die foto's komen helemaal goed Co!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 april 2010 @ 07:55:17 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79818109
Oh ja, CF is al weg . Nou, alsnog een fijne vakantie . Jij ook een fijne vakantie, Phaidra! .

Ik heb tegen het krieken van de ochtend twee nare dromen gehad:
1. Het was oorlog en ik werd opgehaald door de vijand. Huuu!
2. Iemand ging oppassen bij een vriendin van vroeger die twee kinderen heeft en toen was ze de baby helemaal vergeten en die was toen overleden, want uitgehongerd en uitgedroogd .

Maar verder zie ik de dag zonnig tegemoet, hoor! .
Niet meer actief op Fok!
pi_79818213
Hebben jullie het nieuwe Tong80 forum al gezien!? !
Ja doei.
pi_79818265
Oh, te laat, maar ik meen het niet minder: fijne vakantie CF en Phaidra!

En ik heb m'n vriend op Fok leren kennen, dus hij weet ervan, zeg maar. . Maar tegen m'n familie en zo heb ik gezegd dat we elkaar op een Springsteenforum hebben leren kennen (wat ook weer niet helemaal gelogen is). .
pi_79818300
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, bedankt. Ik zet 'm meteen even op ignore.
pi_79818316
Ja doei.
pi_79818318
SPOILER
Ja doei.
pi_79818337
Ook op 1 april heb ik geen zin in een hele Tong80-tsunami over de AT.

" ".
  donderdag 1 april 2010 @ 08:34:24 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79818606
* Viking84 tong80-forum ook op ignore gezet heeft.

Ik ben blij dat ik vandaag maar 1 uur hoef les te geven aan een vrij brave klas, dus ik verwacht niet de klos te worden van 1 april-grappen .
Niet meer actief op Fok!
pi_79818804
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ja
  donderdag 1 april 2010 @ 08:47:57 #229
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79818849
goeiemorgen....Boh, wat kon ik moeilijk wakker worden vanmorgen...
  donderdag 1 april 2010 @ 08:49:56 #230
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79818877
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Vroeg opstaan en sporten. Denk ik. Dan is je dag langer dan wanneer je uitslaapt en 's avonds sport.
dat dacht ik ook. Plan mislukt. Maar goed, ik heb deze week al 2x gesport, waarvan een keer van half zeven tot kwart over negen...dus misschien hoef ik vandaag ook wel niet te sporten. Ik heb ook nog steeds behoorlijke spierpijn...Zaterdag weer!
  donderdag 1 april 2010 @ 08:51:01 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79818899
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:47 schreef AKnynke het volgende:
Ik ook En ik was net zo blij met het vooruitzicht dat ik nu minder moeite zou hebben met opstaan, want vroeger licht, meer zon etc.

Ik heb echt zin in een paar rustige dagen Vanavond naar de bios met Haar als het meezit (dinsdag was ze ziek en gisteren heb ik niks meer gehoord; straks maar even sms'en), zaterdag de verjaardag van mijn moeder vieren en verder mijn opdrachten voor Windesheim af maken .
Niet meer actief op Fok!
pi_79818966
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: boterham met kaas
D: onbekend bietjes en aerpels

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: mandarijn
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: mandarijn
D: groenteomelet
S: uur sporten

Veel plezier Phaidra en CF!
pi_79819289
Mogge
Alsnog phaidra en CF een heel fijne vakantie!

Het onderwijs is alweer klaar en nu ga ik de hele dag studeren voor mn tentamen morgen!
Oh en het is koud, had zowat handschoenen nodig...
pi_79819342
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook En ik was net zo blij met het vooruitzicht dat ik nu minder moeite zou hebben met opstaan, want vroeger licht, meer zon etc.

Ik heb echt zin in een paar rustige dagen Vanavond naar de bios met Haar als het meezit (dinsdag was ze ziek en gisteren heb ik niks meer gehoord; straks maar even sms'en), zaterdag de verjaardag van mijn moeder vieren en verder mijn opdrachten voor Windesheim af maken .
1 april??
pi_79819360
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:47 schreef AKnynke het volgende:
Hier nog een . Gelukkig geen college vanmorgen (of eigenlijk wel, maar ik skip een keer want moet opdrachten maken).

Handig trouwens, toen van dit vak de Blackboardsite erop kwam, heb ik alle documenten die erop stonden gedownloadt. Nu blijkt dat ik dus gewoon alle antwoorden van de inleveropdrachten heb . Fijn, want ik ben niet zo snel en zou het anders niet afkrijgen .
pi_79819368
Fijne vakantie CF en Phaidra!
pi_79819862
Woei! Mn buik neigt sterk naar de 82 cm omtrek dan heb ik bijna geen overgewicht meer

Slank de lente in lukt niet meer, maar de zomer lijkt me wel haalbaar

Geen zin in studeren maar toch eerst en deel in elk geval doen en dan mag ik opruimen en poetsen van mezelf
pi_79819996
wat goed Puff!

ik ben door Mr.Mo afgezet op de uni, nog even leren voor 't tentamen en dan hopen dat ik er een 6 uitsleep !
Alles wat ik hiervan haal is mooi meegenomen.. ( had ik de colleges maar moeten volgen, maargoed... dat kwam altijd samen met bestuurstaken, en die heb ik nu eenmaal ook aanvaard )

Anders haal ik sowieso de herkansing wel. Maar heb wel nog mijn uiterste best gedaan en voor het andere vak van vandaag een uitgebreide samenvatting van Sparknotes uitgeprint die lees ik in de pauze even door en dan hoop ik dat ik iig een beetje mee kan praten. Postcolonialisme

Ja doei.
  donderdag 1 april 2010 @ 10:00:18 #239
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79820519
Succes Mo

En goeiemorgen ik kon ook vreselijk moeilijk wakker worden vanochtend!! Was het volle maan ofzo? (of had het daar nou weer niks mee te maken? )
Gelukkig hoef ik pas te beginnen met werken als ik er zin in heb, om de helaas nare reden dat mijn lievelingscliënt in het ziekenhuis ligt het gaat echt helemaal niet goed met m.... Hart aan gort, lever aan gort, nieren aan gort....
  donderdag 1 april 2010 @ 10:01:28 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79820556
Ohja en wat ik gisteren ook had willen zeggen: ook de docent van je postcolonialisme vak zal wel snappen dat je ook andere tentamens moet halen. Dus als jij altijd actief bent daar en nu een keertje niet (met reden!) moet dat geen probleem zijn
  donderdag 1 april 2010 @ 10:13:10 #241
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79820942
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
Succes Mo

En goeiemorgen ik kon ook vreselijk moeilijk wakker worden vanochtend!! Was het volle maan ofzo? (of had het daar nou weer niks mee te maken? )
Gelukkig hoef ik pas te beginnen met werken als ik er zin in heb, om de helaas nare reden dat mijn lievelingscliënt in het ziekenhuis ligt het gaat echt helemaal niet goed met m.... Hart aan gort, lever aan gort, nieren aan gort....
He bah, dat is lastig. Ik werkte toen ik in Maastricht studeerde in de zomer altijd in de thuiszorg, en toen overleed er een keer iemand bij wie ik al een paar keer was wezen poetsen. Wel gek, want je bouwt toch een beetje een band op door alle kopjes koffie die je samen drinkt.
pi_79821033
Wat naar, LB. .

Er is blijkbaar ergens iets fout gegaan, want ik heb Mastering the Art of French Cooking nu dubbel thuis liggen. .
  donderdag 1 april 2010 @ 10:22:16 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79821257
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef AKnynke het volgende:

[..]

He bah, dat is lastig. Ik werkte toen ik in Maastricht studeerde in de zomer altijd in de thuiszorg, en toen overleed er een keer iemand bij wie ik al een paar keer was wezen poetsen. Wel gek, want je bouwt toch een beetje een band op door alle kopjes koffie die je samen drinkt.
Ja, zeker wel! In december heb ik afscheid genomen van een mensje van 88, bij wie ik al 3 jaar werkte... godzijdank was het omdat ze naar een verzorgingshuis moest, want ik zag al op tegen het moment dat ik moest zeggen dat ik ander werk had Bij de cliënt van vandaag kom ik ook al 3,5 jaar, en het is zo'n toffe man Is de enige waar ik altijd graag heen ben gegaan
  donderdag 1 april 2010 @ 10:23:34 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79821303
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat naar, LB. .

Er is blijkbaar ergens iets fout gegaan, want ik heb Mastering the Art of French Cooking nu dubbel thuis liggen. .
Dubbel.... dat komt mij bekend voor

Vorige week: 2 perculators... vorig jaar met Sinterklaas: 2 staafmixers, 2 koffiemolens... paar jaar terug: 2 perculators

Marktplaats? Of je hebt nu alvast een tof cadeau voor een vriend of vriendin als die jarig is
pi_79821608
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dubbel.... dat komt mij bekend voor

Vorige week: 2 perculators... vorig jaar met Sinterklaas: 2 staafmixers, 2 koffiemolens... paar jaar terug: 2 perculators

Marktplaats? Of je hebt nu alvast een tof cadeau voor een vriend of vriendin als die jarig is
Heb je nu serieus vier perculators? . .

Ik heb wel inderdaad twee keer besteld, maar dat was omdat ik de eerste keer een foutmelding kreeg. Nog een keer geprobeerd dus, dat ging wel goed, en ook alleen van die tweede poging een orderbevestiging gehad. Betaald met credit card, dus even kijken of ze wel allebei zijn betaald.
pi_79821776
Wat naar, Lady.

Ik twijfel of ik vanmiddag naar college zal gaan, wat zouden jullie doen? Er is vanavond een feest bij vriendje thuis waarvoor ik vanmiddag zou helpen, en als er tijd is willen we ook nog wel iets doen in nieuwe huis dus ik heb eigenlijk geen zin om door 2 uurtjes college en 2 uur reistijd mijn hele middag kwijt te zijn. De lesstof haal ik wel uit het boek, het zou alleen kunnen dat de docent iets gaat zeggen over een opdracht, maar om daar nou speciaal voor te gaan. Helaas ken ik alleen van geen enkele klasgenoot het mailadres, dus zal ik de docent zelf onder ogen moeten komen om te vragen of ik nog iets gemist heb.
Wat een non-probleem, waarom kan ik nooit gewoon een keuze maken?
  donderdag 1 april 2010 @ 10:37:53 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79821868
Nee ik heb 5 perculators, waarvan 3 voor 6 kopjes Ik had 3 cheapass perculators van de hema, en wilde ze vervangen door Bialetti's (ander materiaal, iets beter voor je gezondheid). Dus voor mn afstuderen gevraagd. Maar toen heb ik per ongeluk twee 6-kops gekregen Ik ga er eentje ruilen en dan heb ik van alle maten een Bialetti

Oh en je had dubbel besteld! Dan kun je waarschijnlijk beter terugsturen toch?
  donderdag 1 april 2010 @ 10:39:14 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79821914
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat naar, Lady.

Ik twijfel of ik vanmiddag naar college zal gaan, wat zouden jullie doen? Er is vanavond een feest bij vriendje thuis waarvoor ik vanmiddag zou helpen, en als er tijd is willen we ook nog wel iets doen in nieuwe huis dus ik heb eigenlijk geen zin om door 2 uurtjes college en 2 uur reistijd mijn hele middag kwijt te zijn. De lesstof haal ik wel uit het boek, het zou alleen kunnen dat de docent iets gaat zeggen over een opdracht, maar om daar nou speciaal voor te gaan. Helaas ken ik alleen van geen enkele klasgenoot het mailadres, dus zal ik de docent zelf onder ogen moeten komen om te vragen of ik nog iets gemist heb.
Wat een non-probleem, waarom kan ik nooit gewoon een keuze maken?
Niet naar college gaan: de docent mailen dat je ziek bent ofzo (of gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je iets beters te doen hebt)
pi_79821981
Ik heb niet expres dubbel besteld! Als ik een melding krijg dat de bestelling niet doorgekomen is ga ik er vanuit dat dat ook inderdaad zo is. Terugsturen naar Engeland lijkt me onnodig onpraktisch. Als ze wel zijn betaald verkoop ik ze, als ze nog niet zijn betaald betaal ik ze nog en verkoop ik ze ook. Of ik hou eentje voor de mooi en eentje voor tijdens het koken. .
pi_79822015
Mini, wanneer krijgen we foto's van je nieuwe huisje te zien?
  donderdag 1 april 2010 @ 10:43:40 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79822048
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of ik hou eentje voor de mooi en eentje voor tijdens het koken. .

Maar true, naar Engeland terugsturen is nogal onnodig.
  donderdag 1 april 2010 @ 11:01:46 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79822581
Hoi! Back from London! Ik ga niet teruglezen, samenvatting anyone?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 1 april 2010 @ 11:02:32 #253
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79822603
Nee, vertel maar hoe Londen was!!!!

Verhalen van tripjes zijn goed
pi_79822745
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mini, wanneer krijgen we foto's van je nieuwe huisje te zien?
Ik ben het kabeltje van mijn telefoon kwijt en nu probeer ik de Bluetooth-verbinding aan de praat te krijgen maar het wil nog niet echt.

Oh wacht, nu werkt het!
  donderdag 1 april 2010 @ 11:07:53 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79822754
Nou, ik heb eigenlijk alleen de buurt rondom het kruispunt bij Kings Cross / St. Pancras International gezien . Werkbezoek jeweetz. Alleen aan de dubbeldekkers en taxi's en het feit dat er Engels werd geluld, heb ik gemerkt dat ik in Londen was .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 1 april 2010 @ 11:09:30 #256
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79822789
Ahhh geen tijd gehad om rond te kijken verder?
pi_79822817
Zonde! Niet één middag vrij?

Heb mn brood al op vast smeren is niet handig als je thuis blijft!
  donderdag 1 april 2010 @ 11:10:54 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79822833
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhh geen tijd gehad om rond te kijken verder?
Helemaal niet nee. Verder echt niks van de stad gezien.
  donderdag 1 april 2010 @ 11:15:01 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79822983
Nou, lekker dan
Gelukkig is Londen niet aan de andere kant van de wereld, dus je bent er zo nog een keer

Ik ga even wat eten en dan naar mn werk....
  donderdag 1 april 2010 @ 11:31:25 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79823613
.... en toen barstte er weer een gigantische bui los en ik ben van suiker, dus ja.. dat gaat niet

Heb trouwens een probleem: mijn telefoon geeft aan dat mn simkaart inactief is Heeft iemand van jullie daar verstand van?
pi_79823652
Oh elke keer als ik die justin bieber zie wil ik hem slaan !
pi_79823799
Jeej, na lang klooien heb ik een foto, van de keuken en een deel van de laminaatvloer. De rest van het huis heeft vriendje op de foto gezet en die is ook zijn kabeltje kwijt.

-edit- Inmiddels ligt de vloer alweer een stuk verder, maar goed.
pi_79823866
Ooooh mooi Ik ben jaloers!
  donderdag 1 april 2010 @ 11:39:14 #264
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79823905
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, na lang klooien heb ik een foto, van de keuken en een deel van de laminaatvloer. De rest van het huis heeft vriendje op de foto gezet en die is ook zijn kabeltje kwijt.
Ohlala!! Nice

Ik zou daar echt graag gaan staan koken
pi_79823944
Mooie vloer.
Lekkere ruime keuken ook.
pi_79823982
Een echte keuken mooi hoor!
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 11:46:58 #267
70532 loveli
N
pi_79824225
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:32 schreef P.F het volgende:
Oh elke keer als ik die justin bieber zie wil ik hem slaan !
Kende 'em niet, maar ik zou 'em naar de kapper sturen.
crap in = crap out
pi_79824234
Thanks allemaal. Ik kan ook niet wachten, eindelijk mijn eigen echte keuken. Na dit weekend wonen we er als het goed is.
  donderdag 1 april 2010 @ 11:50:29 #269
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79824339
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
.... en toen barstte er weer een gigantische bui los en ik ben van suiker, dus ja.. dat gaat niet

Heb trouwens een probleem: mijn telefoon geeft aan dat mn simkaart inactief is Heeft iemand van jullie daar verstand van?
heb je toevallig een sony ericsson? dat deed die van mij ook vaak - dan moest ik m uitzetten en de simkaart er in- en uitdoen. als ie vasthing in de sms-inbox dan kon ik daarna niet meer smsen en moest ik ook nog een master reset eroverheen doen. kuttelefoon

antwoord: simkaart erin en eruit zou moeten helpen
Kwak
pi_79824362
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:

-edit- Inmiddels ligt de vloer alweer een stuk verder, maar goed.
Ziet er goed uit! Ik ben jaloers...

Enfin: veel succes met de verhuizing, veel geluk in je nieuwe woning en vergeet niet de slankies uit te nodigen voor de housewarming
  donderdag 1 april 2010 @ 11:51:14 #271
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79824364
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:00 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hehe

Ik vind het wel lachen, dat topic. Niet echt aardig, maarja. Als je zo'n stom dieet gaat volgen vraag je erom.

Ik spiek wel eens bij het dieettopic en die mensjes kunnen het toch ook op de normale manier. En Kwak. Dus.
het halve dieettopic is overgegaan op heller, en ik heb mot met een wijsneus die niks snapt van ernstig overgewicht en zelf precies weet hoe wij allemaal makkelijk 20 kilo kunnen afvallen met zijn keto-dieet. als we maar willen.

Kwak
  donderdag 1 april 2010 @ 11:52:02 #272
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79824392
leuk huis mini!!

ik was gisteren bij de mattheus in de doelen eht was moooooi, ik wilde dat t niet afgelopen was toen t bijna afgelopen was, en dat na 3 uur!

en nu laatste werkdag voor vakantie... het lange paasweekend
Kwak
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 11:53:29 #273
70532 loveli
N
pi_79824445
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Ik ben jaloers...

Enfin: veel succes met de verhuizing, veel geluk in je nieuwe woning en vergeet niet de slankies uit te nodigen voor de housewarming
Dattem.
crap in = crap out
pi_79824455
Mini, wat mooi! Ik zie echt groen van jaloezie. .
pi_79824459
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef neen het volgende:
Dat lijkt mij inderdaad ook wel erg gaaf, al zou ik me niet echt veilig voelen tijdens zo'n wedstrijd. Bij een Ajax - Feyenoord hangt er al geen fijne sfeer en bij zo'n pot is het echt nog 100x zo erg. Dat is ook veel meer dan alleen voetbal. Ik weet nog wel dat mijn zwager in Londen een shirtje van Celtic wilde kopen. Toen begon die verkoper opeens te schelden, draaide zich om en liep weg. Ik schrok me echt kapot toen als 13 jarig knulletje.
  donderdag 1 april 2010 @ 11:54:01 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79824468
Oooh Mini-huisje! Met inderdaad een heel ruime keuken, wat tof!

Milady: boe, beterschap voor de zieke meneer! En ik weet niet wat perculatoren zijn

Ik had ook moeite met opstaan, maar dat kan iets te maken hebben gehad met het feit dat ik om 01.30 pas klaar was met mn opdrachten (één om 23.00 klaar en toen nog begonnen aan nummer 2 *heldin*) en om 6.20 ging de wekker weer
Nu zit ik op mijn werk in de allenigheid en probeer ik hard wakker te zijn
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 11:54:12 #277
70532 loveli
N
pi_79824473
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het halve dieettopic is overgegaan op heller, en ik heb mot met een wijsneus die niks snapt van ernstig overgewicht en zelf precies weet hoe wij allemaal makkelijk 20 kilo kunnen afvallen met zijn keto-dieet. als we maar willen.

Opknopen aan z'n ballen.
crap in = crap out
pi_79824478
Misschien moet ik ook maar eens op zoek naar een nieuw huis. Iig iets met een aparte slaapkamer.
  donderdag 1 april 2010 @ 11:57:46 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79824616
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heb je toevallig een sony ericsson? dat deed die van mij ook vaak - dan moest ik m uitzetten en de simkaart er in- en uitdoen. als ie vasthing in de sms-inbox dan kon ik daarna niet meer smsen en moest ik ook nog een master reset eroverheen doen. kuttelefoon

antwoord: simkaart erin en eruit zou moeten helpen
Ja tis wel een sony maar simkaart er uithalen en weer instoppen helpt niet
Abo verlopen kan het ook niet zijn want die is net nieuw, dus ik weet het echt niet?
Ik loop straks wel even langs de Telfort winkel. Kan het niet online doen want ik weet mn wachtwoord niet meer, en dat sturen ze je per sms op.... fail

Maria: dit is een perculator
pi_79824655
Wat doet zo'n ding precies LB?
  donderdag 1 april 2010 @ 11:59:35 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79824685
Heerlijke espresso zetten!!

Het ziet er naar uit dat ik nu droog naar mn werk kan komen!!

pi_79824690
Mooi foto's Mini!

En wat is een perculator? Want die heb ik niet en LB heeft er heul veul dus nu denk ik dat ik iets onmisbaars ontbeer, wat ik nooit heb geweten...

edit: ik zie het al! Ik was weer traag met op "invoeren" drukken
pi_79824911
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja tis wel een sony maar simkaart er uithalen en weer instoppen helpt niet
Abo verlopen kan het ook niet zijn want die is net nieuw, dus ik weet het echt niet?
Ik loop straks wel even langs de Telfort winkel. Kan het niet online doen want ik weet mn wachtwoord niet meer, en dat sturen ze je per sms op.... fail

Maria: dit is een perculator
[ afbeelding ]
Wat een kleintje en wat is er minder gezond aan het materiaal van de hema percolator(aluminium zou ik denken) word je er blauw van?

SE vind ik juist hele fijne telefoons!
Heb maar thee gezet voor warme handen... De kachel weer aan is zonde
  donderdag 1 april 2010 @ 12:06:29 #284
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79824941
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb niet expres dubbel besteld! Als ik een melding krijg dat de bestelling niet doorgekomen is ga ik er vanuit dat dat ook inderdaad zo is. Terugsturen naar Engeland lijkt me onnodig onpraktisch. Als ze wel zijn betaald verkoop ik ze, als ze nog niet zijn betaald betaal ik ze nog en verkoop ik ze ook. Of ik hou eentje voor de mooi en eentje voor tijdens het koken. .
ik ben wel een beetje geinteresseerd!
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 12:07:04 #285
70532 loveli
N
pi_79824959
Kwak, heb de hele discussie niet gelezen, maar diabox is een knul van een jaar of 18 die het verschil tussen mannen en vrouwen waarschijnlijk nog niet helemaal begrijpt. Mannen hebben nu eenmaal meer testosteron, spieren en piemels. Gaat wel over als 'ie ouder wordt.
crap in = crap out
  donderdag 1 april 2010 @ 12:07:06 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79824961
Dus nou kan je in 4 dingesen tegelijk heerlijke espresso zetten? Koffiefeestje bij LB! Als ik koffie zou lusten
pi_79825035
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik zag het ja, die vroeg om wetenschappelijk bewijs dat jojoen. slecht voor je is
pi_79825116
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
Kwak, heb de hele discussie niet gelezen, maar diabox is een knul van een jaar of 18 die het verschil tussen mannen en vrouwen waarschijnlijk nog niet helemaal begrijpt. Mannen hebben nu eenmaal meer testosteron, spieren en piemels. Gaat wel over als 'ie ouder wordt.

't Is ook nog een bodybuilder, dus dat van dat het met de jaren wel betert lijkt me twijfelachtig..
pi_79825127
We zijn op Schiphol, in afwachting van boarding. Tot over een weekje! Of mss tussendoor, met gratis internet
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79825162
Oh is het Diabox Lamawaaien hoor.

MrsPuff, ik heb net ook een kopje thee gezet om warme handen te krijgen. En een vest aan.
  donderdag 1 april 2010 @ 12:13:56 #291
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79825193
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:09 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik zag het ja, die vroeg om wetenschappelijk bewijs dat jojoen. slecht voor je is
toen ik dat gaf bleek ie niet te kunnen lezen...
Kwak
  donderdag 1 april 2010 @ 12:14:17 #292
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79825208
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
zal ik m vertellen dat als ie oud wordt zn spieren en zn piem0l verschrompelen?
Kwak
  donderdag 1 april 2010 @ 12:14:49 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79825223
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:11 schreef Phaidra het volgende:
We zijn op Schiphol, in afwachting van boarding. Tot over een weekje! Of mss tussendoor, met gratis internet

Oooh veel plezier! Geniet ervan en goeie reis!
  donderdag 1 april 2010 @ 12:15:00 #294
236335 neen
schone schijn
pi_79825232
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:53 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Dat lijkt mij inderdaad ook wel erg gaaf, al zou ik me niet echt veilig voelen tijdens zo'n wedstrijd. Bij een Ajax - Feyenoord hangt er al geen fijne sfeer en bij zo'n pot is het echt nog 100x zo erg. Dat is ook veel meer dan alleen voetbal. Ik weet nog wel dat mijn zwager in Londen een shirtje van Celtic wilde kopen. Toen begon die verkoper opeens te schelden, draaide zich om en liep weg. Ik schrok me echt kapot toen als 13 jarig knulletje.
Dat is juist mooi man

En zo'n perculator is wel fijn maar ook teveel werk

hoeveel mensen kijken als ik zeg dat hun gulp open staat
En ik photoshop al de hele ochtend en ik snap er maar weinig van

En ja, ook veel plezier voor die lui die op reis gaan.
pi_79825378
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:11 schreef Phaidra het volgende:
New York? Geniet ervan!
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 12:24:42 #296
70532 loveli
N
pi_79825563
Bij de weg, ik heb niets tegen testosteron en spieren en piemels. Wel iets tegen mensen die er niet mee om kunnen gaan.
crap in = crap out
pi_79825573
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ben wel een beetje geinteresseerd!
Ik hou het in gedachten!
pi_79825673
dat ging nog best redelijk dat tentamen ik ga heel hard lachen ALS ik 't gehaald heb

heb wel even een stapje gemaakt van Middeleeuwen naar Verlichting, faler die ik was maargoed, dat zijn details, hopelijk had ik er 56 punten van de 100 uit gesleept
Ja doei.
  donderdag 1 april 2010 @ 12:44:48 #299
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79826302
fijn dat het redelijk ging Mootje! En fijne vakantie, Phaidra en Mr!

Ik heb besloten vandaag niet te gaan sporten. Zaterdag pas weer. Ik heb zo'n spierpijn van het volleyballen dat het niet leuk is. Maar, ik vind dat ik dan toch wel genoeg gesport heb deze week: maandag 5 km. hardlopen, dinsdag 10 minuten hardlopen, 2,5 uur intensief volleyballen. Zaterdag, 5 km. hardlopen.

Best okay, dacht ik zo!
pi_79826322
lekker rustig aan doen Nyn!
En ik vind 't ook zo leuk dat 't weer goed gaat met jou en je Duutser
Ja doei.
  donderdag 1 april 2010 @ 12:46:29 #301
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79826369
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
lekker rustig aan doen Nyn!
En ik vind 't ook zo leuk dat 't weer goed gaat met jou en je Duutser
Ik ook! Het is zo fijn! Ik ga op 15 april die kant op, voor 10 dagen. We zijn dan wel allebei echt heel erg druk, maar kunnen samen goed werken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')