ook belangrijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fuck ja, ik zat nog te twijfelen - ik dacht aan dependance
Ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon een leuk baantje voor 28 of 32 uur per week ergens op een kantoor of zo. Papieren in mappen doen en etiketjes op dingen plakken, zoiets.
Kun je er ook zo naar uit kijken? Jummie pizza, en ik vind hem echt gewoon lekkerder met een volkoren bodem dus nog niet slecht ook niet!quote:
Feestje!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssss
tentamen van maandag gehaaldmet een 6, ok, maar wel gehaald
![]()
Soms wel ja! Al was ik nu gewoon zwaar inspiratieloos en het vriendje had zin in pizzaquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:20 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Kun je er ook zo naar uit kijken? Jummie pizza, en ik vind hem echt gewoon lekkerder met een volkoren bodem dus nog niet slecht ook niet!
Ik zal mijn ogen openhouden voor een rooie (ja toch?) fiets met fietsmandjequote:Op woensdag 31 maart 2010 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga boodschappen doen met mijn nieuwe fietsmandje op mn fiets
Ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
Mijn dagplanning ligt in het water en die van morgen ook..
en ik ben alleen deze Pasen want ik heb tentamens. Leuk...
Lang leve Hongarije! :pquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:07 schreef neen het volgende:
[..]
En ik ben net helemaal natgeregend/gehageld
wat fijn!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssss
tentamen van maandag gehaaldmet een 6, ok, maar wel gehaald
![]()
Ik ook. Al m'n vrienden hebben familie op bezoek. Behalve ik. dubbel zo alleen dus..quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
Mijn dagplanning ligt in het water en die van morgen ook..
en ik ben alleen deze Pasen want ik heb tentamens. Leuk...
Sinds kerst!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik m'n ouders ga bellen om te vragen of zij al plannen hebben voor Paasmaandag. Heb ze al sinds kerst niet gezien, ten slotte.
Dank je! De zon is hier nog even gaan schijnen, zo na de storm en regen. En mijn eigen zonnetje, Mr.Mo is ook weer op weg terug hierheen. Ergens wel 'jammer', want ik zat net zo lekker rustig te studerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:23 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Feestje!
Ik stuur even het mooie zonnetje van hier op om op jou te schijnen!
mag ik dit quoten in het Hellertopic?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:14 schreef Syrena het volgende:
OMG sterkte Maria. Dr. Frank moet echt dood en Heller ook. Dan heb ik nog liever dat mensen denken dat Ik Kies Bewust ook automatisch gezond betekent.
Ik hou niet van Pasen. Geen idee waarom, maar ik krijg er geen warme gevoelens van, zo van: Jeeeej Pasen.
Vast omdat het met Pasen vaak koud isen je er dan niet op verdacht bent, zoals met Kerst.
Nee dank je, die hoef ik niet achter me aan te hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mag ik dit quoten in het Hellertopic?!
Arme Maria
Mijn hele imago van diplomatiek persoon bijkans naar de knoppenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde dat al bijna écht daar gaan quoten!
Gelijk heb je. Ik zie daar lijstjes langskomenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er ook al maar niet gepost.. het is de nieuwe dieethemel, dat Heller![]()
ik word er zo triest van als ik dat allemaal lees, doe het dan ook maar niet meer!
Je moet gewoon meer koffie zetten, dan krijg je veel ervaring. Ik doe het zelf ook met een eetlepel en inmiddels gaat dat perfectquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
Lijstje:
O: Muesli met melk
T: Waterige koffie
L: 4 boterhammen met jeweetwel
D: Maaltijdsalade
T: Koffie + appel
Weet iemand toevallig waar je koffieschepjes vandaan kunt halen? Want ik doe het nu met een eetlepel, maar nu is mijn koffie regelmatig te sterk of te waterig...
Hou je alsjeblieft aan de adviezen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mijn lenzen al 12 uur in en nog nergens last vanHad de opticien dalijk toch gelijk, hij zei dat ze "op" waren, de oude, en ik geloofde 'm niet.
*hard afklopt en nu bril op gaat doen* (ik krijg geen leuke foto gemaakt van m'n nieuwe bril)
De vorige keer zei hij ook dat ze op waren, kreeg ik nieuwe en had direct weer dezelfde klachtenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hou je alsjeblieft aan de adviezen!
Ik zie al 3 weken mensen met knalrode ogen met vaatingroei, allerhande infecties, gaatjes in het hoornvlies... Met niet zelden permanente schade tot gevolg. Ook met harde lenzen kan dit. Echt niet tof
daarom durf ik nu helemaal geen lenzen meer
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik zie daar lijstjes langskomen"Ik val zoveel af!" Ja, je eet ook geen drol.
En nu hou ik erover op![]()
Heb/had ik ook allemaal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hou je alsjeblieft aan de adviezen!
Ik zie al 3 weken mensen met knalrode ogen met vaatingroei, allerhande infecties, gaatjes in het hoornvlies... Met niet zelden permanente schade tot gevolg. Ook met harde lenzen kan dit. Echt niet tof
daarom durf ik nu helemaal geen lenzen meer
Omdat mannen het toch nooit leren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef neen het volgende:
Ik ga dat ook doen, weet je hoeveel ze afvallen. Vandaag zag ik weer oprah, ging het over fashion tips maar natuurlijk alleen voor vrouwendiscriminatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |