abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:56:47 #101
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79794748
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fuck ja, ik zat nog te twijfelen - ik dacht aan dependance
ook belangrijk.

Ik kan het woord decision nooit goed schrijven. En aangezien ik nogal vaak daarover schrijf in m'n scriptie is dat soms wel stom.

Zo, 'mn dag in de UB zit er bijna op. Even alcohol kopen en dan naa rhuis, bedenken wat te eten. Ik zit te denken aan ovenfrietjes... met kip ofzo..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:58:17 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79794805
Infamous is berucht
pi_79794883
Mijn dagplanning ligt in het water en die van morgen ook..
en ik ben alleen deze Pasen want ik heb tentamens. Leuk...
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:00:59 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79794896
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon een leuk baantje voor 28 of 32 uur per week ergens op een kantoor of zo. Papieren in mappen doen en etiketjes op dingen plakken, zoiets.
Ik ook

En kop op, mindere dagen moeten er ook tussen zitten... dan vallen de goeie meer op
Plus wat ze hierboven allemaal al zeiden: je bent sowieso al geniaal als je je studie afmaakt, dat kost inderdaad heel, héél veel doorzettingsvermogen
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:07:55 #105
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79795187
Lijstje:

O: pompelmoes met yogurt
T: appel
T: banaan
L1: bruine bol aarbeitjes
L2: 1 tosti met kaas en ananas en een beetje yogurt met appel
D: pizza
T: ? misschien iets alcoholisch op café maar het zal wrsch cola light worden
S: ik ging gaan lopen vandaag maar derjuist en vanochtend krampen gehad dus mijn spieren krijgen een dagje rust!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:19:18 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79795583
Mwuh! Moet voor morgen twee opdrachten maken (mini papers van 1500 woorden) maar mn bakkes doet zeer en eigenlijk wil ik gewoon op bed liggen Dus het vlot niet zo

*voegt tevens twee gekookte eitjes toe aan lijstje*

*pizza-boks met sjaap*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:20:35 #107
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79795627
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pizza-boks met sjaap*
Kun je er ook zo naar uit kijken? Jummie pizza, en ik vind hem echt gewoon lekkerder met een volkoren bodem dus nog niet slecht ook niet!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79795689
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssss

tentamen van maandag gehaald met een 6, ok, maar wel gehaald
Ja doei.
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:23:49 #109
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79795735
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:

Feestje!
Ik stuur even het mooie zonnetje van hier op om op jou te schijnen!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79795971
Hoi!
blijkbaar zag ik er vanmiddag zo ongelukkig / gedemotiveerd uit dat ze me naar huis gestuurd hebben werd daar helemaal ongelukkig van, want op zich helpt het wel om bezig te zijn als ik wat suboptimaal ben.

Straks komt mn vriendje en ik wilde spinazielasagna maken, maar er was alleen à la crème. Zou het daarmee ook lukken?
Ohja en ik heb een aldi hardloopshirt (zonder vakje, dat wel) voor 7 euro, roze.
pi_79796059
Is er iemand toevallig zijn nokia oplader/etc kwijt, ik doe mijne in de aanbieding
pi_79796137
Goed zo mo!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:39:48 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79796290
Go Mooo!
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:20 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Kun je er ook zo naar uit kijken? Jummie pizza, en ik vind hem echt gewoon lekkerder met een volkoren bodem dus nog niet slecht ook niet!
Soms wel ja! Al was ik nu gewoon zwaar inspiratieloos en het vriendje had zin in pizza Maar wel lekker, desalniettemin!
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:52:45 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79796706
Ik ga boodschappen doen met mijn nieuwe fietsmandje op mn fiets
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:54:46 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79796769
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga boodschappen doen met mijn nieuwe fietsmandje op mn fiets
Ik zal mijn ogen openhouden voor een rooie (ja toch?) fiets met fietsmandje
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:07:25 #116
236335 neen
schone schijn
pi_79797198
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
Ik ook nou ja, 2e paasdag dan. Misschien moet ik maar gezellig in m'n eentje naar de meubelboulevard ofzo.

Oke, gekookte of gebakken aardappels ik heb dit jaar zelf nog niet aardappels gebakken maar dus al wel een paar keer gegeten (ouwelui ) maarja het is wel lekker.

En ik ben net helemaal natgeregend/gehageld
het lijkt niet wat het is
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:19:11 #117
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79797617
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:07 schreef neen het volgende:

[..]

En ik ben net helemaal natgeregend/gehageld
Lang leve Hongarije! :p
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:48:39 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79798653
ik heb een vlucht naar Madrid geboekt! zoveel geld, maar zo leuk!
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:50:00 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79798718
Oh neeees mn mams heeft zich aangemeld voor Dr Frank! En ik kon me zo gauw niet bedenken wat er ook weer allemaal mis was met Dr Frank (afgezien van dat ie vies eten voorschrijft en de nieuwe Sonja is en Syrena dr vader dr moeder tot wanhoop drijft ermee), maar ik heb wel een heel verhaal afgeneuzeld over BMR en genoeg eten en spaarstanden en andere topic-wijsheden
Conclusie: mn mams krijgt zoals ze nu eet BIJNA d'r BMR binnen (BMR is 1540 ofzo en ze krijgt nu 1438 binnen op een ruime dag dat ze gehakt eet ofzo), maar dat haalt ze dus lang niet altijd (ik had een dag met rijst en gehakt uitgerekend maar ze eet ook vaak kipfilet) en de verdeling is ongeveer zo: overdag = 641 kcal en avondeten = 750.

Ik heb haar aangeraden om overdag twee boterhammen extra te eten en Dr Frank te laten voor wat ie is, maar ik heb niet het idee dat ik erg ben doorgedrongen
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:56:01 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79798952
Goed bezig Maria... gelukkig heb ik geen afvallige familie
OJa, ook nog nooit wentelteefjes gehad...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:58:28 #121
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79799047
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:

wat fijn!
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:00:26 #122
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79799117
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
Ik ook. Al m'n vrienden hebben familie op bezoek. Behalve ik. dubbel zo alleen dus..

Definitief lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met muesli, bramen en mango
L: salade met volkorenpasta, beetje dressing
T: banaan
T: plat brood
D: pytipanna, zweedse aardappeltjes met zalm en broccoli met gebakken ei
T: biertje
pi_79799164
Mijn ouders gaan naar vrienden en mijn vriendje naar familie. En pasen is mijn favoriete feestdag !!
pi_79799210
Ik denk dat ik m'n ouders ga bellen om te vragen of zij al plannen hebben voor Paasmaandag. Heb ze al sinds kerst niet gezien, ten slotte.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79799276
o god ik heb echt net semi de juiste papieren voor mijn belastingaangifte gevonden !!!
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:10:28 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79799448
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik m'n ouders ga bellen om te vragen of zij al plannen hebben voor Paasmaandag. Heb ze al sinds kerst niet gezien, ten slotte.
Sinds kerst! . Dat is gewoon 3 maanden! .
Niet meer actief op Fok!
pi_79799468
Ja echt lang Ik heb mijn schoonouders die 150 km verderop wonen sinds kerst pas 1x gezien en dat vind ik echt al weinig !!!!!
pi_79799592
OMG sterkte Maria. Dr. Frank moet echt dood en Heller ook. Dan heb ik nog liever dat mensen denken dat Ik Kies Bewust ook automatisch gezond betekent.

Ik hou niet van Pasen. Geen idee waarom, maar ik krijg er geen warme gevoelens van, zo van: Jeeeej Pasen.
Vast omdat het met Pasen vaak koud is en je er dan niet op verdacht bent, zoals met Kerst.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79799633
Is de Ikea open Paasmaandag? Dan wil ik mss m'n mening nog wel herzien
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79799759
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:23 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Feestje!
Ik stuur even het mooie zonnetje van hier op om op jou te schijnen!
Dank je! De zon is hier nog even gaan schijnen, zo na de storm en regen. En mijn eigen zonnetje, Mr.Mo is ook weer op weg terug hierheen. Ergens wel 'jammer', want ik zat net zo lekker rustig te studeren maar ergens ben ik ook wel blij dattie er weer is

heb daarnet na een idee van Maria deze lekkere wraps met biefstuk gegeten, en kan zo weer door met studeren, op naar de volgende zessen betere cijfers!
Ja doei.
pi_79799777
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:14 schreef Syrena het volgende:
OMG sterkte Maria. Dr. Frank moet echt dood en Heller ook. Dan heb ik nog liever dat mensen denken dat Ik Kies Bewust ook automatisch gezond betekent.

Ik hou niet van Pasen. Geen idee waarom, maar ik krijg er geen warme gevoelens van, zo van: Jeeeej Pasen.
Vast omdat het met Pasen vaak koud is en je er dan niet op verdacht bent, zoals met Kerst.
mag ik dit quoten in het Hellertopic? !

Arme Maria
Ja doei.
pi_79799810
Oh, heel Maastricht is open! Niiiiiiiiiiiiice
pi_79799891
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mag ik dit quoten in het Hellertopic? !

Arme Maria
Nee dank je, die hoef ik niet achter me aan te hebben Ik heb er al niet gereageerd, heb ik ze dalijk in m'n MyAt staan. De dikke zuigen

(dat was een grapje he, van die zuigen. Ik zeg 't maar even)
pi_79799927
ik wilde dat al bijna écht daar gaan quoten!
Ja doei.
pi_79800196
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde dat al bijna écht daar gaan quoten!
Mijn hele imago van diplomatiek persoon bijkans naar de knoppen
Overigens heb ik Dr Frank moet dood al eens in een ander topic gezegd, en daar werd op gereageerd dat het echt heus niet ongezond was en toen wilde ik al koppen van rompen gaan rukken. Maar ik heb me ingehouden
pi_79800217
ik heb er ook al maar niet gepost.. het is de nieuwe dieethemel, dat Heller ik word er zo triest van als ik dat allemaal lees, doe het dan ook maar niet meer!
Ja doei.
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:31:55 #137
236335 neen
schone schijn
pi_79800280
Ik heb dus opgebakken aardappeltjes gehad, was wel lekker want ja ik heb ook m'n tentamen gehaald van gisteren kwam ik achter voor de verandering eens
pi_79800302
Wheee mn posts werken steeds niet!
Nogmaals proberen mn lijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: vieze automatenkoffie
L: 4 boterhammen, 2 kaas, 2 gebraden gehakt, appel
T: krentenbol, peer
D: ontzettend lekkere lasagna met spinazie (à la crème), tomaatgehaktsaus en mozarella bovenop (een hele overwinning dat vriendlief, die zegt geen kaas te lusten, ervan kon smullen) met salade met balsamico
T: griesmeelpap met rode bessen

Zit vast hoog in de getalletjes, maar op krentenbol en toetje na is het wel allemaal goed voer.
pi_79800376
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er ook al maar niet gepost.. het is de nieuwe dieethemel, dat Heller ik word er zo triest van als ik dat allemaal lees, doe het dan ook maar niet meer!
Gelijk heb je. Ik zie daar lijstjes langskomen "Ik val zoveel af!" Ja, je eet ook geen drol.
En nu hou ik erover op

Ik denk dat ik nog een bakje kwark neem. Heb van die lowfat van de Linessa van de Lild, maar hij smaakt raar. Ik weet niet of dat is omdat ik normaal yoghurt eet, of omdat ze er dingen mee gedaan hebben om 't vet eruit te krijgen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:35:25 #140
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79800419
Oké ik weet wat ik morgen eet, heb nog veel vlees in de diepvries liggen dus wraps it is! Jum! (of misschien vrijdag want mijn aardappelen moeten ook op) Stress,nog 3 keer hier eten en nog veel te veel eten
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79800514
Lijstje:
O: Muesli met melk
T: Waterige koffie
L: 4 boterhammen met jeweetwel
D: Maaltijdsalade
T: Koffie + appel

Weet iemand toevallig waar je koffieschepjes vandaan kunt halen? Want ik doe het nu met een eetlepel, maar nu is mijn koffie regelmatig te sterk of te waterig...
pi_79800575
Ik heb mijn lenzen al 12 uur in en nog nergens last van Had de opticien dalijk toch gelijk, hij zei dat ze "op" waren, de oude, en ik geloofde 'm niet.

*hard afklopt en nu bril op gaat doen* (ik krijg geen leuke foto gemaakt van m'n nieuwe bril )
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:42:15 #143
236335 neen
schone schijn
pi_79800710
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
Lijstje:
O: Muesli met melk
T: Waterige koffie
L: 4 boterhammen met jeweetwel
D: Maaltijdsalade
T: Koffie + appel

Weet iemand toevallig waar je koffieschepjes vandaan kunt halen? Want ik doe het nu met een eetlepel, maar nu is mijn koffie regelmatig te sterk of te waterig...
Je moet gewoon meer koffie zetten, dan krijg je veel ervaring. Ik doe het zelf ook met een eetlepel en inmiddels gaat dat perfect
pi_79800817
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mijn lenzen al 12 uur in en nog nergens last van Had de opticien dalijk toch gelijk, hij zei dat ze "op" waren, de oude, en ik geloofde 'm niet.

*hard afklopt en nu bril op gaat doen* (ik krijg geen leuke foto gemaakt van m'n nieuwe bril )
Hou je alsjeblieft aan de adviezen!
Ik zie al 3 weken mensen met knalrode ogen met vaatingroei, allerhande infecties, gaatjes in het hoornvlies... Met niet zelden permanente schade tot gevolg. Ook met harde lenzen kan dit. Echt niet tof
daarom durf ik nu helemaal geen lenzen meer
pi_79801145
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik zie al 3 weken mensen met knalrode ogen met vaatingroei, allerhande infecties, gaatjes in het hoornvlies... Met niet zelden permanente schade tot gevolg. Ook met harde lenzen kan dit. Echt niet tof
De vorige keer zei hij ook dat ze op waren, kreeg ik nieuwe en had direct weer dezelfde klachten
Vandaar dat ik nu ook een bril heb, die draag ik nu veel meer.
Hij wilde me eigenlijk zachte lenzen aanpraten, want dat was nu veel gezonder voor je ogen dan harde Ik heb wel zachte lenzen, maar door m'n cylinder kan daar niet goed mee zien. Prima om mee te gaan stappen maar niet voor 't werk. Die draag ik ook nooit lang. En mijn lenzen doe ik dus na het werk uit, en dan m'n bril op.

Ik maak nu ook veeeeel beter schoon dan vroeger. "Nee, aparte cleaner is tegenwoordig niet meer nodig hoor" Uhuh, sorry, maar ik maak ze liever goed schoon dan een beetje wrijven met de inzetvloeistof. Jakkie.
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:56:08 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79801268
Fijn Moblo, 6 is goed ook op de U toch?

Bah, ik ben pasen vrij, had liever gewerkt, moet op koninginnedag Vriend heeft met pasen nachtdienst, da's ook niks dus

Operatie nog steeds niks Syrena?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79801466
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Gelijk heb je. Ik zie daar lijstjes langskomen "Ik val zoveel af!" Ja, je eet ook geen drol.
En nu hou ik erover op

Hehe

Ik vind het wel lachen, dat topic. Niet echt aardig, maarja. Als je zo'n stom dieet gaat volgen vraag je erom.

Ik spiek wel eens bij het dieettopic en die mensjes kunnen het toch ook op de normale manier. En Kwak. Dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door shinydiscoball op 31-03-2010 20:06:34 ]
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:14:47 #148
236335 neen
schone schijn
pi_79802148
Ik ga dat ook doen, weet je hoeveel ze afvallen. Vandaag zag ik weer oprah, ging het over fashion tips maar natuurlijk alleen voor vrouwen discriminatie

pi_79802630
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb/had ik ook allemaal.
En ook nog littekens...
Verkeerd aangemeten lenzen op mijn twaalfde, twee keer een vinger in mijn oog, een virusinfectie en een mierenbeet hielpen niet echt.
Ik kan dus ook echt "normale" lenzen niet langer verdragen. Zelfs vormstabiele niet.

Maar siliconenlenzen zijn Da Bomb!
En ook nog grotendeels vergoed door de verzekering (betaal alleen de vloeistof en een eigen bijdrage).

Ik hoop zó dat het goed blijft gaan want het enige alternatief is een brilletje (kan niet ivm latex-, nylon- en nikkelallergie) of een transplantie.
pi_79803079
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef neen het volgende:
Ik ga dat ook doen, weet je hoeveel ze afvallen. Vandaag zag ik weer oprah, ging het over fashion tips maar natuurlijk alleen voor vrouwen discriminatie

Omdat mannen het toch nooit leren.

En je kijkt wel een beetje veel Oprah he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')