ook belangrijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fuck ja, ik zat nog te twijfelen - ik dacht aan dependance
Ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon een leuk baantje voor 28 of 32 uur per week ergens op een kantoor of zo. Papieren in mappen doen en etiketjes op dingen plakken, zoiets.
Kun je er ook zo naar uit kijken? Jummie pizza, en ik vind hem echt gewoon lekkerder met een volkoren bodem dus nog niet slecht ook niet!quote:
Feestje!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssss
tentamen van maandag gehaaldmet een 6, ok, maar wel gehaald
![]()
Soms wel ja! Al was ik nu gewoon zwaar inspiratieloos en het vriendje had zin in pizzaquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:20 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Kun je er ook zo naar uit kijken? Jummie pizza, en ik vind hem echt gewoon lekkerder met een volkoren bodem dus nog niet slecht ook niet!
Ik zal mijn ogen openhouden voor een rooie (ja toch?) fiets met fietsmandjequote:Op woensdag 31 maart 2010 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga boodschappen doen met mijn nieuwe fietsmandje op mn fiets
Ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
Mijn dagplanning ligt in het water en die van morgen ook..
en ik ben alleen deze Pasen want ik heb tentamens. Leuk...
Lang leve Hongarije! :pquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:07 schreef neen het volgende:
[..]
En ik ben net helemaal natgeregend/gehageld
wat fijn!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssss
tentamen van maandag gehaaldmet een 6, ok, maar wel gehaald
![]()
Ik ook. Al m'n vrienden hebben familie op bezoek. Behalve ik. dubbel zo alleen dus..quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
Mijn dagplanning ligt in het water en die van morgen ook..
en ik ben alleen deze Pasen want ik heb tentamens. Leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |