Ja, zo zonder tips gaat dat natuurlijk niet lukken he! Maarja, ik heb het nu al 2 dagen achter elkaar (gedeeltelijk) gezien ja dus dat mag wel wat minder. Nu weer voetbal, dat compenseert het weer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Omdat mannen het toch nooit leren.
En je kijkt wel een beetje veel Oprah he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey lieffie!quote:
Oh okee dat scheelt! Dan issie misschien toch een beetje grootsquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:. Afgezien van die ene ongelukkige opmerking valt het heel erg mee en is 'ie best supportive, hoor.
.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef P.F het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vertel m'n vriend ook wel eens iets over jullie. Zijn altijd heel maffe gesprekken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh okee dat scheelt! Dan issie misschien toch een beetje groots![]()
Voorbeeld van hoe Fok je dagelijks leven beïnvloedt!![]()
ik heb op zich wel lange benen maar niet van die heule dunne zoals hier:quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind skinny dingesen zelden mooi staan eigenlijkMaar ik ben dan ook a-hip
De meeste chubby mensen leggen nadruk op de chubby-heid en dunnere mensen krijgen spillebeentjes. Ik vind ze eigenlijk alleen mooi bij vrouwen met rondingen en weinig spek op de verkeerde plekken. Dus bij bijna niemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze niet per se te dun maar het straalt gewoon geen kracht uit
Ik word er gewoon een beetje treurig van, daarom draag ik nooit hemdjesIk zou ook meer kunnen opdrukken maar daar faal ik nog al in
![]()
Ja misschien wel.... Ik ga morgen gewoon even passenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef conleche het volgende:
Pief is een van de weinigen bij wie een skinnyjeans wel mooi staat, maar ik denk dat een glimmende wetlooklegging ook voor haar een stap te ver is. Hoewel deze niet zo heel erg glimt, zo lijkt het.
Dets de spirrit! Misschien dat ie dan juist bij jou wèl staatquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja misschien wel.... Ik ga morgen gewoon even passen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat voor voetbal! Echt twee geweldige wedstrijden gezien deze week, ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen. Mijn droomfinale met Bayern en Arsenal behoort nog steeds tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, zo zonder tips gaat dat natuurlijk niet lukken he! Maarja, ik heb het nu al 2 dagen achter elkaar (gedeeltelijk) gezien ja dus dat mag wel wat minder. Nu weer voetbal, dat compenseert het weer.
Voor 1 april = voor 1 juli berichtquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik had m'n digi d code niet meer en nu dus geen aangifte gedaan. En ik krijg 423 euro![]()
Wanneer krijg je het als je hem later inlevert?
En PF, ik denk dat he het qua figuur kan hebben
Alleen wil je het echt vraag ik me af
En maandag ook nogquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
En wat voor voetbal! Echt twee geweldige wedstrijden gezien deze week, ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen. Mijn droomfinale met Bayern en Arsenal behoort nog steeds tot de mogelijkheden.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal mijn ogen openhouden voor een rooie (ja toch?) fiets met fietsmandje
Ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vertel m'n vriend ook wel eens iets over jullie. Zijn altijd heel maffe gesprekken..
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word altijd raar aangekeken als een poging doe om jullie uit te leggen. Mijn moeder hoort me soms alleen lachen ofzo en dan wil ze perse weten waarom ik lach en ja ik ga niet liegen
Dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nou mijn vriendje weet dus best dat ik op fok zit, maar voor andere mensen hou ik mn nick mooi verborgen hoor![]()
Ze mogen best weten dat ik op fok zit, maar niet onder welke naam ik dan post. En daarom hou ik mn echte naam dus ook liever buiten fok
Ik vertel het maar niemand. Mn ouders weten dat ik wel eens 'op fora' kom. Mn vriend heb ik ooit over jullie verteld en die vond het compleet belachelijk (vooral dat ik het eerst een jaar niet verteld hadquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word altijd raar aangekeken als een poging doe om jullie uit te leggen. Mijn moeder hoort me soms alleen lachen ofzo en dan wil ze perse weten waarom ik lach en ja ik ga niet liegen
Dan snapt ie blijkbaar niet dat wij ook heel leuk zijn!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef P.F het volgende:
O mijn vriendje vind jullie maar raar en snapt niet wat een leuk meisje zoals ik doet met internet mensen zoals jullie
Ik ga niet naar NYCquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Weltrusten CF en veel plezier in NYC!!
Nope, his loss..quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dan snapt ie blijkbaar niet dat wij ook heel leuk zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |