abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:33:21 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79812610
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef neen het volgende:
Combineren met een Rangers - Celtic! of omgekeerd verder weet ik het niet

Voetbal he nog de play offs dit jaar en dan nog een WK

Dat gaat gepaard met gezelligheid m'n leraren weten al dat ik niet aanwezig ben als er wedstrijden zijn
Wij houden allebei niet van voetbal
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:34:48 #202
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79812684
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nou mijn vriendje weet dus best dat ik op fok zit, maar voor andere mensen hou ik mn nick mooi verborgen hoor
Ze mogen best weten dat ik op fok zit, maar niet onder welke naam ik dan post. En daarom hou ik mn echte naam dus ook liever buiten fok
soms wou ik dat ik m'n nick wat slimmer had gekozen. En soms denk ik aan een compleet nieuwe account maken. Maar ik ben bang dat die zo snel weer aan me wordt gelinkt..

Oh, en inderdaad, fijne vakantie aan allen die vakantie gaan vieren!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:36:39 #203
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79812785
dilemma: morgen om half 8 opstaan en gelijk naar de sportschool, of morgen tot half 9 slapen en 's avonds naar de sportschool?

Voordeel van vroeg opstaan is dat ik de rest van de dag dan alleen maar hoef te studeren, en niet de deur meer uit hoef. Voordeel van 's avonds naar de sportschool is dat ik wat langer kan slapen. Lastig lastig...
pi_79812798
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ga niet naar NYC naar het Midden-Oosten. Waar ze kikkererwten en schapenkaas als ontbijt eten

En ik weet hoe jouw kloon heet
Ik ben niet echt wakker meer merk ik . Ik was ervan overtuigd dat jullie allebei naar NYC zouden gaan. Veel plezier in het midden oosten dan maar .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:37:09 #205
236335 neen
schone schijn
pi_79812818
Uitslapen! en mocht je toch vroeg wakker zijn wel gaan sporten
het lijkt niet wat het is
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:40:57 #206
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79812998
Och ik heb weer een typisch 'mijn achternaam' verhaal, man toch. Vandaag heel de middag ervan overtuigd geweest dat mijn gsm nog in mijn locker in het ziekenhuis lag. Dus daarjuist samen met mijn hongaarse 'date' eventjes langs het ziekenhuis want dat ligt toch in het centrum. Bij de lockers kom ik tot de conclusie dat mijn gsm toch in mijn rugzak zat. Dan maar gewoon op café, na het café terug naar huis gewandeld kom ik tot de conclusie dat ik wel degelijk mijn gsm vergeten ben op café dus weer helemaal terug. Nujah zo wel 12 km gewandeld vanavond...
Ik durf mijn vriendje ook wel nog niets van fok te vertellen, volgens mij lacht hij mij dan ook wel een beetje uit. Maar dat doet hij zoiezo met het hele afvallenplan, want hij houdt van buikvetjes, nujah ik niet!
En leuke reis CF!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 00:05:19 #207
70532 loveli
N
pi_79813978
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Laiverd, het afronden van een studie is alleen weggelegd voor talentvollen.
Waarom denk je dat een papiertje een criterium is?
*talentloze die binnenvalt en meteen reageert*
...en bedankt
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 00:11:03 #208
70532 loveli
N
pi_79814254
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef AKnynke het volgende:
dilemma: morgen om half 8 opstaan en gelijk naar de sportschool, of morgen tot half 9 slapen en 's avonds naar de sportschool?

Voordeel van vroeg opstaan is dat ik de rest van de dag dan alleen maar hoef te studeren, en niet de deur meer uit hoef. Voordeel van 's avonds naar de sportschool is dat ik wat langer kan slapen. Lastig lastig...
Vroeg opstaan en sporten. Denk ik. Dan is je dag langer dan wanneer je uitslaapt en 's avonds sport.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 00:14:47 #209
70532 loveli
N
pi_79814420
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:14 schreef sigme het volgende:

[..]

En niet alleen vakinhoudelijk talent, maar ook talent in doorzetten ondanks saaie taaie vervelende frustrerende voortgang. Afstuderen bewijst dát nog het meest.
100% eens
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 00:59:16 #210
70532 loveli
N
pi_79815855
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef P.F het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 01:06:18 #211
70532 loveli
N
pi_79816020
De laatste paar in een verzamelreactie. 8 op een rij is een beetje te gortig.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:43 schreef P.F het volgende:
ik zie m'n moeder een tijdje niet dus kan haar even geen advies vragen

maarrrr kan dit? die broek? bij mij?

[ afbeelding ]
Die kan bij niemand. Hooguit bij Dyane.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik had m'n digi d code niet meer en nu dus geen aangifte gedaan. En ik krijg 423 euro

Wanneer krijg je het als je hem later inlevert?

En PF, ik denk dat he het qua figuur kan hebben
Alleen wil je het echt vraag ik me af
Als je 5 jaar wacht, krijg je rente. En dat kan dik oplopen.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef Syrena het volgende:
Is de Ikea open Paasmaandag? Dan wil ik mss m'n mening nog wel herzien
Ikea en feestdagen? Ga je mond spoelen met groene zeep.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 01:07:17 #212
70532 loveli
N
pi_79816044
Echoooooo...
crap in = crap out
pi_79816124
ik ga slapen met mijn sleep cycle
pi_79816835
Ik wil ook slapen Maar het stormt, en net toen ik eindelijk begon te soezen waren er tussen de windstoten door rare geluiden te horen. En toen keihard een sirene en toen moest ik ff op de P2000 kijken wat er was. WANT TOEN WAS IK WEER KLAARWAKKER. Er staat een auto on de fik bij de Action, kon het vanuit het raam net zien.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79816850
Ik geloof niet dat het de mijne is (tenzij gejat & heel korte joyride), dus maar oordoppen in. En slapen. Hoop ik.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79816889
Telefoon bijna leeg, dus eerst de accu zoeken
  donderdag 1 april 2010 @ 05:07:52 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79817555
Mogge........
Yoghurt met aardbeien
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 1 april 2010 @ 07:35:52 #218
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79817945
Goedemorgen .

Veel plezier Phaidra en CF! Geniet ervan.

Ik ben in Glasgow geweest LadyBlack. Ik meen dat we drie dagen in Edinburgh zijn geweest, twee dagen in Glawgow en nog een dag op en neer naar Loch Lomond. Je kunt je er prima een paar dagen vermaken hoor! Hoe lang ga je?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79817967
Volgens mij ben ik al wat aan de late kant om CF een fijne vakantie te wensen . Ik ben benieuwd hoe je het vindt! Hier nog wat laatste dingen inpakken. En die foto's komen helemaal goed Co!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 april 2010 @ 07:55:17 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79818109
Oh ja, CF is al weg . Nou, alsnog een fijne vakantie . Jij ook een fijne vakantie, Phaidra! .

Ik heb tegen het krieken van de ochtend twee nare dromen gehad:
1. Het was oorlog en ik werd opgehaald door de vijand. Huuu!
2. Iemand ging oppassen bij een vriendin van vroeger die twee kinderen heeft en toen was ze de baby helemaal vergeten en die was toen overleden, want uitgehongerd en uitgedroogd .

Maar verder zie ik de dag zonnig tegemoet, hoor! .
Niet meer actief op Fok!
pi_79818213
Hebben jullie het nieuwe Tong80 forum al gezien!? !
Ja doei.
pi_79818265
Oh, te laat, maar ik meen het niet minder: fijne vakantie CF en Phaidra!

En ik heb m'n vriend op Fok leren kennen, dus hij weet ervan, zeg maar. . Maar tegen m'n familie en zo heb ik gezegd dat we elkaar op een Springsteenforum hebben leren kennen (wat ook weer niet helemaal gelogen is). .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79818300
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, bedankt. Ik zet 'm meteen even op ignore.
pi_79818316
Ja doei.
pi_79818318
SPOILER
Ja doei.
pi_79818337
Ook op 1 april heb ik geen zin in een hele Tong80-tsunami over de AT.

" ".
  donderdag 1 april 2010 @ 08:34:24 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79818606
* Viking84 tong80-forum ook op ignore gezet heeft.

Ik ben blij dat ik vandaag maar 1 uur hoef les te geven aan een vrij brave klas, dus ik verwacht niet de klos te worden van 1 april-grappen .
Niet meer actief op Fok!
pi_79818804
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ja
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 1 april 2010 @ 08:47:57 #229
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79818849
goeiemorgen....Boh, wat kon ik moeilijk wakker worden vanmorgen...
  donderdag 1 april 2010 @ 08:49:56 #230
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79818877
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Vroeg opstaan en sporten. Denk ik. Dan is je dag langer dan wanneer je uitslaapt en 's avonds sport.
dat dacht ik ook. Plan mislukt. Maar goed, ik heb deze week al 2x gesport, waarvan een keer van half zeven tot kwart over negen...dus misschien hoef ik vandaag ook wel niet te sporten. Ik heb ook nog steeds behoorlijke spierpijn...Zaterdag weer!
  donderdag 1 april 2010 @ 08:51:01 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79818899
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:47 schreef AKnynke het volgende:
Ik ook En ik was net zo blij met het vooruitzicht dat ik nu minder moeite zou hebben met opstaan, want vroeger licht, meer zon etc.

Ik heb echt zin in een paar rustige dagen Vanavond naar de bios met Haar als het meezit (dinsdag was ze ziek en gisteren heb ik niks meer gehoord; straks maar even sms'en), zaterdag de verjaardag van mijn moeder vieren en verder mijn opdrachten voor Windesheim af maken .
Niet meer actief op Fok!
pi_79818966
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: boterham met kaas
D: onbekend bietjes en aerpels

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: mandarijn
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: mandarijn
D: groenteomelet
S: uur sporten

Veel plezier Phaidra en CF!
pi_79819289
Mogge
Alsnog phaidra en CF een heel fijne vakantie!

Het onderwijs is alweer klaar en nu ga ik de hele dag studeren voor mn tentamen morgen!
Oh en het is koud, had zowat handschoenen nodig...
pi_79819342
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook En ik was net zo blij met het vooruitzicht dat ik nu minder moeite zou hebben met opstaan, want vroeger licht, meer zon etc.

Ik heb echt zin in een paar rustige dagen Vanavond naar de bios met Haar als het meezit (dinsdag was ze ziek en gisteren heb ik niks meer gehoord; straks maar even sms'en), zaterdag de verjaardag van mijn moeder vieren en verder mijn opdrachten voor Windesheim af maken .
1 april??
pi_79819360
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:47 schreef AKnynke het volgende:
Hier nog een . Gelukkig geen college vanmorgen (of eigenlijk wel, maar ik skip een keer want moet opdrachten maken).

Handig trouwens, toen van dit vak de Blackboardsite erop kwam, heb ik alle documenten die erop stonden gedownloadt. Nu blijkt dat ik dus gewoon alle antwoorden van de inleveropdrachten heb . Fijn, want ik ben niet zo snel en zou het anders niet afkrijgen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79819368
Fijne vakantie CF en Phaidra!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79819862
Woei! Mn buik neigt sterk naar de 82 cm omtrek dan heb ik bijna geen overgewicht meer

Slank de lente in lukt niet meer, maar de zomer lijkt me wel haalbaar

Geen zin in studeren maar toch eerst en deel in elk geval doen en dan mag ik opruimen en poetsen van mezelf
pi_79819996
wat goed Puff!

ik ben door Mr.Mo afgezet op de uni, nog even leren voor 't tentamen en dan hopen dat ik er een 6 uitsleep !
Alles wat ik hiervan haal is mooi meegenomen.. ( had ik de colleges maar moeten volgen, maargoed... dat kwam altijd samen met bestuurstaken, en die heb ik nu eenmaal ook aanvaard )

Anders haal ik sowieso de herkansing wel. Maar heb wel nog mijn uiterste best gedaan en voor het andere vak van vandaag een uitgebreide samenvatting van Sparknotes uitgeprint die lees ik in de pauze even door en dan hoop ik dat ik iig een beetje mee kan praten. Postcolonialisme

Ja doei.
  donderdag 1 april 2010 @ 10:00:18 #239
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79820519
Succes Mo

En goeiemorgen ik kon ook vreselijk moeilijk wakker worden vanochtend!! Was het volle maan ofzo? (of had het daar nou weer niks mee te maken? )
Gelukkig hoef ik pas te beginnen met werken als ik er zin in heb, om de helaas nare reden dat mijn lievelingscliënt in het ziekenhuis ligt het gaat echt helemaal niet goed met m.... Hart aan gort, lever aan gort, nieren aan gort....
  donderdag 1 april 2010 @ 10:01:28 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79820556
Ohja en wat ik gisteren ook had willen zeggen: ook de docent van je postcolonialisme vak zal wel snappen dat je ook andere tentamens moet halen. Dus als jij altijd actief bent daar en nu een keertje niet (met reden!) moet dat geen probleem zijn
  donderdag 1 april 2010 @ 10:13:10 #241
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79820942
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
Succes Mo

En goeiemorgen ik kon ook vreselijk moeilijk wakker worden vanochtend!! Was het volle maan ofzo? (of had het daar nou weer niks mee te maken? )
Gelukkig hoef ik pas te beginnen met werken als ik er zin in heb, om de helaas nare reden dat mijn lievelingscliënt in het ziekenhuis ligt het gaat echt helemaal niet goed met m.... Hart aan gort, lever aan gort, nieren aan gort....
He bah, dat is lastig. Ik werkte toen ik in Maastricht studeerde in de zomer altijd in de thuiszorg, en toen overleed er een keer iemand bij wie ik al een paar keer was wezen poetsen. Wel gek, want je bouwt toch een beetje een band op door alle kopjes koffie die je samen drinkt.
pi_79821033
Wat naar, LB. .

Er is blijkbaar ergens iets fout gegaan, want ik heb Mastering the Art of French Cooking nu dubbel thuis liggen. .
  donderdag 1 april 2010 @ 10:22:16 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79821257
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef AKnynke het volgende:

[..]

He bah, dat is lastig. Ik werkte toen ik in Maastricht studeerde in de zomer altijd in de thuiszorg, en toen overleed er een keer iemand bij wie ik al een paar keer was wezen poetsen. Wel gek, want je bouwt toch een beetje een band op door alle kopjes koffie die je samen drinkt.
Ja, zeker wel! In december heb ik afscheid genomen van een mensje van 88, bij wie ik al 3 jaar werkte... godzijdank was het omdat ze naar een verzorgingshuis moest, want ik zag al op tegen het moment dat ik moest zeggen dat ik ander werk had Bij de cliënt van vandaag kom ik ook al 3,5 jaar, en het is zo'n toffe man Is de enige waar ik altijd graag heen ben gegaan
  donderdag 1 april 2010 @ 10:23:34 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79821303
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat naar, LB. .

Er is blijkbaar ergens iets fout gegaan, want ik heb Mastering the Art of French Cooking nu dubbel thuis liggen. .
Dubbel.... dat komt mij bekend voor

Vorige week: 2 perculators... vorig jaar met Sinterklaas: 2 staafmixers, 2 koffiemolens... paar jaar terug: 2 perculators

Marktplaats? Of je hebt nu alvast een tof cadeau voor een vriend of vriendin als die jarig is
pi_79821608
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dubbel.... dat komt mij bekend voor

Vorige week: 2 perculators... vorig jaar met Sinterklaas: 2 staafmixers, 2 koffiemolens... paar jaar terug: 2 perculators

Marktplaats? Of je hebt nu alvast een tof cadeau voor een vriend of vriendin als die jarig is
Heb je nu serieus vier perculators? . .

Ik heb wel inderdaad twee keer besteld, maar dat was omdat ik de eerste keer een foutmelding kreeg. Nog een keer geprobeerd dus, dat ging wel goed, en ook alleen van die tweede poging een orderbevestiging gehad. Betaald met credit card, dus even kijken of ze wel allebei zijn betaald.
pi_79821776
Wat naar, Lady.

Ik twijfel of ik vanmiddag naar college zal gaan, wat zouden jullie doen? Er is vanavond een feest bij vriendje thuis waarvoor ik vanmiddag zou helpen, en als er tijd is willen we ook nog wel iets doen in nieuwe huis dus ik heb eigenlijk geen zin om door 2 uurtjes college en 2 uur reistijd mijn hele middag kwijt te zijn. De lesstof haal ik wel uit het boek, het zou alleen kunnen dat de docent iets gaat zeggen over een opdracht, maar om daar nou speciaal voor te gaan. Helaas ken ik alleen van geen enkele klasgenoot het mailadres, dus zal ik de docent zelf onder ogen moeten komen om te vragen of ik nog iets gemist heb.
Wat een non-probleem, waarom kan ik nooit gewoon een keuze maken?
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 1 april 2010 @ 10:37:53 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79821868
Nee ik heb 5 perculators, waarvan 3 voor 6 kopjes Ik had 3 cheapass perculators van de hema, en wilde ze vervangen door Bialetti's (ander materiaal, iets beter voor je gezondheid). Dus voor mn afstuderen gevraagd. Maar toen heb ik per ongeluk twee 6-kops gekregen Ik ga er eentje ruilen en dan heb ik van alle maten een Bialetti

Oh en je had dubbel besteld! Dan kun je waarschijnlijk beter terugsturen toch?
  donderdag 1 april 2010 @ 10:39:14 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79821914
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat naar, Lady.

Ik twijfel of ik vanmiddag naar college zal gaan, wat zouden jullie doen? Er is vanavond een feest bij vriendje thuis waarvoor ik vanmiddag zou helpen, en als er tijd is willen we ook nog wel iets doen in nieuwe huis dus ik heb eigenlijk geen zin om door 2 uurtjes college en 2 uur reistijd mijn hele middag kwijt te zijn. De lesstof haal ik wel uit het boek, het zou alleen kunnen dat de docent iets gaat zeggen over een opdracht, maar om daar nou speciaal voor te gaan. Helaas ken ik alleen van geen enkele klasgenoot het mailadres, dus zal ik de docent zelf onder ogen moeten komen om te vragen of ik nog iets gemist heb.
Wat een non-probleem, waarom kan ik nooit gewoon een keuze maken?
Niet naar college gaan: de docent mailen dat je ziek bent ofzo (of gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je iets beters te doen hebt)
pi_79821981
Ik heb niet expres dubbel besteld! Als ik een melding krijg dat de bestelling niet doorgekomen is ga ik er vanuit dat dat ook inderdaad zo is. Terugsturen naar Engeland lijkt me onnodig onpraktisch. Als ze wel zijn betaald verkoop ik ze, als ze nog niet zijn betaald betaal ik ze nog en verkoop ik ze ook. Of ik hou eentje voor de mooi en eentje voor tijdens het koken. .
pi_79822015
Mini, wanneer krijgen we foto's van je nieuwe huisje te zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')