quote:Op donderdag 1 april 2010 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of ik hou eentje voor de mooi en eentje voor tijdens het koken..
Ik ben het kabeltje van mijn telefoon kwijt en nu probeer ik de Bluetooth-verbinding aan de praat te krijgen maar het wil nog niet echt.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mini, wanneer krijgen we foto's van je nieuwe huisje te zien?
Helemaal niet nee. Verder echt niks van de stad gezien.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhh geen tijd gehad om rond te kijken verder?
Ohlala!! Nicequote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, na lang klooien heb ik een foto, van de keuken en een deel van de laminaatvloer. De rest van het huis heeft vriendje op de foto gezet en die is ook zijn kabeltje kwijt.
Kende 'em niet, maar ik zou 'em naar de kapper sturen.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:32 schreef P.F het volgende:
Oh elke keer als ik die justin bieber zie wil ik hem slaan!
heb je toevallig een sony ericsson? dat deed die van mij ook vaak - dan moest ik m uitzetten en de simkaart er in- en uitdoen. als ie vasthing in de sms-inbox dan kon ik daarna niet meer smsen en moest ik ook nog een master reset eroverheen doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
.... en toen barstte er weer een gigantische bui losen ik ben van suiker, dus ja.. dat gaat niet
Heb trouwens een probleem: mijn telefoon geeft aan dat mn simkaart inactief is![]()
Heeft iemand van jullie daar verstand van?
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, na lang klooien heb ik een foto, van de keuken en een deel van de laminaatvloer. De rest van het huis heeft vriendje op de foto gezet en die is ook zijn kabeltje kwijt.
-edit- Inmiddels ligt de vloer alweer een stuk verder, maar goed.
het halve dieettopic is overgegaan op heller, en ik heb mot met een wijsneus die niks snapt van ernstig overgewicht en zelf precies weet hoe wij allemaal makkelijk 20 kilo kunnen afvallen met zijn keto-dieet. als we maar willen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik vind het wel lachen, dat topic. Niet echt aardig, maarja. Als je zo'n stom dieet gaat volgen vraag je erom.
Ik spiek wel eens bij het dieettopic en die mensjes kunnen het toch ook op de normale manier. En Kwak. Dus.
Dattem.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!Ik ben jaloers...
![]()
Enfin: veel succes met de verhuizing, veel geluk in je nieuwe woning en vergeet niet de slankies uit te nodigen voor de housewarming
Dat lijkt mij inderdaad ook wel erg gaaf, al zou ik me niet echt veilig voelen tijdens zo'n wedstrijd. Bij een Ajax - Feyenoord hangt er al geen fijne sfeer en bij zo'n pot is het echt nog 100x zo erg. Dat is ook veel meer dan alleen voetbal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef neen het volgende:
Combineren met een Rangers - Celtic! of omgekeerdverder weet ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |