Wij houden allebei niet van voetbalquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef neen het volgende:
Combineren met een Rangers - Celtic! of omgekeerdverder weet ik het niet
Voetbal henog de play offs dit jaar en dan nog een WK
![]()
Dat gaat gepaard met gezelligheidm'n leraren weten al dat ik niet aanwezig ben als er wedstrijden zijn
soms wou ik dat ik m'n nick wat slimmer had gekozen. En soms denk ik aan een compleet nieuwe account maken. Maar ik ben bang dat die zo snel weer aan me wordt gelinkt..quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nou mijn vriendje weet dus best dat ik op fok zit, maar voor andere mensen hou ik mn nick mooi verborgen hoor![]()
Ze mogen best weten dat ik op fok zit, maar niet onder welke naam ik dan post. En daarom hou ik mn echte naam dus ook liever buiten fok
Ik ben niet echt wakker meer merk ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga niet naar NYCnaar het Midden-Oosten. Waar ze kikkererwten en schapenkaas als ontbijt eten
En ik weet hoe jouw kloon heet
*talentloze die binnenvalt en meteen reageert*quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Laiverd, het afronden van een studie is alleen weggelegd voor talentvollen.
Waarom denk je dat een papiertje een criterium is?
Vroeg opstaan en sporten. Denk ik. Dan is je dag langer dan wanneer je uitslaapt en 's avonds sport.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef AKnynke het volgende:
dilemma: morgen om half 8 opstaan en gelijk naar de sportschool, of morgen tot half 9 slapen en 's avonds naar de sportschool?
Voordeel van vroeg opstaan is dat ik de rest van de dag dan alleen maar hoef te studeren, en niet de deur meer uit hoef. Voordeel van 's avonds naar de sportschool is dat ik wat langer kan slapen. Lastig lastig...
100% eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:14 schreef sigme het volgende:
[..]
En niet alleen vakinhoudelijk talent, maar ook talent in doorzetten ondanks saaie taaie vervelende frustrerende voortgang. Afstuderen bewijst dát nog het meest.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef P.F het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Die kan bij niemand. Hooguit bij Dyane.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:43 schreef P.F het volgende:
ik zie m'n moeder een tijdje niet dus kan haar even geen advies vragen
maarrrr kan dit? die broek? bij mij?
[ afbeelding ]
Als je 5 jaar wacht, krijg je rente. En dat kan dik oplopen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik had m'n digi d code niet meer en nu dus geen aangifte gedaan. En ik krijg 423 euro![]()
Wanneer krijg je het als je hem later inlevert?
En PF, ik denk dat he het qua figuur kan hebben
Alleen wil je het echt vraag ik me af
Ikea en feestdagen? Ga je mond spoelen met groene zeep.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef Syrena het volgende:
Is de Ikea open Paasmaandag?Dan wil ik mss m'n mening nog wel herzien
Ah, bedankt. Ik zet 'm meteen even op ignore.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:05 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben jullie het nieuwe Tong80 forum al gezien!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Jaquote:Op donderdag 1 april 2010 08:05 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben jullie het nieuwe Tong80 forum al gezien!?!
dat dacht ik ook. Plan mislukt. Maar goed, ik heb deze week al 2x gesport, waarvan een keer van half zeven tot kwart over negen...dus misschien hoef ik vandaag ook wel niet te sporten. Ik heb ook nog steeds behoorlijke spierpijn...Zaterdag weer!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroeg opstaan en sporten. Denk ik. Dan is je dag langer dan wanneer je uitslaapt en 's avonds sport.
Ik ookquote:Op donderdag 1 april 2010 08:47 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen....Boh, wat kon ik moeilijk wakker worden vanmorgen...
1 april??quote:Op donderdag 1 april 2010 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ookEn ik was net zo blij met het vooruitzicht dat ik nu minder moeite zou hebben met opstaan, want vroeger licht, meer zon etc.
Ik heb echt zin in een paar rustige dagenVanavond naar de bios met Haar als het meezit (dinsdag was ze ziek en gisteren heb ik niks meer gehoord; straks maar even sms'en), zaterdag de verjaardag van mijn moeder vieren en verder mijn opdrachten voor Windesheim af maken
.
Hier nog eenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:47 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen....Boh, wat kon ik moeilijk wakker worden vanmorgen...
He bah, dat is lastig. Ik werkte toen ik in Maastricht studeerde in de zomer altijd in de thuiszorg, en toen overleed er een keer iemand bij wie ik al een paar keer was wezen poetsen. Wel gek, want je bouwt toch een beetje een band op door alle kopjes koffie die je samen drinkt.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
Succes Mo
En goeiemorgenik kon ook vreselijk moeilijk wakker worden vanochtend!! Was het volle maan ofzo? (of had het daar nou weer niks mee te maken?
)
Gelukkig hoef ik pas te beginnen met werken als ik er zin in heb, om de helaas nare reden dat mijn lievelingscliënt in het ziekenhuis ligthet gaat echt helemaal niet goed met m.... Hart aan gort, lever aan gort, nieren aan gort....
Ja, zeker wel! In december heb ik afscheid genomen van een mensje van 88, bij wie ik al 3 jaar werkte... godzijdank was het omdat ze naar een verzorgingshuis moest, want ik zag al op tegen het moment dat ik moest zeggen dat ik ander werk hadquote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
He bah, dat is lastig. Ik werkte toen ik in Maastricht studeerde in de zomer altijd in de thuiszorg, en toen overleed er een keer iemand bij wie ik al een paar keer was wezen poetsen. Wel gek, want je bouwt toch een beetje een band op door alle kopjes koffie die je samen drinkt.
Dubbel.... dat komt mij bekend voorquote:Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat naar, LB..
Er is blijkbaar ergens iets fout gegaan, want ik heb Mastering the Art of French Cooking nu dubbel thuis liggen..
Heb je nu serieus vier perculators?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dubbel.... dat komt mij bekend voor
Vorige week: 2 perculators... vorig jaar met Sinterklaas: 2 staafmixers, 2 koffiemolens... paar jaar terug: 2 perculators![]()
Marktplaats? Of je hebt nu alvast een tof cadeau voor een vriend of vriendin als die jarig is
Niet naar college gaan: de docent mailen dat je ziek bent ofzo (of gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je iets beters te doen hebt)quote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat naar, Lady.
Ik twijfel of ik vanmiddag naar college zal gaan, wat zouden jullie doen? Er is vanavond een feest bij vriendje thuis waarvoor ik vanmiddag zou helpen, en als er tijd is willen we ook nog wel iets doen in nieuwe huis dus ik heb eigenlijk geen zin om door 2 uurtjes college en 2 uur reistijd mijn hele middag kwijt te zijn.De lesstof haal ik wel uit het boek, het zou alleen kunnen dat de docent iets gaat zeggen over een opdracht, maar om daar nou speciaal voor te gaan.
Helaas ken ik alleen van geen enkele klasgenoot het mailadres, dus zal ik de docent zelf onder ogen moeten komen om te vragen of ik nog iets gemist heb.
Wat een non-probleem, waarom kan ik nooit gewoon een keuze maken?
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of ik hou eentje voor de mooi en eentje voor tijdens het koken..
Ik ben het kabeltje van mijn telefoon kwijt en nu probeer ik de Bluetooth-verbinding aan de praat te krijgen maar het wil nog niet echt.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mini, wanneer krijgen we foto's van je nieuwe huisje te zien?
Helemaal niet nee. Verder echt niks van de stad gezien.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhh geen tijd gehad om rond te kijken verder?
Ohlala!! Nicequote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, na lang klooien heb ik een foto, van de keuken en een deel van de laminaatvloer. De rest van het huis heeft vriendje op de foto gezet en die is ook zijn kabeltje kwijt.
Kende 'em niet, maar ik zou 'em naar de kapper sturen.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:32 schreef P.F het volgende:
Oh elke keer als ik die justin bieber zie wil ik hem slaan!
heb je toevallig een sony ericsson? dat deed die van mij ook vaak - dan moest ik m uitzetten en de simkaart er in- en uitdoen. als ie vasthing in de sms-inbox dan kon ik daarna niet meer smsen en moest ik ook nog een master reset eroverheen doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
.... en toen barstte er weer een gigantische bui losen ik ben van suiker, dus ja.. dat gaat niet
Heb trouwens een probleem: mijn telefoon geeft aan dat mn simkaart inactief is![]()
Heeft iemand van jullie daar verstand van?
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, na lang klooien heb ik een foto, van de keuken en een deel van de laminaatvloer. De rest van het huis heeft vriendje op de foto gezet en die is ook zijn kabeltje kwijt.
-edit- Inmiddels ligt de vloer alweer een stuk verder, maar goed.
het halve dieettopic is overgegaan op heller, en ik heb mot met een wijsneus die niks snapt van ernstig overgewicht en zelf precies weet hoe wij allemaal makkelijk 20 kilo kunnen afvallen met zijn keto-dieet. als we maar willen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik vind het wel lachen, dat topic. Niet echt aardig, maarja. Als je zo'n stom dieet gaat volgen vraag je erom.
Ik spiek wel eens bij het dieettopic en die mensjes kunnen het toch ook op de normale manier. En Kwak. Dus.
Dattem.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!Ik ben jaloers...
![]()
Enfin: veel succes met de verhuizing, veel geluk in je nieuwe woning en vergeet niet de slankies uit te nodigen voor de housewarming
Dat lijkt mij inderdaad ook wel erg gaaf, al zou ik me niet echt veilig voelen tijdens zo'n wedstrijd. Bij een Ajax - Feyenoord hangt er al geen fijne sfeer en bij zo'n pot is het echt nog 100x zo erg. Dat is ook veel meer dan alleen voetbal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef neen het volgende:
Combineren met een Rangers - Celtic! of omgekeerdverder weet ik het niet
Opknopen aan z'n ballen.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het halve dieettopic is overgegaan op heller, en ik heb mot met een wijsneus die niks snapt van ernstig overgewicht en zelf precies weet hoe wij allemaal makkelijk 20 kilo kunnen afvallen met zijn keto-dieet. als we maar willen.
Ja tis wel een sony maar simkaart er uithalen en weer instoppen helpt nietquote:Op donderdag 1 april 2010 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb je toevallig een sony ericsson? dat deed die van mij ook vaak - dan moest ik m uitzetten en de simkaart er in- en uitdoen. als ie vasthing in de sms-inbox dan kon ik daarna niet meer smsen en moest ik ook nog een master reset eroverheen doen.kuttelefoon
antwoord: simkaart erin en eruit zou moeten helpen
Wat een kleintjequote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja tis wel een sony maar simkaart er uithalen en weer instoppen helpt niet![]()
Abo verlopen kan het ook niet zijn want die is net nieuw, dus ik weet het echt niet?
Ik loop straks wel even langs de Telfort winkel. Kan het niet online doen want ik weet mn wachtwoord niet meer, en dat sturen ze je per sms op.... fail
Maria: dit is een perculator
[ afbeelding ]
ik ben wel een beetje geinteresseerd!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb niet expres dubbel besteld! Als ik een melding krijg dat de bestelling niet doorgekomen is ga ik er vanuit dat dat ook inderdaad zo is. Terugsturen naar Engeland lijkt me onnodig onpraktisch. Als ze wel zijn betaald verkoop ik ze, als ze nog niet zijn betaald betaal ik ze nog en verkoop ik ze ook. Of ik hou eentje voor de mooi en eentje voor tijdens het koken..
Ik zag het ja, die vroeg om wetenschappelijk bewijs dat jojoen. slecht voor je isquote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het halve dieettopic is overgegaan op heller, en ik heb mot met een wijsneus die niks snapt van ernstig overgewicht en zelf precies weet hoe wij allemaal makkelijk 20 kilo kunnen afvallen met zijn keto-dieet. als we maar willen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
Kwak, heb de hele discussie niet gelezen, maar diabox is een knul van een jaar of 18 die het verschil tussen mannen en vrouwen waarschijnlijk nog niet helemaal begrijpt. Mannen hebben nu eenmaal meer testosteron, spieren en piemels. Gaat wel over als 'ie ouder wordt.
toen ik dat gaf bleek ie niet te kunnen lezen...quote:Op donderdag 1 april 2010 12:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik zag het ja, die vroeg om wetenschappelijk bewijs dat jojoen. slecht voor je is
zal ik m vertellen dat als ie oud wordt zn spieren en zn piem0l verschrompelen?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
Kwak, heb de hele discussie niet gelezen, maar diabox is een knul van een jaar of 18 die het verschil tussen mannen en vrouwen waarschijnlijk nog niet helemaal begrijpt. Mannen hebben nu eenmaal meer testosteron, spieren en piemels. Gaat wel over als 'ie ouder wordt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:11 schreef Phaidra het volgende:
We zijn op Schiphol, in afwachting van boarding. Tot over een weekje! Of mss tussendoor, met gratis internet
Dat is juist mooi manquote:Op donderdag 1 april 2010 11:53 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook wel erg gaaf, al zou ik me niet echt veilig voelen tijdens zo'n wedstrijd. Bij een Ajax - Feyenoord hangt er al geen fijne sfeer en bij zo'n pot is het echt nog 100x zo erg. Dat is ook veel meer dan alleen voetbal.Ik weet nog wel dat mijn zwager in Londen een shirtje van Celtic wilde kopen. Toen begon die verkoper opeens te schelden, draaide zich om en liep weg. Ik schrok me echt kapot toen als 13 jarig knulletje.
New York?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:11 schreef Phaidra het volgende:
We zijn op Schiphol, in afwachting van boarding. Tot over een weekje! Of mss tussendoor, met gratis internet
Ik hou het in gedachten!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben wel een beetje geinteresseerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |