Opknopen aan z'n ballen.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het halve dieettopic is overgegaan op heller, en ik heb mot met een wijsneus die niks snapt van ernstig overgewicht en zelf precies weet hoe wij allemaal makkelijk 20 kilo kunnen afvallen met zijn keto-dieet. als we maar willen.
Ja tis wel een sony maar simkaart er uithalen en weer instoppen helpt nietquote:Op donderdag 1 april 2010 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb je toevallig een sony ericsson? dat deed die van mij ook vaak - dan moest ik m uitzetten en de simkaart er in- en uitdoen. als ie vasthing in de sms-inbox dan kon ik daarna niet meer smsen en moest ik ook nog een master reset eroverheen doen.kuttelefoon
antwoord: simkaart erin en eruit zou moeten helpen
Wat een kleintjequote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja tis wel een sony maar simkaart er uithalen en weer instoppen helpt niet![]()
Abo verlopen kan het ook niet zijn want die is net nieuw, dus ik weet het echt niet?
Ik loop straks wel even langs de Telfort winkel. Kan het niet online doen want ik weet mn wachtwoord niet meer, en dat sturen ze je per sms op.... fail
Maria: dit is een perculator
[ afbeelding ]
ik ben wel een beetje geinteresseerd!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb niet expres dubbel besteld! Als ik een melding krijg dat de bestelling niet doorgekomen is ga ik er vanuit dat dat ook inderdaad zo is. Terugsturen naar Engeland lijkt me onnodig onpraktisch. Als ze wel zijn betaald verkoop ik ze, als ze nog niet zijn betaald betaal ik ze nog en verkoop ik ze ook. Of ik hou eentje voor de mooi en eentje voor tijdens het koken..
Ik zag het ja, die vroeg om wetenschappelijk bewijs dat jojoen. slecht voor je isquote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het halve dieettopic is overgegaan op heller, en ik heb mot met een wijsneus die niks snapt van ernstig overgewicht en zelf precies weet hoe wij allemaal makkelijk 20 kilo kunnen afvallen met zijn keto-dieet. als we maar willen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
Kwak, heb de hele discussie niet gelezen, maar diabox is een knul van een jaar of 18 die het verschil tussen mannen en vrouwen waarschijnlijk nog niet helemaal begrijpt. Mannen hebben nu eenmaal meer testosteron, spieren en piemels. Gaat wel over als 'ie ouder wordt.
toen ik dat gaf bleek ie niet te kunnen lezen...quote:Op donderdag 1 april 2010 12:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik zag het ja, die vroeg om wetenschappelijk bewijs dat jojoen. slecht voor je is
zal ik m vertellen dat als ie oud wordt zn spieren en zn piem0l verschrompelen?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
Kwak, heb de hele discussie niet gelezen, maar diabox is een knul van een jaar of 18 die het verschil tussen mannen en vrouwen waarschijnlijk nog niet helemaal begrijpt. Mannen hebben nu eenmaal meer testosteron, spieren en piemels. Gaat wel over als 'ie ouder wordt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:11 schreef Phaidra het volgende:
We zijn op Schiphol, in afwachting van boarding. Tot over een weekje! Of mss tussendoor, met gratis internet
Dat is juist mooi manquote:Op donderdag 1 april 2010 11:53 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook wel erg gaaf, al zou ik me niet echt veilig voelen tijdens zo'n wedstrijd. Bij een Ajax - Feyenoord hangt er al geen fijne sfeer en bij zo'n pot is het echt nog 100x zo erg. Dat is ook veel meer dan alleen voetbal.Ik weet nog wel dat mijn zwager in Londen een shirtje van Celtic wilde kopen. Toen begon die verkoper opeens te schelden, draaide zich om en liep weg. Ik schrok me echt kapot toen als 13 jarig knulletje.
New York?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:11 schreef Phaidra het volgende:
We zijn op Schiphol, in afwachting van boarding. Tot over een weekje! Of mss tussendoor, met gratis internet
Ik hou het in gedachten!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben wel een beetje geinteresseerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |