Mijn klasgenoten gaan mijn mailtje echt niet aan haar forwarden hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het helpt als je haar tegen je in het harnas jaagt?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb heus niet gemailt: Vinden jullie [naam docent] ook zo een klote wijf, mail ff wat je van haar vindt! Kuss
Je gaat van pure schrik wel erg slecht schrijvenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten gaan mijn mailtje echt niet aan haar forwarden hoorHoe denk je dat ze hier achter gaat komen?
Plus, ik vernoem nergens haar naam, ik heb een mailtje gestuurd of men de feitelijkheden op wil schrijven als ze het idee hebben in een situatie onrechtvaardig behandeld te zijn.
Ik heb heus niet gemailt: Vinden jullie [naam docent] ook zo een klote wijf, mail ff wat je van haar vindt! Kuss
Jullie denken wel slecht over mijn tacktische vaardigheden zeg!
Schrik... schrik...quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Je gaat van pure schrik wel erg slecht schrijven.
maar ik voel me dan zo schuldigquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Postcolonialisme!*stokpaardje*
Eh Ik zou voor een tussenweg tussen optie 2 en 3 gaan. Tentamen is van een vak dat je moet halen? Dan ervoor gaan. Daar de meeste tijd in steken. Voor je naar college gaat een wiki-pagina doorlezen over het literatuuronderwerp, of een paar pagina's van de gestelde tekst doorbrowsen. Dat tentamen van dat literatuurvak komt later, dus daar kun je je later ook nog op richten.
"First things first" is meestal mijn studiemotto
Doe het meeste aan de gene waar je het beste gevoel bij hebt, heb je tijd over, leer je ook nog voor de andere. Ga wel naar het tentamen (tenzij je hem max 2x per jaar mag doen en je nog een kans hebt met de februari-instroom) leer daarvan en misschien haal je hem toch.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, voor beide heb ik nog herren.
Overigens er ook nog de optie 'sparknotes': samenvatting van novel doorlezen voor morgen...
groot effect, enige vak wat ik niet gevold hebquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Kun je niet een deel van de tekst voor morgen lezen, of is het niet op een logische manier in stukken te verdelen? Wat voor effect heeft het op je kansen voor het tentamen als je een uurtje minder leert?
Heb je niet voor het Engels ook beroemde quotes over boeken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar ik voel me dan zo schuldigben altijd een van de weinigen die actief meedoet in de les, en als ik dan niets te zeggen heb over 't boek, dan valt 't op dat ik 't niet gelezen heb (net als de rest die ook niets zegt) en dan voel ik me stom
en dat tentamen is ook nog wel een her voor... dus eigenlijk zou ik ook optie 4 nog kunnen doen
!
Dan zou ik daar toch eerst mee beginnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
groot effect, enige vak wat ik niet gevold heb
Hier ook niet! Je schijnt er ook hele lekkere wentelteefjes van kunnen te maken..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb zaterdag weer eens suikerbrood op, Uniek. Lekker is dat tochMaar ze verkopen het hier niet.
*docent Nederlands meldt*quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb je niet voor het Engels ook beroemde quotes over boeken?
God, hoe heet dat... Het stond bij ons in op de middelbare altijd in de mediatheek!
Bijv: Uit het gouden ei kun je opmaken dat schrijver Tim Krabbé een fervent schaker is. Zijn boeken zijn zo logisch en gestructureerd. [bla bla]
En dan een top 10 van dingen die over je boek gezegd worden, gewoon inleven in je boek, en dan een eigen mening vormen.
Wentelteefjes vind ik dan weer goor; jeugdtraumaatjequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hier ook niet! Je schijnt er ook hele lekkere wentelteefjes van kunnen te maken..
Waarom heb ik dan op vwo een 9 gekregen terwijl ik niet 1 boek van de lijst heb gelezenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*docent Nederlands meldt*
Dat hebben docenten heus wel door, hoorOf je een boek wel of niet gelezen hebt.
ik zou sowieso dat doen. ik heb al mn literatuur gehaald met samenvattingen enzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, voor beide heb ik nog herren.
Overigens er ook nog de optie 'sparknotes': samenvatting van novel doorlezen voor morgen...
Die ene had ik ook niet gelezen hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan geef je het antwoord toch al, PF?Als je het helemaal niet over de boeken hebt gehad die je niet hebt gelezen is het ook geen wonder dat ze er niet achter is gekomen. Bij Moblo ligt dat iets anders, als het maar om 1 tekst gaat die zeker besproken gaat worden.
maria en ik zeiden hetzelfde - en wij zijn ervaren op dit gebied hahaha.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar ik voel me dan zo schuldigben altijd een van de weinigen die actief meedoet in de les, en als ik dan niets te zeggen heb over 't boek, dan valt 't op dat ik 't niet gelezen heb (net als de rest die ook niets zegt) en dan voel ik me stom
en dat tentamen is ook nog wel een her voor... dus eigenlijk zou ik ook optie 4 nog kunnen doen
!
Je weet dat wentelteefjes en french toast hetzelfde zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wentelteefjes vind ik dan weer goor; jeugdtraumaatjeDie van mijn moeder waren altijd zompig en brr
Ik heb op Puerto Rico trouwens wel heel lekkere french toast gegeten: van brioche-achtig brood, en dan een soort tosti met roomkaas en cranberry
Omdat je een domme docent had blijkbaar die net de verkeerde vragen steldequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan op vwo een 9 gekregen terwijl ik niet 1 boek van de lijst heb gelezen
(Ik had wel 15 andere boeken gelezen maar mijn lijst werd gewoon veel mooier met die boeken. Daarnaast heb ik een rijke fantasie)
Whehe, ik was vooral verbaasd over het hoge cijferquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je een domme docent had blijkbaar die net de verkeerde vragen steldeOf jij was supersneaky, dat kan ook nog
.
Maar ik moet niet het heilige boontje uithangen, want ik zit nu ook van alles uit m'n duim te zuigen voor m'n verslag.
ooooh die tekst lezen is niet eens voor een cijfer? nou, niet doen dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maria en ik zeiden hetzelfde - en wij zijn ervaren op dit gebied hahaha.
wat is nou belangrijker? jouw schuldgevoel omdat je eens een keertje iets niet gelezen hebt (laat de anderen maar eens hun bek open doen. is t bij marguerite? die begrijpt t ook wel als je voor de les even tegen haar zegt dat je vanwege tentamen stress deze keer niet alles gelezen hebt en dat je dat heel vervelend vindt) of het halen van dat rottentamen?
ik snap dat je dat tentamen niet leuk vindt en denkt dat je t niet gaat halen en daarom geneigd bent om alvast maar niet teveel te hoeven leren ervoormaar ik denk dat je er toch beter meer tijd in nkan steken, dan is de her ook makkelijker. die literatuur komt wel goed...
ja, daarom zeg ik het tochquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je weet dat wentelteefjes en french toast hetzelfde zijn?
Klopt!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hier ook niet! Je schijnt er ook hele lekkere wentelteefjes van kunnen te maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |