Brood?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
Nu heb ik trek in wentelteefjes..
ei + melk + ?
Echt niet? Ik vind het juist erg passen bij je Juffrouw-Engelimagoquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog nooit wentelteefjes gegeten.
Het hoeft ook niet elke dag even goed te gaan om het monster af te ronden: de laatste loodjes etc. Je bent er bijna, en ook al gaat het een dagje ruk, binnenkort is het klaar!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best confronterend, een tellertje in beeld dat bijhoudt hoe lang je al bezig bent. 231 minuten. Twee zinnen geschreven.
TVP dus.
Ik ook niet! *boks*quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog nooit wentelteefjes gegeten.
Of met rozijnenbroodquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:48 schreef neen het volgende:
Het is erg lekker met suikerbrood! Dat at ik altijd op m'n werkvroeger
Met je pompoencakejes en kilo's roomkaasfrosting. Yeah, surequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien klopt dat imago dan dus toch niet zo..
Oe! *duimen in de strijd*quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:55 schreef anna82 het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend mijn informele gesprekje had met de leidinggevende van de openstaande vacature en ze vond me leuk, en goed (en onervaren). De vacature moet alleen eerst intern worden aangeboden en als daar niet direct iets uit vooromt, word ik over twee weken uitgenodigd voor een tweede gesprek. Spannend!
Het kan zijn dat ze wat eerder dichtgaan dan op een gewone vrijdag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |