Petrolhead | maandag 29 maart 2010 @ 21:05 |
Klassieke auto's zijn in mijn ogen gewoon uber-stoer. Vooral nu de hele 50's t/m 70's lifestyle in is. (Toch?) Ben zelf de trotse bezitter van een Opel GT uit de roaring 60's. Je weet wel, zo'n Corvette in zakformaat. Verder zijn volgens mij de Corvette C1 (de 1e dus uit de 50's) en oude Ferrari's helemaal de baas. ![]() | |
Snakey | maandag 29 maart 2010 @ 21:07 |
Opgeschoond en een schopje PTA. | |
fruityloop | maandag 29 maart 2010 @ 21:09 |
Doe mij maar zo'n oude mercedes SL.. ![]() | |
ColtZ40 | maandag 29 maart 2010 @ 21:09 |
Porsche 356. Maar ik moet het maar doen met m'n Saab 900 ('87)cabrio turbo ![]() | |
Cybje | maandag 29 maart 2010 @ 21:14 |
Corvette C2 met split window vind ik altijd erg vet ![]() ![]() | |
T42 | maandag 29 maart 2010 @ 21:16 |
porsche 356 Transporter 1 brilkevert ragtop mijn groene kever | |
Daffodil31LE | maandag 29 maart 2010 @ 21:18 |
Citroën SM DAF 600/750 Peugeot 404 Opel Kapitän Panhard PL17 Plymouth Belvedere/Fury (Christine) | |
bleiblei | maandag 29 maart 2010 @ 21:18 |
Corvette C1!! Echt een pracht auto ![]() Maar een Porsche 356, ![]() Ferrari 250GTO, ![]() Jaguar E-Type, ![]() Lamborghini Miura ![]() of Aston Martin DB5 blijven ook fenomenaal ![]() ![]() Als ik het geld zou hebben kon ik niet kiezen ![]() [ Bericht 43% gewijzigd door bleiblei op 29-03-2010 21:25:17 ] | |
T42 | maandag 29 maart 2010 @ 21:19 |
quote:sm weet ik denk ik nog 1 te staan ![]() | |
Daffodil31LE | maandag 29 maart 2010 @ 21:21 |
quote:Ja, ik ook wel. Probleem is dat die dingen in slooptoestand al absurde bedragen moeten opbrengen. En het motorblok is nou niet echt het meest betrouwbare... | |
wuuht | maandag 29 maart 2010 @ 21:22 |
Cadillac | |
Barcaconia | maandag 29 maart 2010 @ 21:24 |
Corvette 1 is inderdaad ook echt een icoon en een prachtauto! Verder ademt een DB5 stijl, een SL Gullwing ook. Allemaal standaard iconen. Persoonlijk vind ik een Fiat 500 ook een ontzettend coole klassieker. Daarnaast ook een Mercedes W123. | |
T42 | maandag 29 maart 2010 @ 21:27 |
quote:okeey vond em wel heel appart ![]() | |
Petrolhead | maandag 29 maart 2010 @ 21:28 |
quote:Kan zijn dat ik nog een FOK!-rookie ben maar wat betekent dat? ![]() | |
Barcaconia | maandag 29 maart 2010 @ 21:31 |
quote:Dat alle bagger weg is en je topic nu in Planes, Trains & Automobiles staat. | |
Petrolhead | maandag 29 maart 2010 @ 21:37 |
quote:Ah, dank je! Je bent nooit te oud om te leren... ![]() | |
MdMa98 | maandag 29 maart 2010 @ 22:16 |
![]() Niks geen sportbakken, gewoon normaal roken met dat hok ![]() | |
Petrolhead | maandag 29 maart 2010 @ 22:21 |
Heerlijk, oude auto's.... De dooie bosbewoners vallen gewoon uit je uitlaat! ![]() | |
#ANONIEM | maandag 29 maart 2010 @ 22:24 |
quote:Dat is nog mild uitgedrukt, na 80.000 km revisie nodig. ![]() En die is niet goedkoop. ![]() | |
T42 | maandag 29 maart 2010 @ 22:41 |
quote:laaste versie heeft 4takt vw blok dus kun je ze makkelijk naar gti of dergelijke ombouwen ![]() | |
Hyperdude | maandag 29 maart 2010 @ 22:47 |
Deze vind ik wel cool. ![]() ![]() Weer eens wat anders. 6 liter, 360 PK | |
GizartFRL | maandag 29 maart 2010 @ 23:11 |
quote:Lijzinga Damwoude. ![]() Staat ook nog een carbage bx. | |
drumminggod | maandag 29 maart 2010 @ 23:39 |
Oude chevy camaro ! | |
fruityloop | dinsdag 30 maart 2010 @ 08:11 |
Schiet me ineens te binnen, een 1968 Dodge Charger R/T in het zwart..![]() | |
Sounddragon | dinsdag 30 maart 2010 @ 12:43 |
![]() | |
invine | dinsdag 30 maart 2010 @ 14:14 |
Zag dit laatst op autoblog:![]() Toch wel heel vet zo'n Duesenberg Model J Sport Berline ![]() http://www.autoblog.nl/ar(...)r-voor-2-duesenbergs | |
Ireyon | dinsdag 30 maart 2010 @ 14:18 |
Chrysler D'Elegance![]() Ferrari 250 Testa Rossa ![]() [ Bericht 32% gewijzigd door Ireyon op 30-03-2010 14:25:05 ] | |
denaamishenk | dinsdag 30 maart 2010 @ 14:21 |
![]() ![]() | |
Fom | dinsdag 30 maart 2010 @ 14:44 |
quote:Wtf, de lelijkste Lamborghini ooit ![]() Dan heb ik toch liever die Dodge Charger die ik eerder in dit topic zag ![]() ![]() Eentje zoals deze vind ik ook wel nice ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door Fom op 30-03-2010 15:20:35 ] | |
drumminggod | dinsdag 30 maart 2010 @ 14:45 |
quote: ![]() ![]() EDIT: ![]() en: ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door drumminggod op 30-03-2010 14:52:21 ] | |
Opperprutser | dinsdag 30 maart 2010 @ 15:17 |
Geen exoot, wel een klassieke schoonheid:![]() | |
Ataraxy | dinsdag 30 maart 2010 @ 15:21 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
ellevehC86 | dinsdag 30 maart 2010 @ 23:24 |
oef, zijn er heel erg veel ![]() 1970 Porsche 917 1965 Opel Diplomat Coupe (ja, een fucking Opel ja) ![]() ![]() 1970 Dodge Challenger R/T ![]() 1968 Chevrolet Chevelle SS396 1968 Ford Torino ![]() 1960 Chevrolet Impala ![]() 1970 Plymouth GTX ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 30 maart 2010 @ 23:32 |
Uit de USA deze. ![]() | |
theKiD | dinsdag 30 maart 2010 @ 23:50 |
quote:Voor mij ook genoeg dat ik geen keuze kan maken. Maar op die porsche na die toch ook wel gaaf is.. Heb je een heul goede keuze.. Al zou ik toch voor een Opel Admiraal gaan. En voor de rest, American Muscle is altijd goed ![]() Toevoeging mijner zijde is een VW-T1 ![]() | |
ellevehC86 | woensdag 31 maart 2010 @ 00:06 |
quote:Die Porsche is nog steeds de snelste raceauto allertijden ![]() Testosteron in en paar buisjes De Porsche 917 was een auto extreem gedreven voor echte racesnelheden. Het frame dat slechts bestond uit aluminium buizen woog maar 50kg. De motor, een 12 cilinder boxermotor, had initieel een inhoud van 4,5 liter en leverde 520 pk. Later werd de cylinderinhoud vergroot tot 5 liter, en in de 917k leverde het blok -met behulp van een turbo- zelfs 1400 pk bij 7800 toeren per minuut En de Opel Diplomat Coupe? ![]() Apparently, the small-blocks used in the Opel Diplomat 5.4 are special “endurance racing” versions of the standard Chevrolet small-block engine owing to the fact that the guys at Opel kept burning up the various small-block powerplants (including the standard Corvette engine) sent to them by Chevrolet during the sustained high-speed testing they did for the Diplomat. In order to replicate Autobahn conditions, they ran the cars at a sustained speed of 125 mph for hours on end, and in the process, destroyed quite a few engines. The Opel engineers first went through the stock Chevrolet 5.4 small-block engine, then a special “enhanced” engine that had some Corvette pieces, then the actual Corvette engine, and then were finally sent the “endurance racing” engines which made the grade and thus became the only V8 offered in the Diplomat 5.4 model. Een simpele Opel met een destijds State of the Art Endurance Racing Corvette motor en een 2-bak ![]() | |
benckendorff | woensdag 31 maart 2010 @ 00:21 |
![]() Wat een prachtig gezicht.. | |
theKiD | woensdag 31 maart 2010 @ 00:29 |
quote:Maar ik ben niet echt van de race-auto' s ![]() ![]() | |
sjoemie1985 | woensdag 31 maart 2010 @ 11:48 |
![]() DeLorean DMC-12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
error_404 | woensdag 31 maart 2010 @ 12:35 |
quote:Ook een classic; de wit-gele VW uit Litle Miss Sunshine ![]() | |
LastClick | woensdag 31 maart 2010 @ 14:59 |
oude skylines en andere datsuns/nissans![]() ![]() ![]() ![]() sunny ![]() | |
LastClick | woensdag 31 maart 2010 @ 14:59 |
edit: faal | |
lyolyrc | donderdag 1 april 2010 @ 00:08 |
![]() Auto Union Typ C. Auto uit eind jaren '30; 6.0 V16 met 520 pk ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 1 april 2010 @ 00:14 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
matthisl | donderdag 1 april 2010 @ 00:55 |
![]() | |
rock3tcat | vrijdag 2 april 2010 @ 03:33 |
Ik ben eigenlijk geen grote fan van Amerikaanse auto's (ze zijn naar mijn mening nogal log) maar voor een jaren 60 Mustang maak ik wel een uitzondering. ![]() ![]() | |
Red_85 | vrijdag 2 april 2010 @ 07:34 |
Europa: Ferrari Testa Rossa, 250GTO alle oude Austin Martins Niet voor op de straat: 1967 Lotus 49 Yankees: Shelby Cobra Ford Mustang (eind jaren '60), GT40 Verder zal ik er nog wel een paar vergeten | |
Metro2005 | vrijdag 2 april 2010 @ 09:07 |
quote: quote:Zet ze allebei maar bij mij voor de deur ![]() | |
ChrisHiss | vrijdag 2 april 2010 @ 09:38 |
Datsun 240Z ![]() ![]() | |
Mikkie | zondag 4 april 2010 @ 23:41 |
Een Charger R/T natuurlijk, van rond 1970. | |
TeringHenkie | zondag 4 april 2010 @ 23:48 |
- Het gaat om klasieke auto's - [ Bericht 82% gewijzigd door 2cv op 05-04-2010 01:01:34 ] | |
Lord_Cardigan | maandag 5 april 2010 @ 09:34 |
o, dat zijn er zo veel Fiat otto vu bijvoorbeeld: En wat denken we van de alfa romeo giulia sprint GTA? hier krijg ik ook wel een beetje een stijfje van: ![]() en zo kunnen we nog wel even doorgaan | |
LangeJan | maandag 5 april 2010 @ 15:19 |
quote:De Chrysler heeft wel veel weg van een Karmann Ghia zeg. | |
invine | maandag 5 april 2010 @ 16:51 |
Alleen vind ik die chrysler net wat mooier ![]() | |
ItaliaansScheurijzer | woensdag 7 april 2010 @ 02:52 |
Hmm Ik maak wel een top 3tje 1. (1971) Pontiac GTO Judge 2. (1969) Plymouth 'Cuda 3. (1955) Chevrolet Bel Air Dat zijn toch wel de dikste, naar mijn mening | |
Piccalilly | woensdag 7 april 2010 @ 02:54 |
![]() | |
Amun-Ra | woensdag 7 april 2010 @ 12:26 |
geilste auto ooit:![]() | |
ellevehC86 | zondag 11 april 2010 @ 11:08 |
![]() ![]() | |
D. | zondag 11 april 2010 @ 18:11 |
quote:Misschien ff kijken in het woordenboek bij 'klassiek' ![]() | |
Dualdude | zondag 11 april 2010 @ 19:57 |
quote:Check! Heb er een ![]() Andere coole klassiekers: AWZ (Automobilwerke Zwickau) P70 Coupé ![]() Wartburg 311 ![]() Tatra T-603 ![]() | |
Fom | zondag 11 april 2010 @ 21:54 |
Die laatste bak ziet er echt niet uit, d'n deze die is vet: ![]() Voor de leken: een Chevrolet Camaro uit 1968. | |
invine | maandag 12 april 2010 @ 00:44 |
quote:Toen de amerikanen nog echte auto's maakte! ![]() | |
El_Liberaliste | maandag 12 april 2010 @ 23:36 |
quote: ![]() | |
El_Liberaliste | maandag 12 april 2010 @ 23:39 |
OT: De onooglijke maar zeer zeldzame Mercedes-Benz 600 ![]() ![]() En om binnen de taxibranche te blijven een klassieker in spé: ![]() | |
Googolplexian | maandag 12 april 2010 @ 23:46 |
Ik denk dat er nooit meer een brutere auto komt / is geweest dan deze :![]() | |
Circle.Of.Filth | dinsdag 13 april 2010 @ 00:06 |
De EV 1![]() Helaas zijn ze allemaal door General Motors vernietigd omdat de oliebaronnen nogal veel druk op hun legde. Zie de documentaire "Who killed the electric car" ![]() * Maar een Italiaanse 6 cilinder biturbo mag ook hoor ![]() | |
Dingest | dinsdag 13 april 2010 @ 01:01 |
Volgens mij zijn niet alle EV-1s gesloopt ![]() | |
Pas259 | dinsdag 13 april 2010 @ 05:55 |
Er is er volgens mij maar 1 over, ik heb de documentaire gedeeltelijk gezien. ![]() | |
Dingest | dinsdag 13 april 2010 @ 14:09 |
Verder voor je uitgezocht ![]() "The majority of the repossessed EV1s were crushed, and the rest delivered to museums and educational institutes with their electric powertrains deactivated, under the agreement that the cars were not to be reactivated and driven on the road." En over die docu: "The demise of the EV1 is the subject of a 2006 documentary film entitled Who Killed the Electric Car?. Much of the film accounts for GM's efforts to demonstrate to California that there was no demand for their product and then to reclaim every last EV1 and dispose of them. A few vehicles were disabled and given to museums and universities, but almost all were found to have been crushed, or shredded using a special machine, as seen in the documentary.[65] GM responded to the film's claims, laying out several reasons why the EV1 was not commercially viable at the time. One theory discussed in the documentary is that the EV1 program was eliminated because it threatened the oil industry." GM heeft natuurlijk heel dubieus gehandeld met diverse motieven, maar van hoe ik het altijd begrepen heb had die docu ook de neiging wat te overdrijven ![]() | |
johntheripper | dinsdag 5 april 2011 @ 19:38 |
Wat denken jullie van deze licht gepimpte VW T1 : http://www.wellcoll.nl/VW-T1-Samba Helemaal onder aan de pagina. Megacool, ik zie me er zo mee wegrijden. Johnieboy | |
TheFreshPrince | dinsdag 5 april 2011 @ 19:41 |
Dat ding is gewoon van de markt gehaald om z'n uiterlijk, daar moet je niets meer achter zoeken. | |
Barcaconia | dinsdag 5 april 2011 @ 19:49 |
Ik stel mijn mening van een jaar geleden bij en kom nu met deze auto:![]() De Jaguar MK2. Gewoon, omdat het een fantastisch icoon is en omdat je jezelf een bankrover in de sixties voelt als je er eentje rijdt. Die machtige 3.8 6lijn motor met dat die doffe brul en de acceleratie van het ding... Fantastische auto. | |
Cool_Runner | dinsdag 5 april 2011 @ 22:51 |
Opel Diplomat, ooit koop ik er een ![]() ![]() Pontiac GTO ![]() ![]() | |
Faxie | dinsdag 5 april 2011 @ 22:52 |
Al eerder ergens gepost, maar toch weer het vermelden waard ![]() ![]() Mazda Cosmo Sport uit '67 ![]() | |
Taxi | dinsdag 5 april 2011 @ 23:11 |
De Bugatti Royale. Ik heb een replica mogen aanschouwen zo'n 10 jaar geleden in het Donnington museum. En dat was zeer indrukwekkend. Er zijn er 6 origineel gebouwd en ze zijn er allemaal nog. En ze zijn daardoor waarschijnlijk ook de duurste auto's op aarde. Zie hier voor de specs Ongekende techniek voor die tijd (de laatste is in 1933 gebouwd), met oa bovenliggende nokkenassen, 3 kleppen per cilinder, een topsnelheid boven de 200 p/u en wat ik mij ook nog goed kan herinneren waren de ontzettend grote (gietaluminium) 24" velgen. Een überklassieker. ![]() Niet te vergeten de Alfa Romeo T33 Stradale (zoals er wel meer prachtige AR's te vinden zijn in het verleden). ![]() Verder uiteraard de al eerder genoemde Ford GT40 en VW T1 zijn niet te versmaden. | |
DS4 | dinsdag 5 april 2011 @ 23:20 |
250 SWB.![]() | |
T42 | woensdag 6 april 2011 @ 08:51 |
die zijn er nog wel hoor ![]() | |
draaijer | woensdag 6 april 2011 @ 08:54 |
Makkelijk ![]() Porsche 356 speedster ![]() | |
Iemand91 | woensdag 6 april 2011 @ 16:45 |
Een heleboel auto's die hier gepost zijn ben ik volledig mee eens. Sowieso vind ik oudere auto's 10-100x meer uitstraling hebben dan nieuwe. Mijn (verre van complete) lijstje: - Porsche Speedster - Corvette C1/C2 - VW Transport 1, hier in de ultieme setting: ![]() - Jaguar E-Type - Aston Martin DB5 - Mercedes Gullwing - Chevrolet El Camino ![]() - Cadillac Fleetwood: ![]() - Dodge Charger 1969 R/T, ben er verliefd op geworden door dit: ![]() Wat ook gelijk hun doodsteek werd ![]() ![]() ![]() - 1960 Chevrolet Impala - Delorean DMC-12 (heeft nog jaren bij m'n oom gestaan, was alleen nog te jong om te beseffen wat het eigenlijk was. ![]() - Ferrari F355 GTS ![]() - Mercedes-Benz 600 ![]() - Lamborghini Countach - Jaguar MK2 - Jaguar XJ ![]() En praktisch alle auto's uit de John Dillinger tijd: ![]() En nog veeel meer.... [ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 06-04-2011 17:06:57 ] | |
T42 | woensdag 6 april 2011 @ 16:57 |
ga ik zo foto's plaatsen hoe ik er 1 tegenkwam ![]() | |
theKiD | woensdag 6 april 2011 @ 17:07 |
Ik kan me grotendeels heel erg vinden in jou smaak ![]() | |
Iemand91 | woensdag 6 april 2011 @ 20:23 |
Hoezo? Mooi. ![]() | |
Hyperdude | woensdag 6 april 2011 @ 20:40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
mylifeisgrey | woensdag 6 april 2011 @ 22:11 |
neeee! een mercedes benz 320 cabriolet, deze dan uiteraard: ![]() zon auto is ook in schindlers list (die film). en uiteraard elke ford coupe uit de jaren 30 waar een hotrod van is gemaakt is m.i. cool jammer dat we niet in amerika zitten, met al die leuke hotrods en veel oude fords. en jammer dat die bovenstaande mercedes ook nogal duur en zeldzaam is...... me eigen auto's zijn uiteraard ook alleen maar tof ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 06-04-2011 22:44:36 ] | |
matthisl | donderdag 7 april 2011 @ 09:40 |
Deze ontbrak nog:![]() | |
Transport_Ink | donderdag 7 april 2011 @ 09:41 |
| |
skunkasaur | donderdag 7 april 2011 @ 20:53 |
![]() ![]() ![]() ![]() Oldsmobile 442 ![]() | |
Straatcommando. | donderdag 7 april 2011 @ 21:24 |
![]() ![]() 240Z ![]() | |
flap_konijn | donderdag 7 april 2011 @ 21:55 |
makkelijk.. lada 1300 1.3 ![]() hudson super wasp heb ze allebei al staat op het moment van schrijven de hudson te koop ![]() | |
Krush | donderdag 7 april 2011 @ 21:59 |
Lancia 037 Stradale![]() Lancia S4 Stradale . ![]() ![]() Gewoon omdat ze zo bijzonder zijn. Oh en ook de alfa 33 Stradale maar die was al genoemd. | |
RonVibbentrop | donderdag 7 april 2011 @ 22:46 |
De Hudson? Jammer zeg! Ik vind het enorm interessante karren, sowieso Hudsons uit dat tijdperk (dus de '48 tot '56 hornet, super six, wasp, commodore) Mag ik vragen (gewoon voor de fun) hoe het nou is om zo'n mobiel te hebben? Topicinhoudelijke meuk: ![]() ID/DS (bij voorkeur een prefecture, daarmee komt de franse geheime dienst je ophalen oid). | |
MrSoreto | donderdag 7 april 2011 @ 23:22 |
![]() Bugatti Type 41 (Royale), met een flinke 12.7 liter 8 in lijn. | |
flap_konijn | vrijdag 8 april 2011 @ 01:12 |
zit een heel verhaal achter. 5 jaar terug was de opa van een voormalige vriend overleden de beste man had een grote schuur langs zijn huis... en letterlijk tjokvol met oude auto's vrachtwagens en weet ik wat meer die moest leeg ons werd gevraagd of wij dat konden leeghalen alles wat we wouden hebben mochten we meenemen. schuur moest leeg want het ging de verkoop in... het boeide de nabestaanden niet wat er in stond want dat had voor hun geen waarde achteraf gezien zullen ze zich met hun hoofd tegen de muur slaan. het is overigens niet de enigste auto/vrachtwagen die we daar hebben mee genomen hebben ![]() een ural 375D maz 200 moskvich 408 Gaz en M 21 en dikke bertha ging ook mee als enige amerikaan op het feestje had het geluk dat we ze kwijt konden nu wel een beetje spijt van maar als die kans als 19 jarige ettertje liet ik me niet liggen om al die zooi ongestraft mee te nemen ![]() de hudson zelf vond ik het een oud wrak kende het merk niet maar ik vond het gewoon een mooie auto... heb haar beetje bij beetje in de afgelopen jaren opgeknapt de motor heb ik overigens niks aan hoeven doen dan opgepoetst en verse olie ingemikt ![]() hoe het is? nou dikke bertha komt nauwelijks van haar plek ze heeft altijd een dekentje over haar heen en als ze op haar staart getrapt word gromt ze nogal ze zuipt graag en veel en enkel wanneer het mooi weer is wil ze naar buiten in de winter kucht ze teveel blijft ze liever binnen en wil ze graag onder handen genomen worden met de steeksleutels en poetslappen ![]() gewoon een droom auto's maar ze verdient beter ze staat te veel stil omdat ik teveel van zulke auto's heb ze is niet de enige die weg moet ik heb er over een tijdje simpelweg de ruimte niet meer voor en het kost bergen met geld wat ik dus niet (meer) heb ![]() de ural 375D is inmiddels is al verkocht net als de moskvich 408 en de gaz m 21... ![]() die waren van de vriend waar ik eerder over sprak helaas is hij door een tragische ongeval overleden vorig jaar en toen heeft de familie van hem ze allemaal verkocht de maz 200 was eigenlijk ook van hem maar die heb ik overgekocht puur omdat het zijn favoriet was en die hoort gewoon te blijven. heb nu nog ''slechts'' : de maz 200 een zil 117 een lada 1500 riva station en mijn lada 1300 1.3 en een volvo 850 t5-r al gaan de lada riva en volvo er ook uit en de zil is echt zo,n twijfel geval.. maar ja de een gaat ieder weekend uit en ieder jaar op vakantie en weet ik wat meer... zie mijn auto's als familie want een echte familie heb ik niet ![]() ben nu 24 dus ergens heb ik het wel goed voor elkaar... ![]() | |
RonVibbentrop | vrijdag 8 april 2011 @ 01:39 |
Ik heb alleen de eerste alinea gelezen. Maar. Lucky Bastard ![]() | |
Iemand91 | vrijdag 8 april 2011 @ 02:11 |
Dat is wel een collectie zeg. Maar wat is een Dikke Bertha, een W140? Lijkt me namelijk stug dat het deze is: ![]() En lees ik dat nou goed dat je als 19-jarige ventje 6 auto's (gratis) heb meegekregen? Da's wel heul vet. Ontopic, ik weet niet of je dit een klassieker mogen beschouwen (als klassiek in dit topic dan): ![]() Ultieme pimp-bak en hopelijk ooit eens voor mij (samen met nog meer auto's). Eerst maar eens veel geld verdienen regelen ![]() | |
flap_konijn | vrijdag 8 april 2011 @ 17:32 |
nee zo noem ik de hudson liefkozend dikke bertha ![]() plaatje wat je laat zien is een howitser gebouwd door krupps tijdens ww1 Dicke bertha werden die ook wel genoemd... ja als ventje die meegekregen al had ik toen al de lada 1300... en de ouders van die vriend van mij hadden plaats genoeg dus dat was toen geen probleem. gewoon verdomd veel geluk mee gehad ![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 8 april 2011 @ 17:41 |
mag ik eens bij jou thuis foto's komen maken? ![]() | |
Mikkie | vrijdag 8 april 2011 @ 18:50 |
Mja, qua auto's wel, qua familie niet ![]() | |
ellevehC86 | vrijdag 8 april 2011 @ 20:39 |
Richtprijs Hudson? | |
flap_konijn | zaterdag 9 april 2011 @ 00:42 |
ze staan niet thuis dat past niet in de achter tuin... die ik ook niet heb trouwens anders stonden ze er wel in ![]() ![]() hudson is deze avond onder voorbehoud verkocht gaat naar een prive collectie in het buitenland. heb bij deze persoon al eerder kenbaar gemaakt van mijn plannen en hij had al eerder een bod uit gebracht en dat is meer dan acceptabel en daar voor mag ze weg. wel tering snel gegaan auto word morgen al opgehaald en er is al een aanbetaling gedaan. richtprijs was 15.000 maar ze is voor meer weggegaan ... | |
#ANONIEM | zaterdag 9 april 2011 @ 00:50 |
Jaja. | |
Kriegel | zaterdag 9 april 2011 @ 03:53 |
Avions Voisin C15 Saloit Roadster (1934)![]() Nissan 300ZX Z31 (1984) ![]() Aston Martin DB4 Zagato (1961) ![]() Buick Skylark Matador (1953) ![]() Nissan Gloria Brougham (1983) ![]() Pontiac Firebird Trans AM (1977) ![]() Toyota 2000GT (1967) ![]() Hillman Minx Mark VIII Convertible (1958) ![]() BMW E24 6-Serie (1976) ![]() Alfa Romeo 6C 2500 Touring (1945) Wat een auto's! ![]() ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door Kriegel op 09-04-2011 04:22:38 ] | |
kristyle | zaterdag 9 april 2011 @ 04:09 |
The car![]() | |
niels0 | zaterdag 9 april 2011 @ 04:13 |
It's a Doozy/Deusy! ![]() | |
Albert86 | zaterdag 9 april 2011 @ 09:24 |
Mijn baas heeft ook een Opel GT. Vind ik wel wat Zoéén dus ![]() En een Simca Matra. Ook een leuk bakkie Zoéén: ![]() Vind ik wel leuke auto's ![]() | |
ellevehC86 | zaterdag 9 april 2011 @ 12:06 |
1987 Buick Grand National X V6 Stock twin turbo ![]() ![]() | |
penny-wise | zaterdag 9 april 2011 @ 12:29 |
Nog steeds mijn alltime favo ![]() Ooit 1 gehad en zal er ooit weer komen ![]() Deze blijft ook schitterend ![]() | |
Zwappel | zaterdag 9 april 2011 @ 13:41 |
TVP, komt heul wat moois voorbij ![]() Als je het zo bekijkt hebben hedendaagse auto's absoluut geen uitstraling.. In die tijden was uitstraling nog belangrijk, maar tegenwoordig? ![]() | |
Kriegel | zaterdag 9 april 2011 @ 13:57 |
Ik vind het er de laatste jaren wel weer op vooruitgegaan ten opzichte van het absolute dieptepunt in de jaren '90, maar ik begrijp ook niet helemaal waarom auto's bijvoorbeeld in 1950/1960 zo extravagant en uitbundig waren en sindsdien eigenlijk steeds onopvallender zijn geworden (tot nu nogmaals, ik zie een lichte kentering). Natuurlijk hebben we het in dit soort topics wel vaak over óf dure auto's voor de elite óf oude Amerikaanse wagens (zie bijvoorbeeld die Skylark) en die laatste waren uiteraard een afspiegeling van de economie aldaar, die was toen ontzettend booming, en met de oliecrisis verdween ook daar de meeste creativiteit en durf. Maar het is niet alsof het sindsdien nergens anders goed is gegaan. Des te vreemder eigenlijk omdat uiterlijk vertoon sinds een paar decennia zo belangrijk wordt gevonden. De enige automerken die ik tegenwoordig nog echt systematisch op doelbewuste sierlijkheid en elegantie kan betrappen zijn de Italianen, maar dat zit gewoon in de volksaard. [ Bericht 2% gewijzigd door Kriegel op 09-04-2011 14:14:09 ] | |
Dromer | zaterdag 9 april 2011 @ 14:26 |
Die in mijn fotoboek. Staat helaas alweer 5 jaar stof te happen in een schuur. ![]() | |
Zwappel | zaterdag 9 april 2011 @ 14:34 |
De jappen waren goed bezig in de 90's vind ik. De amerikanen opzich ook nog wel. Maar voor Europa was het wel een dieptepunt ja. | |
ellevehC86 | zaterdag 9 april 2011 @ 16:51 |
Kan ik me best behoorlijk in vinden inderdaad, ik vind het lang niet allemaal oogstrelend mooi, maar er zit in ieder geval een smaak in de styling verwerkt (al mag je van mij iedereen doodschieten die in een MiTo rijdt Ik vind het ook ECHT jammer dat GM Australie in 2005 de Effijy niet heeft doorgezet, dat ding had gewoon een commercieel succes geweest. ![]() ![]() | |
theKiD | zaterdag 9 april 2011 @ 17:06 |
Dies wel heul gaaf ![]() | |
Kriegel | zaterdag 9 april 2011 @ 17:17 |
Haha. Oh wow, dat ding is best gaaf! ![]() | |
pindaplukker | zaterdag 9 april 2011 @ 17:50 |
Veel Amerikaanse autos worden hier genoemd joh ![]() Ik ga voor russisch ![]() Volga V12 ![]() | |
theKiD | zaterdag 9 april 2011 @ 18:21 |
Heeft heel lichtjes wel iets weg van "Cadzilla" ![]() ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 9 april 2011 @ 18:34 |
Godver, ik ben verliefd ![]() ![]() | |
ellevehC86 | zaterdag 9 april 2011 @ 18:40 |
![]() Om jou te irriteren, elk jaar eentje vanaf 1960 tot 1970 ![]() 1960 Cadillac Eldorado ![]() 1961 Chevrolet Impala ![]() 1962 Oldsmobile F85 Jetfire (Turbo) ![]() 1963 Chevrolet Impala SS ![]() 1964 Pontiac GTO ![]() 1965 Chevrolet Corvette 1966 Plymouth Sattelite ![]() 1967 Chevrolet Chevelle SS ![]() 1968 Chevrolet Chevelle SS ![]() 1969 Plymouth GTX ![]() 1970 Dodge Challenger R/T ![]() Zo.... kom jij nog maar eens met 10 van die stomme russen, dan gaan we ff in dit topic de koude oorlog op ons gemakkie overdoen. ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 9 april 2011 @ 18:47 |
Op die Corvette na zijn het net plaatjes van dezelfde auto. Veel meer dan een lineaal, een 2H potlood en slechts één koplampenfabrikant hadden die Amerikanen niet, geloof ik. ![]() | |
ellevehC86 | zaterdag 9 april 2011 @ 18:53 |
Oh..... mijnheer de tekenaar is er ook weer maarrehm..... jij kan het dus beter? Laat maar zien dan. ![]() | |
Dromer | zaterdag 9 april 2011 @ 21:26 |
![]() | |
Filatelistfetisjist | zaterdag 9 april 2011 @ 21:36 |
' 69 Camaro cabrio ![]() ![]() | |
Hyperdude | zondag 10 april 2011 @ 08:07 |
Waarom zitten er ventilatiesleuven in de kofferklep ![]() | |
Dromer | zondag 10 april 2011 @ 09:18 |
Full flow ventilation. Niet echt een succes geworden geloof ik. ![]() | |
Albert86 | zondag 10 april 2011 @ 10:38 |
Anders gaat het zo stinken met een lijk in de kofferbak. | |
Googolplexian | zondag 10 april 2011 @ 12:22 |
Dat heeft toch helemaal geen zin ... jij keurt alles af dat niet vierkant is, geen cW-waarde van 1 heeft, niet 4 ronde koplampen heeft en meer vermogen heeft dan een 20-liter motor met 20 pk heeft.. | |
El_Liberaliste | zondag 10 april 2011 @ 12:25 |
Alles met deze motor:![]() Voornamelijk pre-VAG | |
daNpy | zondag 10 april 2011 @ 12:25 |
Die zag ik gisteren een rijden ![]() Super! Voor mezelf vind ik de '67 Dodge Charger R/T HEMI de vetste (USA) klassieker. Die moet ik nog ooit eens een hebben ![]() | |
Googolplexian | zondag 10 april 2011 @ 12:41 |
Goes to show that just giving a car a European name doesn't do anything for its quality or performance. It's like a sticker on a wannabe-car. Doe mij deze dan maar : ![]() | |
Dromer | zondag 10 april 2011 @ 13:15 |
Ik vind er anders niks vierkants aan. In elk geval niet meer dan aan jouw Ferrari. Performance boeit mij trouwens niks. Als het maar herrie maakt. ![]() | |
Googolplexian | zondag 10 april 2011 @ 13:26 |
Tsja ... Ik kan jou niet leren het verschil te zien tussen rechte lijnen en krommen. Als herrie belangrijker is dan performance voor je dan zit je goed bij de US bakken ![]() Ieder z'n ding. Snappen doe ik het niet maar da's dan ook helemaal niet nodig. ![]() | |
Granduppaaaaah | zondag 10 april 2011 @ 13:32 |
DeTomaso Pantera:![]() Lancia Stratos: | |
DS4 | zondag 10 april 2011 @ 13:41 |
Nou... ![]() En natuurlijk kent deze tijd vooral veel lelijke hokken, maar hier selecteren we ook en geloof me... ook in de jaren 60 werden er hele lelijke hokken op de wereld gezet... | |
Hyperdude | zondag 10 april 2011 @ 13:53 |
![]() ![]() | |
Dromer | zondag 10 april 2011 @ 14:04 |
Klopt. Ieder zijn ding en laten we dat respecteren. Met of zonder oneliners. | |
Googolplexian | zondag 10 april 2011 @ 14:14 |
![]() | |
Googolplexian | zondag 10 april 2011 @ 14:18 |
Mensen die van US bakken houden houden ook van one-liners ![]() Meer dan een rechte lijn plus onderhoud na de eerstvolgende bocht kun je niet verwachten van klassieke Amerikanen dus "one liner" is een toepasselijke opmerking ![]() Grapje, ofcoz. Je kunt ook wel twee keer draggen met die commodes op wielen. | |
solyaris | zondag 10 april 2011 @ 16:18 |
![]() Porsche 928 ![]() Porsche 550 Spyder Lotus Esprit S1 ![]() Audi Quattro S1 ![]() BMW M1 [ Bericht 0% gewijzigd door solyaris op 10-04-2011 16:32:04 ] | |
El_Liberaliste | zondag 10 april 2011 @ 16:27 |
Bedoel je 550 Spyder? ![]() Inderdaad erg mooie wagens. Alleen de 928 had niet in het rijtje gehoeven, beter een 944 Turbo dan ![]() | |
solyaris | zondag 10 april 2011 @ 16:32 |
![]() ![]() | |
Iemand91 | zondag 10 april 2011 @ 16:39 |
zijn dat je eigen foto's? Ik zie daar nog meer leuk spul staan zoals deze: (inclusief een van de mooiste vliegtuigen ooit) ![]() En dan het liefst uit 1962, de Rolls Royce Silver Cloud III: ![]() | |
Hyperdude | zondag 10 april 2011 @ 22:28 |
Klopt, van een paar jaar geleden. Meilenwerk Berlijn; leuk om een paar uur rond te lopen/te lunchen als je in de buurt bent. http://www.meilenwerk.de/Meilenwerk_Berlin_index.php ![]() | |
ellevehC86 | maandag 11 april 2011 @ 03:48 |
Ook een manier....... Je geeft jezelf gewoon een budget van 4 ton euro, zodat je je andere koplampen en je niet helemaal rechte lijnen hebt, op een auto van 20 jaar nieuwer en daarna ga je lekker bashen op auto's van 5% van de kostprijs. Maar goed, jezelf riduculiseren is gewoon toegestaan hier op dit forum hoor ![]() | |
loveli | maandag 11 april 2011 @ 06:57 |
Deze natuurlijk:![]() | |
Googolplexian | maandag 11 april 2011 @ 09:59 |
4 ton? 20 jaar nieuwer? 't Gaat toch over de "coolste" klassieke auto? Dan denk ik dat er wel wat beters te krijgen is dan US bakken uit een periode dat het meeste gewoon niet zo denderend was ... IMO. Van de door jou genoemde auto's (van 1960 tot 1970) zou ik de 1965 Corvette kiezen ... puur omdat die gewoon erg mooi is en tenminste een design-effort laat zien. Maar voor dat geld kan je dus ook wel bijvoorbeeld een Ferrari 308 GTS krijgen (erg coole bak, weer imo). Mjah ... | |
loeki_de_leeuw | maandag 11 april 2011 @ 10:00 |
De eerste Celica, en dan vooral het liftback model ![]() ![]() | |
V. | maandag 11 april 2011 @ 10:04 |
Ford Mustang Shelby 1969 V. | |
Kriegel | maandag 11 april 2011 @ 11:50 |
Zag er laatst nog zo'n eentje te koop staan, wel met slechts iets van 85 pk, wat best apart is als je ziet wat voor sportwagens het later werden. ![]() Trouwens, wat is er überhaupt gebeurd met liftbacks? Leuke manier van vormgeven, vind het mooier dan hatchbacks vaak, maar de laatste die ik zag was de Corolla van rond de eeuwwisseling. En dat was toen ook al één van de weinigen van die tijd. | |
ZwartmetSuiker | maandag 11 april 2011 @ 13:01 |
Er is al heel veel moois genoemd, dus dat ga ik niet herhalen. Er zijn veel oldtimers die ik mooi vind, er is er niet 1 die ik echt de coolste vind. Maar die Amerikaanse Muscle Cars en Duitse oldtimers, prachtig. Ik mis er echter eentje: ![]() ![]() Manta A blijft echt een prachtige auto, mits origineel en laag. B-Manta is ook mooi (de B1) maar mijn voorkeur blijft uitgaan naar de A. Ooit komt er eentje, haha ![]() | |
BRooster | maandag 11 april 2011 @ 13:07 |
Zo'n 6-serie staat hier in het dorp al jaren stil in de tuin van een oud stel. Geen idee welke uitvoering het is, maar er zit inmiddels een redelijke groene laag overheen. Zonde eigenlijk want het zijn prachtige auto's. | |
Scrutinizer | maandag 11 april 2011 @ 13:12 |
Dat is geen M1 maar een prototype genaamd Turbo uit 1972. | |
Googolplexian | maandag 11 april 2011 @ 14:08 |
scherp +1 | |
von_Preussen | maandag 11 april 2011 @ 14:55 |
Mercedes Benz S-klasse W116 (1972 - 1980)![]() ![]() Mercedes Benz SL-klasse R107 (1971 - 1989) | |
Googolplexian | maandag 11 april 2011 @ 15:39 |
Ook een geinige :![]() Lancia Delta HF Integrale | |
HenkXL | maandag 11 april 2011 @ 16:43 |
![]() ![]() Koningsbakken! | |
DS4 | maandag 11 april 2011 @ 18:17 |
De bestuurders moeten alleen wat minder vaak naar de Burger King! | |
Hyman | maandag 11 april 2011 @ 18:32 |
![]() ![]() ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door Hyman op 11-04-2011 19:55:23 ] | |
Hyman | maandag 11 april 2011 @ 18:32 |
Goh, toevallig, alledrie rood | |
El_Liberaliste | maandag 11 april 2011 @ 18:35 |
Twee verkrachte klassiekers ![]() | |
loeki_de_leeuw | maandag 11 april 2011 @ 19:26 |
De Avensis liftback is tot 2008 gemaakt. Inderdaad jammer dat ze verdwenen zijn, want behalve mooier vind ik het ook nog gemakkelijker dan een sedan. De kofferruimte is bij een sedan vaak groot, maar het gat waar de spullen doorheen moeten erg klein. | |
Iemand91 | maandag 11 april 2011 @ 19:30 |
Die eerste foto heb ik eerder gezien, de achtergrond dan. Ik kreeg gewoon een déjà vu hier, maar ik weet helaas niet meer waar ik die had gezien. Je 2e foto is trouwens niet te zien. En ik ben het met heel veel autos die hier gepost zijn helemaal eens. ![]() | |
Kriegel | maandag 11 april 2011 @ 20:12 |
Ja precies, eigenlijk is het een goede compromis tussen sedan en hatchback, door het schuin aflopende dak behoud je de lengte en daarmee beenruimte, maar je zit niet met een aparte kofferbak. Het geeft wel een wat langwerpig uiterlijk, maar ik vind het vaak wel tof, een gezinsbak kan door het lijnenspel achterin al sportief lijken. Over toffe liftbacks gesproken: ![]() ![]() Had er een paar maanden geleden bijna een gekocht, knalgeel en in combinatie met het model net een banaan op wielen. Hele gave auto. Maar goed, de aanschafprijs lag al net boven m'n budget en omdat er ook geen LPG-tank in zat zou ik het ouderwetse verbruik niet kunnen opbrengen. Jammer, erg jammer. | |
FalleNk810i | maandag 11 april 2011 @ 20:16 |
Dat dus! En dat nog meer ![]() | |
CasB | maandag 11 april 2011 @ 20:19 |
AMC Pacer:![]() ![]() Zo fout, maar zo gaaf. | |
Googolplexian | maandag 11 april 2011 @ 21:26 |
Jammer dat dit zo'n slechte auto was (qua looks was 'ie zeker stoer!):![]() | |
Scrutinizer | maandag 11 april 2011 @ 21:33 |
Deze vind ik wel heel cool.![]() | |
100% Tukker | maandag 11 april 2011 @ 21:34 |
| |
solyaris | dinsdag 12 april 2011 @ 08:51 |
Speciaal voor jou dan. ![]() | |
ellevehC86 | dinsdag 12 april 2011 @ 13:45 |
Hyundai Pony uit 1974 Weet je ook gelijk waar Delorean vandaan komt ![]() ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 12 april 2011 @ 14:17 |
![]() ![]() Nooooit gezien! | |
Hyperdude | dinsdag 12 april 2011 @ 18:00 |
Is toch van die Seventies Bertone meuk? Renault 17, Alfetta GTV ed. Of deze: ![]() | |
ellevehC86 | dinsdag 12 april 2011 @ 18:04 |
![]() | |
T42 | dinsdag 12 april 2011 @ 23:26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
mylifeisgrey | dinsdag 12 april 2011 @ 23:50 |
wow, die kever (vooral de achterwielen) heeft nogal veel negatieve camber lijkt wel. de wielen staan scheef, hij is verlaagd ofzo zal wel hip zijn ofzo maar ik vind het er pauper uitzien. ontopic: hier 2 peugeots die destijds bij peugeotdealers nieuw in de showroom stonden: peugeot 203: ![]() peugeot 403: | |
Iemand91 | dinsdag 12 april 2011 @ 23:52 |
Jammer jammer. Dan was die bij mijn oom toch wel in een betere staat (hoewel dat ook constant gezeik was geloof ik). Met 6500 nog bestaande denk ik niet dat deze nog ooit zal rijden... Waar is/was dit eigenlijk? | |
T42 | woensdag 13 april 2011 @ 08:47 |
gebeurd bij verlagen jah hip of nie het kan niet anders bij verlagen... bij verhogen gaan ze naar binnen staan ![]() of je moet een 1302/1303 of 1300 automaat kever hebben die hebben dit probleempje niet. mijn mercedes uit 1969 deed dit trouwens ook bij verlagen. ![]() links zoals het bij 90% van de kevers is en rechts zoals het bij 1302/1303 en automaat kevers is [ Bericht 18% gewijzigd door T42 op 13-04-2011 09:52:26 ] | |
Hyman | woensdag 13 april 2011 @ 08:57 |
![]() Deze was ik nog vergeten ![]() | |
DS4 | woensdag 13 april 2011 @ 09:33 |
Weer een auto op de foto met de doelman van ajax erin... | |
vosss | woensdag 13 april 2011 @ 10:06 |
Zo eentje ga ik ooit nog eens kopen. ![]() | |
Captain_Ghost | woensdag 13 april 2011 @ 14:14 |
Ik heb land rover uit 1973 en loopt op diesel. Ik ben bezig met restaureren. Deze afbeelding is van internet gehaald. En lijkt beetje op ![]() [ Bericht 5% gewijzigd door Captain_Ghost op 14-04-2011 22:44:04 ] | |
ArcticBlizzard | donderdag 14 april 2011 @ 22:42 |
Wellicht dat er over een paar maanden weer een (enigzins gemodificeerde) Turbo T in NL op de meetings aanwezig is. In in principe dezelfde auto alleen dan niet geheel zwart. | |
Meike26 | vrijdag 15 april 2011 @ 21:14 |
Wat mij opvalt zijn dat er veel cliché auto's voorbij komen, die iedereen wel kent en/of kan opnoemen. Bijvoorbeeld dus de Mustang "Eleanor" of de Dodge Charger uit Dukes of Hazzard. Misschien ben ik hierin een rare hoor, maar ik kijk liever naar het exentrieke spul. Meest van de volgende auto's zijn mooi van lelijkheid ! AMC Gremlin ![]() Innocenti DeTomaso (m'n allereerste autootje, van 1998 tot begin 2000 ![]() ![]() De Braziliaanse Volkswagen SP2 ! Het is gewoon een kever, maar dan wel met Musclecar looks ![]() ![]() Toyota 800 Sports, vind je er 1 op internet en kan je hem kopen: Doen = goud waard ! ![]() Een wat jongere Toyota, en iedereen zou waarschijnlijk met de Trueno Sprinter komen, uit de Initial D (teken) film, maar persoonlijk en mijn vriend denkt er precies ook zo over, is de Corolla Levin Coupe leuker, wat brutaler om te zien ! ![]() | |
Kriegel | vrijdag 15 april 2011 @ 21:30 |
De Toyota 800 Sports kan ik inkomen, ontzettend leuk autootje. Ontzettend klein ook. | |
kabelhaspel | vrijdag 15 april 2011 @ 22:27 |
![]() Slotje. | |
Jolige_Joffer | zaterdag 16 april 2011 @ 18:47 |
Die Innocenti is onderhuids gewoon een Mini ![]() Maar zeker een coole klassieker! ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 16 april 2011 @ 19:01 |
![]() | |
Meike26 | zaterdag 16 april 2011 @ 22:19 |
True, maar door het jasje en de binnenvoering (interieur) zit je toch in een heel ander soort auto. De kenmerkende Bertone details als achterlichten, koplampen en daklijn is toch wel het bewijs dat het een op zich zelf staand model is en niet zomaar een gerebadgde mini is. Die er overigens wel zijn van de Mini. De DeTomaso, die ik samen met mijn vader kocht, was er 1 die wel eens werd ingezet in klassieke races op bijvoorbeeld Zandvoort. Er zat een rolbeugeltje in, een dubbele weber en speciale race-nokken asjes. Wat dus ook resulteerde in een erg gevaarlijke topsnelheid van iets boven de 200 kilometer per uur. Dat was echt angstaanjagend snel in zo'n boomknuffelaar ![]() | |
Markster | zaterdag 16 april 2011 @ 22:31 |
![]() duh. ![]() [ Bericht 27% gewijzigd door Markster op 16-04-2011 22:36:25 ] | |
ellevehC86 | zondag 17 april 2011 @ 02:09 |
Wat mij opvalt is dat er vaak Japanners worden gepost die pas klassieker zijn nadat ze helemaal volhangen met aftermarket spul, could do better then that you'd think. ![]() ![]() En mijn favoriet voor comfort+Japanees ![]() ![]() | |
#ANONIEM | zondag 17 april 2011 @ 02:14 |
Deze hoort er ook wel bij. ![]() ![]() | |
#ANONIEM | zondag 17 april 2011 @ 02:18 |
En deze. ![]() ![]() | |
#ANONIEM | zondag 17 april 2011 @ 02:25 |
En uiteraard. ![]() ![]() | |
Iridal | zondag 17 april 2011 @ 08:33 |
![]() Alfa 33 Stradale Er is geen mooiere klassieker dan deze ![]() |