gebeurd bij verlagen jahquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wow, die kever (vooral de achterwielen) heeft nogal veel negatieve camber lijkt wel. de wielen staan scheef, hij is verlaagd ofzo
zal wel hip zijn ofzo maar ik vind het er pauper uitzien.
Zo eentje ga ik ooit nog eens kopen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef Googolplexian het volgende:
Ook een geinige :
[ afbeelding ]
Lancia Delta HF Integrale
Wellicht dat er over een paar maanden weer een (enigzins gemodificeerde) Turbo T in NL op de meetings aanwezig is. In in principe dezelfde auto alleen dan niet geheel zwart.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:06 schreef ellevehC86 het volgende:
1987 Buick Grand National X
V6 Stock twin turbo![]()
[ afbeelding ]
Die Innocenti is onderhuids gewoon een Miniquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Meike26 het volgende:
Wat mij opvalt zijn dat er veel cliché auto's voorbij komen, die iedereen wel kent en/of kan opnoemen. Bijvoorbeeld dus de Mustang "Eleanor" of de Dodge Charger uit Dukes of Hazzard.
Misschien ben ik hierin een rare hoor, maar ik kijk liever naar het exentrieke spul. Meest van de volgende auto's zijn mooi van lelijkheid !
AMC Gremlin
[ afbeelding ]
Innocenti DeTomaso (m'n allereerste autootje, van 1998 tot begin 2000)
[ afbeelding ]
De Braziliaanse Volkswagen SP2 ! Het is gewoon een kever, maar dan wel met Musclecar looks![]()
[ afbeelding ]
Toyota 800 Sports, vind je er 1 op internet en kan je hem kopen: Doen = goud waard !
[ afbeelding ]
Een wat jongere Toyota, en iedereen zou waarschijnlijk met de Trueno Sprinter komen, uit de Initial D (teken) film, maar persoonlijk en mijn vriend denkt er precies ook zo over, is de Corolla Levin Coupe leuker, wat brutaler om te zien !
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef T42 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
True, maar door het jasje en de binnenvoering (interieur) zit je toch in een heel ander soort auto. De kenmerkende Bertone details als achterlichten, koplampen en daklijn is toch wel het bewijs dat het een op zich zelf staand model is en niet zomaar een gerebadgde mini is. Die er overigens wel zijn van de Mini. De DeTomaso, die ik samen met mijn vader kocht, was er 1 die wel eens werd ingezet in klassieke races op bijvoorbeeld Zandvoort.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:47 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Die Innocenti is onderhuids gewoon een Mini![]()
Maar zeker een coole klassieker!
Wat mij opvalt is dat er vaak Japanners worden gepost die pas klassieker zijn nadat ze helemaal volhangen met aftermarket spul, could do better then that you'd think.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Meike26 het volgende:
Wat mij opvalt zijn dat er veel cliché auto's voorbij komen, die iedereen wel kent en/of kan opnoemen. Bijvoorbeeld dus de Mustang "Eleanor" of de Dodge Charger uit Dukes of Hazzard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |