abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79952725
- Het gaat om klasieke auto's -

[ Bericht 82% gewijzigd door 2cv op 05-04-2010 01:01:34 ]
pi_79959422
o, dat zijn er zo veel

Fiat otto vu bijvoorbeeld:



En wat denken we van de alfa romeo giulia sprint GTA?



hier krijg ik ook wel een beetje een stijfje van:



en zo kunnen we nog wel even doorgaan
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_79968323
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:18 schreef Ireyon het volgende:
Chrysler D'Elegance




Ferrari 250 Testa Rossa

[ afbeelding ]
De Chrysler heeft wel veel weg van een Karmann Ghia zeg.

  maandag 5 april 2010 @ 16:51:35 #54
182073 invine
blablabla etc.
pi_79970923
Alleen vind ik die chrysler net wat mooier
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_80030009
Hmm Ik maak wel een top 3tje 1. (1971) Pontiac GTO Judge
2. (1969) Plymouth 'Cuda
3. (1955) Chevrolet Bel Air

Dat zijn toch wel de dikste, naar mijn mening
pi_80030019
  woensdag 7 april 2010 @ 12:26:04 #57
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_80038800
geilste auto ooit:

Ex nihilo nihil fit
pi_80180057


Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  Moderator zondag 11 april 2010 @ 18:11:07 #59
18653 crew  D.
pi_80193978
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:32 schreef sig000 het volgende:
Uit de USA deze.

[ afbeelding ]
Misschien ff kijken in het woordenboek bij 'klassiek'
pi_80198021
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]


Niks geen sportbakken, gewoon normaal roken met dat hok
Check! Heb er een

Andere coole klassiekers:

AWZ (Automobilwerke Zwickau) P70 Coupé


Wartburg 311


Tatra T-603
pi_80204894
Die laatste bak ziet er echt niet uit, d'n deze die is vet:
Voor de leken: een Chevrolet Camaro uit 1968.
  maandag 12 april 2010 @ 00:44:32 #62
182073 invine
blablabla etc.
pi_80212636
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:54 schreef Fom het volgende:
Die laatste bak ziet er echt niet uit, d'n deze die is vet: [ afbeelding ]
Voor de leken: een Chevrolet Camaro uit 1968.
Toen de amerikanen nog echte auto's maakte!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_80248499
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:44 schreef Fom het volgende:

[..]

Wtf, de lelijkste Lamborghini ooit
pi_80248605
OT: De onooglijke maar zeer zeldzame Mercedes-Benz 600


En om binnen de taxibranche te blijven een klassieker in spé:
pi_80248872
Ik denk dat er nooit meer een brutere auto komt / is geweest dan deze :

Calm down, please!
pi_80249518
De EV 1



Helaas zijn ze allemaal door General Motors vernietigd omdat de oliebaronnen nogal veel druk op hun legde.

Zie de documentaire "Who killed the electric car"




* Maar een Italiaanse 6 cilinder biturbo mag ook hoor
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80250702
Volgens mij zijn niet alle EV-1s gesloopt Maar er waren wel hele strikte regels voor de overgebleven exemplaren (in musea en onderwijsintellingen o.a.) zodat ze iig niet meer de weg op mochten en/of überhaupt konden rijden.
pi_80251792
Er is er volgens mij maar 1 over, ik heb de documentaire gedeeltelijk gezien.
pi_80263089
Verder voor je uitgezocht
"The majority of the repossessed EV1s were crushed, and the rest delivered to museums and educational institutes with their electric powertrains deactivated, under the agreement that the cars were not to be reactivated and driven on the road."

En over die docu:
"The demise of the EV1 is the subject of a 2006 documentary film entitled Who Killed the Electric Car?. Much of the film accounts for GM's efforts to demonstrate to California that there was no demand for their product and then to reclaim every last EV1 and dispose of them. A few vehicles were disabled and given to museums and universities, but almost all were found to have been crushed, or shredded using a special machine, as seen in the documentary.[65] GM responded to the film's claims, laying out several reasons why the EV1 was not commercially viable at the time. One theory discussed in the documentary is that the EV1 program was eliminated because it threatened the oil industry."

GM heeft natuurlijk heel dubieus gehandeld met diverse motieven, maar van hoe ik het altijd begrepen heb had die docu ook de neiging wat te overdrijven
pi_95084026
Wat denken jullie van deze licht gepimpte VW T1 :

http://www.wellcoll.nl/VW-T1-Samba

Helemaal onder aan de pagina. Megacool, ik zie me er zo mee wegrijden.

Johnieboy
pi_95084251
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2010 00:06 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
De EV 1

[ afbeelding ]

Helaas zijn ze allemaal door General Motors vernietigd omdat de oliebaronnen nogal veel druk op hun legde.

Zie de documentaire "Who killed the electric car"

;)

* Maar een Italiaanse 6 cilinder biturbo mag ook hoor :7
Dat ding is gewoon van de markt gehaald om z'n uiterlijk, daar moet je niets meer achter zoeken.
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:49:51 #72
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_95084738
Ik stel mijn mening van een jaar geleden bij en kom nu met deze auto:


De Jaguar MK2.

Gewoon, omdat het een fantastisch icoon is en omdat je jezelf een bankrover in de sixties voelt als je er eentje rijdt. Die machtige 3.8 6lijn motor met dat die doffe brul en de acceleratie van het ding... Fantastische auto.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_95097275
Opel Diplomat, ooit koop ik er een :z


Pontiac GTO 8-)
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_95097407
Al eerder ergens gepost, maar toch weer het vermelden waard :)



Mazda Cosmo Sport uit '67 :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:11:02 #75
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_95098507
De Bugatti Royale.

Ik heb een replica mogen aanschouwen zo'n 10 jaar geleden in het Donnington museum. En dat was zeer indrukwekkend. Er zijn er 6 origineel gebouwd en ze zijn er allemaal nog. En ze zijn daardoor waarschijnlijk ook de duurste auto's op aarde.

Zie hier voor de specs

Ongekende techniek voor die tijd (de laatste is in 1933 gebouwd), met oa bovenliggende nokkenassen, 3 kleppen per cilinder, een topsnelheid boven de 200 p/u en wat ik mij ook nog goed kan herinneren waren de ontzettend grote (gietaluminium) 24" velgen.

Een überklassieker.



Niet te vergeten de Alfa Romeo T33 Stradale (zoals er wel meer prachtige AR's te vinden zijn in het verleden).



Verder uiteraard de al eerder genoemde Ford GT40 en VW T1 zijn niet te versmaden.
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')