sm weet ik denk ik nog 1 te staanquote:Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Citroën SM
DAF 600/750
Peugeot 404
Opel Kapitän
Panhard PL17
Plymouth Belvedere/Fury (Christine)
Ja, ik ook wel. Probleem is dat die dingen in slooptoestand al absurde bedragen moeten opbrengen. En het motorblok is nou niet echt het meest betrouwbare...quote:
okeey vond em wel heel appartquote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Probleem is dat die dingen in slooptoestand al absurde bedragen moeten opbrengen. En het motorblok is nou niet echt het meest betrouwbare...
Kan zijn dat ik nog een FOK!-rookie ben maar wat betekent dat?quote:
Dat alle bagger weg is en je topic nu in Planes, Trains & Automobiles staat.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Petrolhead het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik nog een FOK!-rookie ben maar wat betekent dat?
Ah, dank je! Je bent nooit te oud om te leren...quote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat alle bagger weg is en je topic nu in Planes, Trains & Automobiles staat.
Dat is nog mild uitgedrukt, na 80.000 km revisie nodig.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het motorblok is nou niet echt het meest betrouwbare...
laaste versie heeft 4takt vw blok dus kun je ze makkelijk naar gti of dergelijke ombouwenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Niks geen sportbakken, gewoon normaal roken met dat hok
Lijzinga Damwoude.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Probleem is dat die dingen in slooptoestand al absurde bedragen moeten opbrengen. En het motorblok is nou niet echt het meest betrouwbare...
Wtf, de lelijkste Lamborghini ooitquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:11 schreef fruityloop het volgende:
Schiet me ineens te binnen, een 1968 Dodge Charger R/T in het zwart..
[ afbeelding ]
Voor mij ook genoeg dat ik geen keuze kan maken. Maar op die porsche na die toch ook wel gaaf is.. Heb je een heul goede keuze.. Al zou ik toch voor een Opel Admiraal gaan. En voor de rest, American Muscle is altijd goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:24 schreef ellevehC86 het volgende:
oef, zijn er heel erg veel
1970 Porsche 917
[ afbeelding ]
1965 Opel Diplomat Coupe (ja, een fucking Opel ja)
[ afbeelding ]
1970 Dodge Challenger R/T
[ afbeelding ]
1968 Chevrolet Chevelle SS396
[ afbeelding ]
1968 Ford Torino
[ afbeelding ]
1960 Chevrolet Impala
[ afbeelding ]
1970 Plymouth GTX
[ afbeelding ]
Die Porsche is nog steeds de snelste raceauto allertijdenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voor mij ook genoeg dat ik geen keuze kan maken. Maar op die porsche na die toch ook wel gaaf is.. Heb je een heul goede keuze.. Al zou ik toch voor een Opel Admiraal gaan. En voor de rest, American Muscle is altijd goed![]()
Toevoeging mijner zijde is een VW-T1
Maar ik ben niet echt van de race-auto' squote:Op woensdag 31 maart 2010 00:06 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Die Porsche is nog steeds de snelste raceauto allertijden
Testosteron in en paar buisjes
De Porsche 917 was een auto extreem gedreven voor echte racesnelheden. Het frame dat slechts bestond uit aluminium buizen woog maar 50kg. De motor, een 12 cilinder boxermotor, had initieel een inhoud van 4,5 liter en leverde 520 pk. Later werd de cylinderinhoud vergroot tot 5 liter, en in de 917k leverde het blok -met behulp van een turbo- zelfs 1400 pk bij 7800 toeren per minuut
En de Opel Diplomat Coupe?
Apparently, the small-blocks used in the Opel Diplomat 5.4 are special “endurance racing” versions of the standard Chevrolet small-block engine owing to the fact that the guys at Opel kept burning up the various small-block powerplants (including the standard Corvette engine) sent to them by Chevrolet during the sustained high-speed testing they did for the Diplomat. In order to replicate Autobahn conditions, they ran the cars at a sustained speed of 125 mph for hours on end, and in the process, destroyed quite a few engines. The Opel engineers first went through the stock Chevrolet 5.4 small-block engine, then a special “enhanced” engine that had some Corvette pieces, then the actual Corvette engine, and then were finally sent the “endurance racing” engines which made the grade and thus became the only V8 offered in the Diplomat 5.4 model.
Een simpele Opel met een destijds State of the Art Endurance Racing Corvette motor en een 2-bak
quote:
Zet ze allebei maar bij mij voor de deurquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:11 schreef fruityloop het volgende:
Schiet me ineens te binnen, een 1968 Dodge Charger R/T in het zwart..
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |