quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:50 schreef theKiD het volgende:[..]
Voor mij ook genoeg dat ik geen keuze kan maken. Maar op die porsche na
die toch ook wel gaaf is.. Heb je een heul goede keuze.. Al zou ik toch voor een Opel Admiraal gaan. En voor de rest, American Muscle is altijd goed
Toevoeging mijner zijde is een VW-T1
Die Porsche is nog steeds de snelste raceauto allertijden

Testosteron in en paar buisjes
De Porsche 917 was een auto extreem gedreven voor echte racesnelheden. Het frame dat slechts bestond uit aluminium buizen woog maar 50kg. De motor, een 12 cilinder boxermotor, had initieel een inhoud van 4,5 liter en leverde 520 pk. Later werd de cylinderinhoud vergroot tot 5 liter, en in de 917k leverde het blok -met behulp van een turbo- zelfs 1400 pk bij 7800 toeren per minuut
En de Opel Diplomat Coupe?

Apparently, the small-blocks used in the Opel Diplomat 5.4 are special “endurance racing” versions of the standard Chevrolet small-block engine owing to the fact that the guys at Opel kept burning up the various small-block powerplants (including the standard Corvette engine) sent to them by Chevrolet during the sustained high-speed testing they did for the Diplomat. In order to replicate Autobahn conditions, they ran the cars at a sustained speed of 125 mph for hours on end, and in the process, destroyed quite a few engines. The Opel engineers first went through the stock Chevrolet 5.4 small-block engine, then a special “enhanced” engine that had some Corvette pieces, then the actual Corvette engine, and then were finally sent the “endurance racing” engines which made the grade and thus became the only V8 offered in the Diplomat 5.4 model.
Een simpele Opel met een destijds State of the Art Endurance Racing Corvette motor en een 2-bak
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?