sm weet ik denk ik nog 1 te staanquote:Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Citroën SM
DAF 600/750
Peugeot 404
Opel Kapitän
Panhard PL17
Plymouth Belvedere/Fury (Christine)
Ja, ik ook wel. Probleem is dat die dingen in slooptoestand al absurde bedragen moeten opbrengen. En het motorblok is nou niet echt het meest betrouwbare...quote:
okeey vond em wel heel appartquote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Probleem is dat die dingen in slooptoestand al absurde bedragen moeten opbrengen. En het motorblok is nou niet echt het meest betrouwbare...
Kan zijn dat ik nog een FOK!-rookie ben maar wat betekent dat?quote:
Dat alle bagger weg is en je topic nu in Planes, Trains & Automobiles staat.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef Petrolhead het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik nog een FOK!-rookie ben maar wat betekent dat?
Ah, dank je! Je bent nooit te oud om te leren...quote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat alle bagger weg is en je topic nu in Planes, Trains & Automobiles staat.
Dat is nog mild uitgedrukt, na 80.000 km revisie nodig.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het motorblok is nou niet echt het meest betrouwbare...
laaste versie heeft 4takt vw blok dus kun je ze makkelijk naar gti of dergelijke ombouwenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Niks geen sportbakken, gewoon normaal roken met dat hok
Lijzinga Damwoude.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Probleem is dat die dingen in slooptoestand al absurde bedragen moeten opbrengen. En het motorblok is nou niet echt het meest betrouwbare...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |