die zijn er nog wel hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:06 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
De EV 1
[ afbeelding ]
Helaas zijn ze allemaal door General Motors vernietigd omdat de oliebaronnen nogal veel druk op hun legde.
Zie de documentaire "Who killed the electric car"
![]()
* Maar een Italiaanse 6 cilinder biturbo mag ook hoor
ga ik zo foto's plaatsen hoe ik er 1 tegenkwamquote:Op woensdag 6 april 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
- Delorean DMC-12 (heeft nog jaren bij m'n oom gestaan, was alleen nog te jong om te beseffen wat het eigenlijk was.)
[ afbeelding ]
Ik kan me grotendeels heel erg vinden in jou smaakquote:Op woensdag 6 april 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
Een heleboel auto's die hier gepost zijn ben ik volledig mee eens. Sowieso vind ik oudere auto's 10-100x meer uitstraling hebben dan nieuwe. Mijn (verre van complete) lijstje:
- Porsche Speedster
- Corvette C1/C2
- VW Transport 1, hier in de ultieme setting:
[ afbeelding ]
[knip]
En nog veeel meer....
Hoezo?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:57 schreef T42 het volgende:
[..]
ga ik zo foto's plaatsen hoe ik er 1 tegenkwam
Mooi.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik kan me grotendeels heel erg vinden in jou smaak
De Hudson? Jammer zeg! Ik vind het enorm interessante karren, sowieso Hudsons uit dat tijdperk (dus de '48 tot '56 hornet, super six, wasp, commodore) Mag ik vragen (gewoon voor de fun) hoe het nou is om zo'n mobiel te hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef flap_konijn het volgende:
makkelijk..
lada 1300 1.3
[ afbeelding ]
hudson super wasp
[ afbeelding ]
heb ze allebei al staat op het moment van schrijven de hudson te koop
zit een heel verhaal achter. 5 jaar terug was de opa van een voormalige vriend overleden de beste man had een grote schuur langs zijn huis... en letterlijk tjokvol met oude auto's vrachtwagens en weet ik wat meer die moest leeg ons werd gevraagd of wij dat konden leeghalen alles wat we wouden hebben mochten we meenemen. schuur moest leeg want het ging de verkoop in... het boeide de nabestaanden niet wat er in stond want dat had voor hun geen waarde achteraf gezien zullen ze zich met hun hoofd tegen de muur slaan. het is overigens niet de enigste auto/vrachtwagen die we daar hebben mee genomen hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef RonVibbentrop het volgende:
[..]
De Hudson? Jammer zeg! Ik vind het enorm interessante karren, sowieso Hudsons uit dat tijdperk (dus de '48 tot '56 hornet, super six, wasp, commodore) Mag ik vragen (gewoon voor de fun) hoe het nou is om zo'n mobiel te hebben?
Dat is wel een collectie zeg. Maar wat is een Dikke Bertha, een W140? Lijkt me namelijk stug dat het deze is:quote:
nee zo noem ik de hudson liefkozend dikke berthaquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is wel een collectie zeg. Maar wat is een Dikke Bertha, een W140? Lijkt me namelijk stug dat het deze is:
[ afbeelding ]
En lees ik dat nou goed dat je als 19-jarige ventje 6 auto's (gratis) heb meegekregen? Da's wel heul vet.
mag ik eens bij jou thuis foto's komen maken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:12 schreef flap_konijn het volgende:
[..]
zit een heel verhaal achter. 5 jaar terug was de opa van een voormalige vriend overleden de beste man had een grote schuur langs zijn huis... en letterlijk tjokvol met oude auto's vrachtwagens en weet ik wat meer die moest leeg ons werd gevraagd of wij dat konden leeghalen alles wat we wouden hebben mochten we meenemen. schuur moest leeg want het ging de verkoop in... het boeide de nabestaanden niet wat er in stond want dat had voor hun geen waarde achteraf gezien zullen ze zich met hun hoofd tegen de muur slaan. het is overigens niet de enigste auto/vrachtwagen die we daar hebben mee genomen hebben![]()
een ural 375D maz 200 moskvich 408 Gaz en M 21 en dikke bertha ging ook mee als enige amerikaan op het feestje had het geluk dat we ze kwijt konden nu wel een beetje spijt van maar als die kans als 19 jarige ettertje liet ik me niet liggen om al die zooi ongestraft mee te nemen![]()
de hudson zelf vond ik het een oud wrak kende het merk niet maar ik vond het gewoon een mooie auto...
heb haar beetje bij beetje in de afgelopen jaren opgeknapt de motor heb ik overigens niks aan hoeven doen dan opgepoetst en verse olie ingemikt![]()
hoe het is?
nou dikke bertha komt nauwelijks van haar plek ze heeft altijd een dekentje over haar heen en als ze op haar staart getrapt word gromt ze nogal ze zuipt graag en veel en enkel wanneer het mooi weer is wil ze naar buiten in de winter kucht ze teveel blijft ze liever binnen en wil ze graag onder handen genomen worden met de steeksleutels en poetslappen![]()
gewoon een droom auto's maar ze verdient beter ze staat te veel stil omdat ik teveel van zulke auto's heb ze is niet de enige die weg moet ik heb er over een tijdje simpelweg de ruimte niet meer voor en het kost bergen met geld wat ik dus niet (meer) heb![]()
de ural 375D is inmiddels is al verkocht net als de moskvich 408 en de gaz m 21...![]()
die waren van de vriend waar ik eerder over sprak helaas is hij door een tragische ongeval overleden vorig jaar en toen heeft de familie van hem ze allemaal verkocht de maz 200 was eigenlijk ook van hem maar die heb ik overgekocht puur omdat het zijn favoriet was en die hoort gewoon te blijven.
heb nu nog ''slechts'' :
de maz 200 een zil 117 een lada 1500 riva station en mijn lada 1300 1.3 en een volvo 850 t5-r
al gaan de lada riva en volvo er ook uit en de zil is echt zo,n twijfel geval..
maar ja de een gaat ieder weekend uit en ieder jaar op vakantie en weet ik wat meer... zie mijn auto's als familie want een echte familie heb ik niet![]()
ben nu 24 dus ergens heb ik het wel goed voor elkaar...
Mja, qua auto's wel, qua familie nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:12 schreef flap_konijn het volgende:
maar ja de een gaat ieder weekend uit en ieder jaar op vakantie en weet ik wat meer... zie mijn auto's als familie want een echte familie heb ik niet![]()
ben nu 24 dus ergens heb ik het wel goed voor elkaar...
Richtprijs Hudson?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef flap_konijn het volgende:
makkelijk..
lada 1300 1.3
[ afbeelding ]
hudson super wasp
[ afbeelding ]
heb ze allebei al staat op het moment van schrijven de hudson te koop
ze staan niet thuis dat past niet in de achter tuin... die ik ook niet heb trouwens anders stonden ze er wel inquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mag ik eens bij jou thuis foto's komen maken?
hudson is deze avond onder voorbehoud verkocht gaat naar een prive collectie in het buitenland.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |