Dat heeft toch helemaal geen zin ... jij keurt alles af dat niet vierkant is, geen cW-waarde van 1 heeft, niet 4 ronde koplampen heeft en meer vermogen heeft dan een 20-liter motor met 20 pk heeft..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Oh..... mijnheer de tekenaar is er ook weer
maarrehm..... jij kan het dus beter?
Laat maar zien dan.
Die zag ik gisteren een rijdenquote:
Goes to show that just giving a car a European name doesn't do anything for its quality or performance. It's like a sticker on a wannabe-car.quote:
Ik vind er anders niks vierkants aan. In elk geval niet meer dan aan jouw Ferrari.quote:Op zondag 10 april 2011 12:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Goes to show that just giving a car a European name doesn't do anything for its quality or performance. It's like a sticker on a wannabe-car.
Doe mij deze dan maar :
[ afbeelding ]
Tsja ... Ik kan jou niet leren het verschil te zien tussen rechte lijnen en krommen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik vind er anders niks vierkants aan. In elk geval niet meer dan aan jouw Ferrari.
Performance boeit mij trouwens niks. Als het maar herrie maakt.
Nou...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef Zwappel het volgende:
TVP, komt heul wat moois voorbij
Als je het zo bekijkt hebben hedendaagse auto's absoluut geen uitstraling..
In die tijden was uitstraling nog belangrijk, maar tegenwoordig?
Klopt. Ieder zijn ding en laten we dat respecteren. Met of zonder oneliners.quote:Op zondag 10 april 2011 13:26 schreef Googolplexian het volgende:
Ieder z'n ding. Snappen doe ik het niet maar da's dan ook helemaal niet nodig.
quote:Op zondag 10 april 2011 13:32 schreef Granduppaaaaah het volgende:
DeTomaso Pantera:
[ afbeelding ]
Lancia Stratos:
[ afbeelding ]
Mensen die van US bakken houden houden ook van one-linersquote:Op zondag 10 april 2011 14:04 schreef Dromer het volgende:
[..]
Klopt. Ieder zijn ding en laten we dat respecteren. Met of zonder oneliners.
Bedoel je 550 Spyder?quote:Op zondag 10 april 2011 16:18 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
Porsche 928
[ afbeelding ]
Porsche 555 Spyder
[ afbeelding ]
Lotus Esprit S1
[ afbeelding ]
Audi Quattro S1
[ afbeelding ]
BMW M1
zijn dat je eigen foto's? Ik zie daar nog meer leuk spul staan zoals deze:quote:
Klopt, van een paar jaar geleden. Meilenwerk Berlijn; leuk om een paar uur rond te lopen/te lunchen als je in de buurt bent. http://www.meilenwerk.de/Meilenwerk_Berlin_index.phpquote:
Ook een manier.......quote:Op zondag 10 april 2011 12:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Goes to show that just giving a car a European name doesn't do anything for its quality or performance. It's like a sticker on a wannabe-car.
Doe mij deze dan maar :
[ afbeelding ]
4 ton? 20 jaar nieuwer? 't Gaat toch over de "coolste" klassieke auto?quote:Op maandag 11 april 2011 03:48 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ook een manier.......
Je geeft jezelf gewoon een budget van 4 ton euro, zodat je je andere koplampen en je niet helemaal rechte lijnen hebt, op een auto van 20 jaar nieuwer en daarna ga je lekker bashen op auto's van 5% van de kostprijs.
Mjah ...quote:Maar goed, jezelf riduculiseren is gewoon toegestaan hier op dit forum hoor
Zag er laatst nog zo'n eentje te koop staan, wel met slechts iets van 85 pk, wat best apart is als je ziet wat voor sportwagens het later werden.quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
De eerste Celica, en dan vooral het liftback model![]()
[ afbeelding ]
Zo'n 6-serie staat hier in het dorp al jaren stil in de tuin van een oud stel. Geen idee welke uitvoering het is, maar er zit inmiddels een redelijke groene laag overheen. Zonde eigenlijk want het zijn prachtige auto's.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:53 schreef Kriegel het volgende:
Avions Voisin C15 Saloit Roadster (1934)
BMW E24 6-Serie (1976)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |