scherp +1quote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is geen M1 maar een prototype genaamd Turbo uit 1972.
Twee verkrachte klassiekersquote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef HenkXL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koningsbakken!
De Avensis liftback is tot 2008 gemaakt. Inderdaad jammer dat ze verdwenen zijn, want behalve mooier vind ik het ook nog gemakkelijker dan een sedan. De kofferruimte is bij een sedan vaak groot, maar het gat waar de spullen doorheen moeten erg klein.quote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zag er laatst nog zo'n eentje te koop staan, wel met slechts iets van 85 pk, wat best apart is als je ziet wat voor sportwagens het later werden.
Trouwens, wat is er überhaupt gebeurd met liftbacks? Leuke manier van vormgeven, vind het mooier dan hatchbacks vaak, maar de laatste die ik zag was de Corolla van rond de eeuwwisseling. En dat was toen ook al één van de weinigen van die tijd.
Die eerste foto heb ik eerder gezien, de achtergrond dan. Ik kreeg gewoon een déjà vu hier, maar ik weet helaas niet meer waar ik die had gezien. Je 2e foto is trouwens niet te zien.quote:Op maandag 11 april 2011 18:32 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies, eigenlijk is het een goede compromis tussen sedan en hatchback, door het schuin aflopende dak behoud je de lengte en daarmee beenruimte, maar je zit niet met een aparte kofferbak. Het geeft wel een wat langwerpig uiterlijk, maar ik vind het vaak wel tof, een gezinsbak kan door het lijnenspel achterin al sportief lijken.quote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
De Avensis liftback is tot 2008 gemaakt. Inderdaad jammer dat ze verdwenen zijn, want behalve mooier vind ik het ook nog gemakkelijker dan een sedan. De kofferruimte is bij een sedan vaak groot, maar het gat waar de spullen doorheen moeten erg klein.
Dat dus!quote:Op maandag 11 april 2011 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
Mercedes Benz S-klasse W116 (1972 - 1980)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mercedes Benz SL-klasse R107 (1971 - 1989)
[ afbeelding ]
En dat nog meerquote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef HenkXL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koningsbakken!
Speciaal voor jou dan.quote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is geen M1 maar een prototype genaamd Turbo uit 1972.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:45 schreef ellevehC86 het volgende:
Hyundai Pony uit 1974
Weet je ook gelijk waar Delorean vandaan komt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Hyperdude het volgende:
Is toch van die Seventies Bertone meuk?
Renault 17, Alfetta GTV ed.
Of deze:
[ afbeelding ]
quote:and a hatchback body styled by Italdesign Giugiaro
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:57 schreef T42 het volgende:
[..]
ga ik zo foto's plaatsen hoe ik er 1 tegenkwam
wow, die kever (vooral de achterwielen) heeft nogal veel negatieve camber lijkt wel. de wielen staan scheef, hij is verlaagd ofzoquote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef HenkXL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koningsbakken!
Jammer jammer. Dan was die bij mijn oom toch wel in een betere staat (hoewel dat ook constant gezeik was geloof ik).quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef T42 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |