Is het zo dramatisch?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
TVP! Vandaag sla ik de eetlijsten even over, denk ik
Haha, een Neen-tje, nu ben ik wel benieuwd!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
TVP! Vandaag sla ik de eetlijsten even over, denk ik
Daar sta ik nog voor ingeschreven, kan ik doen, maar heb ik best lang al gedaan en ik heb ook goede doelen gedaan en ik ben dat geslijm een beetje zatquote:Op maandag 29 maart 2010 14:39 schreef Ewelina het volgende:
PF, is promotiewerk trouwens niets voor je? Kun je ook vast doen.. of als receptioniste?
Ja had ik! Maar die zijn in november/december verhuisd! Dus daar werk ik niet meer (al heb ik wel een half jaar contract, of nou ja die was dan 9 maart afgelopen)quote:Op maandag 29 maart 2010 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht dat je een leuk baantje had, P.F? Ergens op een kantoor?
Nee, behalve leuk lachen, er representatief uitzien en klanten een beetje fatsoenlijk te woord kunnen staan en een beetje weten hoe de organisatie werkt. Dat kun je welquote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar sta ik nog voor ingeschreven, kan ik doen, maar heb ik best lang al gedaan en ik heb ook goede doelen gedaan en ik ben dat geslijm een beetje zat
Receptioniste is misschien wel leuk!! Moet je daar nog iets speciaals voor kunnen?
Erachteraan bellen! Zo dadelijk ben je te laat met je jaaropgave en krijg je je teruggave veel later. Hij moet voor 1 april binnen zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja had ik! Maar die zijn in november/december verhuisd! Dus daar werk ik niet meer (al heb ik wel een half jaar contract, of nou ja die was dan 9 maart afgelopen)
Moet ik dan nog iets extra opzeggen?
Ik heb alleen mijn jaaropgave nog niet!!
Ik heb al 4x gebeld en 2 mensen langs laten gaan.. Het bedrijf is gewoon CHAOS!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Erachteraan bellen! Zo dadelijk ben je te laat met je jaaropgave en krijg je je teruggave veel later. Hij moet voor 1 april binnen zijn.
quote:iemand op zoek naar een bijbaantje in amsterdam? het gaat om bijvullen van producten van dexxon; recordable / rewritable cds in de schappen van waarschijnlijk mediamarkt, voor meer info mail naar Liesbeth.Rijnbeek@dexxon.eu, meld er maar bij dat je via XX studentenvereniging hieraan komt.
Wij zoeken studenten voor de volgende vestigingen:
Amsterdam Noord 1 x 4 uur
Amsterdam Arena 2 x 4 uur
Zaandam 1 x 4 uur
Hoofddorp 1 x 4 uur
Je krijgt minimaal 4 uur betaald per bezoek a 8 euro per uur. Tevens krijg je 10 euro per maand bijdrage voor het gebruik van je telefoon. Werk je korter is dat in jouw voordeel, werk je langer EN is het bestelbedrag hoger dan 4000 euro dan krijg je voor elke 1000 euro extra ook 1 uur extra uitbetaald. Dit gebeurt met name bij het inrichten van een winkel, of bij acties.
Wij streven naar een vast tijdstip in de week, in overleg met het filiaal en de student. Bij uitzondering, zoals tentamens, kan dit tijdstip in overleg met Dexxon en de Mediamarkt eenmalig worden verzet.
De student krijgt voordat hij/zij begint een uitgebreide training over de producten en werkwijze. (Mocht de interesse in onze producten groot zijn, bestaat er ook een mogelijkheid om demonstraties te geven. Deze demo's worden veelal op zaterdag/zondag gegeven. Hiervoor is natuurlijk wel extra training vereist, maar behoort ook tot de mogelijkheden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was woensdag blijkbaar te zenuwachtig om iets in me op te nemen, want ik zou echt hebben gezworen dat je een piercing door je lip hebt..
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zoek binnenkort ook misschien een baan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:18 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Zie mijn tips eerder op deze pagina aan PF...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zoek ook nog een baan. Dus als iemand iets leuks weet...
Je kan ook een plastic staafje in je lip hebben..quote:Op maandag 29 maart 2010 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Nee joh, ik vind dat altijd wel heel leuk trouwens, maar het lijkt me zo'n nasty gevoel als je dat metaal tegen je tanden krijgt!![]()
Neus is veel veiliger en hij is bovendien nep
![]()
Ik zag het ja, sta sowieso al een tijdje ingeschreven bij studentenwerk, staan vaak hele leuke dingen tussen maar omdat ik altijd al iets had...ga wel even kijken. En ern vriendin van me wist ook nog iets, vaak kun je via via hele leuke dingen vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zie mijn tips eerder op deze pagina aan PF...
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef loveli het volgende:Geldt dat eigenlijk ook voor uitzendkrachten? Just curious.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Wat versta je onder leuk?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zoek ook nog een baan. Dus als iemand iets leuks weet...
Dat weet ik niet zeker. Wanneer je gedurende een langere periode een aantal uur werkt (bv. met een 0-urencontract), dan wordt er door de rechter een arbeidsovereenkomst verondersteld. Zoiets staat het geformuleerd. 13 weken is een kwart jaar, dat wordt als norm genomen. Wanneer het niet overeenkomt met de realiteit mag je naar de afgelopen 6 maanden kijken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geldt dat eigenlijk ook voor uitzendkrachten? Just curious.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien maak ik me ook wel zorgen om niksIk ga komende week iig maar even vragen hoe het zit. Concreet.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik doe niet meer schoonmaken hoor...quote:
Dan ben ik in de war met iemand anders, dacht dat je fysiek vrij zwaar werk deed.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik doe niet meer schoonmaken hoor...
Ik werk lekker thuis ( even as we speak) werk voor een callcentrum wat voornamelijk voor de goede doelen en de bijbehorende loterijen belt...
Beetje van huis uit bellen en tegelijk fokken?quote:
Liever dat ik nog kan slapenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Beetje van huis uit bellen en tegelijk fokken?
Iets administratiefs ofzo of achter de receptie van iets. ik ben dat gedoe met horeca een beetje zat...ik ben totaal niet lui hoor (nouja thuis lig ik meestal voor pampus op de bank, ik bedoel qua werk) maar horeca is meestal best zwaar voorquote:
Hee dat at ik gisteren!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
D: penne met tomaten/groenten/gehaktsaus.
Ja winkel zou opzich ook wel kunnen, maar dan blijf je toch klanten hebben en ik heb gewoon niet zo veel zin meer in mensen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:25 schreef neen het volgende:
Je kunt ook in een winkel gaan werken ofzo
Het grote nadeel van werken is dat je het moet inplannen
Moet je bij de media markt solliciteren, hoef je niet klantvriendelijk te zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja winkel zou opzich ook wel kunnen, maar dan blijf je toch klanten hebben en ik heb gewoon niet zo veel zin meer in mensen.
Jij bent echt wel heel erg hoor neenus
Schop onder je hol heb je nodig, zoals mijn ome Jan dat zou zeggen
Ghehe ik vind lekker lui acher mn laptoppie bellend én fokkend (als de mensen, zoals nu gewoon massaal de telefoon niet opnemen) best leuk.. Voor mij ook nog eens ideaal want erg flexibel in roosteren enz....quote:Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Iets administratiefs ofzo of achter de receptie van iets. ik ben dat gedoe met horeca een beetje zat...ik ben totaal niet lui hoor (nouja thuis lig ik meestal voor pampus op de bank, ik bedoel qua werk) maar horeca is meestal best zwaar voor
niet heel veel geld.
Ja, het gaat echt lekker inderdaad! Ik hoop dat ik het een beetje vast kan houden, want dit bevalt me wel. Als ik een keer iets "slechts" eet voel ik me ook niet meer zo gauw schuldig, en dat is wel erg fijn moet ik zeggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Rituals het volgende:
Wat goed Goodbye! Het sporten gaat goed bij jou hè!
Sporten = tevreden-met-jezelf-boost!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt lekker inderdaad! Ik hoop dat ik het een beetje vast kan houden, want dit bevalt me wel. Als ik een keer iets "slechts" eet voel ik me ook niet meer zo gauw schuldig, en dat is wel erg fijn moet ik zeggen.
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef neen het volgende:
De meest ideale baan voor mij is de studentenraad op school, deze zit alleen al vol en ze vergaderen op het onmogelijke tijdstip van 8:30 op maandagochtend. Het is betaalt zeuren op school, ik doe dit tegenwoordig nog gewoon op vrijwillige basis maar moet natuurlijk eigenlijk gewoon betaalt krijgen
Dat baantje heb ik alquote:Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef neen het volgende:
De meest ideale baan voor mij is de studentenraad op school, deze zit alleen al vol en ze vergaderen op het onmogelijke tijdstip van 8:30 op maandagochtend. Het is betaalt zeuren op school, ik doe dit tegenwoordig nog gewoon op vrijwillige basis maar moet natuurlijk eigenlijk gewoon betaalt krijgen
*geeft virtuele knuf*quote:Op maandag 29 maart 2010 18:00 schreef kwakz0r het volgende:
verhaal
klopt, ik doe erg mijn best, eet vanavond dubbel vlees enzo...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoop dat het je wel hulp heeft geboden, die zware dag, Kwak!![]()
En let je op dat je niet te weinig gaat eten, je hebt volgens mij al een paar dagen lijstjes die eigenlijk wat te laag in calorieën zitten? Misschien dat ik de betere lijstjes gemist heb hoor, dat kan ook.
Het hoeft niet allemaal in één keer ook!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef kwakz0r het volgende:
@ co: ik eet eigenlijk dagelijks wel driehonderd tot vierhonderd gram groente... misshcien toont t weinig, maar als ik zeg "wortel" dan is dat minstens 150 gram, bij de lunch, paprika is altijd een hele, komkommer ook, radijs is een hele bos. vandaag eet ik bijvoorbeeld 250 gram rauwe wortelen en 225 gram peulvruchten...
over het introduceren van nieuw eten: vandaag over gesproken en de dietiste stelde uit zichzelf voor om dat een beetje los te laten, omdat ik het momenteel al zwaar genoeg heb met niet-emotie eten, voor mezelf zorgen en alle stress rond werk en persoonlijke kwesties. het is een beetje teveel allemaal. mijn houding is wel veranderd, als ik nu iets voor mn neus krijg wat ik niet denk te lusten, bij vrienden ofzo, dan probeer ik het wél (het meeste). ze vermoedt dat ik hierdoor op den duur toch steeds meer zal leren eten, en dat het op een later tijdstip wel grondiger aangepakt kan worden als ik dat wil (en dat wil ik ook)
verder vindt ze mijn eetpatroon, hoewel enigszins ongevarieerd, absoluut gezond (ik heb als een van de weinigen in de groep vrijwel alle vitamines en mineralen voldoende in mn voedsel binnegkregen, elke week!)
Yep, dat doen ze.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:17 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ze liggen ook altijd op de meest idiote plekken (knock out achter de bank of op een plank achter een hoop rotzooi), dus ik mis ze nooit zo snel.
Als lid van de groentebrigade ben ik altijd wel te spreken over jouw inname van groente.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef kwakz0r het volgende:
@ co: ik eet eigenlijk dagelijks wel driehonderd tot vierhonderd gram groente... misshcien toont t weinig, maar als ik zeg "wortel" dan is dat minstens 150 gram, bij de lunch, paprika is altijd een hele, komkommer ook, radijs is een hele bos. vandaag eet ik bijvoorbeeld 250 gram rauwe wortelen en 225 gram peulvruchten...
ik heb t laatst vanaf t eerste begin bekeken, kan max per 10 dagen op dieetinzicht, en t was steeds 1700-1750 kcal gemiddeld, tot mijn eigen grote verbazing ben ik dus echt behoorlijk constant. maar ga t denk ik in een grafiekje zetten, dan heb ik t mooi op een rijtjequote:Op maandag 29 maart 2010 18:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Het hoeft niet allemaal in één keer ook!En sws goed dat je alle voedingsstoffen binnenkrijgt!
Wat vind je van mijn tip om het over een wat langere periode (1 week of 2 weken) te bekijken, het aantal gemiddelde Kcals?
Daar hebben wij een oven/magnetron combi van. De magnetron doet het perfect, maar de ovenfunctie is echt slecht.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef P.F het volgende:
Kent iemand het merk severin?
Deze wil ik wel [volgende maand, als ik weer geld heb!)
http://www.kieskeurig.nl/stofzuiger/severin/br_7933/267142/
http://www.kieskeurig.nl/magnetron/severin/mw_7817/269287/
Dat stofzuigertje doet denken aan de mijne, van siemens. Die is wel oké.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef P.F het volgende:
Kent iemand het merk severin?
Deze wil ik wel [volgende maand, als ik weer geld heb!)
http://www.kieskeurig.nl/stofzuiger/severin/br_7933/267142/
http://www.kieskeurig.nl/magnetron/severin/mw_7817/269287/
ik wil een klein cute stofzuigertje, ik ben heel erg allergisch voor stof dus dan is een stofzuiger best fijnquote:Op maandag 29 maart 2010 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat stofzuigertje doet denken aan de mijne, van siemens. Die is wel oké.
Bij combimagnetron moet je vooral kijken of ie echt oven kan en niet alleen gril.
(Heb dus geen eigen ervaring mee, het klinkt nogal b-merk en dan kan je geluk hebben, of pech)
Ja kaas smelten lukt wel. Maar verder moet je er niet teveel van verwachten, dus geen ovenschotels en dergelijke. Dat lukt in ieder geval niet bij die van ons dus...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
hoe slecht is slecht?
ik zou er alleen kaas in laten smelten of zo
hm gemiddeld is t begin wat vertekend door die slechte tweede en derde week ja... ik mik wel echt op 1700, 1600 vind ik te weinig... begin is eerder 1800 gemiddeld trouwensquote:Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
Goeden je begon gemiddeld op 1900 oid.. op de helft ong 1800 en nu ongeveer 1650
Als je een oven wilt, dan zou ik absoluut geen combi kopen, maar echt een oven.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef P.F het volgende:
[..]
oven is ook fijn, maar ik kook niet zo vaak [misschien omdat ik geen oven heb?] en als ik er echt een nodig heb ga ik naar de buren
Zie, volgens mij is dat wel een goeie, dan raak je ook niet zo van slag als je een dag te veel of te weinig eet!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm gemiddeld is t begin wat vertekend door die slechte tweede en derde week ja... ik mik wel echt op 1700, 1600 vind ik te weinig... begin is eerder 1800 gemiddeld trouwens
Of een wat duurdere. Ik heb een whirlpool van >300 euro en die is ook qua oven best goed! Heb ook een keer een goedkoop ding van de Blokker gehad en daar was alleen de magnetron goed van.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als je een oven wilt, dan zou ik absoluut geen combi kopen, maar echt een oven.
Heb ook een whirlpool combi! Van wijlen mn opa. Hij is amper gebruikt en werkt goedquote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Of een wat duurdere. Ik heb een whirlpool van >300 euro en die is ook qua oven best goed! Heb ook een keer een goedkoop ding van de Blokker gehad en daar was alleen de magnetron goed van.
hmmmmm vind ik een beetje veel geld eigenlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Of een wat duurdere. Ik heb een whirlpool van >300 euro en die is ook qua oven best goed! Heb ook een keer een goedkoop ding van de Blokker gehad en daar was alleen de magnetron goed van.
Klopt. Mijn moeder heeft ook een veel duurdere combi en die werkt perfect. Achteraf was dat hier ook gewoon beter geweest, want nu hebben we een slechte low budget combi die alleen wordt gebruikt als magnetron en een low budget oven van in totaal toch rond de ¤ 250 euro. Voor iets meer hadden we dan dus een goede combi én meer ruimte gehad.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vries in. Dus als ik een pasta maak dan is het voor 4 personen. Ik eet er 1x van en ik vries 3 porties in. (soms 2, want dan bewaar ik 1 portie in de koelkast voor later die week) Haske handig als je geen zin hebt om te koken. Ik zie het wel als voordeel om alleen met mezelf rekening te houden eigenlijk .quote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, heb nu wel flink vroeger gegeten dan normaal!
Maar uh, nogmaals de vraag: hoe voorkom je als alleenwonende eentonigheid in je eetpatroon (zonder enorm veel weg te moeten gooien)?
Ik zie het probleem nooit zo daarmee. Bedoel je met broodbeleg, met fruit, vlees, groente?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar uh, nogmaals de vraag: hoe voorkom je als alleenwonende eentonigheid in je eetpatroon (zonder enorm veel weg te moeten gooien)?
Mijn vriendje woont al ergens anders en lijkt geenzins van plan om deze kant op te komen!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef P.F het volgende:
Je moet gewoon een vriendje zoeken die tegen over je woont, heel makkelijk, dan kan je altijd zijn restjes opeten
Ik zie de Arena weer volstromenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Onze, gewoon gebleven volkszanger? http://www.nu.nl/algemeen(...)den-in-fijnaart.html
ElisaB woont daar ook. En mijn zusje niet te vergeten..........quote:Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Onze, gewoon gebleven volkszanger? http://www.nu.nl/algemeen(...)den-in-fijnaart.html
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
ElisaB woont daar ook. En mijn zusje niet te vergeten..........
Invriezen, en heel veel diepvriesgroenten kopenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, heb nu wel flink vroeger gegeten dan normaal!
Uhm, ik heb de naam Janneke bedacht hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nee, Janneke is mijn poes. Stiekem vernoemd naar een meisje dat ik vroeger leuk vond.![]()
Kom je even naar Leekquote:Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef Rituals het volgende:
Ik verveel me. Dat heb ik echt zelden. Bah, stom.
Hij staat leuk! En nee zeker niet! Bij mij werd het een lagere kostschool uniformpjequote:Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef sigme het volgende:
Speciaal voor PF:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie er niet uit als een 12-jarige in dat jurkje hmm?
quote:
Het zijn appeltjesquote:Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Polkapolkapolkadooot!Staat leuk, mooie kleur!
Oh dan is het nog leuker! Origineel!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Het zijn appeltjes.
Liefste heeft even een fotoshoot gedaan, ik had m'n pak binnen.
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef neen het volgende:
Ja, en donderdag wordt de Partij voor de Planten opgestart hoorde ik.
quote:“Gmail Paper is a scrapbooker's dream. I paper archive all of my son's emails, cut them out in creative shapes, and paste them in my binders.”
ouwe 1-april grapquote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef P.F het volgende:
Omg! http://mail.google.com/mail/help/paper/more.html
Daar was ik vorig jaar! Was echt leukquote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef P.F het volgende:
Ik wou naar Paradiso met Koninginnenacht maar dat is uitverkocht
Richie Hawtin!
M'n moeder heeft een tijdje terug een gekocht die je zo kan uitschuiven in de breedte dus die past bijna overal inquote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat appeltjesjurkje vind ik echt briljant!. Goeie tieten, ook.
.
Echt. Hoe moeilijk kan het zijn om een nieuwe bakplaat te bestellen bij de klantenservice..
quote:'Tante Frans Bauer dood gevonden'
Mjah, ik dacht ik mail de klantenservice even waar ik een nieuwe bakplaat kan kopen. Die ik had vond ik wel fijn want m'n muffinblik past er precíes op. Na een week had ik eindelijk mail terug: dat ik naar een ander emailadres moest mailen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef neen het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een tijdje terug een gekocht die je zo kan uitschuiven in de breedte dus die past bijna overal in
Die rappers hebben wel mooi autotune nodigquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef P.F het volgende:
Ik werd helemaal emo van dit lied
Vanaf dat stuk dat Wyclef Jean mee begint te zingen!!!
En dan die rappende rappers
Echt heel mooi
Maar waarom heeft Hayden geen solo?
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef P.F het volgende:
Je had bijna gelijk Uniek!
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijnaart__.html?p=1,1
[..]
Met beeld er bij was het wel echt heel emo, zonder beeld niet zo..quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Die rappers hebben wel mooi autotune nodig
Ze kunnen allemaal wel mooi zingen enzo maar het doet me niet zoveel. Ik heb toch altijd het idee dat die sterren het voor hun eigen ego doen. Waar ik wel een beetje kippenvel van kreeg was de stem van Stevie
Nou ja, dat ding kun je dus in de breedte aanpassen en de diepte moet je dan nog wel even bekijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, ik dacht ik mail de klantenservice even waar ik een nieuwe bakplaat kan kopen. Die ik had vond ik wel fijn want m'n muffinblik past er precíes op. Na een week had ik eindelijk mail terug: dat ik naar een ander emailadres moest mailen.. Dus dat gedaan, paar dagen later pas antwoord, moest ik iets downloaden om te kunnen zeggen welk onderdeel het precies is (de bákplaat, hoe moeilijk kan het zijn). Was een onmogelijk te openen bestand waarvoor ik nog weer van alles moest downloaden. Nu ben ik benieuwd wanneer ik weer iets hoor.
Ik durf geen universele te kopen omdat de plaat precies zo en niet anders erin moet, en ik weet niet of anderen wel passen.
Maar goed. Gezeur..
Stevie iddquote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Die rappers hebben wel mooi autotune nodig
Ze kunnen allemaal wel mooi zingen enzo maar het doet me niet zoveel. Ik heb toch altijd het idee dat die sterren het voor hun eigen ego doen. Waar ik wel een beetje kippenvel van kreeg was de stem van Stevie
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef neen het volgende:
Eensquote:Op maandag 29 maart 2010 18:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als lid van de groentebrigade ben ik altijd wel te spreken over jouw inname van groente.
*aai*quote:
Aahwquote:
Volgens mij heb ik het wel vaker gezegd: ik vind jouw lijstjes er erg lekker uit zien, maar ik vind ze zo weinig!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbessen
D: verse pasta met spinaziesaus, grana padano en tomaatjes uit de oven gegrilde paprika
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: sinaasappelyoghurt
T: 2 mandarijn
D: onbekend
Wel voldoende kcals.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:08 schreef AKnynke het volgende:
Volgens mij heb ik het wel vaker gezegd: ik vind jouw lijstjes er erg lekker uit zien, maar ik vind ze zo weinig!
1600is toch best wein ig als je niet echt hoeft af te vallen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wel voldoende kcals.![]()
Gister 1600 en vandaag 1155 exclusief avondeten.
volgens mij is dit de grap van dit jaar:quote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef P.F het volgende:
Omg! http://mail.google.com/mail/help/paper/more.html
Dat is sowieso al een oude.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij is dit de grap van dit jaar:
http://www.google.com/tisp/
Maar ik moet wel afvallen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
1600is toch best wein ig als je niet echt hoeft af te vallen?
Smeerpatequote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:43 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen!
Mijn planning voor vandaag:
O: Muesli met melk
T: Koffie
L1: 4 boterhammen met smeerpaté
L2: 4 boterhammen met sandwichspread
T: Koffie
T: Appel
D: Weet ik nog niet
Baas kreeg net eindelijk iemand aan de lijn, idd verslapenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:10 schreef loveli het volgende:
Of ze slaapt heerlijk uit en denkt dat ze vandaag niet hoeft te werken.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Baas kreeg net eindelijk iemand aan de lijn, idd verslapen
Nou het zijn twee dubbele boterhammen he, dus relatief veel brood en relatief weinig paté. Maar wat is er zo slecht aan smeerpaté?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Smeerpate![]()
Misschien niet zo handig om meteen 4 boterhammen met die rommel te eten
Ze begon zelf alquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi zo!
Wel goed inpeperen als ze eindelijk haar gezegd laat zien hè.
De meningen verschillen hier over het eten van lever; ik ben uberhaupt tegenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:23 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou het zijn twee dubbele boterhammen he, dus relatief veel brood en relatief weinig paté. Maar wat is er zo slecht aan smeerpaté?Het is dus paté met veel minder vet e.d. he.
Gelden je bezwaren ook tegen zelfgefokte lever? (Lam/schaap/varken)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De meningen verschillen hier over het eten van lever; ik ben uberhaupt tegenmaar sommigen vinden het een goede bron van vitamine A. Afijn: het is nogal een bewerkt product; lees de verpakking maar.
Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelden je bezwaren ook tegen zelfgefokte lever? (Lam/schaap/varken)
Oh. Volgens mij is het hele beest (schaap) één grote grasfabriek en een varken een wandelende vuilnisbelt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JaIk vind het idee om het afvalverwerkend orgaan van een beest op te eten behoorlijk weerzinwekkend
Proef allebei hoofdzakelijk erg naar lever, met een kleine beestensoortnuance.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow Sigme weet jij dat? Lamslever, proeft dat ook nog naar lam of proeft het net zo als bv. varkenslever? Dus naar lever, zeg maar
mmm..heerlijk. dun gesneden op brood met een beetje zout...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, dat telt ook wel mee hoor - ik vind het machtig goor. Vroeger, bij een vriendinnetje van me, aten ze wel gekookte lever. Echt, die lucht
Heerlijk, nog warm met roomboter op een vers wit boterhammetje *memories*quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mmm..heerlijk. dun gesneden op brood met een beetje zout...
Ja, hier ook. M'n moeder maakte dat redelijk vaak toen we jong waren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heerlijk, nog warm met roomboter op een vers wit boterhammetje *memories*
Ja die verpakkingen word ik nooit veel wijzer van. Ik ben totaal niet thuis in die voedingswaardetabellen. Voor de gein even op het Internet gezocht, maar dan vind ik zo enorm veel info dat je er haast wel een studie van moet maken om alles te begrijpen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De meningen verschillen hier over het eten van lever; ik ben uberhaupt tegenmaar sommigen vinden het een goede bron van vitamine A. Afijn: het is nogal een bewerkt product; lees de verpakking maar.
Ik vond die aflevering van Kassa een beetje flauw. Ik snap het Ik kies bewust-logo namelijk best. Het gaat er natuurlijk niet om dat het product dat het logo krijgt per definitie gezond is, maar dat het gezonder is dan vergelijkbare alternatieven. Iedereen weet toch wel dat mayonaise niet gezond is?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:18 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja die verpakkingen word ik nooit veel wijzer van. Ik ben totaal niet thuis in die voedingswaardetabellen. Voor de gein even op het Internet gezocht, maar dan vind ik zo enorm veel info dat je er haast wel een studie van moet maken om alles te begrijpen.Er staat trouwens wel het "ik kies bewust" logo op, maar na een recente aflevering van Kassa heb ik daar ook niet heel veel vertrouwen meer in.
Unilever-pindakaas is anders écht niet gezonder dan Aldi-pindakaas.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond die aflevering van Kassa een beetje flauw. Ik snap het Ik kies bewust-logo namelijk best. Het gaat er natuurlijk niet om dat het product dat het logo krijgt per definitie gezond is, maar dat het gezonder is dan vergelijkbare alternatieven. Iedereen weet toch wel dat mayonaise niet gezond is?.
Is wel de moeite om je een beetje te gaan verdiepen in ingredientenlijsten! Kun je sneller een inschatting maken van of het product volgens jou een goede keuze is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:18 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja die verpakkingen word ik nooit veel wijzer van. Ik ben totaal niet thuis in die voedingswaardetabellen. Voor de gein even op het Internet gezocht, maar dan vind ik zo enorm veel info dat je er haast wel een studie van moet maken om alles te begrijpen.Er staat trouwens wel het "ik kies bewust" logo op, maar na een recente aflevering van Kassa heb ik daar ook niet heel veel vertrouwen meer in.
Nou ja, dat is dus je eigen afweging, vind ik. Ik kijk dan bijvoorbeeld naar eventuele geharde vetten of dextrose, en besluit dan welke ik koop. En als die pindakaas vies is, neem ik de volgende keer een anderequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Unilever-pindakaas is anders écht niet gezonder dan Aldi-pindakaas.
Klopt, maar het ging er om dat ze zonder veel moeite veel producten konden vinden die gewoon gezonder zijn en dat logo niet hebben. En dan ging het niet om toevallig één of twee producten, maar echt een hele vracht producten. Dat is gewoon misleidend voor consumenten, want als ik in de winkel sta ga ik er juist vanuit dat een product met dat logo beter is dan een product zonder dat logo. De enigen die baat lijken te hebben bij dat logo zijn grote fabrikanten die genoeg geld hebben om voor dat logo te betalen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond die aflevering van Kassa een beetje flauw. Ik snap het Ik kies bewust-logo namelijk best. Het gaat er natuurlijk niet om dat het product dat het logo krijgt per definitie gezond is, maar dat het gezonder is dan vergelijkbare alternatieven. Iedereen weet toch wel dat mayonaise niet gezond is?.
Dan heb jij ws een andere aflevering gezien van Kassaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging er om dat ze zonder veel moeite veel producten konden vinden die gewoon gezonder zijn en dat logo niet hebben. En dan ging het niet om toevallig één of twee producten, maar echt een hele vracht producten. Dat is gewoon misleidend voor consumenten, want als ik in de winkel sta ga ik er juist vanuit dat een product met dat logo beter is dan een product zonder dat logo. De enigen die baat lijken te hebben bij dat logo zijn grote fabrikanten die genoeg geld hebben om voor dat logo te betalen.
Hoho, don't kill the messenger. Ik wijs er alleen maar op dat dat logo pretendeert gezonder te zijn, niet per definitie gezond.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Unilever-pindakaas is anders écht niet gezonder dan Aldi-pindakaas.
Eens. dat filmpje sloeg echt helemaal nergens op. Net als die stomme glimlach bij de presentator als die vrouw van de "ik kies bewust"-troep wat probeerde uit te leggen. Ik kan er heel slecht tegen als mensen niet serieus genomen worden, ook al ben ik het niet met ze eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb jij ws een andere aflevering gezien van Kassa. Ik herinner me vooral dat filmpje van die vrouw die de hele dag Ik kies bewust-producten at, zogenaamd in de veronderstelling dat ze dan gezond had gegeten
Erg flauw filmpje. Geen mens gelooft dat elke dag patat gezond is, ook al staat er Ik kies bewust op de zak.
Inderdaad! Ik vind Felix Meurders echt een enorme eikelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Eens. dat filmpje sloeg echt helemaal nergens op. Net als die stomme glimlach bij de presentator als die vrouw van de "ik kies bewust"-troep wat probeerde uit te leggen. Ik kan er heel slecht tegen als mensen niet serieus genomen worden, ook al ben ik het niet met ze eens.
En daarom rust ik dus mijn kaas wat betreft zelf etiketten lezenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
Maar het punt blijft dat het logo voor consumenten gewoon geen waarde heeft en je als nog alle producten met elkaar moet vergelijken om te zien welke het meest gezond/ minst ongezond is. Het is vooral een marketing tool.
Ik moest even nadenken. Ik zat al te bedenken dat je wellicht je eigen kaas maakt en dat je die dan laat rusten op een plankquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En daarom rust ik dus mijn kaas wat betreft zelf etiketten lezen
Oeh, kaasZo even een stukje halen!
Maar dat logo wordt dus gekocht door de grote bedrijven en betekent niet dat de magere yoghurt van merk A gezonder is dan die van merk B.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Hoho, don't kill the messenger. Ik wijs er alleen maar op dat dat logo pretendeert gezonder te zijn, niet per definitie gezond.
Nogmaals: er is niets mis met mayonaise, mits je het met mate eetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef Syrena het volgende:
Ik zou de mensen de kost niet willen geven die idd denken dat mayonaise met het kies bewsut-logo gezond is.
Maar ik ben dan ook pessimistisch over het menselijk intellect
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En daarom rust ik dus mijn kaas wat betreft zelf etiketten lezen
Oeh, kaasZo even een stukje halen!
etiketten lezen is écht niet veel werk. je moet gewoon even kijken naar hoeveel suiker en verzadigd vet erin zit. je hoeft heus niet elk voedingsstofje te googelen hoor...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
![]()
Ja er zit niets anders op vrees ik. Alleen is dat gewoon zoveel werk en kan het echt wel eenvoudiger.
Nou, nee. Vaak is het kiezen tussen twee kwaden en dan is het je eigen afweging welke je beter vindt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
![]()
Ja er zit niets anders op vrees ik. Alleen is dat gewoon zoveel werk en kan het echt wel eenvoudiger.
[Mo-modus]Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
De twee beste vrienden van vroeger van m'n vriend hebben gewoon op dezelfde dag een kind gekregen..
Ja, dat met mate is waar ik me dan zorgen over maakquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nogmaals: er is niets mis met mayonaise, mits je het met mate eet
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
De twee beste vrienden van vroeger van m'n vriend hebben gewoon op dezelfde dag een kind gekregen..
Wat goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:26 schreef anna82 het volgende:
Ik heb net mijn werk-verdrietweggegeten met een zak wortels in plaats van met chocolade-repen. En ik had niet eens het klavertje vier op de verpakking nodig om te weten dat de wortels de gezondere keus zijn
Ik snap heusch wat je bedoelt, maar 't is net een kwestie van definitiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, dat met mate is waar ik me dan zorgen over maakdat vergeten ze dan erbij te denken.
Zoals mijn moeder, ze weegt alle pasta nu netjes af. Maar kookt dan van de 7 dagen er 4 pasta
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door anna82 op 30-03-2010 14:35:25 ]
Of ze willen je juist wel voor vast, zodat je er fijn in kan groeienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zit al een jaar bij mijn manager te smeken om een hele leuke functie als adviseur (ik werk in de detachering). Hij heeft me in december beloofd dat hij het voor me gaat regelen, want ik verdien het zo, bla bla, enzovoort. Nu was er een aanvraag voor die functie dus hij belde me vrijdagmiddag helemaal enthousiast op dat hij mij ging voorstellen en dat hij eindelijk zijn belofte kon inlossen, maar ze willen me niet. Nu gaat er een andere collega van mijn bedrijf heen die al ervaring heeft als adviseur.
Het is al de derde keer sinds december dat dit gebeurt. Ik snap wel dat ze een collega met ervaring sturen, ons bedrijf is gewoon heel erg afhankelijk van haar opdrachtgevers, maar ik word er een beetje verdrietig van dat ik steeds het onderspit delf.
Ik heb nog wel morgen het gesprek voor eenzelfde soort functie, alleen dan voor vaste dienst, maar als ze me al niet tijdelijk willen, dan ook niet voor vast (is nu mijn gedachtengang)... Dus nu ben ik een beetje in mineur.
Ik denk het niet, maar lief dat je het zegtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Of ze willen je juist wel voor vast, zodat je er fijn in kan groeien
Ja ik ben een optimist!
Wauw! Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:25 schreef kwakz0r het volgende:
oei de vacatures beginnen los te barsten, spannend! ik heb net eentje de deur uit gedaan (nummer 3 - die twee open dagen waren van andere scholen die nog geen vacatures hebben) en ik heb er vandaag weer 7 gevonden waarvan er in elk geval 5 goed aansluiten denk ik.... spannend! (en veel werk, die brieven schrijven en aanpassen enzo)
Nicequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:26 schreef sigme het volgende:
Werkdag:paaseieren (verjaardagstaart collega 1 overgeslagen) (verjaardagstaart collega 2 overgeslagen) lunch met collega die de ontslagpremie rond had: broodje paling, stukje kibbeling afscheid van directe collega: traktatie
*burp*
Ja was ik helemaal vergeten te zeggenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice
Ik zag net die jurkjes hierboven, ze staan je goed!
Mooi zo. Ik heb nog 80 teksten die geanalyseerd moeten worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi! Saai!
Lijstje
6 boterhammen: 2 met pindakaas, 2 met kaas en 2 met gebraden gehakt
Verder nog een capuccino en net chocomel uit de automaat.
En ik verveel me.
Haha nee, ook nog geen tijd voor gehad. En ik heb het ook niet ter sprake gebracht zonet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw! Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen![]()
Trouwens, DaD, al begonnen aan een brief??
Volgens mij kan je mij dat beter niet laten doen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb nog 80 teksten die geanalyseerd moeten worden.
Hij lijkt me... Fris?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb sjieke infusion-herbal thee in de smaak mint-eucalyptus, maar hij is helemaal niet zo lekker als ik had gehoopt
Pas half vijf! En alweer twee handjes verderquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:24 schreef kwakz0r het volgende:
hier is t ook zo dreigend...
en al half vijf... bleurgh!
Ik baal altijd zo als ik nieuwe thee heb gekocht en 'm dan zet en dan issie smerigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb sjieke infusion-herbal thee in de smaak mint-eucalyptus, maar hij is helemaal niet zo lekker als ik had gehoopt
ik ga ook 's kijken of ik een hoekje kan claimen voor ene grote bak met kruiden, goed idee, vooral koriander inderdaad! Goed idee!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh fijn!!! Ik wil deze zomer ook munt, basilicum en tijm op mn balkon, dat ruikt zo heerlijk
Oh, en ook koriander, voor op de quesadillas en door couscoussalade!
Verstoppen? Water drinken? Boterham eten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Pas half vijf! En alweer twee handjes verderhoe vul ik dit in
* MevrouwPuff verdient een flinke schop onder de kont
Of even thee zetten en dat drinkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Verstoppen? Water drinken? Boterham eten?
Ik koop het nog maar soms. En dan gaat 't er ook meestal in 1x aan.
Dacht dat t een beter avondtussendoortje zou zijn dan fruityoghurt, maar daar heb ik minder discipline voor nodig...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Verstoppen? Water drinken? Boterham eten?
Ik koop het nog maar soms. En dan gaat 't er ook meestal in 1x aan.
Arbeiten du!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef neen het volgende:
Ik kijk nu Dik in Orde van de teleac, hiervoor was een scrapbook programma. Leuk leuk leuk.
Ik ben klaarquote:
ik was bij de supermarkt om koffie te halen, en toen lag er ineens ook een zak snoepjes in m'n mandje. Dus, aan m'n lijstje toegevoegd: 2 handjes snoepjes. De rest blijft in de zak!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij lijkt me... Fris?
Zelf drink ik t liefst sterrenmunt of rooibos.
En net zonder erbij te denken 2 handjes studentenhaver op! Toch geen discipline nogMoet snel wat gaan doen, rennen ofzo... Maar de lucht staat duidelijk op regenen
Je klinkt ook als een leuke docent zo!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:39 schreef Viking84 het volgende:
En ik vind mezelf vandaag een hele leuke docent! Zonet weer een leuke schrijfopdracht voor een BBL/Kader-klas in elkaar geflanst en vanochtend heb ik een internetzoekopdracht gedaan met een klas. Ze moesten niet alleen de juiste informatie zoeken, maar ook nog eens zo snel mogelijk. Zo mooi!. Zaten ze allemaal te wachten achter hun pc'tje tot ik gebaarde dat ze mochten beginnen. En toch stiekem al op hun briefje schrijven van tevoren waar ze bepaalde informatie konden vinden. Stouterds
. Wat ik stiekem wel mooi vind (
): het meisje dat altijd zo haastig is, heeft bijna alles fout, omdat ze de opdrachten niet goed gelezen heeft. Ik hoop zó dat ze een keer gaat inzien dat ze echt een betere balans moet vinden tussen kwaliteit en snelheid.
Oh heerlijk, en dan straks elke keer jubelen als je iets zomaar kunt pakken zekerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben de kelder opnieuw aan het indelen. Inclusief etiketjes..
Oh, ik weet altijd precies waar alles staat! Maar ik had wat voorraaddozen en strooiopbergers gekocht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh heerlijk, en dan straks elke keer jubelen als je iets zomaar kunt pakken zekerik altijd wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |