ik wil een klein cute stofzuigertje, ik ben heel erg allergisch voor stof dus dan is een stofzuiger best fijnquote:Op maandag 29 maart 2010 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat stofzuigertje doet denken aan de mijne, van siemens. Die is wel oké.
Bij combimagnetron moet je vooral kijken of ie echt oven kan en niet alleen gril.
(Heb dus geen eigen ervaring mee, het klinkt nogal b-merk en dan kan je geluk hebben, of pech)
Ja kaas smelten lukt wel. Maar verder moet je er niet teveel van verwachten, dus geen ovenschotels en dergelijke. Dat lukt in ieder geval niet bij die van ons dus...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
hoe slecht is slecht?
ik zou er alleen kaas in laten smelten of zo
hm gemiddeld is t begin wat vertekend door die slechte tweede en derde week ja... ik mik wel echt op 1700, 1600 vind ik te weinig... begin is eerder 1800 gemiddeld trouwensquote:Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
Goeden je begon gemiddeld op 1900 oid.. op de helft ong 1800 en nu ongeveer 1650
Als je een oven wilt, dan zou ik absoluut geen combi kopen, maar echt een oven.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef P.F het volgende:
[..]
oven is ook fijn, maar ik kook niet zo vaak [misschien omdat ik geen oven heb?] en als ik er echt een nodig heb ga ik naar de buren
Zie, volgens mij is dat wel een goeie, dan raak je ook niet zo van slag als je een dag te veel of te weinig eet!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm gemiddeld is t begin wat vertekend door die slechte tweede en derde week ja... ik mik wel echt op 1700, 1600 vind ik te weinig... begin is eerder 1800 gemiddeld trouwens
Of een wat duurdere. Ik heb een whirlpool van >300 euro en die is ook qua oven best goed! Heb ook een keer een goedkoop ding van de Blokker gehad en daar was alleen de magnetron goed van.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als je een oven wilt, dan zou ik absoluut geen combi kopen, maar echt een oven.
Heb ook een whirlpool combi! Van wijlen mn opa. Hij is amper gebruikt en werkt goedquote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Of een wat duurdere. Ik heb een whirlpool van >300 euro en die is ook qua oven best goed! Heb ook een keer een goedkoop ding van de Blokker gehad en daar was alleen de magnetron goed van.
hmmmmm vind ik een beetje veel geld eigenlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Of een wat duurdere. Ik heb een whirlpool van >300 euro en die is ook qua oven best goed! Heb ook een keer een goedkoop ding van de Blokker gehad en daar was alleen de magnetron goed van.
Klopt. Mijn moeder heeft ook een veel duurdere combi en die werkt perfect. Achteraf was dat hier ook gewoon beter geweest, want nu hebben we een slechte low budget combi die alleen wordt gebruikt als magnetron en een low budget oven van in totaal toch rond de ¤ 250 euro. Voor iets meer hadden we dan dus een goede combi én meer ruimte gehad.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vries in. Dus als ik een pasta maak dan is het voor 4 personen. Ik eet er 1x van en ik vries 3 porties in. (soms 2, want dan bewaar ik 1 portie in de koelkast voor later die week) Haske handig als je geen zin hebt om te koken. Ik zie het wel als voordeel om alleen met mezelf rekening te houden eigenlijk .quote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, heb nu wel flink vroeger gegeten dan normaal!
Maar uh, nogmaals de vraag: hoe voorkom je als alleenwonende eentonigheid in je eetpatroon (zonder enorm veel weg te moeten gooien)?
Ik zie het probleem nooit zo daarmee. Bedoel je met broodbeleg, met fruit, vlees, groente?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar uh, nogmaals de vraag: hoe voorkom je als alleenwonende eentonigheid in je eetpatroon (zonder enorm veel weg te moeten gooien)?
Mijn vriendje woont al ergens anders en lijkt geenzins van plan om deze kant op te komen!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef P.F het volgende:
Je moet gewoon een vriendje zoeken die tegen over je woont, heel makkelijk, dan kan je altijd zijn restjes opeten
Ik zie de Arena weer volstromenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Onze, gewoon gebleven volkszanger? http://www.nu.nl/algemeen(...)den-in-fijnaart.html
ElisaB woont daar ook. En mijn zusje niet te vergeten..........quote:Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Onze, gewoon gebleven volkszanger? http://www.nu.nl/algemeen(...)den-in-fijnaart.html
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
ElisaB woont daar ook. En mijn zusje niet te vergeten..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |