Wat versta je onder leuk?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zoek ook nog een baan. Dus als iemand iets leuks weet...
Dat weet ik niet zeker. Wanneer je gedurende een langere periode een aantal uur werkt (bv. met een 0-urencontract), dan wordt er door de rechter een arbeidsovereenkomst verondersteld. Zoiets staat het geformuleerd. 13 weken is een kwart jaar, dat wordt als norm genomen. Wanneer het niet overeenkomt met de realiteit mag je naar de afgelopen 6 maanden kijken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geldt dat eigenlijk ook voor uitzendkrachten? Just curious.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien maak ik me ook wel zorgen om niksIk ga komende week iig maar even vragen hoe het zit. Concreet.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik doe niet meer schoonmaken hoor...quote:
Dan ben ik in de war met iemand anders, dacht dat je fysiek vrij zwaar werk deed.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik doe niet meer schoonmaken hoor...
Ik werk lekker thuis ( even as we speak) werk voor een callcentrum wat voornamelijk voor de goede doelen en de bijbehorende loterijen belt...
Beetje van huis uit bellen en tegelijk fokken?quote:
Liever dat ik nog kan slapenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Beetje van huis uit bellen en tegelijk fokken?
Iets administratiefs ofzo of achter de receptie van iets. ik ben dat gedoe met horeca een beetje zat...ik ben totaal niet lui hoor (nouja thuis lig ik meestal voor pampus op de bank, ik bedoel qua werk) maar horeca is meestal best zwaar voorquote:
Hee dat at ik gisteren!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
D: penne met tomaten/groenten/gehaktsaus.
Ja winkel zou opzich ook wel kunnen, maar dan blijf je toch klanten hebben en ik heb gewoon niet zo veel zin meer in mensen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:25 schreef neen het volgende:
Je kunt ook in een winkel gaan werken ofzo
Het grote nadeel van werken is dat je het moet inplannen
Moet je bij de media markt solliciteren, hoef je niet klantvriendelijk te zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja winkel zou opzich ook wel kunnen, maar dan blijf je toch klanten hebben en ik heb gewoon niet zo veel zin meer in mensen.
Jij bent echt wel heel erg hoor neenus
Schop onder je hol heb je nodig, zoals mijn ome Jan dat zou zeggen
Ghehe ik vind lekker lui acher mn laptoppie bellend én fokkend (als de mensen, zoals nu gewoon massaal de telefoon niet opnemen) best leuk.. Voor mij ook nog eens ideaal want erg flexibel in roosteren enz....quote:Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Iets administratiefs ofzo of achter de receptie van iets. ik ben dat gedoe met horeca een beetje zat...ik ben totaal niet lui hoor (nouja thuis lig ik meestal voor pampus op de bank, ik bedoel qua werk) maar horeca is meestal best zwaar voor
niet heel veel geld.
Ja, het gaat echt lekker inderdaad! Ik hoop dat ik het een beetje vast kan houden, want dit bevalt me wel. Als ik een keer iets "slechts" eet voel ik me ook niet meer zo gauw schuldig, en dat is wel erg fijn moet ik zeggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Rituals het volgende:
Wat goed Goodbye! Het sporten gaat goed bij jou hè!
Sporten = tevreden-met-jezelf-boost!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt lekker inderdaad! Ik hoop dat ik het een beetje vast kan houden, want dit bevalt me wel. Als ik een keer iets "slechts" eet voel ik me ook niet meer zo gauw schuldig, en dat is wel erg fijn moet ik zeggen.
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef neen het volgende:
De meest ideale baan voor mij is de studentenraad op school, deze zit alleen al vol en ze vergaderen op het onmogelijke tijdstip van 8:30 op maandagochtend. Het is betaalt zeuren op school, ik doe dit tegenwoordig nog gewoon op vrijwillige basis maar moet natuurlijk eigenlijk gewoon betaalt krijgen
Dat baantje heb ik alquote:Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef neen het volgende:
De meest ideale baan voor mij is de studentenraad op school, deze zit alleen al vol en ze vergaderen op het onmogelijke tijdstip van 8:30 op maandagochtend. Het is betaalt zeuren op school, ik doe dit tegenwoordig nog gewoon op vrijwillige basis maar moet natuurlijk eigenlijk gewoon betaalt krijgen
*geeft virtuele knuf*quote:Op maandag 29 maart 2010 18:00 schreef kwakz0r het volgende:
verhaal
klopt, ik doe erg mijn best, eet vanavond dubbel vlees enzo...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoop dat het je wel hulp heeft geboden, die zware dag, Kwak!![]()
En let je op dat je niet te weinig gaat eten, je hebt volgens mij al een paar dagen lijstjes die eigenlijk wat te laag in calorieën zitten? Misschien dat ik de betere lijstjes gemist heb hoor, dat kan ook.
Het hoeft niet allemaal in één keer ook!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef kwakz0r het volgende:
@ co: ik eet eigenlijk dagelijks wel driehonderd tot vierhonderd gram groente... misshcien toont t weinig, maar als ik zeg "wortel" dan is dat minstens 150 gram, bij de lunch, paprika is altijd een hele, komkommer ook, radijs is een hele bos. vandaag eet ik bijvoorbeeld 250 gram rauwe wortelen en 225 gram peulvruchten...
over het introduceren van nieuw eten: vandaag over gesproken en de dietiste stelde uit zichzelf voor om dat een beetje los te laten, omdat ik het momenteel al zwaar genoeg heb met niet-emotie eten, voor mezelf zorgen en alle stress rond werk en persoonlijke kwesties. het is een beetje teveel allemaal. mijn houding is wel veranderd, als ik nu iets voor mn neus krijg wat ik niet denk te lusten, bij vrienden ofzo, dan probeer ik het wél (het meeste). ze vermoedt dat ik hierdoor op den duur toch steeds meer zal leren eten, en dat het op een later tijdstip wel grondiger aangepakt kan worden als ik dat wil (en dat wil ik ook)
verder vindt ze mijn eetpatroon, hoewel enigszins ongevarieerd, absoluut gezond (ik heb als een van de weinigen in de groep vrijwel alle vitamines en mineralen voldoende in mn voedsel binnegkregen, elke week!)
Yep, dat doen ze.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:17 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ze liggen ook altijd op de meest idiote plekken (knock out achter de bank of op een plank achter een hoop rotzooi), dus ik mis ze nooit zo snel.
Als lid van de groentebrigade ben ik altijd wel te spreken over jouw inname van groente.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef kwakz0r het volgende:
@ co: ik eet eigenlijk dagelijks wel driehonderd tot vierhonderd gram groente... misshcien toont t weinig, maar als ik zeg "wortel" dan is dat minstens 150 gram, bij de lunch, paprika is altijd een hele, komkommer ook, radijs is een hele bos. vandaag eet ik bijvoorbeeld 250 gram rauwe wortelen en 225 gram peulvruchten...
ik heb t laatst vanaf t eerste begin bekeken, kan max per 10 dagen op dieetinzicht, en t was steeds 1700-1750 kcal gemiddeld, tot mijn eigen grote verbazing ben ik dus echt behoorlijk constant. maar ga t denk ik in een grafiekje zetten, dan heb ik t mooi op een rijtjequote:Op maandag 29 maart 2010 18:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Het hoeft niet allemaal in één keer ook!En sws goed dat je alle voedingsstoffen binnenkrijgt!
Wat vind je van mijn tip om het over een wat langere periode (1 week of 2 weken) te bekijken, het aantal gemiddelde Kcals?
Daar hebben wij een oven/magnetron combi van. De magnetron doet het perfect, maar de ovenfunctie is echt slecht.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef P.F het volgende:
Kent iemand het merk severin?
Deze wil ik wel [volgende maand, als ik weer geld heb!)
http://www.kieskeurig.nl/stofzuiger/severin/br_7933/267142/
http://www.kieskeurig.nl/magnetron/severin/mw_7817/269287/
Dat stofzuigertje doet denken aan de mijne, van siemens. Die is wel oké.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef P.F het volgende:
Kent iemand het merk severin?
Deze wil ik wel [volgende maand, als ik weer geld heb!)
http://www.kieskeurig.nl/stofzuiger/severin/br_7933/267142/
http://www.kieskeurig.nl/magnetron/severin/mw_7817/269287/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |