abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79708508
quote:
iemand op zoek naar een bijbaantje in amsterdam? het gaat om bijvullen van producten van dexxon; recordable / rewritable cds in de schappen van waarschijnlijk mediamarkt, voor meer info mail naar Liesbeth.Rijnbeek@dexxon.eu, meld er maar bij dat je via XX studentenvereniging hieraan komt.

Wij zoeken studenten voor de volgende vestigingen:

Amsterdam Noord 1 x 4 uur
Amsterdam Arena 2 x 4 uur
Zaandam 1 x 4 uur
Hoofddorp 1 x 4 uur

Je krijgt minimaal 4 uur betaald per bezoek a 8 euro per uur. Tevens krijg je 10 euro per maand bijdrage voor het gebruik van je telefoon. Werk je korter is dat in jouw voordeel, werk je langer EN is het bestelbedrag hoger dan 4000 euro dan krijg je voor elke 1000 euro extra ook 1 uur extra uitbetaald. Dit gebeurt met name bij het inrichten van een winkel, of bij acties.
Wij streven naar een vast tijdstip in de week, in overleg met het filiaal en de student. Bij uitzondering, zoals tentamens, kan dit tijdstip in overleg met Dexxon en de Mediamarkt eenmalig worden verzet.
De student krijgt voordat hij/zij begint een uitgebreide training over de producten en werkwijze. (Mocht de interesse in onze producten groot zijn, bestaat er ook een mogelijkheid om demonstraties te geven. Deze demo's worden veelal op zaterdag/zondag gegeven. Hiervoor is natuurlijk wel extra training vereist, maar behoort ook tot de mogelijkheden).

[ Bericht 2% gewijzigd door Ewelina op 29-03-2010 15:40:22 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79708672
Waar haal je die van weg?
pi_79708992
Forum van mijn studentenvereniging (privé, dus niet toegankelijk). Ik weet niet voor hoeveel uur p/w je iets zoekt?
pi_79709104
Voor 1 dag of voor 2 avonden
pi_79709244
Is winkelwerk niet iets? Gall & Gall ofzo, of bij De Bijenkorf (ok, die betalen wel kut, maar je hebt personeelskorting). Of callcenterwerk?

Anders heb je hier wat uitzendbureaus... kun je daar kijken.
www.studentenwerk.nl
www.studentalent.nl
www.susa.nl

Of ga toeristen rondleiden...
www.canalboat.nl
Kan ook bij Yellow Bike.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:00:21 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79709844

Terug uit de stad met een zonnig humeur Het was gezellig met DaD! En daarna heb ik bij het Onderdelenhuis een spuitbus rode lak gekocht en een rieten fietsmand, als afstudeercadeautje aan mezelf
Ik moet nog even wachten tot ik mn fietssleutel terug heb en dan ga ik mn fiets pimpen

Ohja en wbt mijn schouder en mn werk... ziek melden kan wel maar dan krijg ik ook geen geld, ik ben namelijk freelancer. En ander werk zoeken doe ik sowieso, ben al heel lang zat van schoonmaken. Maargoed, ik hou mn vleugeltje wel een beetje rustig, en dan gaat het wel. Had me dus alleen even uitgesloofd voor de dokter zeg maar anders zit je daar ook voor niks.
pi_79710169
Ik was woensdag blijkbaar te zenuwachtig om iets in me op te nemen, want ik zou echt hebben gezworen dat je een piercing door je lip hebt. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79710233
Ik zoek ook nog een baan. Dus als iemand iets leuks weet...
  maandag 29 maart 2010 @ 16:13:45 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79710416
Ik zoek binnenkort ook misschien een baan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 29 maart 2010 @ 16:15:28 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79710488
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was woensdag blijkbaar te zenuwachtig om iets in me op te nemen, want ik zou echt hebben gezworen dat je een piercing door je lip hebt. .
!

Nee joh, ik vind dat altijd wel heel leuk trouwens, maar het lijkt me zo'n nasty gevoel als je dat metaal tegen je tanden krijgt! Neus is veel veiliger en hij is bovendien nep
  Vis een optie? maandag 29 maart 2010 @ 16:18:34 #37
70532 loveli
N
pi_79710617
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zoek binnenkort ook misschien een baan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
crap in = crap out
  maandag 29 maart 2010 @ 16:21:34 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79710746
Hoi...

Dus datte
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79710885
Werkeloze meldt!
Wil wel een baantje, maar heb niet veel tijd, en geen normale fatsoenlijke werktijden dus.
Maar nog een aantal maanden sloeberen en lenen is niet zo heel erg
pi_79711071
Net mail van mn docent, ze gaan proberen wat te regelen met de groepjes/projecten. En bij een andere docent ook wat geregeld, een eindgesprek van een ander vak gehad, ben goed bezig . Alleen ik heb honger . Mn avondeten ook al op, dus moet zo maar naar de AH (to go, zit geen normale in de buurt zo te zien).

Lijstje: (maakt meteen duidelijk waarom ik honger heb)
O: dubbele boterham hagelslag + glas optimel
L: dubbele boterham vlokken
T: 1 sultanakoekje (uit pakje van 3)
D: Rijst, groentespul (kool, tomaat, gehaktballetjes) + anderhalve schep satesaus
T: rest van het pakje sultana
T: wat ik in de AH ga kopen

En wbt baantjes: ga het proberen! Ik heb mijn baantje binnengehaald door gewoon tegen een school te zeggen dat ik bij ze wilde werken, en dat vonden ze nog goed ook (nu alleen nog verlenging van mn contract regelen en ik weet niet of dat me gaat lukken). Solliciteren lijkt waarschijnlijk enger dan het is. Al zou ik in geval van DaD niet meer voor dezelfde vent/vrouw willen werken, als die zo onaardig is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 29 maart 2010 @ 16:35:14 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79711346
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:18 schreef loveli het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 29 maart 2010 @ 16:39:25 #42
236335 neen
schone schijn
pi_79711543
O ja, werken.... dat moet ik ook weer gaan doen nog maar een paar euro voor boodschappen en geld voor mijn huur & internet en dan is het echt op
Vrijdag wel ergens een dagje werk en in Mei ook sowieso 2 weekenden. Och, van weinig geld kun je ook genoeg leuke dingen doen

Nu maar even budgetshoppen

Vorig jaar kreeg ik best wel goed betaald en heb ik ook nog een tijdje een auto erbij gehad en dat krijg ik nu never nooit meer dus heb ik al bij voorbaat geen zin
het lijkt niet wat het is
pi_79711667
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zoek ook nog een baan. Dus als iemand iets leuks weet...
Zie mijn tips eerder op deze pagina aan PF...
pi_79711738
tvp
pi_79711741
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:15 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

!

Nee joh, ik vind dat altijd wel heel leuk trouwens, maar het lijkt me zo'n nasty gevoel als je dat metaal tegen je tanden krijgt! Neus is veel veiliger en hij is bovendien nep
Je kan ook een plastic staafje in je lip hebben..
pi_79711880
Hoera, nog maar 20 minuten werken en nog steeds geen last van m'n rechteroog!!
Nieuwe lenzen ftw! (of voor zo lang het duurt ).

Gelukkig vanmorgen m'n gewone vloeistof gebruikt, want de opticien was me alweer vloeistof aan het aansmeren van 7.50 de fles "Het is alles in 1! Kun je ook mee schoonmaken!" Gatverdarrie, dacht het niet Ik heb echt flink last van eiwitten en zooi, dus ik heb een goeie cleaner nodig.

Ik kwam er pas achter dat je zachte lenzen ook apart kunt reinigen toen ik dat op Youtube zag Moet alleen nog eens kijken waar ik dat kan kopen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79711932
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zie mijn tips eerder op deze pagina aan PF...
Ik zag het ja, sta sowieso al een tijdje ingeschreven bij studentenwerk, staan vaak hele leuke dingen tussen maar omdat ik altijd al iets had...ga wel even kijken. En ern vriendin van me wist ook nog iets, vaak kun je via via hele leuke dingen vinden

Maria, komt vast goed!
  Vis een optie? maandag 29 maart 2010 @ 16:48:06 #48
70532 loveli
N
pi_79711949
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
crap in = crap out
pi_79712286
Ik zou alvast een andere baan gaan zoeken Maria. En dan zeggen: DOEI
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79712296
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef loveli het volgende:
SPOILER
Geldt dat eigenlijk ook voor uitzendkrachten? Just curious.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')