quote:iemand op zoek naar een bijbaantje in amsterdam? het gaat om bijvullen van producten van dexxon; recordable / rewritable cds in de schappen van waarschijnlijk mediamarkt, voor meer info mail naar Liesbeth.Rijnbeek@dexxon.eu, meld er maar bij dat je via XX studentenvereniging hieraan komt.
Wij zoeken studenten voor de volgende vestigingen:
Amsterdam Noord 1 x 4 uur
Amsterdam Arena 2 x 4 uur
Zaandam 1 x 4 uur
Hoofddorp 1 x 4 uur
Je krijgt minimaal 4 uur betaald per bezoek a 8 euro per uur. Tevens krijg je 10 euro per maand bijdrage voor het gebruik van je telefoon. Werk je korter is dat in jouw voordeel, werk je langer EN is het bestelbedrag hoger dan 4000 euro dan krijg je voor elke 1000 euro extra ook 1 uur extra uitbetaald. Dit gebeurt met name bij het inrichten van een winkel, of bij acties.
Wij streven naar een vast tijdstip in de week, in overleg met het filiaal en de student. Bij uitzondering, zoals tentamens, kan dit tijdstip in overleg met Dexxon en de Mediamarkt eenmalig worden verzet.
De student krijgt voordat hij/zij begint een uitgebreide training over de producten en werkwijze. (Mocht de interesse in onze producten groot zijn, bestaat er ook een mogelijkheid om demonstraties te geven. Deze demo's worden veelal op zaterdag/zondag gegeven. Hiervoor is natuurlijk wel extra training vereist, maar behoort ook tot de mogelijkheden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was woensdag blijkbaar te zenuwachtig om iets in me op te nemen, want ik zou echt hebben gezworen dat je een piercing door je lip hebt..
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zoek binnenkort ook misschien een baan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:18 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Zie mijn tips eerder op deze pagina aan PF...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zoek ook nog een baan. Dus als iemand iets leuks weet...
Je kan ook een plastic staafje in je lip hebben..quote:Op maandag 29 maart 2010 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Nee joh, ik vind dat altijd wel heel leuk trouwens, maar het lijkt me zo'n nasty gevoel als je dat metaal tegen je tanden krijgt!![]()
Neus is veel veiliger en hij is bovendien nep
![]()
Ik zag het ja, sta sowieso al een tijdje ingeschreven bij studentenwerk, staan vaak hele leuke dingen tussen maar omdat ik altijd al iets had...ga wel even kijken. En ern vriendin van me wist ook nog iets, vaak kun je via via hele leuke dingen vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zie mijn tips eerder op deze pagina aan PF...
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef loveli het volgende:Geldt dat eigenlijk ook voor uitzendkrachten? Just curious.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |