abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79638743
hoezee!

Het vorige deel: Slank #993: Kleine wasjes, grote wasjes...

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_79638766
O ja mo, nu zie ik het wel. Maar die knot vind ik echt mooi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79638774
kapster was gisteren dus geweest. Aardig vrouwtje
Heeft me overgehaald voor die dag wat hairextentions te nemen, want mijn haar is echt heel dun, futvrij en nou ja, ga zo maar door

ze had wel wat geprobeerd, en het komt in de richting van wat ik wil, maar omdat het niet echt lang is, en dus ook nog eens zo dun, wordt het 'm gewoon niet. Bovenkant enzo zijn prima, maar omdat 't vanaf boven moet (en niet vanuit onder kan, lijkt het alsof ik een of ander geschoren iets heb

met hairextentions wordt het dus wat 'weelderiger' en wat vrijer als het goed is.
maandag komt ze langs om de kleur uit te kiezen, en dan kom ze 3 juli het echte proefkapsel en de proefmake-up doen (doet ze ook!) dus helemaal top

Ga ondertussen nog wel even naar wat leuke kapsels zoeken waarvan ik denk 'dat vind ik wel leuk'
Ja doei.
pi_79638836
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:18 schreef Ewelina het volgende:
O ja mo, nu zie ik het wel. Maar die knot vind ik echt mooi.
ik denk dat het best nog wel 's mooi kan worden!

Op de dag van de bruiloft komt ze al om 7 uur!
Ja doei.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:23:05 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79638886
Waarom is die bruiloftshit ook altijd zo vroeg?

Ik ga lekker 's middags om 15:00 trouwen denk ik. Gewoon netjes om 8:30 op. Of is dat tegen de wet
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_79638892
Ik vind het nu al mooi Mo Ik heb dezelfde zijkanten trouwens, dus ik zie er niks vreemds aan
Tis dat extensions zo duur zijn.

Ik heb de casa al half gepoetst, nog 1 was ophangen als ie klaar is en dan m'n bril eens ophalen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:23:55 #7
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79638899
Leuk MoBlo! Om 7 uur al? Jeetje! Hoe lang is ze ermee bezig geweest?
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:24:45 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79638922
Oe ja, met wat extensions erbij is het hele probleem weg lijkt me Dan issie nóg voller, van de achterkant is ie al heel mooi! Je hebt ook heel shiny haar
Leuk ook dat alles zo 'echt' gaat, ik sta er nooit zo bij stil wat er allemaal komt kijken bij een bruiloft, ik denk altijd 'een mooie jurk / mooi pak, taart en leuke gasten', maar er moet natuurlijk veeeel meer! O.a. dus wel zo'n haarmevrouw want je zal op de dag zelf maar een bad hairday hebben, dan moet iemand je wel kunnen redden
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79638930
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef eleusis het volgende:

Ik ga lekker 's middags om 15:00 trouwen denk ik. Gewoon netjes om 8:30 op. Of is dat tegen de wet
Ik denk dat ik dat ook maar doe. Moet ik nog wel eerst even een vent strikken
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79638998
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef eleusis het volgende:

ik trouw ook om 15.00uur !
Ja doei.
pi_79639029
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef Rituals het volgende:
Leuk MoBlo! Om 7 uur al? Jeetje! Hoe lang is ze ermee bezig geweest?
het heeft haar een half uurtje gekost dit

maar we trouwen dus om 15.00uur in Groenlo ergens. Da's nog een eindje rijden.

Om 9 uur wil ik echt helemaal klaar zijn, want we willen graag de foto's in Nijmegen maken. Dat kostook nog even wat tijd. Dan nog naar Doetinchem vanaf waar we vertrekken en ook nog even lekker willen lunchen

dus eigenlijk is 't vooral zo vroeg om lekker rustig aan te kunnen doen
Ja doei.
pi_79639071
Ik moest eigenlijk om 4 uur trouwen, maar we stonden in de file en waren wat verlaat.

Misschien al een teken aan de wand geweest!
pi_79639558
Goedemorgen!!

Mooi hoor Mo! Dat ze dat in een half uurtje in elkaar zet !

Ik ben eindelijk weer een beetje levend. Ik heb 2 dagen bijna alleen maar in bed gelegen met een keelontsteking . Zó niet fijn. Wel een paar kilo afgevallen .

En vanochtend heb ik een iPhone gekocht, maar nu herkent 'ie mijn sim niet . Vanmiddag, als ik dan nog energie over heb, maar even terug naar de winkel.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:54:18 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79639647
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Phaidra het volgende:
En vanochtend heb ik een iPhone gekocht, maar nu herkent 'ie mijn sim niet . Vanmiddag, als ik dan nog energie over heb, maar even terug naar de winkel.
Heb je hem al geactiveerd door 'm aan je compu te hangen met iTunes?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_79639666
quote:
Goedemorgen!!

Ik ben eindelijk weer een beetje levend. Ik heb 2 dagen bijna alleen maar in bed gelegen met een keelontsteking . Zó niet fijn. Wel een paar kilo afgevallen .

Stomme vraag misschien, maar heb je het simkaartje er wel goed ingedaan?
pi_79639824
quote:
Goedemorgen!!

Wat bedoel je met 'mijn sim'? Het werkt alleen met T-Mobile he, dus je kunt waarschijnlijk niet je oude simkaart gebruiken.

Tevens tvp.
pi_79639842
Ik heb gesport Niet zoveel gedaan als ik wilde, want het was enorm druk! Dus de apparaten die ik wilde gebruiken waren bezet Heb nu één hardlooples gedaan (4x3 min rennen, tussendoor 2 min wandelen) Daarna op de loopband geleidelijk naar 10% helling en weer terug. En nog even gefietst.

Yay, en nu tijd voor weekenddingen. Zo even ergens lunchen en shoppen voor een jurkje en schoenen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79639860
Mijn simkaartje kan er maar op 1 manier in, en het houdertje had ik er ook goed ingedaan, as far as I can see.

Nog niet geactiveerd in iTunes, moet dat voordat je je sim erin stopt? Dat soort dingen staan helemaal niet in de handleiding .

@nachtwacht: ik had al een t-mobile abo, dus alleen het soort abonnement is veranderd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79640115
Heb je de simkaart er in gedaan toen de telefoon aan stond? Ik heb 'm net even verwijderd en er weer in gedaan terwijl de telefoon aanstond en toen werd mijn simkaart ook niet herkend. Even uit en weer aan (de knop bovenop een seconde of 5 ingedrukt houden) en toen werkte het weer.
pi_79640271
Yup, hij was uit.
Ben nu iTunes aan het downloaden, kijken of dat helpt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:20:40 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79640296
tvp..

Wij hebben vanmorgen heerlijk lang in bed gelegen en geknuffeld en gekletst, zo fijn! Nu allebei weer aan het werk, maar ik ga eerst even bijlezen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79640585
9 kruiwagen grind
2 kruiwagens paardemest

pauze
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:02:30 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79641362
2 uur marathon overleefd, het was echt heel tof Supersfeertje

Nu dood en auw-lijf
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79641390
Het is gelukt! Inderdaad moest ik 'm eerst activeren .
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:50:16 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79642602
Zo en gedouched... gewoon 5 uur in totaal gefietst deze week. Klinkt misschien niet als veel, maar ik ben er stiekem best trots op met mn brakke lijf.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')