abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79738440
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:43 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen!

Mijn planning voor vandaag:
O: Muesli met melk
T: Koffie
L1: 4 boterhammen met smeerpaté
L2: 4 boterhammen met sandwichspread
T: Koffie
T: Appel
D: Weet ik nog niet
Smeerpate
Misschien niet zo handig om meteen 4 boterhammen met die rommel te eten
pi_79738688
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:10 schreef loveli het volgende:
Of ze slaapt heerlijk uit en denkt dat ze vandaag niet hoeft te werken.
Baas kreeg net eindelijk iemand aan de lijn, idd verslapen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79738906
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

Baas kreeg net eindelijk iemand aan de lijn, idd verslapen
Mooi zo!

Wel goed inpeperen als ze eindelijk haar gezegd laat zien hè.
pi_79739481
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Smeerpate
Misschien niet zo handig om meteen 4 boterhammen met die rommel te eten
Nou het zijn twee dubbele boterhammen he, dus relatief veel brood en relatief weinig paté. Maar wat is er zo slecht aan smeerpaté? Het is dus paté met veel minder vet e.d. he.

[ Bericht 2% gewijzigd door de_nachtwacht op 30-03-2010 11:28:23 ]
pi_79739596
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Mooi zo!

Wel goed inpeperen als ze eindelijk haar gezegd laat zien hè.
Ze begon zelf al Ze was pas wakker geworden toen haar kinderen uit school kwamen (proefwerkweek).
Gelukkig was er niks ernstigs.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79739822
Half 12 en we zijn al naar de tandarts geweest (half uur fietsen) en de weekboodschappen zijn al in huis en aan de kant. Fijn. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:54:22 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79740497
Succes iedereen...

Oeh tandarts Vrijdag

LIjst:
O: boterham rauwe ham, boterham kaas, plak suikerbrood met boter , beschuit jam, gekookt eitje, glas melk
S: 1.15 uur wandelen
S: Zelfde rondje maar dan met hardlopen
T: appel
L: Boterham kaas, boterham rauwe ham
T: sinaasappel, peer, blokje choco, crackertje selderiesalade
D: Witlof ham/kaas uit de oven, spinazie, beetje pasta
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79740540
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:23 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Nou het zijn twee dubbele boterhammen he, dus relatief veel brood en relatief weinig paté. Maar wat is er zo slecht aan smeerpaté? Het is dus paté met veel minder vet e.d. he.
De meningen verschillen hier over het eten van lever; ik ben uberhaupt tegen maar sommigen vinden het een goede bron van vitamine A. Afijn: het is nogal een bewerkt product; lees de verpakking maar.
pi_79740610
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De meningen verschillen hier over het eten van lever; ik ben uberhaupt tegen maar sommigen vinden het een goede bron van vitamine A. Afijn: het is nogal een bewerkt product; lees de verpakking maar.
Gelden je bezwaren ook tegen zelfgefokte lever? (Lam/schaap/varken)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79740661
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Gelden je bezwaren ook tegen zelfgefokte lever? (Lam/schaap/varken)
Ja Ik vind het idee om het afvalverwerkend orgaan van een beest op te eten behoorlijk weerzinwekkend
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:00:20 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79740719
Ow Sigme weet jij dat? Lamslever, proeft dat ook nog naar lam of proeft het net zo als bv. varkenslever? Dus naar lever, zeg maar
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79740748
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja Ik vind het idee om het afvalverwerkend orgaan van een beest op te eten behoorlijk weerzinwekkend
Oh. Volgens mij is het hele beest (schaap) één grote grasfabriek en een varken een wandelende vuilnisbelt.

Overigens eet ik geen lever, ik krijg het niet weg.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79740781
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow Sigme weet jij dat? Lamslever, proeft dat ook nog naar lam of proeft het net zo als bv. varkenslever? Dus naar lever, zeg maar
Proef allebei hoofdzakelijk erg naar lever, met een kleine beestensoortnuance.
pi_79740792
Nou ja, dat telt ook wel mee hoor - ik vind het machtig goor. Vroeger, bij een vriendinnetje van me, aten ze wel gekookte lever. Echt, die lucht
pi_79740809
Kippenlevers in de lasagne/canneloni zijn heel lekker!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:03:08 #216
3185 Adelante
To let it go now
pi_79740823

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:03:43 #217
236335 neen
schone schijn
pi_79740850
Bah.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:09:31 #218
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79741065
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, dat telt ook wel mee hoor - ik vind het machtig goor. Vroeger, bij een vriendinnetje van me, aten ze wel gekookte lever. Echt, die lucht
mmm..heerlijk. dun gesneden op brood met een beetje zout...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:12:59 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79741181
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:09 schreef AKnynke het volgende:

[..]

mmm..heerlijk. dun gesneden op brood met een beetje zout...
Heerlijk, nog warm met roomboter op een vers wit boterhammetje *memories*
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:17:28 #220
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79741324
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heerlijk, nog warm met roomboter op een vers wit boterhammetje *memories*
Ja, hier ook. M'n moeder maakte dat redelijk vaak toen we jong waren.

Vanmiddag moet ik het doen met wat pasta met pesto en kaas, en brood met guacamole. Ook niet verkeerd. Zeker omdat het brood zelfgemaakt is!
pi_79741360
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja die verpakkingen word ik nooit veel wijzer van. Ik ben totaal niet thuis in die voedingswaardetabellen. Voor de gein even op het Internet gezocht, maar dan vind ik zo enorm veel info dat je er haast wel een studie van moet maken om alles te begrijpen. Er staat trouwens wel het "ik kies bewust" logo op, maar na een recente aflevering van Kassa heb ik daar ook niet heel veel vertrouwen meer in.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:33:23 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79741856
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:18 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ja die verpakkingen word ik nooit veel wijzer van. Ik ben totaal niet thuis in die voedingswaardetabellen. Voor de gein even op het Internet gezocht, maar dan vind ik zo enorm veel info dat je er haast wel een studie van moet maken om alles te begrijpen. Er staat trouwens wel het "ik kies bewust" logo op, maar na een recente aflevering van Kassa heb ik daar ook niet heel veel vertrouwen meer in.
Ik vond die aflevering van Kassa een beetje flauw. Ik snap het Ik kies bewust-logo namelijk best. Het gaat er natuurlijk niet om dat het product dat het logo krijgt per definitie gezond is, maar dat het gezonder is dan vergelijkbare alternatieven. Iedereen weet toch wel dat mayonaise niet gezond is? .
Niet meer actief op Fok!
pi_79742050
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond die aflevering van Kassa een beetje flauw. Ik snap het Ik kies bewust-logo namelijk best. Het gaat er natuurlijk niet om dat het product dat het logo krijgt per definitie gezond is, maar dat het gezonder is dan vergelijkbare alternatieven. Iedereen weet toch wel dat mayonaise niet gezond is? .
Unilever-pindakaas is anders écht niet gezonder dan Aldi-pindakaas.
pi_79742107
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:18 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Is wel de moeite om je een beetje te gaan verdiepen in ingredientenlijsten! Kun je sneller een inschatting maken van of het product volgens jou een goede keuze is.

@Vik: waarom zou mayonaise in hemelsnaam 'niet gezond' zijn? Het is behoorlijk vet en je moet dus geen halve pot per dag eten, maar ik zie weinig kwaad in eidooier, azijn, mosterd en olie.
pi_79742162
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nou ja, dat is dus je eigen afweging, vind ik. Ik kijk dan bijvoorbeeld naar eventuele geharde vetten of dextrose, en besluit dan welke ik koop. En als die pindakaas vies is, neem ik de volgende keer een andere
pi_79742223
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klopt, maar het ging er om dat ze zonder veel moeite veel producten konden vinden die gewoon gezonder zijn en dat logo niet hebben. En dan ging het niet om toevallig één of twee producten, maar echt een hele vracht producten. Dat is gewoon misleidend voor consumenten, want als ik in de winkel sta ga ik er juist vanuit dat een product met dat logo beter is dan een product zonder dat logo. De enigen die baat lijken te hebben bij dat logo zijn grote fabrikanten die genoeg geld hebben om voor dat logo te betalen.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:47:00 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79742336
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Klopt, maar het ging er om dat ze zonder veel moeite veel producten konden vinden die gewoon gezonder zijn en dat logo niet hebben. En dan ging het niet om toevallig één of twee producten, maar echt een hele vracht producten. Dat is gewoon misleidend voor consumenten, want als ik in de winkel sta ga ik er juist vanuit dat een product met dat logo beter is dan een product zonder dat logo. De enigen die baat lijken te hebben bij dat logo zijn grote fabrikanten die genoeg geld hebben om voor dat logo te betalen.
Dan heb jij ws een andere aflevering gezien van Kassa . Ik herinner me vooral dat filmpje van die vrouw die de hele dag Ik kies bewust-producten at, zogenaamd in de veronderstelling dat ze dan gezond had gegeten Erg flauw filmpje. Geen mens gelooft dat elke dag patat gezond is, ook al staat er Ik kies bewust op de zak.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:48:18 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79742373
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hoho, don't kill the messenger. Ik wijs er alleen maar op dat dat logo pretendeert gezonder te zijn, niet per definitie gezond.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:49:57 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79742434
Maar even een lijstje:

O: yoghurt met brambozen
T: twee Jumbo stroopwafels uit de automaat op school (ik had me vergist in de tijd vanmorgen en moest me ineens haasten, dus geen eten mee )
L: twee volkoren beschuiten met aardbeien, twee volkoren boterhammen met aardbeien
T: warme choc, denk ik
D: aardappelen, spinazie, jus, eitje
Niet meer actief op Fok!
pi_79742708
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan heb jij ws een andere aflevering gezien van Kassa . Ik herinner me vooral dat filmpje van die vrouw die de hele dag Ik kies bewust-producten at, zogenaamd in de veronderstelling dat ze dan gezond had gegeten Erg flauw filmpje. Geen mens gelooft dat elke dag patat gezond is, ook al staat er Ik kies bewust op de zak.
Eens. dat filmpje sloeg echt helemaal nergens op. Net als die stomme glimlach bij de presentator als die vrouw van de "ik kies bewust"-troep wat probeerde uit te leggen. Ik kan er heel slecht tegen als mensen niet serieus genomen worden, ook al ben ik het niet met ze eens.

Maar het punt blijft dat het logo voor consumenten gewoon geen waarde heeft en je als nog alle producten met elkaar moet vergelijken om te zien welke het meest gezond/ minst ongezond is. Het is vooral een marketing tool.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:58:38 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79742729
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:57 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Eens. dat filmpje sloeg echt helemaal nergens op. Net als die stomme glimlach bij de presentator als die vrouw van de "ik kies bewust"-troep wat probeerde uit te leggen. Ik kan er heel slecht tegen als mensen niet serieus genomen worden, ook al ben ik het niet met ze eens.
Inderdaad! Ik vind Felix Meurders echt een enorme eikel .
Niet meer actief op Fok!
pi_79742793
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:57 schreef de_nachtwacht het volgende:

Maar het punt blijft dat het logo voor consumenten gewoon geen waarde heeft en je als nog alle producten met elkaar moet vergelijken om te zien welke het meest gezond/ minst ongezond is. Het is vooral een marketing tool.
En daarom rust ik dus mijn kaas wat betreft zelf etiketten lezen

Oeh, kaas Zo even een stukje halen!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:04:10 #233
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79742894
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik moest even nadenken. Ik zat al te bedenken dat je wellicht je eigen kaas maakt en dat je die dan laat rusten op een plank . Goed..ik ga maar weer leren .

[ Bericht 0% gewijzigd door Rituals op 30-03-2010 13:09:54 ]
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79742896
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Hoho, don't kill the messenger. Ik wijs er alleen maar op dat dat logo pretendeert gezonder te zijn, niet per definitie gezond.
Maar dat logo wordt dus gekocht door de grote bedrijven en betekent niet dat de magere yoghurt van merk A gezonder is dan die van merk B.
Het is gewoon een marketingstickertje en betekent verder niet veel.
pi_79742924
O: Brinta
T: Pitloze druiven
L: Vier sneetjes puntsterre met pindakaas
T: Appel
D: Koolvis en de rest weet ik nog niet.

Tink, weet jij of op Goede Vrijdag idd alle winkels dicht zijn?? Op de site van de DM staat niks bij het filiaal dat hier in de buurt ligt, maar volgens Google gaat alles dicht in Dtsl.
pi_79742952
Ik zou de mensen de kost niet willen geven die idd denken dat mayonaise met het kies bewsut-logo gezond is.
Maar ik ben dan ook pessimistisch over het menselijk intellect
pi_79743002
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef Syrena het volgende:
Ik zou de mensen de kost niet willen geven die idd denken dat mayonaise met het kies bewsut-logo gezond is.
Maar ik ben dan ook pessimistisch over het menselijk intellect
Nogmaals: er is niets mis met mayonaise, mits je het met mate eet
pi_79743137
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja er zit niets anders op vrees ik. Alleen is dat gewoon zoveel werk en kan het echt wel eenvoudiger.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:15:03 #239
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79743230
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ja er zit niets anders op vrees ik. Alleen is dat gewoon zoveel werk en kan het echt wel eenvoudiger.
etiketten lezen is écht niet veel werk. je moet gewoon even kijken naar hoeveel suiker en verzadigd vet erin zit. je hoeft heus niet elk voedingsstofje te googelen hoor...

verder even onthouden dat de ingredienten op volgorde van meest naar minst voorkomend staan. als er dus ergens (ev0l) fructosesiroop inzit maar het is het één na laatste ingredient van een lange lijst, dan is het waarschijnlijk verwaarloosbaar weinig. etc.

ik ben pro-lever trouwens.
Kwak
pi_79743247
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Nou, nee. Vaak is het kiezen tussen twee kwaden en dan is het je eigen afweging welke je beter vindt.
pi_79743315
De twee beste vrienden van vroeger van m'n vriend hebben gewoon op dezelfde dag een kind gekregen. .
pi_79743325
Als je eenmaal een tijdje bezig bent met etiketten lezen weet je van de producten die je het meeste eet wel ongeveer welke goed zijn en dan hoeft het niet meer.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:26:09 #243
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79743638
mn favoriete spijkerbroek heeft een scheur. Versleten. Ik draag hem dan ook al 4 jaar vrij veel...
pi_79743646
Ik heb net mijn werk-verdriet weggegeten met een zak wortels in plaats van met chocolade-repen. En ik had niet eens het klavertje vier op de verpakking nodig om te weten dat de wortels de gezondere keus zijn
pi_79743698
Wat is er mis op je werk, anna? .
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:28:24 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79743727
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
De twee beste vrienden van vroeger van m'n vriend hebben gewoon op dezelfde dag een kind gekregen. .
[Mo-modus]Rip aan de nabestaanden [/Mo-modus]

Ik zal eens aan het werk .
Niet meer actief op Fok!
pi_79743761
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nogmaals: er is niets mis met mayonaise, mits je het met mate eet
Ja, dat met mate is waar ik me dan zorgen over maak dat vergeten ze dan erbij te denken.
Zoals mijn moeder, ze weegt alle pasta nu netjes af. Maar kookt dan van de 7 dagen er 4 pasta
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:29:34 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79743789
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dubbel kraamschudden dus!!
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:26 schreef anna82 het volgende:
Ik heb net mijn werk-verdriet weggegeten met een zak wortels in plaats van met chocolade-repen. En ik had niet eens het klavertje vier op de verpakking nodig om te weten dat de wortels de gezondere keus zijn
Wat goed Maar wat is er aan de hand?
pi_79743876
Ging de andere baan niet door? *aai*
pi_79743913
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, dat met mate is waar ik me dan zorgen over maak dat vergeten ze dan erbij te denken.
Zoals mijn moeder, ze weegt alle pasta nu netjes af. Maar kookt dan van de 7 dagen er 4 pasta
Ik snap heusch wat je bedoelt, maar 't is net een kwestie van definitie Veel Vlamingen eten bij hartig beleg mayo op brood in plaats van boter, bijvoorbeeld, en dat is natuurlijk gewoon prima.

Anna, was ist los?
pi_79743922
Wat ik nu weer zie Een dikke zuig?!

pi_79743942
Hij heeft er binnen vier weken ook een boel tatt's bijgekregen
pi_79743996
Proest
pi_79744418
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is er mis op je werk, anna? .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door anna82 op 30-03-2010 14:35:25 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:46:00 #255
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79744460
Een dikke zuig !
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:47:26 #256
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79744513
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:45 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik zit al een jaar bij mijn manager te smeken om een hele leuke functie als adviseur (ik werk in de detachering). Hij heeft me in december beloofd dat hij het voor me gaat regelen, want ik verdien het zo, bla bla, enzovoort. Nu was er een aanvraag voor die functie dus hij belde me vrijdagmiddag helemaal enthousiast op dat hij mij ging voorstellen en dat hij eindelijk zijn belofte kon inlossen, maar ze willen me niet . Nu gaat er een andere collega van mijn bedrijf heen die al ervaring heeft als adviseur.

Het is al de derde keer sinds december dat dit gebeurt. Ik snap wel dat ze een collega met ervaring sturen, ons bedrijf is gewoon heel erg afhankelijk van haar opdrachtgevers, maar ik word er een beetje verdrietig van dat ik steeds het onderspit delf.

Ik heb nog wel morgen het gesprek voor eenzelfde soort functie, alleen dan voor vaste dienst, maar als ze me al niet tijdelijk willen, dan ook niet voor vast (is nu mijn gedachtengang)... Dus nu ben ik een beetje in mineur.
Of ze willen je juist wel voor vast, zodat je er fijn in kan groeien

Ja ik ben een optimist!
pi_79745137
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Of ze willen je juist wel voor vast, zodat je er fijn in kan groeien

Ja ik ben een optimist!
Ik denk het niet, maar lief dat je het zegt

Ik voel me gewoon een beetje ongewaardeerd en ik trek het me allemaal iets te veel aan. Bovendien: de hoofdverantwoordelijke van mijn dead-end job ben ik natuurlijk altijd nog zelf.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:20:59 #258
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79745831
Ja misschien wel, maar als je baas je opzich wel verder wilt hebben moet er toch wel een keer perspectief in komen te zitten?

Wacht eerst het volgende gesprek maar eens af you never know!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:25:36 #259
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79746030
oei de vacatures beginnen los te barsten, spannend! ik heb net eentje de deur uit gedaan (nummer 3 - die twee open dagen waren van andere scholen die nog geen vacatures hebben) en ik heb er vandaag weer 7 gevonden waarvan er in elk geval 5 goed aansluiten denk ik.... spannend! (en veel werk, die brieven schrijven en aanpassen enzo )
Kwak
pi_79746045
Werkdag:

• paaseieren
  • (verjaardagstaart collega 1 overgeslagen)
  • (verjaardagstaart collega 2 overgeslagen)
  • lunch met collega die de ontslagpremie rond had: broodje paling, stukje kibbeling
  • afscheid van directe collega: traktatie

*burp*
  • ik moet verrassend weinig
      dinsdag 30 maart 2010 @ 14:29:33 #261
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79746182
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:25 schreef kwakz0r het volgende:
    oei de vacatures beginnen los te barsten, spannend! ik heb net eentje de deur uit gedaan (nummer 3 - die twee open dagen waren van andere scholen die nog geen vacatures hebben) en ik heb er vandaag weer 7 gevonden waarvan er in elk geval 5 goed aansluiten denk ik.... spannend! (en veel werk, die brieven schrijven en aanpassen enzo )
    Wauw! Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen

Trouwens, DaD, al begonnen aan een brief??
      dinsdag 30 maart 2010 @ 14:30:31 #262
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79746217
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:26 schreef sigme het volgende:
    Werkdag:

• paaseieren
  • (verjaardagstaart collega 1 overgeslagen)
  • (verjaardagstaart collega 2 overgeslagen)
  • lunch met collega die de ontslagpremie rond had: broodje paling, stukje kibbeling
  • afscheid van directe collega: traktatie

*burp*
  • Nice

Ik zag net die jurkjes hierboven, ze staan je goed!
    pi_79746251
    Ik moet 12 en 26 april invallen op de plek waar ik gesolliciteerd heb, en vraag me nu af of dat een goed of slecht teken is (het is mijn huidge taak wel om in te vallen waar nodig, maar nu voelt het een beetje als 'test'. Vooral omdat ze al eens gevraagd hadden of ik wilde invallen en het toen ineens niet doorging).

Duuuuuuuuuuuuus. *alvast klantgerichte glimlachjes gaat oefenen*
    pi_79746333
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:30 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nice

Ik zag net die jurkjes hierboven, ze staan je goed!
    Ja was ik helemaal vergeten te zeggen Niiiiiiice
    pi_79746888
    hoi!

manmanman, wat is leren intensief!

maar, het vordert ik hoop dat ik alles red voor vanavond, zodat ik ook nog even kan relaxen.

Lijstje:

O: 2 boterhammen smeerworst
    T: 2 knackebrodjes smeerworst
    L: halve zelfgebakken focaccia
    T: appeltje
    D: kogelbiefstukje met gewokte groente en de rest van de focaccia
    T: glaasje wijn

en mijn S staat deze dag de hele dag voor studeren
    Ja doei.
    pi_79747013
    Lijstje:

O: gekookt eitje. 1 x geroosterd brood met gesmolten kaas
    S: stepshape/interval
    L: tosti ham/kaas (volkoren brood) brood was zo lekker vers dat ik het zo heb gegeten, met boter en parmaham.
    T: verse ananas
    T: wodka
    D: Oosterse wokgroenten met pandan rijst, koriander en een valess Java.

[ Bericht 25% gewijzigd door conleche op 30-03-2010 15:18:02 ]
    pi_79747307
    Lijstje:

O: 2 boterhammen pindakaas
    T: 1 boterham met ei
    L: 1 boterham appelstroop
    T: 300 gram worteltjes
    D: couscous-salade
    S: uurtje met vriendlief wandelen en even flink zeuren
    T: bakje yoghurt
    pi_79747437
    Hoi! Saai!
    Lijstje
    6 boterhammen: 2 met pindakaas, 2 met kaas en 2 met gebraden gehakt
    Verder nog een capuccino en net chocomel uit de automaat.
    En ik verveel me.
    pi_79748497
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 15:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Hoi! Saai!
    Lijstje
    6 boterhammen: 2 met pindakaas, 2 met kaas en 2 met gebraden gehakt
    Verder nog een capuccino en net chocomel uit de automaat.
    En ik verveel me.
    Mooi zo. Ik heb nog 80 teksten die geanalyseerd moeten worden.
    pi_79749360
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:29 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wauw! Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen

Trouwens, DaD, al begonnen aan een brief??
    Haha nee, ook nog geen tijd voor gehad. En ik heb het ook niet ter sprake gebracht zonet. .
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:03:35 #271
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79749778
    Dat kan ik me ook wel weer voorstellen!

Hoe ging het gesprek verder?
    pi_79749880
    Ja, wel ok. Er zijn nog steeds dingen die ik aan moet vullen en ik moet m'n paragraafindeling omgooien. En hij is straks drie weken naar het buitenland, dus 1 mei zie ik niet meer gebeuren.

Oh, dus eigenlijk helemaal niet zo ok. .
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:14:45 #273
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79750244
    het is goed dat je in eerste instantie wel ok zei; hold that thought!!

Vanuit het buitenland kan ie ook werken hoor Dus als jij wat af hebt stuur je t gewoon door
    pi_79750269
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Mooi zo. Ik heb nog 80 teksten die geanalyseerd moeten worden.
    Volgens mij kan je mij dat beter niet laten doen!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:15:34 #275
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79750278
    Ik heb sjieke infusion-herbal thee in de smaak mint-eucalyptus, maar hij is helemaal niet zo lekker als ik had gehoopt
    pi_79750579
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
    Ik heb sjieke infusion-herbal thee in de smaak mint-eucalyptus, maar hij is helemaal niet zo lekker als ik had gehoopt
    Hij lijkt me... Fris?
    Zelf drink ik t liefst sterrenmunt of rooibos.
    En net zonder erbij te denken 2 handjes studentenhaver op! Toch geen discipline nog Moet snel wat gaan doen, rennen ofzo... Maar de lucht staat duidelijk op regenen
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:23:03 #277
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79750617
    Ik heb de bikini gekocht en heb niet hardgelopen maar wel de hele tuin omgespit.
    Net een grote bak yoghurt met aardbeien op, heerlijk!

Thee, dat drink ik eigenlijk nooit
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:24:47 #278
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79750713
    hier is t ook zo dreigend...

en al half vijf... bleurgh!
    Kwak
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:28:29 #279
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79750868
    Ik heb weer zaadjes voor kruiden (bieslook, rozemarijn, peterselie, munt, koriander en bascilicum gezaaid, morgen nog peper, tomaat en aardbeienzaadjes.... Lekker!
    pi_79750970
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:24 schreef kwakz0r het volgende:
    hier is t ook zo dreigend...

en al half vijf... bleurgh!
    Pas half vijf! En alweer twee handjes verder hoe vul ik dit in
    * MevrouwPuff verdient een flinke schop onder de kont
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:31:25 #281
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79751000
    Ohhhh fijn!!! Ik wil deze zomer ook munt, basilicum en tijm op mn balkon, dat ruikt zo heerlijk
    Oh, en ook koriander, voor op de quesadillas en door couscoussalade!
    pi_79751056
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
    Ik baal altijd zo als ik nieuwe thee heb gekocht en 'm dan zet en dan issie smerig In mijn kast staan ook weer twee pakjes. Gelukkig wel maar van de Xenos

Bah, collega vroeg om een avonddienst over te nemen, ik heb ja gezegd, maar het is 29 april Hoop dat de vriendinnen niet iets willen gaan doen die dag.
    pi_79751069
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
    Ohhhh fijn!!! Ik wil deze zomer ook munt, basilicum en tijm op mn balkon, dat ruikt zo heerlijk
    Oh, en ook koriander, voor op de quesadillas en door couscoussalade!
    ik ga ook 's kijken of ik een hoekje kan claimen voor ene grote bak met kruiden, goed idee, vooral koriander inderdaad! Goed idee!

Zo nog maar even een uurtje of 2 leren, en dan koken best lekker rustig, zo in huis zonder Mr.Mo
    Ja doei.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:33:05 #284
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79751084
    Zo! Deadline gehaald eindelijk dat waardeloze ding ingestuurd ben benieuwd wat ik allemaal moet verbeteren. Tentamen vandaag gehad (wist ik veel, ik dacht dat het gewoon les was) en die ging opzich wel aardig geloof ik. Daarnaast een voldoende op m'n engelse artikel gekregen en koffie gedronken

Dan kan ik me nu eindelijk weer eens gaan scheren

En vanavond lekker voetbal kijken en niks aan school doen geniaal
    morgenochtend wel weer op school zijn maar goed
    pi_79751130
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Pas half vijf! En alweer twee handjes verder hoe vul ik dit in
    * MevrouwPuff verdient een flinke schop onder de kont
    Verstoppen? Water drinken? Boterham eten?
    Ik koop het nog maar soms. En dan gaat 't er ook meestal in 1x aan.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:35:13 #286
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79751175
    Ik heb alleen vanochtend nog maar koffie gehad, kreeg de afgelopen dagen af en toe hartkloppingen en/of duizelingen van mn espresso's, dus ik vond dat ik maar iets rustiger aan moest doen

Vanavond krijg ik bij mn oppasadres wel weer lekkere espresso uit een pruttelpotje
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:36:34 #287
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79751248
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Of even thee zetten en dat drinken
    Ik zit ook aan de thee omdat ik alle kasten langs was geweest voor nog wat lekkers junk die ik ben... Maar alle zoets is nu echt op en chips enzo mag mn vriend opeten, dat trekt me niet zo.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:36:55 #288
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79751265
    Ik had vanochtend m'n nieuwe begeleidster van Windesheim weer eens gemaild. Heb 10 maart gemaild om een afspraak te maken (ze moet nml 2 keer bij mij op school komen kijken) en nog niets gehoord, dus vanochtend maar even aan de bel getrokken. Bleek ik helemaal niet op haar lijst van studenten die zij moest begeleiden te staan . Lekker dan! Windesheim .

Oh, en dit is dus die Spaanse / Portugese die er hopelijk uit ziet als Salma Hayek of Penelope Cruz .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:37:42 #289
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79751299
    Yoghurt is ook nog wel een goed idee.... het pak in de koelkast moet sowieso een keertje op volgens mij
    pi_79751332
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dacht dat t een beter avondtussendoortje zou zijn dan fruityoghurt, maar daar heb ik minder discipline voor nodig...
    Nu kijk ik naar een gezellige brit die bladerdeegkaneel hapjes aan het maken is

Eigenlijk vind ik het stomste als ik hierdoor zaterdag me weeg en dan niet ben afgevallen. Kan zo heerlijk korte termijn denken
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:39:21 #291
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79751379
    En ik vind mezelf vandaag een hele leuke docent! Zonet weer een leuke schrijfopdracht voor een BBL/Kader-klas in elkaar geflanst en vanochtend heb ik een internetzoekopdracht gedaan met een klas. Ze moesten niet alleen de juiste informatie zoeken, maar ook nog eens zo snel mogelijk. Zo mooi! . Zaten ze allemaal te wachten achter hun pc'tje tot ik gebaarde dat ze mochten beginnen. En toch stiekem al op hun briefje schrijven van tevoren waar ze bepaalde informatie konden vinden. Stouterds . Wat ik stiekem wel mooi vind ( ): het meisje dat altijd zo haastig is, heeft bijna alles fout, omdat ze de opdrachten niet goed gelezen heeft. Ik hoop zó dat ze een keer gaat inzien dat ze echt een betere balans moet vinden tussen kwaliteit en snelheid.
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:41:19 #292
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79751480
    Ik kijk nu Dik in Orde van de teleac, hiervoor was een scrapbook programma. Leuk leuk leuk.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:41:44 #293
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79751508
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef neen het volgende:
    Ik kijk nu Dik in Orde van de teleac, hiervoor was een scrapbook programma. Leuk leuk leuk.
    Arbeiten du!
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:42:29 #294
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79751544
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Arbeiten du!
    Ik ben klaar ik ben nu aan het verzinnen wat ik ga eten, eigenlijk verdien ik iets lekkers he
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:42:53 #295
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79751564
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:22 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hij lijkt me... Fris?
    Zelf drink ik t liefst sterrenmunt of rooibos.
    En net zonder erbij te denken 2 handjes studentenhaver op! Toch geen discipline nog Moet snel wat gaan doen, rennen ofzo... Maar de lucht staat duidelijk op regenen
    ik was bij de supermarkt om koffie te halen, en toen lag er ineens ook een zak snoepjes in m'n mandje. Dus, aan m'n lijstje toegevoegd: 2 handjes snoepjes. De rest blijft in de zak!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:43:12 #296
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79751573
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:39 schreef Viking84 het volgende:
    En ik vind mezelf vandaag een hele leuke docent! Zonet weer een leuke schrijfopdracht voor een BBL/Kader-klas in elkaar geflanst en vanochtend heb ik een internetzoekopdracht gedaan met een klas. Ze moesten niet alleen de juiste informatie zoeken, maar ook nog eens zo snel mogelijk. Zo mooi! . Zaten ze allemaal te wachten achter hun pc'tje tot ik gebaarde dat ze mochten beginnen. En toch stiekem al op hun briefje schrijven van tevoren waar ze bepaalde informatie konden vinden. Stouterds . Wat ik stiekem wel mooi vind ( ): het meisje dat altijd zo haastig is, heeft bijna alles fout, omdat ze de opdrachten niet goed gelezen heeft. Ik hoop zó dat ze een keer gaat inzien dat ze echt een betere balans moet vinden tussen kwaliteit en snelheid.
    Je klinkt ook als een leuke docent zo!

Hoe vang je trouwens van vooraan in de klas de aandacht van een dove / slechthorende leerling?
    pi_79751595
    Ik ben de kelder opnieuw aan het indelen. Inclusief etiketjes. .
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:45:31 #298
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79751644
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Ik ben de kelder opnieuw aan het indelen. Inclusief etiketjes. .
    Oh heerlijk, en dan straks elke keer jubelen als je iets zomaar kunt pakken zeker ik altijd wel
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:50:02 #299
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79751813
    Ik begin zenuwachtig te worden voor dadelijk (EHBO examen). Dat gaat natuurlijk niet helpen .
    Your body. Your soul. Your rituals.
    pi_79751949
    Ik moet m'n omzetbelasting doen en ik willutniet. Ik ga NU beginnen. Goddammit.

Hoewel ik eerst wel een stukkie ananas lust..........
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')