quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door anna82 op 30-03-2010 14:35:25 ]
Of ze willen je juist wel voor vast, zodat je er fijn in kan groeienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zit al een jaar bij mijn manager te smeken om een hele leuke functie als adviseur (ik werk in de detachering). Hij heeft me in december beloofd dat hij het voor me gaat regelen, want ik verdien het zo, bla bla, enzovoort. Nu was er een aanvraag voor die functie dus hij belde me vrijdagmiddag helemaal enthousiast op dat hij mij ging voorstellen en dat hij eindelijk zijn belofte kon inlossen, maar ze willen me niet. Nu gaat er een andere collega van mijn bedrijf heen die al ervaring heeft als adviseur.
Het is al de derde keer sinds december dat dit gebeurt. Ik snap wel dat ze een collega met ervaring sturen, ons bedrijf is gewoon heel erg afhankelijk van haar opdrachtgevers, maar ik word er een beetje verdrietig van dat ik steeds het onderspit delf.
Ik heb nog wel morgen het gesprek voor eenzelfde soort functie, alleen dan voor vaste dienst, maar als ze me al niet tijdelijk willen, dan ook niet voor vast (is nu mijn gedachtengang)... Dus nu ben ik een beetje in mineur.
Ik denk het niet, maar lief dat je het zegtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Of ze willen je juist wel voor vast, zodat je er fijn in kan groeien
Ja ik ben een optimist!
Wauw! Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:25 schreef kwakz0r het volgende:
oei de vacatures beginnen los te barsten, spannend! ik heb net eentje de deur uit gedaan (nummer 3 - die twee open dagen waren van andere scholen die nog geen vacatures hebben) en ik heb er vandaag weer 7 gevonden waarvan er in elk geval 5 goed aansluiten denk ik.... spannend! (en veel werk, die brieven schrijven en aanpassen enzo)
Nicequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:26 schreef sigme het volgende:
Werkdag:paaseieren (verjaardagstaart collega 1 overgeslagen) (verjaardagstaart collega 2 overgeslagen) lunch met collega die de ontslagpremie rond had: broodje paling, stukje kibbeling afscheid van directe collega: traktatie
*burp*
Ja was ik helemaal vergeten te zeggenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice
Ik zag net die jurkjes hierboven, ze staan je goed!
Mooi zo. Ik heb nog 80 teksten die geanalyseerd moeten worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi! Saai!
Lijstje
6 boterhammen: 2 met pindakaas, 2 met kaas en 2 met gebraden gehakt
Verder nog een capuccino en net chocomel uit de automaat.
En ik verveel me.
Haha nee, ook nog geen tijd voor gehad. En ik heb het ook niet ter sprake gebracht zonet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw! Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen![]()
Trouwens, DaD, al begonnen aan een brief??
Volgens mij kan je mij dat beter niet laten doen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb nog 80 teksten die geanalyseerd moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |