quote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef neen het volgende:
Ja, en donderdag wordt de Partij voor de Planten opgestart hoorde ik.
quote:“Gmail Paper is a scrapbooker's dream. I paper archive all of my son's emails, cut them out in creative shapes, and paste them in my binders.”
ouwe 1-april grapquote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef P.F het volgende:
Omg! http://mail.google.com/mail/help/paper/more.html
Daar was ik vorig jaar! Was echt leukquote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef P.F het volgende:
Ik wou naar Paradiso met Koninginnenacht maar dat is uitverkocht
Richie Hawtin!
M'n moeder heeft een tijdje terug een gekocht die je zo kan uitschuiven in de breedte dus die past bijna overal inquote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat appeltjesjurkje vind ik echt briljant!. Goeie tieten, ook.
.
Echt. Hoe moeilijk kan het zijn om een nieuwe bakplaat te bestellen bij de klantenservice..
quote:'Tante Frans Bauer dood gevonden'
Mjah, ik dacht ik mail de klantenservice even waar ik een nieuwe bakplaat kan kopen. Die ik had vond ik wel fijn want m'n muffinblik past er precíes op. Na een week had ik eindelijk mail terug: dat ik naar een ander emailadres moest mailen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef neen het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een tijdje terug een gekocht die je zo kan uitschuiven in de breedte dus die past bijna overal in
Die rappers hebben wel mooi autotune nodigquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef P.F het volgende:
Ik werd helemaal emo van dit lied
Vanaf dat stuk dat Wyclef Jean mee begint te zingen!!!
En dan die rappende rappers
Echt heel mooi
Maar waarom heeft Hayden geen solo?
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef P.F het volgende:
Je had bijna gelijk Uniek!
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijnaart__.html?p=1,1
[..]
Met beeld er bij was het wel echt heel emo, zonder beeld niet zo..quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Die rappers hebben wel mooi autotune nodig
Ze kunnen allemaal wel mooi zingen enzo maar het doet me niet zoveel. Ik heb toch altijd het idee dat die sterren het voor hun eigen ego doen. Waar ik wel een beetje kippenvel van kreeg was de stem van Stevie
Nou ja, dat ding kun je dus in de breedte aanpassen en de diepte moet je dan nog wel even bekijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, ik dacht ik mail de klantenservice even waar ik een nieuwe bakplaat kan kopen. Die ik had vond ik wel fijn want m'n muffinblik past er precíes op. Na een week had ik eindelijk mail terug: dat ik naar een ander emailadres moest mailen.. Dus dat gedaan, paar dagen later pas antwoord, moest ik iets downloaden om te kunnen zeggen welk onderdeel het precies is (de bákplaat, hoe moeilijk kan het zijn). Was een onmogelijk te openen bestand waarvoor ik nog weer van alles moest downloaden. Nu ben ik benieuwd wanneer ik weer iets hoor.
Ik durf geen universele te kopen omdat de plaat precies zo en niet anders erin moet, en ik weet niet of anderen wel passen.
Maar goed. Gezeur..
Stevie iddquote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Die rappers hebben wel mooi autotune nodig
Ze kunnen allemaal wel mooi zingen enzo maar het doet me niet zoveel. Ik heb toch altijd het idee dat die sterren het voor hun eigen ego doen. Waar ik wel een beetje kippenvel van kreeg was de stem van Stevie
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef neen het volgende:
De meest ideale baan voor mij is de studentenraad op school, deze zit alleen al vol en ze vergaderen op het onmogelijke tijdstip van 8:30 op maandagochtend. Het is betaalt zeuren op school, ik doe dit tegenwoordig nog gewoon op vrijwillige basis maar moet natuurlijk eigenlijk gewoon betaalt krijgen
Eensquote:Op maandag 29 maart 2010 18:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als lid van de groentebrigade ben ik altijd wel te spreken over jouw inname van groente.
*aai*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |