abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79565901

Het topic over de Japanse Anime serie Naruto. Deze serie is gebaseerd op de gelijknamige manga, die uiteraard al een stuk verder is. Het gaat over een groep ninja's die verschillende missies moeten ondernemen.

Geschiedenis
Twaalf jaar geleden werd het ninjadorp Konoha aangevallen door de Kyuubi (Nine-Tails Demon Fox), dit is een heel sterk wezen. Deze Kyuubi had bijna alle ninja's verslagen. Maar toen kwam de vierde Hokage van Hidden Leaf Village opdagen en versloeg het monster door hem op te sluiten in een zegel. Deze zegel werd geplaatst op een baby genaamd Uzumaki Naruto.(In Japan is altijd eerst de familienaam en daarna de eigen naam, dus zijn voornaam is Naruto.) De Kage is de sterkste ninja van heel het dorp. Hij neemt alle beslissingen. Zijn taak is om het dorp te beschermen met al de middelen.

Na twaalf jaar zijn de mensen nog steeds bang voor de Kyuubi, en dus ook voor Naruto. Hierdoor roept hij steeds om aandacht en erkenning door de meest opvallende maar stomme dingen te doen. Zijn droom is om Hokage te worden, zodat mensen hem niet meer zien als een monster en hem zullen respecteren.

Uiteindelijk wordt hij ingedeeld in een groep met Sasuke en Sakura. Eerst hebben ze een hekel aan elkaar, maar langzaam aan groeien ze naar elkaar toe.
De groep staat onder leiding van Hatake Kakashi, een sterke Ninja. Van hem leren ze nog beter hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan. Samen vormen ze team 7.

In dit topic worden alle uitgekomen afleveringen van de anime besproken.
Dus als je nog niet helemaal bij bent, kan je beter niet te veel lezen.

De OP staat hier. Voel je vrij om iets aan te passen, maar overleg het dan wel eerst met de rest in dit topic.

Als laatste: Praten over de manga mag, maar zet dat dan wel in spoilertags.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_79566329
Tvp, laatste manga was weer erg vet!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_79569307
Goeie episodes. Manga was ook wel okay.
pi_79575821
TvP
pi_79576013
De manga is sowieso beter dan de anime. Al die lompe fillers, met karakters die sterk lijken op andere uit de serie. Je ziet de enige Sasuke kloon na de andere langskomen. Why?
pi_79576138
fillers waren nu wel goed en hadden ook echt wel wat met het verhaal te maken..
pi_79581948
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef wc-eend het volgende:
TvP
Wie het laatst lacht, denkt het traagst!
pi_79608860
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:40 schreef vlam12 het volgende:

[..]
RAH RAH
pi_79636209
tvp
pi_79636253
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:04 schreef wc-eend het volgende:
fillers waren nu wel goed en hadden ook echt wel wat met het verhaal te maken..
Ze hadden idd met het verhaal te maken, maar goed? Dat is een kwestie van smaak denk ik. Wat mij vooral tegen stond was de gelijkenis met Sasuke, Itachi en Sakura in de personages van de filler. Dat vind ik van weinig inspiratie getuigen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:21:26 #11
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_79650892
tvp
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_79693895
TVP
pi_79834268
wah holy shit @ manga
RAH RAH
pi_79866947
Manga:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_79867240
Nog geen nieuwe anime episodes?
pi_79867918
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:28 schreef Lesl het volgende:
Nog geen nieuwe anime episodes?
Neen, een dubbele aflevering volgende week
pi_79868019
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:20 schreef GrupoBalanca het volgende:
Manga:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.
Ik vind het zelf een beetje too much eigenlijk....maar wordt wel leuk wanneer:
SPOILER
pi_79871912
Ik wil ook zo'n serie gaan volgen lijkt me wel vet, welke is het leukst?
Ik heb gehoord dat One Piece wel leuk is.
pi_79871990
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja.
Ik vind het zelf een beetje too much eigenlijk....maar wordt wel leuk wanneer:
SPOILER
SPOILER
We fear that which we cannot see
pi_79872413
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef Hondenbrok het volgende:
Ik wil ook zo'n serie gaan volgen lijkt me wel vet, welke is het leukst?
Ik heb gehoord dat One Piece wel leuk is.
Dat hangt af van je smaak. Misschien kun je dat beter in het anime en manga topic vragen.
pi_79872468
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_79872791
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_79876080
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
RAH RAH
pi_79969731
tvp
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_80048741
Eindelijk weer goede anime in april en mei

(Kleine spoilers komende anime afleveringen)
SPOILER
pi_80066663
Nieuwe manga is uit
SPOILER
pi_80068000
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nieuwe manga is uit
SPOILER
SPOILER
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_80068799
SPOILER
RAH RAH
pi_80080302
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:10 schreef D3ft0n3 het volgende:
SPOILER
Die theorie is toch al echt zo afgezaagd en onlogisch....
pi_80084730
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.BomBastique op 08-04-2010 15:26:18 ]
pi_80094513
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tsja dat is jouw mening. Maar onlogisch is het zeker niet, er zijn zoveel hints gegeven dat het eerder onlogisch is om die theorie te negeren.
RAH RAH
pi_80095054
Oh ja?
SPOILER
pi_80095648
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ja?
SPOILER
SPOILER
RAH RAH
pi_80095879
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]
SPOILER
Maar dat kan wel.
SPOILER
pi_80096116
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar dat kan wel.
SPOILER
SPOILER
RAH RAH
pi_80096193
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:59 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]
SPOILER
Dat is waar. Ik vind ik inderdaad een onlogische keuze, maar we zullen zien of dat nog rechtgepraat kan worden. Het klopt dat er veel overeenkomsten zijn tussen de ogen, maar waarom in vredensnaam kiezen voor een lichaam die al half vergaan is....we zullen er misschien achter komen.
pi_80111088
SPOILER
pi_80156357
Nieuwe intro is toof!
pi_80159761
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 03:32 schreef GrupoBalanca het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_80162110
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:59 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_80224459
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_80233210
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:57 schreef Nic1 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
RAH RAH
pi_80233292
SPOILER
pi_80327662
Nieuwe manga is er
pi_80345298
Chapter 491 vond ik niet veel aan. Hopelijk is episode 156 wel leuk.
pi_80394790
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef Kijana het volgende:
Chapter 491 vond ik niet veel aan. Hopelijk is episode 156 wel leuk.
Ben ook benieuwd, al moet ik nog drie eps kijken voor ik bij 156 ben. Straks maar even inhalen \ó/
pi_80395232
Vond het een leuke aflevering. De sage training werd iets uitgerekt, maar vond het daardoor iets realistischer dan in de manga.
pi_80596244
3e shippuuden film staat online
pi_80809645
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
3e shippuuden film staat online
Vind ik toch wel de leukste tot nu toe. Veel actie en onbeperkte chakra's. Joepie!
pi_80833297
Geen manga deze week?
Everthing you can imagine is real.
pi_80835376
Nope, golden week...
pi_81103210
Wat is de anime lekker nu het gevecht met pain is begonnen.
pi_81107098
ik vroeg me even af, als een ninja een summoning jutsu uitvoert, bijt hij in z'n duim zodat hij gaat bloeden en doet dan handseals, is iemand hier het wel eens gelukt om z'n duim te laten bloeden door erin te bijten?
pi_81107281
Ja, net gedaan, kreeg ook precies hetzelfde geluidje. Kngrrt.
pi_81107898
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Anarith het volgende:
ik vroeg me even af, als een ninja een summoning jutsu uitvoert, bijt hij in z'n duim zodat hij gaat bloeden en doet dan handseals, is iemand hier het wel eens gelukt om z'n duim te laten bloeden door erin te bijten?
Duh, tuurlijk is dat gelukt kut newbie
pi_81108649
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Anarith het volgende:
Ja en daarna summon ik altijd een kikker
pi_81134572
pi_81173705
Neeee Kakashi
pi_81185254
Het einde van film 3. Was dat een gay-joke?
pi_81197759
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:50 schreef Chuphinh het volgende:
Het einde van film 3. Was dat een gay-joke?
Ik vond die hele film een grote gay-joke
pi_81198269
Dan moet ik die film maar eens kijken dan!
pi_81198300
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:45 schreef Nic1 het volgende:
Neeee Kakashi
Dat was wel triest, ja.
pi_81204375
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ik vond die hele film een grote gay-joke
Ik vond het wel tof dat er een stukje van de kakashi gaiden in zat
pi_81205721
Hihi kakashi gayden, hihi
Wel de stoerste karakter uit naruto. Jammer dat ie semi dood is.
pi_81211329
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:09 schreef Chuphinh het volgende:
Hihi kakashi gayden, hihi
Wel de stoerste karakter uit naruto. Jammer dat ie semi dood is.
Thanks voor deze spoiler die ik eerder in dit topic ook al tegenkwam, geloof ik. Mja ach, als je er over nadenkt
SPOILER
pi_81213208
Kakashi...
Te snel gebeurd...
pi_81215239
Goku ging ook 10 keer dood, dus ik verwacht dat bij kakashi ook!
pi_81216489
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef Chuphinh het volgende:
Goku ging ook 10 keer dood, dus ik verwacht dat bij kakashi ook!
Stiekem hoop ik ook dat Jiraiya weer terug komt.
  zondag 9 mei 2010 @ 16:34:51 #69
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_81216577
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:32 schreef Carmw het volgende:

[..]

Stiekem hoop ik ook dat Jiraiya weer terug komt.
Ik ook vond t zo zielig, net als Asuma... Ben benieuwd naar de volgende aflevering
pi_81232763
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef Lesl het volgende:
Thanks voor deze spoiler die ik eerder in dit topic ook al tegenkwam, geloof ik
Tja, aflevering was uitgezonden, dus geen spoiler meer.
pi_81232931
Ik dacht meteen al wel....
SPOILER
pi_81233160
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:49 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Tja, aflevering was uitgezonden, dus geen spoiler meer.
Ik doel op 't 'semi'-dood...

Dan bedoel jij zeker het feit dat ie ergens met z'n vader aan het praten is, en dus nog niet dood zou zijn?
pi_81234409
Ahh ok, het "semi" zei iemand anders. Klopt trouwens niet, net zoals zijn vader is hij wel echt dood gegaan.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:16:56 #74
302739 prefap.
zo hoort het
pi_81311344
ik moet niet meer dit topic gaan lezen zie ik al. spoilertags zijn er niet voor niets
nevertheless sharp as always
pi_81327673
een vraagje aan de manga lezers: Hebben jullie het idee dat deze serie nog erg lang kan doorgaan of loopt het op z'n einde af? Jullie zijn al wat verder dan wij anime-kijkers, maar ik heb het idee dat de slechteriken een beetje opraken.

Geen details a.u.b. i.v.m. spoilers, alleen ja of nee. Lijkt het erop dat naruto binnenkort afgelopen is of niet?
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:02:37 #76
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_81328456
Jaaaa dat wil ik ook wel eens weten
pi_81331454
Nee, manga gaat nog wel even door, just relax and enjoy the ride..
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:59:11 #78
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_81331826
leuk leuk leuk!
pi_81334514
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:14 schreef capital_P het volgende:
een vraagje aan de manga lezers: Hebben jullie het idee dat deze serie nog erg lang kan doorgaan of loopt het op z'n einde af? Jullie zijn al wat verder dan wij anime-kijkers, maar ik heb het idee dat de slechteriken een beetje opraken.

Geen details a.u.b. i.v.m. spoilers, alleen ja of nee. Lijkt het erop dat naruto binnenkort afgelopen is of niet?
Nee, dat duurt nog wel even denk ik De manga dan iig, want dat gaat een stuk langzamer. Als je alle fillers wegdenkt bij de anime is het wat sneller afgelopen, maar die blijven uiteraard ook wel komen Reken nog maar wel op een paar jaar.
RAH RAH
pi_81334615
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:54:26 #81
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_81341832
mooi
pi_81342780
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:16:54 #83
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_81342925
?
pi_81343537
Ik herken het niet?!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:00:15 #85
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_81410165
SPOILER: nieuw mangachap
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_81412159
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:00 schreef Rahl het volgende:
same here
pi_81451475
Vond de anime goed deze week, ondanks dat het voornamelijk filler was. Wel vreemd dat ze voor deze aflevering betere animaties gebruikt hebben, terwijl de vorige belangrijker was maar erg slechte animaties had.

Bizarre summons van Ibiki ook.
quote:
Ibiki's summons are based on Japanese "good luck charm" statues that are put outside of businesses to draw in customers and such. The Iron Maiden is a maneki neko (beckoning cat) statue, and the statue on top of the Torture Chamber is a Fukusuke (god of merchant fortune) statue.
pi_81451635
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:00 schreef Rahl het volgende:
SPOILER
pi_81702042
Haha, die laatste zin van die elder frog... ik had 'm meteen door _o-
pi_81732469
Goede aflevering, alleen Ebisu's flashback was in de manga veel beter.
pi_81739836
Die sharingan door die Honomaru ofzo, echt tof !
pi_81745233
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:44 schreef Cahir het volgende:
Die sharingan door die Honomaru ofzo, echt tof !
Rasengan door Konohamaru bedoel je denk ik?
pi_81752329
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

zaterdag 22 mei 2010 @ 06:59:25 #94
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_81752332
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:14 schreef capital_P het volgende:

Je kunt altijd slechterikken bij bedenken..,

Eps van donderdag heb ik weer van genoten
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_81754962
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Sorry wist niet wat me bezielde
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:37:35 #96
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_81982788
162
Volgende week wordt nog leuker
pi_81989389
Goede aflevering, fillers waren redelijk goed gedaan en Shinra Tensei was beter gedaan dan ik had verwacht.
pi_82002299
SPOILER
pi_82015945
Zo'n vette scene
pi_82017018
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 06:59 schreef wdn het volgende:

[..]

Je kunt altijd slechterikken bij bedenken..,

Eps van donderdag heb ik weer van genoten
Ik heb eigenlijk de gedachte dat ze de dragonball - dragonball z kant uitgaan. Dat Naruto steeds ouder wordt. En dat we Nartuo dus over een tijdje als volwassene zien. Maar ik kan er naast zitten..
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:22:41 #101
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_82017951
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef turance het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk de gedachte dat ze de dragonball - dragonball z kant uitgaan. Dat Naruto steeds ouder wordt. En dat we Nartuo dus over een tijdje als volwassene zien. Maar ik kan er naast zitten..
Nou de serie heet Naruto... dus zonder is het een andere serie.
DBZ is een generieke naam dus kan men blijven melken
pi_82021130
shinra tensei

Echt een hele coole scene, volgende episode wordt echt goed.
Heb alleen af en toe het idee dat de muziek erbij wat beter kan.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:56:17 #103
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_82030528
Weer een super vette aflevering. Dat einde met Naruto Sowieso is Naruto de laatste tijd ontzettend goed weer, het tempo zit er lekker in
pi_82243111
Heb laatst die intro van de normale Naruto serie weer bekeken, de 9de

Best leuk liedje nog
pi_82259004
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef synchrowise het volgende:

Best leuk liedje nog
Vind ik 1 van de beste intro's die naruto (shippuuden) heeft gehad.
pi_82262510
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef synchrowise het volgende:

Best leuk liedje nog
Niet orgineel, die kut beat hoorde er niet. Maar idd de beste opening.
pi_82262564
Mmh, wordt morgen wat met de anime
pi_82263152
Is dat een opening ten tijde van de fillers net voorafgaand aan Shippuuden?
Ken het helemaal niet, en ik heb de fillers geskipt, ik kon het echt niet aan, zo slecht was het
pi_82265197
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:31 schreef ASSpirine het volgende:
Is dat een opening ten tijde van de fillers net voorafgaand aan Shippuuden?
Ken het helemaal niet, en ik heb de fillers geskipt, ik kon het echt niet aan, zo slecht was het
Ja
pi_82268885
over manga:
SPOILER
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_82275059
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 06:44 schreef Ge4ce het volgende:
over manga:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:15:19 #112
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_82284824
163, was nice ! had eigenlijk gehoopt op een dubbel aflevering, nu weer een week wachten
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
pi_82285854
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_82294357
Slechte animatie weer. Gelukkig stopte de aflevering voordat de FRS landde, anders hadden ze die scene vast ook verpest. :/
pi_82294391
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef Ge4ce het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:40:13 #116
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_82310389
damn Naruto leek veels te kort
Deze eps vloooooooooog voorbij
pi_82601454
De nieuwe manga

Mijn god wat een type

Was wel leuk
pi_82628888
Goede ep en goede chapt deze week

Manga
SPOILER
Anime,

Het begint lekker warm te lopen , Hinata (L)
pi_82660263
Teleurstellende afleveringen, dit. Man.
pi_82664588
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:40 schreef Lesl het volgende:
Teleurstellende afleveringen, dit. Man.

Ik vond ze echt geniaal
pi_82667980
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Goede ep en goede chapt deze week

Manga
SPOILER
Anime,

Het begint lekker warm te lopen , Hinata (L)
SPOILER
pi_82669976
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ik vond ze echt geniaal
Naruto....ja, die is geweldig bezig.
Pain staat/n er maar een beetje bij
pi_82671963
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef enlightenedwizza het volgende:

[..]

Naruto....ja, die is geweldig bezig.
Pain staat/n er maar een beetje bij
Ja goh, Naruto heeft tactisch de aanvallende Pain's uitgeschakeld en de core Pain die over is heeft veel tijd nodig na Shinra Tensei om weer chakra op te bouwen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:13:30 #124
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_82673581
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ik vond ze echt geniaal
Ik ook! Lekker die laatste paar episodes Veel vaart. Veel schade en veel aktie.
pi_82677546
Ik vind de afleveringen erg matig vergeleken met de manga. Het is ook duidelijk dat ze hier weinig budget en hun slechtere teams voor hebben gebruikt.

Gelukkig zullen 166 en 167 wel veel beter worden.

[ Bericht 34% gewijzigd door Nic1 op 11-06-2010 18:50:14 ]
pi_82738493
Download en spaart hier iemand de japflap naruto scans?
pi_82738779
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Nic1 het volgende:
Ik vind de afleveringen erg matig vergeleken met de manga. Het is ook duidelijk dat ze hier weinig budget en hun slechtere teams voor hebben gebruikt.

Gelukkig zullen 166 en 167 wel veel beter worden.
Doe niet zo uit de hoogte dat je de manga leest.
De laatste 2 anima eps zijn zo vet!
pi_82741810
Het verhaal is vet, de animatie niet. Als ze dit bij fillers zouden doen hoor je me niet klagen, maar bij de belangrijkste scenes van Naruto in jaren hoort gewoon goede animatie en regie.
pi_82741950
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Hij heeft anders 100% gelijk, probeer wat verder te kijken dan je neus lang is.

Het enige mooie was de entree van Naruto (kun je ook weinig fout bij doen). De rest is bagger, heb me er echt niet mee vermaakt.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:30:34 #130
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_82834122
Hij gaat ze echt slopen, ik heb zin in morgen !
pi_82834355
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:30 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hij gaat ze echt slopen, ik heb zin in morgen !
Overmorgen.
pi_82910506
Manga:
SPOILER
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:42:46 #133
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_82914480
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef Nic1 het volgende:
Manga:
SPOILER
Eens
SPOILER
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_82914684
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Manga is gewoon beter (mits je ervan houdt). Ik ben al jaren gestopt met de anime. Dat is niet uit de hoogte, maar episodes vullen ze soms op met zoveel bullshit dat de manga gewoon echt beter is. De anime houdt zich ook lang niet altijd precies aan de manga.
pi_82914735
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef Nic1 het volgende:
Manga:
SPOILER
True! Like WTF!!!
pi_82928528
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Manga is gewoon beter (mits je ervan houdt). Ik ben al jaren gestopt met de anime. Dat is niet uit de hoogte, maar episodes vullen ze soms op met zoveel bullshit dat de manga gewoon echt beter is. De anime houdt zich ook lang niet altijd precies aan de manga.
Helemaal mee eens. Ik kijk de anime nog wel, want soms komt het voor dat ze nieuwe beelden erin verwerken, maar in het geval van de laatste twee Naruto-afleveringen hebben ze het wederom verpest. De manga geeft het gevecht tussen Naruto en Pain zoveel beter weer dan de anime. Echt zonde...
pi_82964212
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik kijk de anime nog wel, want soms komt het voor dat ze nieuwe beelden erin verwerken, maar in het geval van de laatste twee Naruto-afleveringen hebben ze het wederom verpest. De manga geeft het gevecht tussen Naruto en Pain zoveel beter weer dan de anime. Echt zonde...
leg eens uit, ik volg ze allebei en ik vind de Anime goed
pi_82968227
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 05:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

leg eens uit, ik volg ze allebei en ik vind de Anime goed
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:22:19 #139
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_82986817
Ik volg zelf alleen de anime. Maar is dit niet gewoon hetzelfde als bij dat mensen een boek vaak beter vinden dan de verfilming. Omdat het boek veel meer aan de eigen verbeelding overlaat en de film (in dit geval dus de anime) daar nooit aan kan tippen. Zelfs als het in dit geval een manga is en er dus door de tekeningen al een beetje van die verbeelding wordt ingevuld
pi_82989099
Daar zit wat in lonewolf! Ik hoor altijd hoe slecht de anime is door manga lezers. Kijk ik een keer de manga, dan is het allemaal zwart wit.

Er is natuurlijk een mate van adaptation dat niet helemaal goed vertaald blijkbaar. Will let you know wanneer ik mijn ipad heb en de manga ook eens ga lezen
pi_82990066
Zonder fillers zou de anime een stuk beter zijn. En met betere animatie, want toen ik nog keek was dat soms ook echt om te huilen. EN met fillers bedoel ik dan niet 'de fillers', maar ook van die stukjes in de anime waar ze heel veel praten over zaken terwijl dat in de manga niet zo is. De episodes waren voor mij allemaal veel te traag en te saai, er gebeurde bijna niets meer in één ep. Dat is in de manga wel anders.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:31:14 #142
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_83018936
Scene met naruto en Jiraiya van de laatste ep was fuckin moooi
pi_83024340
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik volg zelf alleen de anime. Maar is dit niet gewoon hetzelfde als bij dat mensen een boek vaak beter vinden dan de verfilming. Omdat het boek veel meer aan de eigen verbeelding overlaat en de film (in dit geval dus de anime) daar nooit aan kan tippen. Zelfs als het in dit geval een manga is en er dus door de tekeningen al een beetje van die verbeelding wordt ingevuld
Nee dat heeft er niets mee te maken. Van de Bleach anime kan ik meestal wel genieten ondanks dat ik de manga lees, want daar is de animatie altijd best redelijk tot goed. Misschien let ik wel meer op de andere zaken, aangezien ik het verhaal al ken.

Bij Naruto is veel van het budget naar de film gegaan, waardoor er minder over blijft om de anime goed te animeren (al was de laatste aflevering niet slecht). Overigens zullen de komende 2 afleveringen waarschijnlijk wel heel goed zijn, de komende aflevering is van hetzelfde team dat Kakashi vs Kakuzu/Hidan gemaakt heeft.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:04:31 #144
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_83025200
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:42 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Eens
SPOILER
SPOILER
Maar wel een anime episode met veel Hinata.
pi_83242390
Goeie episode!
pi_83242582
Ik vond het wel leuk, maar er waren iets teveel flashbacks
Ik kan niet wachten tot volgende week !
Wie het laatst lacht, denkt het traagst!
  donderdag 24 juni 2010 @ 14:47:13 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83243487
Wat een aflevering Niet voor de tere zieltjes
En flashbacks zijn normaal in een geval als dit toch?
pi_83245088
pi_83251496
Vroeg me af waar Yamato was, wordt het aan het eind verteld. Te grappig
pi_83255665
Veel Hinata filler, maar toch een erg goede aflevering. Volgende week lijkt nog beter te worden.
pi_83256851
Einde was perfect uitgevoerd
pi_83257979
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kwam volgens mij niet helemaal overeen met de manga, but I don't care. Screen time for Hinata
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:24:51 #153
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83260600
Now its on !
pi_83260857
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kwam volgens mij niet helemaal overeen met de manga, but I don't care. Screen time for Hinata
Ale screentime met hinata die niet in de manga voorkomt is bij voorbaat betekenisloos!
pi_83265412
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ale screentime met hinata die niet in de manga voorkomt is bij voorbaat betekenisloos!
Tsja, maakt d'r niet minder schattig!!!

Daarbij, zij is één van de weinige waarvan ik een verassingsaanval heb gezien die ook daadwerkelijk erop leek. Niet een kilometer van te voren schreeuwen en de naam van een techniek roepen............ Yeah didn't see that one coming....

En liever meer hinata dan een 23480 tail die vergeten werd maar toch nog gevangen moet worden en zijn leven geeft om zijn dierbaren te redden (filler 2000 )

edit: Ik had gelijk, minder flashbacks en minder actie voor Hinata in de manga
http://www.onemanga.com/Naruto/437/08/
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:13:07 #156
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_83277296
Zat op het einde van de aflevering echt zo Hinata
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:53:34 #157
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83278975
Hinata was opeens ook veel mooier getekend dan voorheen.
Nu word het botten breken hoop ik !
pi_83280439
Eindelijk dat vervelende mens uit de weg. Met dank aan pain. Laat nu de goede naruto maar weer eens beginnen ipv dat constante emotionele puber-moraal
Conscience do cost.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:33:54 #159
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_83283274
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef ems. het volgende:
Eindelijk dat vervelende mens uit de weg. Met dank aan pain. Laat nu de goede naruto maar weer eens beginnen ipv dat constante emotionele puber-moraal
SPOILER
pi_83284662
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Sala-adin het volgende:

[..]
SPOILER
fixed
RAH RAH
pi_83286831
SPOILER
Conscience do cost.
pi_83313261
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:53 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hinata was opeens ook veel mooier getekend dan voorheen.
Yep, zoals verwacht. De kwaliteit van de animatie/regie is afhankelijk van het team dat aan de aflevering werkt. Helaas maakt Hirofumi Suzuki maar zelden Naruto afleveringen (dit was zijn 2e).
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:08:59 #163
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83322734
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:40 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Yep, zoals verwacht. De kwaliteit van de animatie/regie is afhankelijk van het team dat aan de aflevering werkt. Helaas maakt Hirofumi Suzuki maar zelden Naruto afleveringen (dit was zijn 2e).
ah ja, hopen dat hij er meer doet want dit zag er echt gaaf uit.
pi_83323884
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef ems. het volgende:
Was het maar zo...
pi_83333212
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:08 schreef Captain_Zappa het volgende:
ah ja, hopen dat hij er meer doet want dit zag er echt gaaf uit.
De komende aflevering komt van dezelfde die Naruto vs Sasuke (133) en Orochimaru vs 3rd Hokage (71) heeft gemaakt, dus die gaat waarschijnlijk ook heel goed worden.
pi_83338843
Ja, dat waren nog eens toffe afleveringen. Naruto vs Sasuke, Lee vs Gaara, Naruto vs Neji.

Ik vond alleen de Sasuke vs Itachi een klein beetje tegenvallen. Had ik wel meer van verwacht.
Conscience do cost.
  zondag 27 juni 2010 @ 13:34:46 #167
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83355549
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:13 schreef Nic1 het volgende:

[..]

De komende aflevering komt van dezelfde die Naruto vs Sasuke (133) en Orochimaru vs 3rd Hokage (71) heeft gemaakt, dus die gaat waarschijnlijk ook heel goed worden.
Oh beter , ik ben benieuwd !
pi_83497139

Eerste 3 minuten was echt bazenfight
pi_83533422
Wat een kutaflevering zeg, ik vond de animatie echt heel slecht Leek nergens op, totaal niet vergelijkbaar met Sasuske vs Naruto of Orochimaru vs 3rd Hokage. En het had nog wel zo'n vette aflevering kunnen worden, maar de animatie verpestte het voor mij
pi_83533792
Snap totaal niet waarom ze de vorige episode (De 'OMG Hinata!1!11!!!' aflevering) zo vol met filler hebben gepompt? Nam nou juist weg van het moment in de manga in mijn mening. Overgedramatiseerd en het is wel duidelijk dat de animators iets hebben met Hinata (Waarom krijgt zij speciale animatie.. En de belangrijke gevechten niet?)

Beste scenario was geweest wanneer Hinata midden in haar dramatische zin een dikke Shinra Tensei van Pain te verduren krijgt!
pi_83534154
Uuuhm waarom was deze slechter geanimeerd? En geen een goede kwaliteit of goede videoplayer te vinden die niet bugt. Anyways Pain zag er soms uit alsof hij retarded was en dat stuk wanneer ninetails/naruto met die steen op pains hoofd aan het raggen is ik lag bijna dubbel.
pi_83534234
quote:
Uuuhm waarom was deze slechter geanimeerd? En geen een goede kwaliteit of goede videoplayer te vinden die niet bugt. Anyways Pain zag er soms uit alsof hij retarded was en dat stuk wanneer ninetails/naruto met die steen op pains hoofd aan het raggen is ik lag bijna dubbel.
Dat bedoel ik dus. Naruto gaat 6 / 8 tails en dat krijgt slechte animatie? (Heb zelf nog niet gekeken). Terwijl Hinata wel speciale animatie krijgt? Bullshit.

Edit: Ben hem nu aan het kijken.. wtf is hier aan de hand? De animatie is naar mijn mening heel erg onder de maat en vooral voor een gevecht zoals deze.

[ Bericht 13% gewijzigd door HeteBliksem op 01-07-2010 15:52:32 ]
pi_83535777
Ze hadden de lijn ingezet met hinata gewoon door moeten zetten want
WAT EEN FUCKING SLECHTE ANIMATIE EN BS EP WAS DIT

Heb overwogen om hem uit te zetten want het was behalve niet om aan te zien ook nog eens half filler.

Ik heb er werkelijk geen goed woord voor over, heb je de mogelijkheid tot he tmaken van een epic ep, verknal je het.

Ze moeten gwn of strikt de lijn van de manga volgen of er een filler van maken. Ze doen de serie nu meer kwaad dan goed.....
pi_83535994
Stelletje zeiksnorren :p
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:06:52 #175
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83536230
Eens met wc-eend

Ik heb zeer zeker genoten
pi_83536381
Zeiksnor of niet. Vergelijk deze dingen met voorgaande animatie of voor mijn part de fantastische OP animatie.
SPOILER
pi_83536620
Ja en? Et gaat mij om het verhaal en dergelijke...
pi_83537277
Pain de grond inboren !
pi_83537533
Net klaar met het kijken van de episode. Moet m'n mening toch enigszins wat bijstellen.. de animatie was op sommige punten best indrukwekkend.. maar Pain en z'n festijn aan gekke bekken zorgde ervoor dat het soms erg amateuristisch overkwam.

Daarbij.. Nieuwe ED! Gelukkig weer een ED waar Sakura centraal staat.

En zo te zien is de animatie volgende week weer terug naar het normale.
pi_83537591
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef wc-eend het volgende:
Ja en? Et gaat mij om het verhaal en dergelijke...
Als ze dan ook de lijn zouden aanhouden van het verhaal zou het fijn zijn....
pi_83537811
Ik heb de aflevering nog niet gezien, taka is altijd veel later.. maar ze houden zich toch aan het verhaal? Die extra filler stukken erger ik me nooit aan...
pi_83538065
Pain kwam echt als een retard over. Hoofd vast, omvallen, vastzitten enzo

En yondaime!
pi_83538875
Ik vond het echt vet geanimeerd.
Is weer eens wat anders, even wennen, maar wel gaaf
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:47:36 #184
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83539985
Bijna het seal eraf !!
pi_83540116
Ik vond de animatie zwaar kut, totaal anders dan wat ik gewend ben ik verwacht duidelijke animatie, fucking gaar dan hoe pain er soms uitzag, hoe die de grond ingeslagen werd was ook
Er was sowieso niet echt een touw aan vast te knopen leek wel of alles door elkaar heen ging, weet nu nog niet waar al dat water ineens vandaan kwam en die duizenden kyuubi armen steeds erdoor.
Slotscene met yondaime was wel ik snap niet dat er nu zo gare animatie is vergeleken met de vorige afleveringen die vond ik echt goed gedaan.
Overigens leek dit wel op naruto vs sasuke daar waren er ook soms gekke bekken en hoofden vast in de grond enzo, ik vind het het beste hoe het gedaan was bij kakashi vs kakuzu en hidan dat was echt mooi gedaan.
pi_83540565
Kijk alleen dit al
SPOILER
zo onnodig
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:18:30 #187
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_83542373
Ik sluit me aan bij de meerderheid. Vond de animatie ook zwaar kut. Terwijl het gezien het verhaal een epische aflevering had kunnen worden. Met Naruto die bijna Nine-tails gaat. Het gevecht tegen Pain. En op het einde het verschijnen van de Fourth Hokage
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:31:11 #188
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_83542772
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijk alleen dit al
SPOILER
zo onnodig
Ik vond het af en toe op de animaties van Beavis & Butthead lijken.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:39:28 #189
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_83543018
Speciaal voor de Naruto-fans:
pi_83543894
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:39 schreef Easymodo het volgende:

donderdag 1 juli 2010 @ 20:54:02 #191
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83546003
Ben wel benieuwd naar de volgende keer, ik keek wel op van de animaties maar het stoorde me niet heel erg.
pi_83547914
ik vond de aparte animatie wel tof alhoewel het over de top is. maar nederlanders zijn van, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

ik hou van vloeiende animatie en dat was deze episode goed, tempo was ook goed, en verhaal werd emotioneel verteld, er zit geen verschil met deze animatie of die van vorige week qua kwaliteit imho, alleen verschillende stijl!
pi_83563170
Animatie was idd een beetje vreemd, maar het gaat om de combinatie grafisch, muziek en verhaal. En die laatste twee vond ik echt geniaal in de laatste episode!
pi_83568382
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijk alleen dit al
SPOILER
zo onnodig

Voor de rest was het weer een goede aflevering
pi_83568438
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Voor de rest was het weer een goede aflevering
Haha, doet me denken aan naruto torpedo's in het gevecht van Sasuke vs Naruto
Ook nog door dezelfde maker geloof ik.
  zondag 4 juli 2010 @ 00:06:21 #196
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_83629867
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:39 schreef Easymodo het volgende:

Toen Episode 1 in Duitsland kwam en ik ernaar keek, zag ik dit en vond ik dit werkelijk belachelijk voor woorden.
Maar nu ik de laatste Episode gezien heb, begin ik toch eigenlijk te twijfelen [qua Animatie]

Achja, er zaten ook wel wat betere stukken bij, maar toen de Nine-Tails Pain de grond in timmerde, kwam ik niet meer bij
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Haha, doet me denken aan naruto torpedo's in het gevecht van Sasuke vs Naruto
Ook nog door dezelfde maker geloof ik.
Ja, door dezelfde animator gemaakt, net zoals Kakashi VS. Kakuzu en Hidan
pi_83636671
Ik vond de aflevering goed. De kwaliteit van de animatie en muziek was erg goed, al was de stijl nogal apart en zaten er inderdaad wat bizarre momenten in.
pi_83708385
Hoe Naruto in de nine tails veranderden vond ik zeer goed gedaan maar verder.
Je zou maar Pain als favoriete personage hebben....

pi_83713288
Ja, die gekke bekken van Pain waren jammer. Afgezien daarvan vond ik de animaties goed, want meer beweging in de personages. De vermindering in detail heb ik daar graag voor over. De reden dat ik die aflevering met Sasuke vs Naruto zo goed vond, was vanwege de vele beweging en snelle afwisselende beelden.

Wat mij betreft mogen ze wel een paar tekenaars/regisseurs aannemen die dit op regelmatige basis doen. Ik heb sinds Shippuuden soms het gevoel naar een powerpoint presentatie te kijken, maar dan met overgangseffecten.

Daarnaast ben ik doorgaans geen fan van fillers en afwijkingen in het verhaal. Alhoewel het gevecht in de anime afweek van het gevecht in de manga, vond ik het niet eens zo heel slecht. Toch hadden ze ook hierbij beter aan het verhaal kunnen houden. Ik vond de manga-afleveringen van dit gedeelte in het verhaal enorm krachtig en dat is nu niet het geval.
pi_83719016
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:42 schreef Gray het volgende:
Ik vond de manga-afleveringen van dit gedeelte in het verhaal enorm krachtig en dat is nu niet het geval.
Klopt..dat vind ik zelf ook.
pi_83774259
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:39 schreef HeteBliksem het volgende:

Daarbij.. Nieuwe ED! Gelukkig weer een ED waar Sakura centraal staat.
Sakura één van de meest irritantste personages EVER!

Doe mij maar eentje met Shikamaru en Shino, een paar droogkloten bijeen

OT:

Naruto's revanche! Kan niet wachten op het einde van de gevecht
  woensdag 7 juli 2010 @ 20:17:31 #202
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_83777507
Zo, we wachten maar weer 's, want deze week komt geen Naruto.
15 & 22 Juli = 1 Episode
29 Juli = Dubbele Episode
pi_83789102
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 20:17 schreef SleepSub het volgende:
Zo, we wachten maar weer 's, want deze week komt geen Naruto.
15 & 22 Juli = 1 Episode
29 Juli = Dubbele Episode
Ach als ze maar beter zijn dan de vorige ep.

Manga komt gelukkig wel deze week gewoon uit.
pi_83793841
Manga:
SPOILER
pi_83814758
bah geen epi
pi_83815506
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 04:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Manga:
SPOILER
SPOILER
pi_83817125
SPOILER
pi_83822561
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Nic1 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_84083056
Hopen dat deze arc snel voorbij is.. pff, waardeloos gevecht zeg. Weet nog wel dat ik zo graag verder wilde kijken toen met uh, Sakura en Sasori... nu is 't van tsja, kijken wat er nu weer gebeurt...
pi_84086155
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:36 schreef Lesl het volgende:
Hopen dat deze arc snel voorbij is.. pff, waardeloos gevecht zeg. Weet nog wel dat ik zo graag verder wilde kijken toen met uh, Sakura en Sasori... nu is 't van tsja, kijken wat er nu weer gebeurt...
Het gevecht is nog nauwelijks begonnen

Dit is een van de belangrijkste gevechten in het Naruto-wereldje.. Ik denk wel dat Kishimoto zijn best gaat doen
pi_84086909
Welke arc? Dit gevecht met Pein? Die wil jij voorbij hebben?
pi_84087260
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja. De hele build-up is fantastisch. Dan begint het gevecht...
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:29:18 #213
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_84087816
is 168 al uit, ik las dat iemand van naruto 411 al wel 169 had gekregen om de een of andere manier.
pi_84087935
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vond die in de manga ook niet heel boeiend eerlijk gezegd.
Wel met Kakashi, maar als Naruto gaat vechten....

Het einde is ook wel
pi_84088837
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef Lesl het volgende:

[..]

Ja. De hele build-up is fantastisch. Dan begint het gevecht...
Ik heb het haast nooit.. maar ik vond het gevecht beter/spannender toen ik het volgde in de manga
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:29 schreef Captain_Zappa het volgende:
is 168 al uit, ik las dat iemand van naruto 411 al wel 169 had gekregen om de een of andere manier.
Ik ben nu een HD versie van 168 aan het downloaden
pi_84091320
Leuke aflevering, Naruto wordt beter en beter
pi_84091730
* GrupoBalanca haalt nu 168 binnen.

maar is vandaag nou wel of geen manga?
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:57:59 #218
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_84091932
169 is er ook al,

iemand is er illegaal aangekomen
ik mag geen link plaatsen denk ik, maar de site naruto411 daar moet je even speuren.
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:04:17 #219
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_84092207
Het is een raw versie dus kwaliteiti is niet heel erg hoog
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:05:00 #220
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_84092242
Oh en er zitten geen ondertitels bij, laat maar
pi_84092284
Die rode ogen
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:14:26 #222
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_84101949
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef ASSpirine het volgende:
Leuke aflevering, Naruto wordt beter en beter
eens! Waren alle eps maar als deze
pi_84110572
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:04 schreef Captain_Zappa het volgende:
Het is een raw versie dus kwaliteiti is niet heel erg hoog
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:05 schreef Captain_Zappa het volgende:
Oh en er zitten geen ondertitels bij, laat maar
Raw = unedited enzo, dus was te verwachten niet?

Ik wacht op de versie van Taka, overigens.
pi_84112118
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Lesl het volgende:

[..]

[..]

Ik ook, TAKA is wel traag de laatste tijd..
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:37:16 #225
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_84115294
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Lesl het volgende:

[..]

[..]

Ja misschien hebben ze teveel materiaal geschoten
  vrijdag 16 juli 2010 @ 01:53:45 #226
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_84119305
1. De RAW is uitgelekt [Tevens Heroman, Fairy Tail en Occult] door een TVTokyo/CR Medewerker, weliswaar in 360p formaat.
2. De uitgelekte RAW is momenteel vertaald te vinden.

Allebij de episodes 168 en 169 zijn mooi
  zaterdag 17 juli 2010 @ 16:50:40 #227
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_84171752
168, zag er echt fantastisch uit. Vooral het begin met de fourth Hokage was prachtig getekend.
pi_84396406
Wow wat waren 168 en 169 mooi. Had wel graag gezien hoe de rest (met name Yamato) reageerde op de recente ontwikkeling
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:56:57 #229
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_84396883
Dat eindstukje van Tsunade
pi_84401781
Vond 't laatste stuk wel aardig ja.
pi_84401943
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef DemonRage het volgende:
Dat eindstukje van Tsunade
Ja, hopelijk geven ze volgende week dat geheim weg, zodat ik het ook aan een paar meiden door kan geven
pi_84427637
Manga: I
SPOILER
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:15:00 #233
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_84431547
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 05:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
SPOILER

SPOILER
pi_84437106
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 05:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
SPOILER

Ik ben het niet met je eens:
SPOILER
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:33:15 #235
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_84437134
Ik kijk de serie en lees de manga niet , maar ik kan het niet laten om de spoilers te bekijken :')
pi_84460818
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:32 schreef Gray het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_84483366
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:25 schreef Nic1 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
.
pi_84483776
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens:
SPOILER
SPOILER
pi_84484766
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:
SPOILER
.
SPOILER
pi_84487746
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef Nic1 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_84884669
SPOILER
pi_84885503
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef Nic1 het volgende:
SPOILER
_O_ MANGA _O_
pi_84889549
Fucking epic _O_
pi_84889608
Is de dubbele filler van vorige week wat?
pi_84889749
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is de dubbele filler van vorige week wat?
Ik vond m om te janken, heb na 5 minuten wat zitten skippen en zag niks waardigs om te kijken.
Was allemaal jonge Naruto story :{
pi_84892195
Is de manga nog een beetje redelijk geprijsd met een goede vertaling te vinden in het engels?
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_84895726
Hmm saaie flashback aflevering
pi_84908010
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:23 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ik vond m om te janken, heb na 5 minuten wat zitten skippen en zag niks waardigs om te kijken.
Was allemaal jonge Naruto story :{
Ik vond 't wel verfrissend om hem zo terug zien. Serie blijft zijn charme houden :)
pi_85033582
Wat een HEERLIJKE aflevering, fuck ik ben enthousiast! 'k Heb 'm nu pas gezien en ook in 480p... komt volgens mij net iets mooier uit de verf dan 720p.
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:11:18 #250
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_85058677
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef Nic1 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_85060411
weet iemand waar je de manga online kan lezen, onemanga heeft hem niet meer :{
pi_85062430
mangastream.com vind ik altijd goed :Y
pi_85083803
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef luffyd het volgende:
weet iemand waar je de manga online kan lezen, onemanga heeft hem niet meer :{
narutoget of narutofan gebruik ik altijd :)
pi_85088370
Wel klote dat er deze week geen manga uitkomt ;(
pi_85092057
Zou het einde van de serie nu in zicht zijn?
pi_85092120
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef Picchia het volgende:
Zou het einde van de serie nu in zicht zijn?
Als Madara de eindbaas is wel..

Maar hij kan zoveel rekken, als er echt een nieuwe ninja-oorlog komt kan hij daar vast nog wel 3 jaar over schrijven :P
pi_85092226
Ze moeten alles rondom Kabuto ook nog afronden. En dan kunnen ze verder met een serie over Konohamaru. :P
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:42:40 #258
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_85097388
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:44 schreef Picchia het volgende:
Ze moeten alles rondom Kabuto ook nog afronden. En dan kunnen ze verder met een serie over Konohamaru. :P
Laat ik dan maar vast met een pairing-discussie beginnen:
Konohamaru X Hanabi FTW!!! :P (wie heeft liever Konohamaru X Moegi?)
pi_85189861
Komt er deze week nog wat van Naruto uit?

-edit-
Ik weet inmiddels dat de manga deze week niet uitkomt.

[ Bericht 48% gewijzigd door DemonRage op 12-08-2010 22:37:42 ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:01:45 #260
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_85190590
spoilers mensen spoilers
pi_85196749
Wow, goede aflevering vandaag. :)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:33:29 #262
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_85207967
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef Captain_Zappa het volgende:
spoilers mensen spoilers
Idd }:|

Mooie aflevering weer.
pi_85216754
Holy fuck, dit is waarom ik Naruto kijk...
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:45:16 #264
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_85218384
Als je al de fillerrommel weglaat en alleen dat kijkt wat van belang is is het een heeeeeeeeeerlijke anime.
Wat een episode gisteren zeg O+ O+
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:03:10 #265
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_85754537
Ik zal eerlijk zijn: Ik moest een traantje wegpinken in deze aflevering. ;( Eindelijk die erkenning waar Naruto zo lang naar gezocht heeft. *O*

Vroeg me wel de hele tijd af waar die Sai toch is. Ben ik iets vergeten? Durf niet op internet te zoeken, want ben bang voor spoilers. :{

Ziet ernaar uit dat we nu weer fillers krijgen. -O- Maar dat was wel te verwachten na deze epische saga.
pi_85755273
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zal eerlijk zijn: Ik moest een traantje wegpinken in deze aflevering. ;( Eindelijk die erkenning waar Naruto zo lang naar gezocht heeft. *O*

Vroeg me wel de hele tijd af waar die Sai toch is. Ben ik iets vergeten? Durf niet op internet te zoeken, want ben bang voor spoilers. :{

Ziet ernaar uit dat we nu weer fillers krijgen. -O- Maar dat was wel te verwachten na deze epische saga.
Volgensmij vroeger we ons dat ook af in de manga destijds. Ze waren Sai even vergeten of zo...
pi_85762763
Sai was samen met Anko en Yamato op zoek naar Kabuto. Dat was te zien toen Yamato ontdekte dat Naruto in de Kyuubi veranderde.
  donderdag 2 september 2010 @ 21:53:59 #268
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86001159
KISAME!!!

SPOILER
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_86035507
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:53 schreef Keep_Walking het volgende:
KISAME!!!

SPOILER
Eens!
SPOILER
RAH RAH
pi_86084429
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:37 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]

Eens!
SPOILER
SPOILER
Nu weer filler bij de anime :O :(
pi_86085247
Ik vind de filler voor de verandering eigenlijk best leuk. :@
pi_86085338
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef Carmw het volgende:
Toegegeven.. hij is leuker dan de meeste ja :P

Maar ik lees de manga, en ik wil dat ze die verder animeren! Heb vooral zin in sommige gevechten :P
pi_86086464
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:34 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Toegegeven.. hij is leuker dan de meeste ja :P

Maar ik lees de manga, en ik wil dat ze die verder animeren! Heb vooral zin in sommige gevechten :P
SPOILER
pi_86094660
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef Carmw het volgende:

[..]

SPOILER
Ja ;( Ze moeten echt eens opschieten, ze kunnen nog best veel animeren! Fillers zijn nu helemaal niet nodig imo :o
pi_86096219
Nee idd, en soms vond ik het ook nog wel eens lastig om na zo'n filler weer terug in het verhaal te komen, dus toen ben ik maar opgehouden met fillers kijken :P
pi_86096925
Ik wil eigenlijk gewoon een half jaar niets kijken, en dan heb ik lekker iets om in te halen :)

Maar dat lukt me niet ;(
pi_86097527
Het is mij een keer gelukt, en toen was het echt heerlijk om er een weekend voor uit te trekken en alles achter elkaar te kijken :D
pi_86121570
Boring aflevering, epic manga _O_
  maandag 6 september 2010 @ 18:11:27 #279
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_86134140
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef Carmw het volgende:
Ik vond hem ook best leuk. Maar dat heb ik wel vaker bij fillers. Dat de eerste paar afleveringen best leuk zijn en het daarom toch maar weer een kans geef. Maar dat ze op een gegeven moment het filler verhaal zo erg gaan rekken, dat het gaat irriteren en ik ermee kap.
pi_86242754
Is er geen manga deze week ? :?
pi_86243274
Jawel, Mangastream is ook wat later :)
pi_86246541
Fairy Tail en Bleach zijn al wel uit.. nog ff wachten dan :P
pi_86478317
Nieuwe manga staat op mangastream!
pi_86479755
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:02 schreef Sjaakzwart het volgende:
Nieuwe manga staat op mangastream!
Lekker vroeg deze keer. ^O^
pi_86482676
Na de spoiler gezien te hebben keek ik meer uit naar bleach, maar de manga deze week van naruto is wel cool.
SPOILER
pi_86487796
SPOILER
pi_86491259
SPOILER
pi_86499587
SPOILER
pi_86505779
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:10 schreef Carmw het volgende:
SPOILER
SPOILER
RAH RAH
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:53:01 #290
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_86553317
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:58 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_86752854
SPOILER
pi_86753644
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_86757494
quote:
SPOILER
Die is echt epic idd! :D
pi_86793735
quote:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:14:44 #295
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_86798314
SPOILER
pi_86800500
SPOILER
pi_86801896
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef d1ce het volgende:
SPOILER
ik ;)
pi_86812451
[spoiler] Hadden we toch gelijk. Obito is Tobi. Het was ook zo voorspelbaar, maar nu weten we het eindelijk zeker. [/spoiler
pi_86812731
Er is deze week weer geen aflevering hè.

[ Bericht 41% gewijzigd door Picchia op 24-09-2010 23:47:22 ]
pi_86815164
[quote]Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Picchia het volgende:
[spoiler] Hadden we toch gelijk. Obito is Tobi. Het was ook zo voorspelbaar, maar nu weten we het eindelijk zeker. [/spoiler
[/quote]Verklaar het eens? en je spoiler tag werkt niet
pi_86820255
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:25 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

Verklaar het eens? en je spoiler tag werkt niet
SPOILER
Hier verder: [Anime&Manga] Naruto en Hinata #18

[ Bericht 10% gewijzigd door Picchia op 25-09-2010 10:14:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')