Ze hadden idd met het verhaal te maken, maar goed? Dat is een kwestie van smaak denk ik. Wat mij vooral tegen stond was de gelijkenis met Sasuke, Itachi en Sakura in de personages van de filler. Dat vind ik van weinig inspiratie getuigen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:04 schreef wc-eend het volgende:
fillers waren nu wel goed en hadden ook echt wel wat met het verhaal te maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:20 schreef GrupoBalanca het volgende:
Manga:Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het zelf een beetje too much eigenlijk....maar wordt wel leuk wanneer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind het zelf een beetje too much eigenlijk....maar wordt wel leuk wanneer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
Dat hangt af van je smaak. Misschien kun je dat beter in het anime en manga topic vragen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef Hondenbrok het volgende:
Ik wil ook zo'n serie gaan volgen lijkt me wel vet, welke is het leukst?
Ik heb gehoord dat One Piece wel leuk is.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nieuwe manga is uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:10 schreef D3ft0n3 het volgende:Die theorie is toch al echt zo afgezaagd en onlogisch....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die theorie is toch al echt zo afgezaagd en onlogisch....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.BomBastique op 08-04-2010 15:26:18 ]
Tsja dat is jouw mening. Maar onlogisch is het zeker niet, er zijn zoveel hints gegeven dat het eerder onlogisch is om die theorie te negeren.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die theorie is toch al echt zo afgezaagd en onlogisch....
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]Maar dat kan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat kan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:59 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]Dat is waar. Ik vind ik inderdaad een onlogische keuze, maar we zullen zien of dat nog rechtgepraat kan worden. Het klopt dat er veel overeenkomsten zijn tussen de ogen, maar waarom in vredensnaam kiezen voor een lichaam die al half vergaan is....we zullen er misschien achter komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:32 schreef GrupoBalanca het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:59 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 13:57 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
Ben ook benieuwd, al moet ik nog drie eps kijken voor ik bij 156 ben. Straks maar even inhalen \ó/quote:Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef Kijana het volgende:
Chapter 491 vond ik niet veel aan. Hopelijk is episode 156 wel leuk.
Vind ik toch wel de leukste tot nu toe. Veel actie en onbeperkte chakra's. Joepie!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
3e shippuuden film staat online
Duh, tuurlijk is dat gelukt kut newbiequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Anarith het volgende:
ik vroeg me even af, als een ninja een summoning jutsu uitvoert, bijt hij in z'n duim zodat hij gaat bloeden en doet dan handseals, is iemand hier het wel eens gelukt om z'n duim te laten bloeden door erin te bijten?
Ja en daarna summon ik altijd een kikkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Anarith het volgende:
ik vroeg me even af, als een ninja een summoning jutsu uitvoert, bijt hij in z'n duim zodat hij gaat bloeden en doet dan handseals, is iemand hier het wel eens gelukt om z'n duim te laten bloeden door erin te bijten?
Ik vond die hele film een grote gay-jokequote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:50 schreef Chuphinh het volgende:
Het einde van film 3. Was dat een gay-joke?
Ik vond het wel tof dat er een stukje van de kakashi gaiden in zatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vond die hele film een grote gay-joke
Thanks voor deze spoiler die ik eerder in dit topic ook al tegenkwam, geloof ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:09 schreef Chuphinh het volgende:
Hihi kakashi gayden, hihi
Wel de stoerste karakter uit naruto. Jammer dat ie semi dood is.
Stiekem hoop ik ook dat Jiraiya weer terug komt.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef Chuphinh het volgende:
Goku ging ook 10 keer dood, dus ik verwacht dat bij kakashi ook!
Ik ookquote:Op zondag 9 mei 2010 16:32 schreef Carmw het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik ook dat Jiraiya weer terug komt.
Tja, aflevering was uitgezonden, dus geen spoiler meer.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef Lesl het volgende:
Thanks voor deze spoiler die ik eerder in dit topic ook al tegenkwam, geloof ik
Ik doel op 't 'semi'-dood...quote:Op zondag 9 mei 2010 22:49 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Tja, aflevering was uitgezonden, dus geen spoiler meer.
Nee, dat duurt nog wel even denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:14 schreef capital_P het volgende:
een vraagje aan de manga lezers: Hebben jullie het idee dat deze serie nog erg lang kan doorgaan of loopt het op z'n einde af? Jullie zijn al wat verder dan wij anime-kijkers, maar ik heb het idee dat de slechteriken een beetje opraken.
Geen details a.u.b. i.v.m. spoilers, alleen ja of nee. Lijkt het erop dat naruto binnenkort afgelopen is of niet?
SPOILER: nieuw mangachapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:00 schreef Rahl het volgende:same hereSPOILER: nieuw mangachapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Ibiki's summons are based on Japanese "good luck charm" statues that are put outside of businesses to draw in customers and such. The Iron Maiden is a maneki neko (beckoning cat) statue, and the statue on top of the Torture Chamber is a Fukusuke (god of merchant fortune) statue.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:00 schreef Rahl het volgende:SPOILER: nieuw mangachapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rasengan door Konohamaru bedoel je denk ik?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:44 schreef Cahir het volgende:
Die sharingan door die Honomaru ofzo, echt tof!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Rasengan door Konohamaru bedoel je denk ik?
Je kunt altijd slechterikken bij bedenken..,quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:14 schreef capital_P het volgende:
een vraagje aan de manga lezers: Hebben jullie het idee dat deze serie nog erg lang kan doorgaan of loopt het op z'n einde af? Jullie zijn al wat verder dan wij anime-kijkers, maar ik heb het idee dat de slechteriken een beetje opraken.
Geen details a.u.b. i.v.m. spoilers, alleen ja of nee. Lijkt het erop dat naruto binnenkort afgelopen is of niet?
Sorry wist niet wat me bezieldequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Rasengan door Konohamaru bedoel je denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb eigenlijk de gedachte dat ze de dragonball - dragonball z kant uitgaan. Dat Naruto steeds ouder wordt. En dat we Nartuo dus over een tijdje als volwassene zien. Maar ik kan er naast zitten..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Je kunt altijd slechterikken bij bedenken..,
Eps van donderdag heb ik weer van genoten
Nou de serie heet Naruto... dus zonder is het een andere serie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef turance het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk de gedachte dat ze de dragonball - dragonball z kant uitgaan. Dat Naruto steeds ouder wordt. En dat we Nartuo dus over een tijdje als volwassene zien. Maar ik kan er naast zitten..
Vind ik 1 van de beste intro's die naruto (shippuuden) heeft gehad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef synchrowise het volgende:
Heb laatst die intro van de normale Naruto serie weer bekeken, de 9de
Best leuk liedje nog
Niet orgineel, die kut beat hoorde er niet. Maar idd de beste opening.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef synchrowise het volgende:
Heb laatst die intro van de normale Naruto serie weer bekeken, de 9de
Best leuk liedje nog
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:31 schreef ASSpirine het volgende:
Is dat een opening ten tijde van de fillers net voorafgaand aan Shippuuden?
Ken het helemaal niet, en ik heb de fillers geskipt, ik kon het echt niet aan, zo slecht was het
quote:Op donderdag 3 juni 2010 06:44 schreef Ge4ce het volgende:
over manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef Ge4ce het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime,
Het begint lekker warm te lopen , Hinata (L)I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Goede ep en goede chapt deze week
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime,
Het begint lekker warm te lopen , Hinata (L)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja goh, Naruto heeft tactisch de aanvallende Pain's uitgeschakeld en de core Pain die over is heeft veel tijd nodig na Shinra Tensei om weer chakra op te bouwen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Naruto....ja, die is geweldig bezig.
Pain staat/n er maar een beetje bij
Ik ook! Lekker die laatste paar episodesquote:
Doe niet zo uit de hoogte dat je de manga leest.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Nic1 het volgende:
Ik vind de afleveringen erg matig vergeleken met de manga. Het is ook duidelijk dat ze hier weinig budget en hun slechtere teams voor hebben gebruikt.
Gelukkig zullen 166 en 167 wel veel beter worden.
Hij heeft anders 100% gelijk, probeer wat verder te kijken dan je neus lang is.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Doe niet zo uit de hoogte dat je de manga leest.
De laatste 2 anima eps zijn zo vet!
Overmorgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:30 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hij gaat ze echt slopen, ik heb zin in morgen !
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef Nic1 het volgende:
Manga:EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Manga is gewoon beter (mits je ervan houdt). Ik ben al jaren gestopt met de anime. Dat is niet uit de hoogte, maar episodes vullen ze soms op met zoveel bullshit dat de manga gewoon echt beter is. De anime houdt zich ook lang niet altijd precies aan de manga.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Doe niet zo uit de hoogte dat je de manga leest.
De laatste 2 anima eps zijn zo vet!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef Nic1 het volgende:
Manga:True! Like WTF!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
Helemaal mee eens. Ik kijk de anime nog wel, want soms komt het voor dat ze nieuwe beelden erin verwerken, maar in het geval van de laatste twee Naruto-afleveringen hebben ze het wederom verpest. De manga geeft het gevecht tussen Naruto en Pain zoveel beter weer dan de anime. Echt zonde...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Manga is gewoon beter (mits je ervan houdt). Ik ben al jaren gestopt met de anime. Dat is niet uit de hoogte, maar episodes vullen ze soms op met zoveel bullshit dat de manga gewoon echt beter is. De anime houdt zich ook lang niet altijd precies aan de manga.
leg eens uit, ik volg ze allebei en ik vind de Anime goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik kijk de anime nog wel, want soms komt het voor dat ze nieuwe beelden erin verwerken, maar in het geval van de laatste twee Naruto-afleveringen hebben ze het wederom verpest. De manga geeft het gevecht tussen Naruto en Pain zoveel beter weer dan de anime. Echt zonde...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 05:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
leg eens uit, ik volg ze allebei en ik vind de Anime goed
Nee dat heeft er niets mee te maken. Van de Bleach anime kan ik meestal wel genieten ondanks dat ik de manga lees, want daar is de animatie altijd best redelijk tot goed. Misschien let ik wel meer op de andere zaken, aangezien ik het verhaal al ken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik volg zelf alleen de anime. Maar is dit niet gewoon hetzelfde als bij dat mensen een boek vaak beter vinden dan de verfilming. Omdat het boek veel meer aan de eigen verbeelding overlaat en de film (in dit geval dus de anime) daar nooit aan kan tippen. Zelfs als het in dit geval een manga is en er dus door de tekeningen al een beetje van die verbeelding wordt ingevuld
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:42 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel een anime episode met veel Hinata.![]()
Ale screentime met hinata die niet in de manga voorkomt is bij voorbaat betekenisloos!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kwam volgens mij niet helemaal overeen met de manga, but I don't care. Screen time for Hinata
Tsja, maakt d'r niet minder schattig!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ale screentime met hinata die niet in de manga voorkomt is bij voorbaat betekenisloos!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef ems. het volgende:
Eindelijk dat vervelende mens uit de weg. Met dank aan pain. Laat nu de goede naruto maar weer eens beginnen ipv dat constante emotionele puber-moraal
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fixedRAH RAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
Yep, zoals verwacht. De kwaliteit van de animatie/regie is afhankelijk van het team dat aan de aflevering werkt. Helaas maakt Hirofumi Suzuki maar zelden Naruto afleveringen (dit was zijn 2e).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:53 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hinata was opeens ook veel mooier getekend dan voorheen.
ah ja, hopen dat hij er meer doet want dit zag er echt gaaf uit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:40 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep, zoals verwacht. De kwaliteit van de animatie/regie is afhankelijk van het team dat aan de aflevering werkt. Helaas maakt Hirofumi Suzuki maar zelden Naruto afleveringen (dit was zijn 2e).
Was het maar zo...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef ems. het volgende:
Eindelijk dat vervelende mens uit de weg. Met dank aan pain. Laat nu de goede naruto maar weer eens beginnen ipv dat constante emotionele puber-moraal
De komende aflevering komt van dezelfde die Naruto vs Sasuke (133) en Orochimaru vs 3rd Hokage (71) heeft gemaakt, dus die gaat waarschijnlijk ook heel goed worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:08 schreef Captain_Zappa het volgende:
ah ja, hopen dat hij er meer doet want dit zag er echt gaaf uit.
Oh beter , ik ben benieuwd !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:13 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De komende aflevering komt van dezelfde die Naruto vs Sasuke (133) en Orochimaru vs 3rd Hokage (71) heeft gemaakt, dus die gaat waarschijnlijk ook heel goed worden.
Dat bedoel ik dus. Naruto gaat 6 / 8 tails en dat krijgt slechte animatie? (Heb zelf nog niet gekeken). Terwijl Hinata wel speciale animatie krijgt? Bullshit.quote:Uuuhm waarom was deze slechter geanimeerd? En geen een goede kwaliteit of goede videoplayer te vinden die niet bugt. Anyways Pain zag er soms uit alsof hij retarded was en dat stuk wanneer ninetails/naruto met die steen op pains hoofd aan het raggen is ik lag bijna dubbel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ze dan ook de lijn zouden aanhouden van het verhaal zou het fijn zijn....quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef wc-eend het volgende:
Ja en? Et gaat mij om het verhaal en dergelijke...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo onnodig
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijk alleen dit al
Ik vond het af en toe op de animaties van Beavis & Butthead lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo onnodig![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijk alleen dit al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo onnodig
Voor de rest was het weer een goede aflevering![]()
Haha, doet me denken aan naruto torpedo's in het gevecht van Sasuke vs Narutoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de rest was het weer een goede aflevering
Toen Episode 1 in Duitsland kwam en ik ernaar keek, zag ik dit en vond ik dit werkelijk belachelijk voor woorden.quote:
Ja, door dezelfde animator gemaakt, net zoals Kakashi VS. Kakuzu en Hidanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan naruto torpedo's in het gevecht van Sasuke vs Naruto![]()
Ook nog door dezelfde maker geloof ik.
Klopt..dat vind ik zelf ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:42 schreef Gray het volgende:
Ik vond de manga-afleveringen van dit gedeelte in het verhaal enorm krachtig en dat is nu niet het geval.
Sakuraquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:39 schreef HeteBliksem het volgende:
Daarbij.. Nieuwe ED! Gelukkig weer een ED waar Sakura centraal staat.
Ach als ze maar beter zijn dan de vorige ep.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:17 schreef SleepSub het volgende:
Zo, we wachten maar weer 's, want deze week komt geen Naruto.
15 & 22 Juli = 1 Episode
29 Juli = Dubbele Episode
quote:Op donderdag 8 juli 2010 04:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gevecht is nog nauwelijks begonnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:36 schreef Lesl het volgende:
Hopen dat deze arc snel voorbij is.. pff, waardeloos gevecht zeg. Weet nog wel dat ik zo graag verder wilde kijken toen met uh, Sakura en Sasori... nu is 't van tsja, kijken wat er nu weer gebeurt...
Ja. De hele build-up is fantastisch. Dan begint het gevecht...quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke arc? Dit gevecht met Pein? Die wil jij voorbij hebben?
Ik vond die in de manga ook niet heel boeiend eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke arc? Dit gevecht met Pein? Die wil jij voorbij hebben?
Ik heb het haast nooit.. maar ik vond het gevecht beter/spannender toen ik het volgde in de mangaquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef Lesl het volgende:
[..]
Ja. De hele build-up is fantastisch. Dan begint het gevecht...![]()
Ik ben nu een HD versie van 168 aan het downloadenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:29 schreef Captain_Zappa het volgende:
is 168 al uit, ik las dat iemand van naruto 411 al wel 169 had gekregen om de een of andere manier.
eens!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef ASSpirine het volgende:
Leuke aflevering, Naruto wordt beter en beter
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:04 schreef Captain_Zappa het volgende:
Het is een raw versie dus kwaliteiti is niet heel erg hoog
Raw = unedited enzo, dus was te verwachten niet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:05 schreef Captain_Zappa het volgende:
Oh en er zitten geen ondertitels bij, laat maar
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Lesl het volgende:
[..]
[..]
Raw = unedited enzo, dus was te verwachten niet?
Ik wacht op de versie van Taka, overigens.
Ja misschien hebben ze teveel materiaal geschotenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Lesl het volgende:
[..]
[..]
Raw = unedited enzo, dus was te verwachten niet?
Ik wacht op de versie van Taka, overigens.
Ja, hopelijk geven ze volgende week dat geheim weg, zodat ik het ook aan een paar meiden door kan gevenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Manga: ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Manga: ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het niet met je eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:32 schreef Gray het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:25 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef Nic1 het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef Nic1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MANGA
![]()
Ik vond m om te janken, heb na 5 minuten wat zitten skippen en zag niks waardigs om te kijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is de dubbele filler van vorige week wat?
Ik vond 't wel verfrissend om hem zo terug zien. Serie blijft zijn charme houdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vond m om te janken, heb na 5 minuten wat zitten skippen en zag niks waardigs om te kijken.
Was allemaal jonge Naruto story
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef Nic1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
narutoget of narutofan gebruik ik altijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef luffyd het volgende:
weet iemand waar je de manga online kan lezen, onemanga heeft hem niet meer
Als Madara de eindbaas is wel..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef Picchia het volgende:
Zou het einde van de serie nu in zicht zijn?
Laat ik dan maar vast met een pairing-discussie beginnen:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:44 schreef Picchia het volgende:
Ze moeten alles rondom Kabuto ook nog afronden. En dan kunnen ze verder met een serie over Konohamaru.
Volgensmij vroeger we ons dat ook af in de manga destijds. Ze waren Sai even vergeten of zo...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zal eerlijk zijn: Ik moest een traantje wegpinken in deze aflevering.Eindelijk die erkenning waar Naruto zo lang naar gezocht heeft.
![]()
Vroeg me wel de hele tijd af waar die Sai toch is. Ben ik iets vergeten? Durf niet op internet te zoeken, want ben bang voor spoilers.
Ziet ernaar uit dat we nu weer fillers krijgen.Maar dat was wel te verwachten na deze epische saga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:53 schreef Keep_Walking het volgende:
KISAME!!!Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:37 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer filler bij de anime![]()
![]()
Toegegeven.. hij is leuker dan de meeste jaquote:Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef Carmw het volgende:
Ik vind de filler voor de verandering eigenlijk best leuk.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:34 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Toegegeven.. hij is leuker dan de meeste ja
Maar ik lees de manga, en ik wil dat ze die verder animeren! Heb vooral zin in sommige gevechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everthing you can imagine is real.
quote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef Carmw het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moeten echt eens opschieten, ze kunnen nog best veel animeren! Fillers zijn nu helemaal niet nodig imo
![]()
Ik vond hem ook best leuk. Maar dat heb ik wel vaker bij fillers. Dat de eerste paar afleveringen best leuk zijn en het daarom toch maar weer een kans geef. Maar dat ze op een gegeven moment het filler verhaal zo erg gaan rekken, dat het gaat irriteren en ik ermee kap.quote:Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef Carmw het volgende:
Ik vind de filler voor de verandering eigenlijk best leuk.
Lekker vroeg deze keer.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:02 schreef Sjaakzwart het volgende:
Nieuwe manga staat op mangastream!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everthing you can imagine is real.
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:10 schreef Carmw het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:58 schreef D3ft0n3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:Die is echt epic idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef d1ce het volgende:ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We fear that which we cannot see
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:25 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Verklaar het eens? en je spoiler tag werkt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder: [Anime&Manga] Naruto en Hinata #18
[ Bericht 10% gewijzigd door Picchia op 25-09-2010 10:14:10 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |