Ze hadden idd met het verhaal te maken, maar goed? Dat is een kwestie van smaak denk ik. Wat mij vooral tegen stond was de gelijkenis met Sasuke, Itachi en Sakura in de personages van de filler. Dat vind ik van weinig inspiratie getuigen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:04 schreef wc-eend het volgende:
fillers waren nu wel goed en hadden ook echt wel wat met het verhaal te maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:20 schreef GrupoBalanca het volgende:
Manga:Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het zelf een beetje too much eigenlijk....maar wordt wel leuk wanneer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind het zelf een beetje too much eigenlijk....maar wordt wel leuk wanneer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
Dat hangt af van je smaak. Misschien kun je dat beter in het anime en manga topic vragen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef Hondenbrok het volgende:
Ik wil ook zo'n serie gaan volgen lijkt me wel vet, welke is het leukst?
Ik heb gehoord dat One Piece wel leuk is.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nieuwe manga is uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:10 schreef D3ft0n3 het volgende:Die theorie is toch al echt zo afgezaagd en onlogisch....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die theorie is toch al echt zo afgezaagd en onlogisch....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.BomBastique op 08-04-2010 15:26:18 ]
Tsja dat is jouw mening. Maar onlogisch is het zeker niet, er zijn zoveel hints gegeven dat het eerder onlogisch is om die theorie te negeren.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die theorie is toch al echt zo afgezaagd en onlogisch....
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]Maar dat kan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat kan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:59 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]Dat is waar. Ik vind ik inderdaad een onlogische keuze, maar we zullen zien of dat nog rechtgepraat kan worden. Het klopt dat er veel overeenkomsten zijn tussen de ogen, maar waarom in vredensnaam kiezen voor een lichaam die al half vergaan is....we zullen er misschien achter komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:32 schreef GrupoBalanca het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:59 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 13:57 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
Ben ook benieuwd, al moet ik nog drie eps kijken voor ik bij 156 ben. Straks maar even inhalen \ó/quote:Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef Kijana het volgende:
Chapter 491 vond ik niet veel aan. Hopelijk is episode 156 wel leuk.
Vind ik toch wel de leukste tot nu toe. Veel actie en onbeperkte chakra's. Joepie!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
3e shippuuden film staat online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |