abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83256851
Einde was perfect uitgevoerd
pi_83257979
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kwam volgens mij niet helemaal overeen met de manga, but I don't care. Screen time for Hinata
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:24:51 #153
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83260600
Now its on !
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
pi_83260857
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kwam volgens mij niet helemaal overeen met de manga, but I don't care. Screen time for Hinata
Ale screentime met hinata die niet in de manga voorkomt is bij voorbaat betekenisloos!
pi_83265412
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ale screentime met hinata die niet in de manga voorkomt is bij voorbaat betekenisloos!
Tsja, maakt d'r niet minder schattig!!!

Daarbij, zij is één van de weinige waarvan ik een verassingsaanval heb gezien die ook daadwerkelijk erop leek. Niet een kilometer van te voren schreeuwen en de naam van een techniek roepen............ Yeah didn't see that one coming....

En liever meer hinata dan een 23480 tail die vergeten werd maar toch nog gevangen moet worden en zijn leven geeft om zijn dierbaren te redden (filler 2000 )

edit: Ik had gelijk, minder flashbacks en minder actie voor Hinata in de manga
http://www.onemanga.com/Naruto/437/08/
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:13:07 #156
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_83277296
Zat op het einde van de aflevering echt zo Hinata
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:53:34 #157
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83278975
Hinata was opeens ook veel mooier getekend dan voorheen.
Nu word het botten breken hoop ik !
pi_83280439
Eindelijk dat vervelende mens uit de weg. Met dank aan pain. Laat nu de goede naruto maar weer eens beginnen ipv dat constante emotionele puber-moraal
Conscience do cost.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:33:54 #159
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_83283274
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef ems. het volgende:
Eindelijk dat vervelende mens uit de weg. Met dank aan pain. Laat nu de goede naruto maar weer eens beginnen ipv dat constante emotionele puber-moraal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83284662
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Sala-adin het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixed
RAH RAH
pi_83286831
SPOILER
Conscience do cost.
pi_83313261
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:53 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hinata was opeens ook veel mooier getekend dan voorheen.
Yep, zoals verwacht. De kwaliteit van de animatie/regie is afhankelijk van het team dat aan de aflevering werkt. Helaas maakt Hirofumi Suzuki maar zelden Naruto afleveringen (dit was zijn 2e).
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:08:59 #163
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83322734
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:40 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Yep, zoals verwacht. De kwaliteit van de animatie/regie is afhankelijk van het team dat aan de aflevering werkt. Helaas maakt Hirofumi Suzuki maar zelden Naruto afleveringen (dit was zijn 2e).
ah ja, hopen dat hij er meer doet want dit zag er echt gaaf uit.
pi_83323884
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef ems. het volgende:
Was het maar zo...
pi_83333212
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:08 schreef Captain_Zappa het volgende:
ah ja, hopen dat hij er meer doet want dit zag er echt gaaf uit.
De komende aflevering komt van dezelfde die Naruto vs Sasuke (133) en Orochimaru vs 3rd Hokage (71) heeft gemaakt, dus die gaat waarschijnlijk ook heel goed worden.
pi_83338843
Ja, dat waren nog eens toffe afleveringen. Naruto vs Sasuke, Lee vs Gaara, Naruto vs Neji.

Ik vond alleen de Sasuke vs Itachi een klein beetje tegenvallen. Had ik wel meer van verwacht.
Conscience do cost.
  zondag 27 juni 2010 @ 13:34:46 #167
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83355549
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:13 schreef Nic1 het volgende:

[..]

De komende aflevering komt van dezelfde die Naruto vs Sasuke (133) en Orochimaru vs 3rd Hokage (71) heeft gemaakt, dus die gaat waarschijnlijk ook heel goed worden.
Oh beter , ik ben benieuwd !
pi_83497139

Eerste 3 minuten was echt bazenfight
pi_83533422
Wat een kutaflevering zeg, ik vond de animatie echt heel slecht Leek nergens op, totaal niet vergelijkbaar met Sasuske vs Naruto of Orochimaru vs 3rd Hokage. En het had nog wel zo'n vette aflevering kunnen worden, maar de animatie verpestte het voor mij
Everthing you can imagine is real.
pi_83533792
Snap totaal niet waarom ze de vorige episode (De 'OMG Hinata!1!11!!!' aflevering) zo vol met filler hebben gepompt? Nam nou juist weg van het moment in de manga in mijn mening. Overgedramatiseerd en het is wel duidelijk dat de animators iets hebben met Hinata (Waarom krijgt zij speciale animatie.. En de belangrijke gevechten niet?)

Beste scenario was geweest wanneer Hinata midden in haar dramatische zin een dikke Shinra Tensei van Pain te verduren krijgt!
pi_83534154
Uuuhm waarom was deze slechter geanimeerd? En geen een goede kwaliteit of goede videoplayer te vinden die niet bugt. Anyways Pain zag er soms uit alsof hij retarded was en dat stuk wanneer ninetails/naruto met die steen op pains hoofd aan het raggen is ik lag bijna dubbel.
pi_83534234
quote:
Uuuhm waarom was deze slechter geanimeerd? En geen een goede kwaliteit of goede videoplayer te vinden die niet bugt. Anyways Pain zag er soms uit alsof hij retarded was en dat stuk wanneer ninetails/naruto met die steen op pains hoofd aan het raggen is ik lag bijna dubbel.
Dat bedoel ik dus. Naruto gaat 6 / 8 tails en dat krijgt slechte animatie? (Heb zelf nog niet gekeken). Terwijl Hinata wel speciale animatie krijgt? Bullshit.

Edit: Ben hem nu aan het kijken.. wtf is hier aan de hand? De animatie is naar mijn mening heel erg onder de maat en vooral voor een gevecht zoals deze.

[ Bericht 13% gewijzigd door HeteBliksem op 01-07-2010 15:52:32 ]
pi_83535777
Ze hadden de lijn ingezet met hinata gewoon door moeten zetten want
WAT EEN FUCKING SLECHTE ANIMATIE EN BS EP WAS DIT

Heb overwogen om hem uit te zetten want het was behalve niet om aan te zien ook nog eens half filler.

Ik heb er werkelijk geen goed woord voor over, heb je de mogelijkheid tot he tmaken van een epic ep, verknal je het.

Ze moeten gwn of strikt de lijn van de manga volgen of er een filler van maken. Ze doen de serie nu meer kwaad dan goed.....
pi_83535994
Stelletje zeiksnorren :p
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:06:52 #175
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83536230
Eens met wc-eend

Ik heb zeer zeker genoten
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_83536381
Zeiksnor of niet. Vergelijk deze dingen met voorgaande animatie of voor mijn part de fantastische OP animatie.
SPOILER
pi_83536620
Ja en? Et gaat mij om het verhaal en dergelijke...
pi_83537277
Pain de grond inboren !
pi_83537533
Net klaar met het kijken van de episode. Moet m'n mening toch enigszins wat bijstellen.. de animatie was op sommige punten best indrukwekkend.. maar Pain en z'n festijn aan gekke bekken zorgde ervoor dat het soms erg amateuristisch overkwam.

Daarbij.. Nieuwe ED! Gelukkig weer een ED waar Sakura centraal staat.

En zo te zien is de animatie volgende week weer terug naar het normale.
pi_83537591
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef wc-eend het volgende:
Ja en? Et gaat mij om het verhaal en dergelijke...
Als ze dan ook de lijn zouden aanhouden van het verhaal zou het fijn zijn....
pi_83537811
Ik heb de aflevering nog niet gezien, taka is altijd veel later.. maar ze houden zich toch aan het verhaal? Die extra filler stukken erger ik me nooit aan...
pi_83538065
Pain kwam echt als een retard over. Hoofd vast, omvallen, vastzitten enzo

En yondaime!
pi_83538875
Ik vond het echt vet geanimeerd.
Is weer eens wat anders, even wennen, maar wel gaaf
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:47:36 #184
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83539985
Bijna het seal eraf !!
pi_83540116
Ik vond de animatie zwaar kut, totaal anders dan wat ik gewend ben ik verwacht duidelijke animatie, fucking gaar dan hoe pain er soms uitzag, hoe die de grond ingeslagen werd was ook
Er was sowieso niet echt een touw aan vast te knopen leek wel of alles door elkaar heen ging, weet nu nog niet waar al dat water ineens vandaan kwam en die duizenden kyuubi armen steeds erdoor.
Slotscene met yondaime was wel ik snap niet dat er nu zo gare animatie is vergeleken met de vorige afleveringen die vond ik echt goed gedaan.
Overigens leek dit wel op naruto vs sasuke daar waren er ook soms gekke bekken en hoofden vast in de grond enzo, ik vind het het beste hoe het gedaan was bij kakashi vs kakuzu en hidan dat was echt mooi gedaan.
pi_83540565
Kijk alleen dit al
SPOILER
zo onnodig
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:18:30 #187
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_83542373
Ik sluit me aan bij de meerderheid. Vond de animatie ook zwaar kut. Terwijl het gezien het verhaal een epische aflevering had kunnen worden. Met Naruto die bijna Nine-tails gaat. Het gevecht tegen Pain. En op het einde het verschijnen van de Fourth Hokage
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:31:11 #188
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_83542772
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijk alleen dit al
SPOILER
zo onnodig
Ik vond het af en toe op de animaties van Beavis & Butthead lijken.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:39:28 #189
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_83543018
Speciaal voor de Naruto-fans:
pi_83543894
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:39 schreef Easymodo het volgende:

donderdag 1 juli 2010 @ 20:54:02 #191
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83546003
Ben wel benieuwd naar de volgende keer, ik keek wel op van de animaties maar het stoorde me niet heel erg.
pi_83547914
ik vond de aparte animatie wel tof alhoewel het over de top is. maar nederlanders zijn van, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

ik hou van vloeiende animatie en dat was deze episode goed, tempo was ook goed, en verhaal werd emotioneel verteld, er zit geen verschil met deze animatie of die van vorige week qua kwaliteit imho, alleen verschillende stijl!
pi_83563170
Animatie was idd een beetje vreemd, maar het gaat om de combinatie grafisch, muziek en verhaal. En die laatste twee vond ik echt geniaal in de laatste episode!
pi_83568382
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijk alleen dit al
SPOILER
zo onnodig

Voor de rest was het weer een goede aflevering
pi_83568438
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Voor de rest was het weer een goede aflevering
Haha, doet me denken aan naruto torpedo's in het gevecht van Sasuke vs Naruto
Ook nog door dezelfde maker geloof ik.
  zondag 4 juli 2010 @ 00:06:21 #196
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_83629867
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:39 schreef Easymodo het volgende:

Toen Episode 1 in Duitsland kwam en ik ernaar keek, zag ik dit en vond ik dit werkelijk belachelijk voor woorden.
Maar nu ik de laatste Episode gezien heb, begin ik toch eigenlijk te twijfelen [qua Animatie]

Achja, er zaten ook wel wat betere stukken bij, maar toen de Nine-Tails Pain de grond in timmerde, kwam ik niet meer bij
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Haha, doet me denken aan naruto torpedo's in het gevecht van Sasuke vs Naruto
Ook nog door dezelfde maker geloof ik.
Ja, door dezelfde animator gemaakt, net zoals Kakashi VS. Kakuzu en Hidan
pi_83636671
Ik vond de aflevering goed. De kwaliteit van de animatie en muziek was erg goed, al was de stijl nogal apart en zaten er inderdaad wat bizarre momenten in.
pi_83708385
Hoe Naruto in de nine tails veranderden vond ik zeer goed gedaan maar verder.
Je zou maar Pain als favoriete personage hebben....

pi_83713288
Ja, die gekke bekken van Pain waren jammer. Afgezien daarvan vond ik de animaties goed, want meer beweging in de personages. De vermindering in detail heb ik daar graag voor over. De reden dat ik die aflevering met Sasuke vs Naruto zo goed vond, was vanwege de vele beweging en snelle afwisselende beelden.

Wat mij betreft mogen ze wel een paar tekenaars/regisseurs aannemen die dit op regelmatige basis doen. Ik heb sinds Shippuuden soms het gevoel naar een powerpoint presentatie te kijken, maar dan met overgangseffecten.

Daarnaast ben ik doorgaans geen fan van fillers en afwijkingen in het verhaal. Alhoewel het gevecht in de anime afweek van het gevecht in de manga, vond ik het niet eens zo heel slecht. Toch hadden ze ook hierbij beter aan het verhaal kunnen houden. Ik vond de manga-afleveringen van dit gedeelte in het verhaal enorm krachtig en dat is nu niet het geval.
pi_83719016
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:42 schreef Gray het volgende:
Ik vond de manga-afleveringen van dit gedeelte in het verhaal enorm krachtig en dat is nu niet het geval.
Klopt..dat vind ik zelf ook.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')