SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ze dan ook de lijn zouden aanhouden van het verhaal zou het fijn zijn....quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef wc-eend het volgende:
Ja en? Et gaat mij om het verhaal en dergelijke...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo onnodig
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijk alleen dit al
Ik vond het af en toe op de animaties van Beavis & Butthead lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo onnodig![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijk alleen dit al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo onnodig
Voor de rest was het weer een goede aflevering![]()
Haha, doet me denken aan naruto torpedo's in het gevecht van Sasuke vs Narutoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de rest was het weer een goede aflevering
Toen Episode 1 in Duitsland kwam en ik ernaar keek, zag ik dit en vond ik dit werkelijk belachelijk voor woorden.quote:
Ja, door dezelfde animator gemaakt, net zoals Kakashi VS. Kakuzu en Hidanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan naruto torpedo's in het gevecht van Sasuke vs Naruto![]()
Ook nog door dezelfde maker geloof ik.
Klopt..dat vind ik zelf ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:42 schreef Gray het volgende:
Ik vond de manga-afleveringen van dit gedeelte in het verhaal enorm krachtig en dat is nu niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |