Ale screentime met hinata die niet in de manga voorkomt is bij voorbaat betekenisloos!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kwam volgens mij niet helemaal overeen met de manga, but I don't care. Screen time for Hinata
Tsja, maakt d'r niet minder schattig!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ale screentime met hinata die niet in de manga voorkomt is bij voorbaat betekenisloos!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef ems. het volgende:
Eindelijk dat vervelende mens uit de weg. Met dank aan pain. Laat nu de goede naruto maar weer eens beginnen ipv dat constante emotionele puber-moraal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fixedRAH RAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
Yep, zoals verwacht. De kwaliteit van de animatie/regie is afhankelijk van het team dat aan de aflevering werkt. Helaas maakt Hirofumi Suzuki maar zelden Naruto afleveringen (dit was zijn 2e).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:53 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hinata was opeens ook veel mooier getekend dan voorheen.
ah ja, hopen dat hij er meer doet want dit zag er echt gaaf uit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:40 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep, zoals verwacht. De kwaliteit van de animatie/regie is afhankelijk van het team dat aan de aflevering werkt. Helaas maakt Hirofumi Suzuki maar zelden Naruto afleveringen (dit was zijn 2e).
Was het maar zo...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef ems. het volgende:
Eindelijk dat vervelende mens uit de weg. Met dank aan pain. Laat nu de goede naruto maar weer eens beginnen ipv dat constante emotionele puber-moraal
De komende aflevering komt van dezelfde die Naruto vs Sasuke (133) en Orochimaru vs 3rd Hokage (71) heeft gemaakt, dus die gaat waarschijnlijk ook heel goed worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:08 schreef Captain_Zappa het volgende:
ah ja, hopen dat hij er meer doet want dit zag er echt gaaf uit.
Oh beter , ik ben benieuwd !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:13 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De komende aflevering komt van dezelfde die Naruto vs Sasuke (133) en Orochimaru vs 3rd Hokage (71) heeft gemaakt, dus die gaat waarschijnlijk ook heel goed worden.
Dat bedoel ik dus. Naruto gaat 6 / 8 tails en dat krijgt slechte animatie? (Heb zelf nog niet gekeken). Terwijl Hinata wel speciale animatie krijgt? Bullshit.quote:Uuuhm waarom was deze slechter geanimeerd? En geen een goede kwaliteit of goede videoplayer te vinden die niet bugt. Anyways Pain zag er soms uit alsof hij retarded was en dat stuk wanneer ninetails/naruto met die steen op pains hoofd aan het raggen is ik lag bijna dubbel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ze dan ook de lijn zouden aanhouden van het verhaal zou het fijn zijn....quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef wc-eend het volgende:
Ja en? Et gaat mij om het verhaal en dergelijke...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo onnodig
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijk alleen dit al
Ik vond het af en toe op de animaties van Beavis & Butthead lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo onnodig![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijk alleen dit al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo onnodig
Voor de rest was het weer een goede aflevering![]()
Haha, doet me denken aan naruto torpedo's in het gevecht van Sasuke vs Narutoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de rest was het weer een goede aflevering
Toen Episode 1 in Duitsland kwam en ik ernaar keek, zag ik dit en vond ik dit werkelijk belachelijk voor woorden.quote:
Ja, door dezelfde animator gemaakt, net zoals Kakashi VS. Kakuzu en Hidanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan naruto torpedo's in het gevecht van Sasuke vs Naruto![]()
Ook nog door dezelfde maker geloof ik.
Klopt..dat vind ik zelf ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:42 schreef Gray het volgende:
Ik vond de manga-afleveringen van dit gedeelte in het verhaal enorm krachtig en dat is nu niet het geval.
Sakuraquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:39 schreef HeteBliksem het volgende:
Daarbij.. Nieuwe ED! Gelukkig weer een ED waar Sakura centraal staat.
Ach als ze maar beter zijn dan de vorige ep.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:17 schreef SleepSub het volgende:
Zo, we wachten maar weer 's, want deze week komt geen Naruto.
15 & 22 Juli = 1 Episode
29 Juli = Dubbele Episode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 04:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gevecht is nog nauwelijks begonnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:36 schreef Lesl het volgende:
Hopen dat deze arc snel voorbij is.. pff, waardeloos gevecht zeg. Weet nog wel dat ik zo graag verder wilde kijken toen met uh, Sakura en Sasori... nu is 't van tsja, kijken wat er nu weer gebeurt...
Ja. De hele build-up is fantastisch. Dan begint het gevecht...quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke arc? Dit gevecht met Pein? Die wil jij voorbij hebben?
Ik vond die in de manga ook niet heel boeiend eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke arc? Dit gevecht met Pein? Die wil jij voorbij hebben?
Ik heb het haast nooit.. maar ik vond het gevecht beter/spannender toen ik het volgde in de mangaquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef Lesl het volgende:
[..]
Ja. De hele build-up is fantastisch. Dan begint het gevecht...![]()
Ik ben nu een HD versie van 168 aan het downloadenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:29 schreef Captain_Zappa het volgende:
is 168 al uit, ik las dat iemand van naruto 411 al wel 169 had gekregen om de een of andere manier.
eens!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef ASSpirine het volgende:
Leuke aflevering, Naruto wordt beter en beter
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:04 schreef Captain_Zappa het volgende:
Het is een raw versie dus kwaliteiti is niet heel erg hoog
Raw = unedited enzo, dus was te verwachten niet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:05 schreef Captain_Zappa het volgende:
Oh en er zitten geen ondertitels bij, laat maar
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Lesl het volgende:
[..]
[..]
Raw = unedited enzo, dus was te verwachten niet?
Ik wacht op de versie van Taka, overigens.
Ja misschien hebben ze teveel materiaal geschotenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Lesl het volgende:
[..]
[..]
Raw = unedited enzo, dus was te verwachten niet?
Ik wacht op de versie van Taka, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |