Sakuraquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:39 schreef HeteBliksem het volgende:
Daarbij.. Nieuwe ED! Gelukkig weer een ED waar Sakura centraal staat.
Ach als ze maar beter zijn dan de vorige ep.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:17 schreef SleepSub het volgende:
Zo, we wachten maar weer 's, want deze week komt geen Naruto.
15 & 22 Juli = 1 Episode
29 Juli = Dubbele Episode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 04:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gevecht is nog nauwelijks begonnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:36 schreef Lesl het volgende:
Hopen dat deze arc snel voorbij is.. pff, waardeloos gevecht zeg. Weet nog wel dat ik zo graag verder wilde kijken toen met uh, Sakura en Sasori... nu is 't van tsja, kijken wat er nu weer gebeurt...
Ja. De hele build-up is fantastisch. Dan begint het gevecht...quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke arc? Dit gevecht met Pein? Die wil jij voorbij hebben?
Ik vond die in de manga ook niet heel boeiend eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke arc? Dit gevecht met Pein? Die wil jij voorbij hebben?
Ik heb het haast nooit.. maar ik vond het gevecht beter/spannender toen ik het volgde in de mangaquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef Lesl het volgende:
[..]
Ja. De hele build-up is fantastisch. Dan begint het gevecht...![]()
Ik ben nu een HD versie van 168 aan het downloadenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:29 schreef Captain_Zappa het volgende:
is 168 al uit, ik las dat iemand van naruto 411 al wel 169 had gekregen om de een of andere manier.
eens!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef ASSpirine het volgende:
Leuke aflevering, Naruto wordt beter en beter
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:04 schreef Captain_Zappa het volgende:
Het is een raw versie dus kwaliteiti is niet heel erg hoog
Raw = unedited enzo, dus was te verwachten niet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:05 schreef Captain_Zappa het volgende:
Oh en er zitten geen ondertitels bij, laat maar
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Lesl het volgende:
[..]
[..]
Raw = unedited enzo, dus was te verwachten niet?
Ik wacht op de versie van Taka, overigens.
Ja misschien hebben ze teveel materiaal geschotenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Lesl het volgende:
[..]
[..]
Raw = unedited enzo, dus was te verwachten niet?
Ik wacht op de versie van Taka, overigens.
Ja, hopelijk geven ze volgende week dat geheim weg, zodat ik het ook aan een paar meiden door kan gevenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Manga: ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Manga: ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het niet met je eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:32 schreef Gray het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:25 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef Nic1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MANGA
![]()
Ik vond m om te janken, heb na 5 minuten wat zitten skippen en zag niks waardigs om te kijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is de dubbele filler van vorige week wat?
Ik vond 't wel verfrissend om hem zo terug zien. Serie blijft zijn charme houdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vond m om te janken, heb na 5 minuten wat zitten skippen en zag niks waardigs om te kijken.
Was allemaal jonge Naruto story
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef Nic1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |