Ja, hopelijk geven ze volgende week dat geheim weg, zodat ik het ook aan een paar meiden door kan gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Manga: ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Manga: ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het niet met je eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:32 schreef Gray het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:25 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef Nic1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MANGA
![]()
Ik vond m om te janken, heb na 5 minuten wat zitten skippen en zag niks waardigs om te kijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is de dubbele filler van vorige week wat?
Ik vond 't wel verfrissend om hem zo terug zien. Serie blijft zijn charme houdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vond m om te janken, heb na 5 minuten wat zitten skippen en zag niks waardigs om te kijken.
Was allemaal jonge Naruto story
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef Nic1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
narutoget of narutofan gebruik ik altijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef luffyd het volgende:
weet iemand waar je de manga online kan lezen, onemanga heeft hem niet meer
Als Madara de eindbaas is wel..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef Picchia het volgende:
Zou het einde van de serie nu in zicht zijn?
Laat ik dan maar vast met een pairing-discussie beginnen:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:44 schreef Picchia het volgende:
Ze moeten alles rondom Kabuto ook nog afronden. En dan kunnen ze verder met een serie over Konohamaru.
Volgensmij vroeger we ons dat ook af in de manga destijds. Ze waren Sai even vergeten of zo...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zal eerlijk zijn: Ik moest een traantje wegpinken in deze aflevering.Eindelijk die erkenning waar Naruto zo lang naar gezocht heeft.
![]()
Vroeg me wel de hele tijd af waar die Sai toch is. Ben ik iets vergeten? Durf niet op internet te zoeken, want ben bang voor spoilers.
Ziet ernaar uit dat we nu weer fillers krijgen.Maar dat was wel te verwachten na deze epische saga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:53 schreef Keep_Walking het volgende:
KISAME!!!Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:37 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer filler bij de anime![]()
![]()
Toegegeven.. hij is leuker dan de meeste jaquote:Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef Carmw het volgende:
Ik vind de filler voor de verandering eigenlijk best leuk.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:34 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Toegegeven.. hij is leuker dan de meeste ja
Maar ik lees de manga, en ik wil dat ze die verder animeren! Heb vooral zin in sommige gevechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everthing you can imagine is real.
quote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef Carmw het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moeten echt eens opschieten, ze kunnen nog best veel animeren! Fillers zijn nu helemaal niet nodig imo
![]()
Ik vond hem ook best leuk. Maar dat heb ik wel vaker bij fillers. Dat de eerste paar afleveringen best leuk zijn en het daarom toch maar weer een kans geef. Maar dat ze op een gegeven moment het filler verhaal zo erg gaan rekken, dat het gaat irriteren en ik ermee kap.quote:Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef Carmw het volgende:
Ik vind de filler voor de verandering eigenlijk best leuk.
Lekker vroeg deze keer.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:02 schreef Sjaakzwart het volgende:
Nieuwe manga staat op mangastream!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everthing you can imagine is real.
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:10 schreef Carmw het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:58 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:Die is echt epic idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef d1ce het volgende:ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We fear that which we cannot see
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |