Nou de serie heet Naruto... dus zonder is het een andere serie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef turance het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk de gedachte dat ze de dragonball - dragonball z kant uitgaan. Dat Naruto steeds ouder wordt. En dat we Nartuo dus over een tijdje als volwassene zien. Maar ik kan er naast zitten..
Vind ik 1 van de beste intro's die naruto (shippuuden) heeft gehad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef synchrowise het volgende:
Heb laatst die intro van de normale Naruto serie weer bekeken, de 9de
Best leuk liedje nog
Niet orgineel, die kut beat hoorde er niet. Maar idd de beste opening.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef synchrowise het volgende:
Heb laatst die intro van de normale Naruto serie weer bekeken, de 9de
Best leuk liedje nog
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:31 schreef ASSpirine het volgende:
Is dat een opening ten tijde van de fillers net voorafgaand aan Shippuuden?
Ken het helemaal niet, en ik heb de fillers geskipt, ik kon het echt niet aan, zo slecht was het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 06:44 schreef Ge4ce het volgende:
over manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef Ge4ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime,
Het begint lekker warm te lopen , Hinata (L)I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Goede ep en goede chapt deze week
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime,
Het begint lekker warm te lopen , Hinata (L)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja goh, Naruto heeft tactisch de aanvallende Pain's uitgeschakeld en de core Pain die over is heeft veel tijd nodig na Shinra Tensei om weer chakra op te bouwen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Naruto....ja, die is geweldig bezig.
Pain staat/n er maar een beetje bij
Ik ook! Lekker die laatste paar episodesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |