abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86820359

Het topic over de Japanse Anime serie Naruto. Deze serie is gebaseerd op de gelijknamige manga, die uiteraard al een stuk verder is. Het gaat over een groep ninja's die verschillende missies moeten ondernemen.

Geschiedenis
Twaalf jaar geleden werd het ninjadorp Konoha aangevallen door de Kyuubi (Nine-Tails Demon Fox), dit is een heel sterk wezen. Deze Kyuubi had bijna alle ninja's verslagen. Maar toen kwam de vierde Hokage van Hidden Leaf Village opdagen en versloeg het monster door hem op te sluiten in een zegel. Deze zegel werd geplaatst op een baby genaamd Uzumaki Naruto.(In Japan is altijd eerst de familienaam en daarna de eigen naam, dus zijn voornaam is Naruto.) De Kage is de sterkste ninja van heel het dorp. Hij neemt alle beslissingen. Zijn taak is om het dorp te beschermen met al de middelen.

Na twaalf jaar zijn de mensen nog steeds bang voor de Kyuubi, en dus ook voor Naruto. Hierdoor roept hij steeds om aandacht en erkenning door de meest opvallende maar stomme dingen te doen. Zijn droom is om Hokage te worden, zodat mensen hem niet meer zien als een monster en hem zullen respecteren.

Uiteindelijk wordt hij ingedeeld in een groep met Sasuke en Sakura. Eerst hebben ze een hekel aan elkaar, maar langzaam aan groeien ze naar elkaar toe.
De groep staat onder leiding van Hatake Kakashi, een sterke Ninja. Van hem leren ze nog beter hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan. Samen vormen ze team 7.

In dit topic worden alle uitgekomen afleveringen van de anime besproken.
Dus als je nog niet helemaal bij bent, kan je beter niet te veel lezen.

De OP staat hier. Voel je vrij om iets aan te passen, maar overleg het dan wel eerst met de rest in dit topic.

Als laatste: Praten over de manga mag, maar zet dat dan wel in spoilertags.
pi_86820855
Naruto Shippuden 179 is has been delayed! Check it here next week September 30th at 4AM Pacific Standard Time. The title is "Kakashi Hatake, The Jonin!"
rice rice baby tututututedudududum
pi_86821532
Meer flashbacks? Hoewel tot 178 best vermakelijk was mag 't wel iets minder.
pi_86833435
fillersssssssssssssss
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_86839253
Nou, ik was eigenlijk best nieuwsgierig naar hoe het met naruto afging op de ninja academie, en ik vind het altijd wel leuk om wat meer te zien of hun tijd met kakashi. :P Als het nou een aflevering wordt vol met flashbacks die we al gezien heb, dan sla ik het ook liever over, maar ik hoop dat het wat nieuws is en ben eigenlijk wel benieuwd :)
Everthing you can imagine is real.
pi_86849626
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:17 schreef Carmw het volgende:
Nou, ik was eigenlijk best nieuwsgierig naar hoe het met naruto afging op de ninja academie, en ik vind het altijd wel leuk om wat meer te zien of hun tijd met kakashi. :P Als het nou een aflevering wordt vol met flashbacks die we al gezien heb, dan sla ik het ook liever over, maar ik hoop dat het wat nieuws is en ben eigenlijk wel benieuwd :)
Alles wat nieuw is is non manga en daarmee dus totaal irrelevant en(mogelijk zelfs) onwaar.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_86852631
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Alles wat nieuw is is non manga en daarmee dus totaal irrelevant en(mogelijk zelfs) onwaar.
Ja maar iets hoeft toch niet relevant te zijn om ook interessant of leuk te zijn :P
Everthing you can imagine is real.
pi_86989122
quote:
Op zondag 26 september 2010 08:51 schreef Carmw het volgende:

[..]

Ja maar iets hoeft toch niet relevant te zijn om ook interessant of leuk te zijn :P
True, maar veel mensen willen gewoon snel het originele verhaal geanimeerd zien :P
Komen nog genoeg mooie gevechten etc..

En dan zijn die fillers strontirritant :(
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:09:52 #9
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_87073903
Vond het wel leuk om Naruto weer eens in de vroegere onschuldigere tijden te zien.
pi_87078526
Deze keer waren het helaas scenes die we al 100 keer hebben gezien.
pi_87113898
geen nieuwe manga deze week :?
Wie het laatst lacht, denkt het traagst!
pi_87121873
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:18 schreef vlam12 het volgende:
geen nieuwe manga deze week :?
Nope, volgende week weer. Wel dacht ik deze week een oneshot.
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:14:14 #13
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87131531
Heb nog veel in te halen . Weet iemand nog ong welke chapter het was toen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_87145227
Dat was in 489.
pi_87146805
Ik lees de manga niet meer. :@

Maar ik MOET. Ik wil weten hoe het eindigt. Toch kan het me niet veel meer boeien op de een of andere manier.
pi_87147033
Het eindigt hoe het is begonnen. Met Naruto die Sasuke kust.
pi_87147413
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef Picchia het volgende:
Het eindigt hoe het is begonnen. Met Naruto die Sasuke kust.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eerder dat hij dood gaat. :'(
Dag team 7.
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:50:29 #18
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87154699
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:54 schreef Nic1 het volgende:
Dat was in 489.
pi_87275879
Holy fuck
SPOILER
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:41:47 #20
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87281161
SPOILER
pi_87803606
SPOILER
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_87819784
iemand eigenlijk enig idee tot hoelang de fillers doorgaan? Toch niet weer een jaar of twee als toen na de laatste naruto arc, voordat shippuden begon?
pi_87822403
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:55 schreef GrupoBalanca het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_87881226
Begint steeds saaier te worden. One piece daarin in tegen steeds spannender
pi_88271789
Manga is uit, en goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')