Alles wat nieuw is is non manga en daarmee dus totaal irrelevant en(mogelijk zelfs) onwaar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:17 schreef Carmw het volgende:
Nou, ik was eigenlijk best nieuwsgierig naar hoe het met naruto afging op de ninja academie, en ik vind het altijd wel leuk om wat meer te zien of hun tijd met kakashi.Als het nou een aflevering wordt vol met flashbacks die we al gezien heb, dan sla ik het ook liever over, maar ik hoop dat het wat nieuws is en ben eigenlijk wel benieuwd
Ja maar iets hoeft toch niet relevant te zijn om ook interessant of leuk te zijnquote:Op zondag 26 september 2010 01:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Alles wat nieuw is is non manga en daarmee dus totaal irrelevant en(mogelijk zelfs) onwaar.
True, maar veel mensen willen gewoon snel het originele verhaal geanimeerd zienquote:Op zondag 26 september 2010 08:51 schreef Carmw het volgende:
[..]
Ja maar iets hoeft toch niet relevant te zijn om ook interessant of leuk te zijn
Nope, volgende week weer. Wel dacht ik deze week een oneshot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef Picchia het volgende:
Het eindigt hoe het is begonnen. Met Naruto die Sasuke kust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eerder dat hij dood gaat.![]()
Dag team 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:55 schreef GrupoBalanca het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Eens! Ben erg benieuw naar de komende battles, het gaan er iig veel wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had beter iets later kunnen beginnen met shipudden. De fillers zijn nu bezig. En om nu elke week op fillers te zitten wachten......quote:Op woensdag 10 november 2010 10:43 schreef hornage het volgende:
Ik ben vorig jaar begonnen met Naruto kijken en ik vond zeker de eerste helft te vet!
Daarna kakte het in, maar ik kijk nu alweer zo'n 2 maanden Shippuden, maar damn, hoe vet is dat! Ik ben onderhand al bij aflevering 120Binnenkort mag ik dus ook elke week weer wachten op een nieuwe ep ipv er elke avond zo'n 5 achter elkaar te zien
Doen ze nogsteeds aan fillers? Damn.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:51 schreef shibal het volgende:
[..]
Je had beter iets later kunnen beginnen met shipudden. De fillers zijn nu bezig. En om nu elke week op fillers te zitten wachten......
Lees je de manga?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:26 schreef hornage het volgende:
Ik heb tot nu toe met Shippuden niet echt last gehad van fillers. Soms heb je een aantal episodes waarin weinig tot niets gebeurd omdat er even rust is tussen twee story arcs ofzo, maar das net zoals DBZ, die zijn bedoeld voor een rustig spanningsopbouw ipv tijdsverdrijf....
Komt dus blijkbaar nog
Nou ja, de vorige filler arcs waren ter verdieping. Dat was wel interessant vond ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lees je de manga?
Anders wordt het moeilijk oordelen voor je wat wel of niet filler is.
Die eerste paar met Iruka waren nog wel goed. Maar deze laatste paar zijn echt tijdverspilling.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:47 schreef shibal het volgende:
De fillers die nu aan de gang zijn, zijn op het niveau van naruto. Dus voor shippuuden. Daarbij moet je denken aan kwaliteit als bijvoorbeeld die ene ep dat ze de echte gezicht van kakashi probeerden te achterhalen.
Voorgaande fillers shippuden fillers waren inderdaad een verdieping van de manga. Maar wat nu aan de gang is.....
Nope niets. Tale of the gutsy ninja was het boek dat Jiraiya schreef, maar dit is een verbastering daarvan, dus nee :pquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zeggen ""Tale of the Gutsy Teacher and Student Ninja""Sasuke's Paw Encyclopedia" en "Naruto and the Old Soldier" jullie iets als manga lezers? Want dat zijn de titels voor de komende afleveringen.
Weet iemand wanneer ze wel aflopen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dan vrees ik dat we voorlopig nog niet van de fillers verlost zijn.![]()
heb geduldquote:Op woensdag 17 november 2010 14:45 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Weet iemand wanneer ze wel aflopen?
Nee,quote:
Omdat er waarschijnlijk een andere serie uitvalt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:18 schreef shibal het volgende:
Ik snap niet waarom deze week een dubbele aflevering is als deze toch een filler is en de aflevering daarop ook weer een filler:S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |