Duh, tuurlijk is dat gelukt kut newbiequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Anarith het volgende:
ik vroeg me even af, als een ninja een summoning jutsu uitvoert, bijt hij in z'n duim zodat hij gaat bloeden en doet dan handseals, is iemand hier het wel eens gelukt om z'n duim te laten bloeden door erin te bijten?
Ja en daarna summon ik altijd een kikkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Anarith het volgende:
ik vroeg me even af, als een ninja een summoning jutsu uitvoert, bijt hij in z'n duim zodat hij gaat bloeden en doet dan handseals, is iemand hier het wel eens gelukt om z'n duim te laten bloeden door erin te bijten?
Ik vond die hele film een grote gay-jokequote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:50 schreef Chuphinh het volgende:
Het einde van film 3. Was dat een gay-joke?
Ik vond het wel tof dat er een stukje van de kakashi gaiden in zatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vond die hele film een grote gay-joke
Thanks voor deze spoiler die ik eerder in dit topic ook al tegenkwam, geloof ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:09 schreef Chuphinh het volgende:
Hihi kakashi gayden, hihi
Wel de stoerste karakter uit naruto. Jammer dat ie semi dood is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem hoop ik ook dat Jiraiya weer terug komt.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef Chuphinh het volgende:
Goku ging ook 10 keer dood, dus ik verwacht dat bij kakashi ook!
Ik ookquote:Op zondag 9 mei 2010 16:32 schreef Carmw het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik ook dat Jiraiya weer terug komt.
Tja, aflevering was uitgezonden, dus geen spoiler meer.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef Lesl het volgende:
Thanks voor deze spoiler die ik eerder in dit topic ook al tegenkwam, geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doel op 't 'semi'-dood...quote:Op zondag 9 mei 2010 22:49 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Tja, aflevering was uitgezonden, dus geen spoiler meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |