quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Goede ep en goede chapt deze week
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime,
Het begint lekker warm te lopen , Hinata (L)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja goh, Naruto heeft tactisch de aanvallende Pain's uitgeschakeld en de core Pain die over is heeft veel tijd nodig na Shinra Tensei om weer chakra op te bouwen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Naruto....ja, die is geweldig bezig.
Pain staat/n er maar een beetje bij
Ik ook! Lekker die laatste paar episodesquote:
Doe niet zo uit de hoogte dat je de manga leest.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Nic1 het volgende:
Ik vind de afleveringen erg matig vergeleken met de manga. Het is ook duidelijk dat ze hier weinig budget en hun slechtere teams voor hebben gebruikt.
Gelukkig zullen 166 en 167 wel veel beter worden.
Hij heeft anders 100% gelijk, probeer wat verder te kijken dan je neus lang is.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Doe niet zo uit de hoogte dat je de manga leest.
De laatste 2 anima eps zijn zo vet!
Overmorgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:30 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hij gaat ze echt slopen, ik heb zin in morgen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef Nic1 het volgende:
Manga:EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Manga is gewoon beter (mits je ervan houdt). Ik ben al jaren gestopt met de anime. Dat is niet uit de hoogte, maar episodes vullen ze soms op met zoveel bullshit dat de manga gewoon echt beter is. De anime houdt zich ook lang niet altijd precies aan de manga.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Doe niet zo uit de hoogte dat je de manga leest.
De laatste 2 anima eps zijn zo vet!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef Nic1 het volgende:
Manga:True! Like WTF!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
Helemaal mee eens. Ik kijk de anime nog wel, want soms komt het voor dat ze nieuwe beelden erin verwerken, maar in het geval van de laatste twee Naruto-afleveringen hebben ze het wederom verpest. De manga geeft het gevecht tussen Naruto en Pain zoveel beter weer dan de anime. Echt zonde...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Manga is gewoon beter (mits je ervan houdt). Ik ben al jaren gestopt met de anime. Dat is niet uit de hoogte, maar episodes vullen ze soms op met zoveel bullshit dat de manga gewoon echt beter is. De anime houdt zich ook lang niet altijd precies aan de manga.
leg eens uit, ik volg ze allebei en ik vind de Anime goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik kijk de anime nog wel, want soms komt het voor dat ze nieuwe beelden erin verwerken, maar in het geval van de laatste twee Naruto-afleveringen hebben ze het wederom verpest. De manga geeft het gevecht tussen Naruto en Pain zoveel beter weer dan de anime. Echt zonde...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 05:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
leg eens uit, ik volg ze allebei en ik vind de Anime goed
Nee dat heeft er niets mee te maken. Van de Bleach anime kan ik meestal wel genieten ondanks dat ik de manga lees, want daar is de animatie altijd best redelijk tot goed. Misschien let ik wel meer op de andere zaken, aangezien ik het verhaal al ken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik volg zelf alleen de anime. Maar is dit niet gewoon hetzelfde als bij dat mensen een boek vaak beter vinden dan de verfilming. Omdat het boek veel meer aan de eigen verbeelding overlaat en de film (in dit geval dus de anime) daar nooit aan kan tippen. Zelfs als het in dit geval een manga is en er dus door de tekeningen al een beetje van die verbeelding wordt ingevuld
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:42 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel een anime episode met veel Hinata.![]()
Ale screentime met hinata die niet in de manga voorkomt is bij voorbaat betekenisloos!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kwam volgens mij niet helemaal overeen met de manga, but I don't care. Screen time for Hinata
Tsja, maakt d'r niet minder schattig!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ale screentime met hinata die niet in de manga voorkomt is bij voorbaat betekenisloos!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef ems. het volgende:
Eindelijk dat vervelende mens uit de weg. Met dank aan pain. Laat nu de goede naruto maar weer eens beginnen ipv dat constante emotionele puber-moraal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fixedRAH RAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
Yep, zoals verwacht. De kwaliteit van de animatie/regie is afhankelijk van het team dat aan de aflevering werkt. Helaas maakt Hirofumi Suzuki maar zelden Naruto afleveringen (dit was zijn 2e).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:53 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hinata was opeens ook veel mooier getekend dan voorheen.
ah ja, hopen dat hij er meer doet want dit zag er echt gaaf uit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:40 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep, zoals verwacht. De kwaliteit van de animatie/regie is afhankelijk van het team dat aan de aflevering werkt. Helaas maakt Hirofumi Suzuki maar zelden Naruto afleveringen (dit was zijn 2e).
Was het maar zo...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef ems. het volgende:
Eindelijk dat vervelende mens uit de weg. Met dank aan pain. Laat nu de goede naruto maar weer eens beginnen ipv dat constante emotionele puber-moraal
De komende aflevering komt van dezelfde die Naruto vs Sasuke (133) en Orochimaru vs 3rd Hokage (71) heeft gemaakt, dus die gaat waarschijnlijk ook heel goed worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:08 schreef Captain_Zappa het volgende:
ah ja, hopen dat hij er meer doet want dit zag er echt gaaf uit.
Oh beter , ik ben benieuwd !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:13 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De komende aflevering komt van dezelfde die Naruto vs Sasuke (133) en Orochimaru vs 3rd Hokage (71) heeft gemaakt, dus die gaat waarschijnlijk ook heel goed worden.
Dat bedoel ik dus. Naruto gaat 6 / 8 tails en dat krijgt slechte animatie? (Heb zelf nog niet gekeken). Terwijl Hinata wel speciale animatie krijgt? Bullshit.quote:Uuuhm waarom was deze slechter geanimeerd? En geen een goede kwaliteit of goede videoplayer te vinden die niet bugt. Anyways Pain zag er soms uit alsof hij retarded was en dat stuk wanneer ninetails/naruto met die steen op pains hoofd aan het raggen is ik lag bijna dubbel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ze dan ook de lijn zouden aanhouden van het verhaal zou het fijn zijn....quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef wc-eend het volgende:
Ja en? Et gaat mij om het verhaal en dergelijke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |