Meer foto's, tweets en andere dingen rondom haar volgen.quote:# 50 races and 20 personal's this season =D Now I'm done, but really happy =) See you next season speed skating friends! =)
9:19 AM Mar 22nd via web
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zquing, bedankt dat je de KLB uitleent voor mijn topic!
[ Bericht 1% gewijzigd door AdvancedPower op 23-03-2010 21:21:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
ze is nou niet egt knap ofso eerlijk gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar met wie ben ik het dan nu aan het doen als zij naast jou zit ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef Twizu het volgende:
Ze zit nu naast me. Jij krijgt de groeten van d'r!
En ze kijkt nog scheel ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ben je al een cursus Noors begonnen? Na drie topics moet je toch iets gaan bereikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Je vuist of kussen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar met wie ben ik het dan nu aan het doen als zij naast jou zit ?
FUUUU!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
coochiecoochiecoochiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kreeg vorig weekend de kans om haar te zien. Ze was 5 minuten van mij verwijderd. Maar ik was te laf om naar haar toe te gaan en ik heb nu hartstikke spijt daarvan.![]()
Hihi, jij valt op mannen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef Lavrock het volgende:
Kunnen de pics niet in een spoiler ter bescherming van mijn tedere netvlies?
Ze dekt haar hoofd ten minste niet af.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:29 schreef fs180 het volgende:
Wat een rotkop, en al die fokkers maar fappen
Deed ze dat maar, down-kinderen zijn niet echt aantrekkelijk..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Ze dekt haar hoofd ten minste niet af.![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
Deed ze dat maar, down-kinderen zijn niet echt aantrekkelijk..
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef poqpoq het volgende:
advanced power wat ben jij een internet held zeg!
Beetje naar haar hotel fietsen maar dan niet te ballen hebben ook daadwerkelijk naar binnen te gaan.
en wel weer ons vervelen met topic nummer 300 over hege.!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:04 schreef Adelante het volgende:
Dit is het laatste deel in KLB over die blonde.
Nee, aan die kleine puntige tietjes van d'rquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:12 schreef Kekster het volgende:
Slijpt ze haar schaatsen met d'r hoektanden ofzo
Nja dat is misschien te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef Kingside het volgende:
Ik nomineer AdvancedPower voor de gouden faalhaas van 2010.
Lulletje Rozenwater dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja dat is misschien te hoog gegrepen.
Maar de titel van "het lulletje van Fok!" moet wel lukken ja
Was het maar de laatste postquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:04 schreef Adelante het volgende:
Dit is het laatste deel in KLB over die blonde.
Kleine correctie, de grootste autist past beterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef Kingside het volgende:
Ik nomineer AdvancedPower voor de gouden faalhaas van 2010.
Ik wou het net vragen!quote:
Pardon?quote:
Entend-il pas, il fait plusquote:
Pardon? Il suffit de ne pas être stupides par cette modérateur!quote:
quote:
Verwachte reactie: Pics van je zusje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik zou haar niet doen... ze lijkt te veel op mijn zusje
Hou het maar bij Hegequote:Op woensdag 24 maart 2010 02:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Verwachte reactie: Pics van je zusje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de klacht niet. Wat is de toegevoegde waarde van dit topic in KLB?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:10 schreef zquing het volgende:
Met toestemming van mij, mits 't beschaafd blijft. Jullie hebben 300 posts in KLB daarna zoeken jullie maar een nieuw subforum
dat is iets wat vaker voorkomt bij sportvrouwen... zeker als ze nog zo jong zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:46 schreef Toempf het volgende:
Ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat ze geen tieten heeft. Je mag haar hebben, TS.
quote:# Finally at home !! =) Time to do some school work =S about 3 hours ago via web
quote:# @oysteingrodum Hadde jeg rett i det jeg sa til deg litt tidligere i sesongen?? =D about 1 hours ago via web in reply to oysteingrodum
Ze doet ook nog eens haar best voor school.quote:# @oysteingrodum Så utrolig koselig da!! Må si jeg er ganske flinkhehe.. Gratulerer!! Hils masse til Marit =) 20 minutes ago via web in reply to oysteingrodum
't Wil er gewoon niet zo in dat het IRL een stuk beter gesteld zal zijn met jou, AP. Geeft verder niet hoor. Kan de beste overkomen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die denken dat ik net zo ben als ik hier op FOK! doe.![]()
![]()
Nee, ze twittert alleen terug als het een vriendin van haar is of als je een fan-site hebt gemaakt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:15 schreef Adolecens het volgende:
TS is wel een beetje sneu
Heb je ook een reactie gekregen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat let je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ze twittert alleen terug als het een vriendin van haar is of als je een fan-site hebt gemaakt.
Ik zou eerst een andere profielfoto nemen, misschien dat je dan al meer kans maaktquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ze twittert alleen terug als het een vriendin van haar is of als je een fan-site hebt gemaakt.
KLOPTquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die denken dat ik net zo ben als ik hier op FOK! doe.![]()
![]()
[knip]
Du er en søte, snille norske, Hegequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:36 schreef julian6 het volgende:
Mooi, maar spreek je dat gekke taaltje van haar ook?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef vandenborre het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel heel goor.
Dit ja, je lijkt wel 11 ofzow op die fotoquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou eerst een andere profielfoto nemen, misschien dat je dan al meer kans maakt
Is dat die vegetarian sneaker nou serieus?quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:48 schreef Wing het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerel is goed bezig, kijk waar hij zijn hand legt en andersom
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Is dat die vegetarian sneaker nou serieus?
Ik... had... de... kans...quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb niet het idee dat ze naar Nederland afreist om met AdvancedPower te gaan daten.
Ze is chronisch verkoudenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom heeft ze de hele tijd haar mond open?
Volgend jaar zal ze hoogst waarschijnlijk weer mee doen aan een wedstrijd in thialfquote:
hij maakt ook de enigstequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:34 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Iedereen kan TS wel afkraken, maar hij maakt wel de beste topics over hege!
Daar was in een ander Hege-topic een mooie uitspraak over.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom heeft ze de hele tijd haar mond open?
En dan staat TS niet voor het Van der Valk in Wolvega maar voor het bejaardentehuis in Noorwegen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef svefn het volgende:
Deze reeks staat volgens mij nog een gouden toekomst te wachten trouwens. Zie het al voor me:
ik ben verliefd op hege bøkko... #3827
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baasquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:15 schreef Adolecens het volgende:
TS is wel een beetje sneu
Heb je ook een reactie gekregen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mascotte is echt nét Pedobear.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is denk ik goed opgevoed.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:17 schreef RooieVanGestel het volgende:
Dus ze gaat weer naar school? Kut man, dan zal ze eerdaags wel gehosselt worden. Volgend jaar is die kut zo nauw niet meer.
Nee, daarom gaat ze ook voor de one night stands.quote:Op donderdag 25 maart 2010 06:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En ze heeft vast geen tijd voor vriendjes.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, daarom gaat ze ook voor de one night stands.![]()
Al die Noorse jongen mogen er even op en als broerlief niet kijkt alle schaatsers ook.
Want zo is ze. Onze Hege.
Dat weten we....quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:10 schreef Flodder450 het volgende:
Hege Bøkko (Hønefoss, 5 september 1991)
Ik zie geen reacties op die hyves! Screenshots?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:41 schreef TheKC het volgende:
INKOMENDE TELEFAX VAN ADVANCEDPOWER:
----------BEGIN----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hebben researsch gedaan op de jongen op deze foto:
[ afbeelding ]
Dit is zijn Hyves: http://jusper.hyves.nl/
HIJ HEEFT HAAR NIET GEDAAN MAAR HIJ HAD HET WEL GEWILD (zie de reactie's op zijn Hyves.)
De vriendin van Hege is Ida Njatun.. Zij schaatst ook.
Hier een onduidelijke foto van haar die ook al een paar jaar oud is:
[ afbeelding ]
(Ida Njatun staat links op de foto)
[ afbeelding ]
Hier staat ze rechts op de foto.
[ afbeelding ]
----------EINDE----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ligt aan de hartbewaking nuquote:
quote:
iddquote:
Ik kan wel een paint makenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
idd
Overigens levert een google image search op "Ida Njatun" maar weinig op en halen bovenstaande pics het imo niet bij:
[ afbeelding ]
Heeft niemand screenshots van haar?
Links of rechts?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
idd
Overigens levert een google image search op "Ida Njatun" maar weinig op en halen bovenstaande pics het imo niet bij:
[ afbeelding ]
Heeft niemand screenshots van haar?
Zo keek ze toen ik zei voor wie de foto wasquote:
Een zweetvlek.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:04 schreef Ezio het volgende:
Wat is dat toch voor een raar vodje tussen haar benen
Ik denk dat dat een anti-cameltoelapje is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:04 schreef Ezio het volgende:
Wat is dat toch voor een raar vodje tussen haar benen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik zie geen reacties op die hyves! Screenshots?
AdvancedPower doet 't weer.quote:IK HEB ZE ALLEMAAL!
Zoek maar eens op: Ida Njåtun
Ik eis wel dat mijn naam er bij komt te staan!!!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:10 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Iemand regelen met zo'n langwerpig perenhoofd.
Jij mag helemaal niets, jij zit onder de plak.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:20 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom gaat dit topic ineens over Ida Njåtun, ik wil Hege!
Volgens mij deed AP juist helemaal niks. Ja, de parkeerplaats van de Van der Valk in Wolvega vol yoghurren, maar daar bleef het ook bij.quote:
Oh ja? OH JA??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niets, jij zit onder de plak.
Afstandsbediening van het vibra-ei.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:26 schreef NotYou het volgende:
Wat doet die man nou met z'n andere arm/hand?
Ik denk haar aanduwen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:26 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet die man nou met z'n andere arm/hand?
En wat beter leesbaar: http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=no&tl=en&u=http%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fidanjatunquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me slightly tempted dit te vertalen en - met verhaal en link - naar Hege te sturen.
Legendarische Win titel voor jou als je het doet! DOE HETquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me slightly tempted dit te vertalen en - met verhaal en link - naar Hege te sturen.
DO IT!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
Heeey wat leuk om mijn eigen foto tegen te komen! Ze deed overigens helemaal niet moeilijk over een foto. Zag haar toevallig na de 1500m vrouwen buiten staan en hoefde met me zotte kop alleen maar "Hege! can we make photo!?" te roepen en ze vond het best....quote:
Kijk AdvancedPower! Zo moet het!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:23 schreef GerbenB het volgende:
[..]
Heeey wat leuk om mijn eigen foto tegen te komen! Ze deed overigens helemaal niet moeilijk over een foto. Zag haar toevallig na de 1500m vrouwen buiten staan en hoefde met me zotte kop alleen maar "Hege! can we make photo!?" te roepen en ze vond het best....
Welke mongool heeft zich hiervoor geregistreerd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:23 schreef GerbenB het volgende:
[..]
Heeey wat leuk om mijn eigen foto tegen te komen! Ze deed overigens helemaal niet moeilijk over een foto. Zag haar toevallig na de 1500m vrouwen buiten staan en hoefde met me zotte kop alleen maar "Hege! can we make photo!?" te roepen en ze vond het best....
Hoi AP.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:27 schreef GerbenB het volgende:
Mag ik het leuk vinden om mijn eigen foto op het internet tegen te komen of niet?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:31 schreef GerbenB het volgende:
[..]
Hey ik ben niet die laffe hond van dit forum, ik ben die gast op de foto.
Wat let je.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:32 schreef GerbenB het volgende:
Geloof je het als ik dezelfde foto in hogere resolutie post ?
fokpic1 was 2x zo groot en wilde niet dat julie in detail mijn harses gingen afkragen wat jij nu al doet waardoor ik gelijk alweer mijn minderwaardigheidsgevoel oploopquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]Waar is fokpic1.jpg Jij hebt een langwerpig hoofd Wie is die leipo rechts.
Conclusie. Hoax.
Link naar je Hyves.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef GerbenB het volgende:
[..]
fokpic1 was 2x zo groot en wilde niet dat julie in detail mijn harses gingen afkragen wat jij nu al doet waardoor ik gelijk alweer mijn minderwaardigheidsgevoel oploop
Die leipo rechts is 1 van de noorse fans waarvoor Hege eigenlijk naar buiten kwam.
Omdat ze scheel kijkt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:51 schreef GerbenB het volgende:
Heb ik niet aaaaa
*rent rondjes in paniek*
Hier nog wel vriend van me (Ja, hij stinkt)
[ afbeelding ]
Redhead.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:52 schreef GerbenB het volgende:
Nee omdat het een onverzadigbare bunzing is.
Hij durfde tenminste. En waarom jij niet? Wat kon er nou gebeuren? Dat ze nee zou zeggen. Nouja, dat kan. Maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik geloof je wel GerbenB.
Ik aanbid jou.
Als je tegen haar praat kijkt ze naast je af, daar schiet je niets mee op.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:22 schreef GerbenB het volgende:
Maar jij heb haar uberhaupt niet gezien (buiten de schaatsbaan/tv) of wel?
Ik stond voor haar hotel met een aantal vriendinnen. Maar ik durfde het gewoon niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:22 schreef GerbenB het volgende:
Maar jij heb haar uberhaupt niet gezien (buiten de schaatsbaan/tv) of wel?
In tegenstelling tot sommige Fokkersquote:Op zondag 28 maart 2010 19:45 schreef GerbenB het volgende:
Het is gewoon een schatje dat ze zo "normaal" blijft ondanks de populariteit die ze krijgt
Zie ik daar een cumvlek op de truiquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
hee, heeft ze toch tettenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:28 schreef GerbenB het volgende:
vond ook nog iemand op internets
[ afbeelding ]
Hij durfde het ook (kan alleen niet echt zeggen dat ik het een gelukte foto vind)
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef AdvancedPower het volgende:
GEEN REEKSEN IN DE KLB!
IK MELD DIT METEEN!
GEEN REEKSEN IN DE KLB!
IK MELD DIT METEEN!
GEEN REEKSEN IN DE KLB!
IK MELD DIT METEEN!
GEEN REEKSEN IN DE KLB!
IK MELD DIT METEEN!
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Alleen bazenreeksen.
Ontopic nu weer!
Vieze wannabe Norenslet!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Dan gebeurd er nog iets: mijn team (inclusief ik) moesten tegen een team voetballen waar meisjes inzaten die met Marokkanen gaan. We speelden gewoon rustig en bij voetbal kan je wel eens komen te vallen. Zo gebeurde dit en een van de meisjes viel door mij toe doen. Ze had geen pijn en schoot meteen weer omhoog. Ze vertelde me dat haar vriendje mij nog wel even zouden pakken. Hierop zei ik terug: "vieze Marokkanenslet." Ze was laaiend en heeft alles aan haar 'Marocboy' verteld. Deze kwam (met nog een hele troep Marocboy's en allemaal wiggers) naar mij toe om te vertellen dat ik mijn excuses aan haar moest aanbieden. Als ik dit niet zou doen zou ik dit nog wel voelen. Ik heb dit niet gedaan want zij begon immers. Toen ik zei dat ik dit niet ging doen zeiden ze dat ze me nog wel even zouden pakken en dat ik erop kon rekenen dat ik met 1 telefoontje het ziekenhuis in lag. Dit liet ik allemaal over mij heen komen, het liet mij koud. Want wat kon ik beginnen tegen een roverstroep van 12 a 15 man?!
Wat.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
MET JE PLAATJE MIJN TOPIC VERPESTEN![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Is dat kots van Hegequote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
en ze heb geen tietenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt he![]()
Zal nog es foto's van dr posten![]()
Op dinsdag 23 maart 2010 21:14 schreef AdvancedPower het volgende:quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
Schei nou toch eens uit over die Hijge Bukko. Schaatsseizoen is voorbij, zij is terug naar Noorwegen en laat zich daar de hele zomer penetreren door Noorse houthakkers en TS zal er niet aan te pas komen. Klaar.
Zo is onze lieve hege nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
Schei nou toch eens uit over die Hijge Bukko. Schaatsseizoen is voorbij, zij is terug naar Noorwegen en laat zich daar de hele zomer penetreren door Noorse houthakkers en TS zal er niet aan te pas komen. Klaar.
Zoals ik eerder al zei:quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, daarom gaat ze ook voor de one night stands.![]()
Al die Noorse jongens mogen er even op en als broerlief niet kijkt alle schaatsers ook.
Want zo is ze. Onze Hege.
Dan had ze heus niet zo lief en schattig buiten het stadion staan praten met mij, vrienden en lelijke noren... Alhoewel.. Misschien waren dat papa en mama wel... Shit wat een gemiste kans was dat dan weer!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een topic. Je kunt ook te ver gaan in fan zijn van iemand.
quote:Oh Kristel, je veux te baiser
Jawel, hitsige Hege is een wolf in schaapskleren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:41 schreef GerbenB het volgende:
[..]
Dan had ze heus niet zo lief en schattig buiten het stadion staan praten met mij, vrienden en lelijke noren... Alhoewel.. Misschien waren dat papa en mama wel... Shit wat een gemiste kans was dat dan weer!
Geil!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, hitsige Hege is een wolf in schaapskleren.
In de winter een schaatster en in de zomer beunt ze bij als de plaatselijke trottoirprostituee.
Dit is de redenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:10 schreef zquing het volgende:
Met toestemming van mij, mits 't beschaafd blijft. Jullie hebben 300 posts in KLB daarna zoeken jullie maar een nieuw subforum
hoi ik wil graag kietelende ballenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:07 schreef WillFerrell het volgende:
Iedereen die na mij post krijgt kietelende ballen binnen 23 uur. Dit topic moet open blijven.
Wtf.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ging overigens nog over deze:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al gezien dat dit deel 2 is!?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:24 schreef Lavrock het volgende:
Nog enkele posts dan is het eindelijk gedaan met haar.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:10 schreef zquing het volgende:
De ogen kloppen in ieder geval.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:26 schreef GerbenB het volgende:
En mijn verbeterde Hege nog net voor de lock!
[ afbeelding ]
Wat een raar bekkie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:26 schreef GerbenB het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ze aan de pillen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:26 schreef GerbenB het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |