Pardon? Il suffit de ne pas être stupides par cette modérateur!quote:
quote:
Verwachte reactie: Pics van je zusje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik zou haar niet doen... ze lijkt te veel op mijn zusje
Hou het maar bij Hegequote:Op woensdag 24 maart 2010 02:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Verwachte reactie: Pics van je zusje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de klacht niet. Wat is de toegevoegde waarde van dit topic in KLB?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:10 schreef zquing het volgende:
Met toestemming van mij, mits 't beschaafd blijft. Jullie hebben 300 posts in KLB daarna zoeken jullie maar een nieuw subforum
dat is iets wat vaker voorkomt bij sportvrouwen... zeker als ze nog zo jong zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:46 schreef Toempf het volgende:
Ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat ze geen tieten heeft. Je mag haar hebben, TS.
quote:# Finally at home !! =) Time to do some school work =S about 3 hours ago via web
quote:# @oysteingrodum Hadde jeg rett i det jeg sa til deg litt tidligere i sesongen?? =D about 1 hours ago via web in reply to oysteingrodum
Ze doet ook nog eens haar best voor school.quote:# @oysteingrodum Så utrolig koselig da!! Må si jeg er ganske flinkhehe.. Gratulerer!! Hils masse til Marit =) 20 minutes ago via web in reply to oysteingrodum
't Wil er gewoon niet zo in dat het IRL een stuk beter gesteld zal zijn met jou, AP. Geeft verder niet hoor. Kan de beste overkomen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die denken dat ik net zo ben als ik hier op FOK! doe.![]()
![]()
Nee, ze twittert alleen terug als het een vriendin van haar is of als je een fan-site hebt gemaakt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:15 schreef Adolecens het volgende:
TS is wel een beetje sneu
Heb je ook een reactie gekregen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat let je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ze twittert alleen terug als het een vriendin van haar is of als je een fan-site hebt gemaakt.
Ik zou eerst een andere profielfoto nemen, misschien dat je dan al meer kans maaktquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ze twittert alleen terug als het een vriendin van haar is of als je een fan-site hebt gemaakt.
KLOPTquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die denken dat ik net zo ben als ik hier op FOK! doe.![]()
![]()
[knip]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |