fokpic1 was 2x zo groot en wilde niet dat julie in detail mijn harses gingen afkragen wat jij nu al doet waardoor ik gelijk alweer mijn minderwaardigheidsgevoel oploopquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]Waar is fokpic1.jpg Jij hebt een langwerpig hoofd Wie is die leipo rechts.
Conclusie. Hoax.
Link naar je Hyves.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef GerbenB het volgende:
[..]
fokpic1 was 2x zo groot en wilde niet dat julie in detail mijn harses gingen afkragen wat jij nu al doet waardoor ik gelijk alweer mijn minderwaardigheidsgevoel oploop
Die leipo rechts is 1 van de noorse fans waarvoor Hege eigenlijk naar buiten kwam.
Omdat ze scheel kijkt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:51 schreef GerbenB het volgende:
Heb ik niet aaaaa
*rent rondjes in paniek*
Hier nog wel vriend van me (Ja, hij stinkt)
[ afbeelding ]
Redhead.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:52 schreef GerbenB het volgende:
Nee omdat het een onverzadigbare bunzing is.
Hij durfde tenminste. En waarom jij niet? Wat kon er nou gebeuren? Dat ze nee zou zeggen. Nouja, dat kan. Maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik geloof je wel GerbenB.
Ik aanbid jou.
Als je tegen haar praat kijkt ze naast je af, daar schiet je niets mee op.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:22 schreef GerbenB het volgende:
Maar jij heb haar uberhaupt niet gezien (buiten de schaatsbaan/tv) of wel?
Ik stond voor haar hotel met een aantal vriendinnen. Maar ik durfde het gewoon niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:22 schreef GerbenB het volgende:
Maar jij heb haar uberhaupt niet gezien (buiten de schaatsbaan/tv) of wel?
In tegenstelling tot sommige Fokkersquote:Op zondag 28 maart 2010 19:45 schreef GerbenB het volgende:
Het is gewoon een schatje dat ze zo "normaal" blijft ondanks de populariteit die ze krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |