Afstandsbediening van het vibra-ei.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:26 schreef NotYou het volgende:
Wat doet die man nou met z'n andere arm/hand?
Ik denk haar aanduwen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:26 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet die man nou met z'n andere arm/hand?
En wat beter leesbaar: http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=no&tl=en&u=http%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fidanjatunquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me slightly tempted dit te vertalen en - met verhaal en link - naar Hege te sturen.
Legendarische Win titel voor jou als je het doet! DOE HETquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me slightly tempted dit te vertalen en - met verhaal en link - naar Hege te sturen.
DO IT!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
Heeey wat leuk om mijn eigen foto tegen te komen! Ze deed overigens helemaal niet moeilijk over een foto. Zag haar toevallig na de 1500m vrouwen buiten staan en hoefde met me zotte kop alleen maar "Hege! can we make photo!?" te roepen en ze vond het best....quote:
Kijk AdvancedPower! Zo moet het!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:23 schreef GerbenB het volgende:
[..]
Heeey wat leuk om mijn eigen foto tegen te komen! Ze deed overigens helemaal niet moeilijk over een foto. Zag haar toevallig na de 1500m vrouwen buiten staan en hoefde met me zotte kop alleen maar "Hege! can we make photo!?" te roepen en ze vond het best....
Welke mongool heeft zich hiervoor geregistreerd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:23 schreef GerbenB het volgende:
[..]
Heeey wat leuk om mijn eigen foto tegen te komen! Ze deed overigens helemaal niet moeilijk over een foto. Zag haar toevallig na de 1500m vrouwen buiten staan en hoefde met me zotte kop alleen maar "Hege! can we make photo!?" te roepen en ze vond het best....
Hoi AP.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:27 schreef GerbenB het volgende:
Mag ik het leuk vinden om mijn eigen foto op het internet tegen te komen of niet?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:31 schreef GerbenB het volgende:
[..]
Hey ik ben niet die laffe hond van dit forum, ik ben die gast op de foto.
Wat let je.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:32 schreef GerbenB het volgende:
Geloof je het als ik dezelfde foto in hogere resolutie post ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |